|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

ביטול אשרות הקל על כניסת פרוצות לארץ

יו"ר הוועדה למעמד האישה לפרקליטות ולרשות האוכלוסין: "בלתי נתפס שאין לגופי האכיפה נתונים על תופעת כניסת נשים המנוצלות מינית כתיירות" רשות האוכלוסין: השנה סורבו כניסה 1,500 תיירים מאוקראינה ומרוסיה 303
08/12/2015  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

הוועדה לקידום מעמד האישה קיימה (יום ב', 8.12.15) דיון על חשיפת רשת סחר בנשים מרוסיה ומאוקראינה.

יושב-ראש הוועדה תחת מעטה של תיירות, כשלמעשה הן מובאות ומנוצלות ע"י גורמים פליליים, קבוצות פשע, אשר משתמשים בהן וסוחרים בהן".

ח"כ לביא: "ראוי לברך את כל מי שישב פה קודם בשנים האחרונות על ההצלחה שקיבלנו בדוח מחלקת המדינה של ארה"ב. אני בדקתי נתונים, וב-2012 הועברו בעבירות אלה מהמשטרה לפרקליטות 150 תיקים, ב-2013 הועברו 173 תיקים, ב-2014 177 תיקים, וב-2015 הועברו 76 תיקים - סה"כ 576 תיקים נפתחו ע"י פרקליטות המדינה. לעומת זאת, ב-2012 הגישה הפרקליטות רק 29 כתבי אישום, ב-2013 הוגשו 22 כתבי אישום ב-2014 הוגשו 31 כתבי אישום, כאמור מתוך 177 תיקים שהועברו, וב-2015 שתכף נגמרת הוגשו רק 14 כתבי אישום. המסקנה הברורה היא היא שלא מגישים מספיק כתבי אישום ויש פה מחדל".

יושב-ראש הוועדה, ח"כ עאידה תומא-סלימאן, אמרה: "זו לא פעם ראשונה בוועדה שאנו מגלים שהעברת התיקים מהמשטרה לפרקליטות הופכת לכתבי אישום באחוזים נמוכים. אני יודעת מה יהיו כבר התשובות לגבי קשיים ראייתיים וכו', אבל הייתי רוצה לקבל התייחסות בכל זאת על האחוזים הנמוכים מאוד שעולים כאן. לאחר מכאן ארצה לשמוע ממשרד הפנים על האכיפה שנעשית על-כניסתן של אותם נשים לארץ, כשהן למעשה מיובאות, לאחר ביטול הדרישה לאשרת כניסה מאותן מדינות. כמו-כן, איך הם מאבחנים בגבול אישה כחשודה בזנות וכשיש חשד, מה עושים עם זה ואיזה יחס נותנים לה - האם היא פושעת או קורבן?"

רב-פקד רובי קיים, קצין פשיעה וסחר בבני אדם במשטרת ישראל: "לא יכול להתייחס לחשיפה הספציפית משום שהוא עדיין בחקירה. כשאנחנו מגיעים לבתי בושת אנו מוצאים גם נשים ישראליות וגם נשים ממוצא זר, ואם הזרות אומרות שהן הגיעו בעקבות מישהו מקומי ששידל אותן להגיע לפה, אז אנו פותחים בחקירה כנגד אותו גורם על העבירה של שידול לעזיבת המדינה. אני גם הגורם שאחראי לאישור הכנסת אותן לנשים למקלט קורבנות סחר בנשים. אם אותה אישה תבוא ותגיד שבאה מרצונה ולבד, אני לכאורה לא יכול להכניס אותה למקלט, ואז אני מעביר אותה לרשות האוכלוסין".

לשאלת יו"ר הוועדה אם יש מקרים כאלה שלא מגיעים למשטרה אלא מטופלים ע"י פקחי רשות האוכלוסין השיב קיים: "אני לא מכיר מקרים כאלה. יש לנו בד"כ שיתוף פעולה טוב עם רשות האוכלוסין. אני רוצה להתמקד בקשיים שיש לנו מבחינת אכיפה. הנושא של ביטול האשרות גורר קשיים, כי ירדה רמת הפיקוח, כאשר בעבר היינו יכולים לבדוק ולתשאל. מדובר בעבירת חשיפה, בה שני הצדדים לא מעוניינים לשתף פעולה, ויש התמודדות גם מול החשוד וגם מול הקורבן. הן מוכנות להישאר במקלט, אבל בגלל התארכות דיונים על פני חודשים, הן פשוט רוצות לחזור לארצן, וזה מאוד מובן".

ח"כ חיים ילין (יש עתיד): "אני מכיר את הנושא אישית, כי הייתי ראש רשות בגבול מצרים, ובהתחלה היו הברחות משם בגבול. כל פעם הייתי רואה את הנשים האלה ואת החוסר אונים שלהן, וזה מה שהביא אותי לדיון הזה. היום הגבול סגור וכמעט אין מסתננים, ותמיד כסוגרים דלת הם מנסים להיכנס דרך החלון או איזה חור. חייבת להיות התקפה על בתי בושת, וכל הזמן לא להרפות, זו הדרך. אסור לסוחרים האלה לנשום, שירגישו כל הזמן שרודפים אחריהם ואז אולי הם יוותרו.. העולם כבר מאות שנים מתמודד עם זה, עם סחר עבדים, ושום דבר לא השתנה, והזנות היא עדיין המקצוע העתיק ביותר, ובמקום שאנחנו נהיה חברה נאורה, זה ממשיך להתקיים. סחר בבני אדם הוא הדבר הכי משפיל, לא רק לאותן נשים, אלא לנו כחברה".

"לא כל כניסה לצורך זנות היא סחר בבני אדם"

עו"ד איילת דהאן, עוזרת למתאמת הבינמשרדית למאבק בסחר בבני אדם במשרד המשפטים: "אין לנו מידע על עלייה או שינוי בתופעה בעקבות ביטול דרישת האשרה. אנחנו חושבים שהביטול מקל על הבאת נשים בדרך זו, בגלל הסרת חסמים שהיו קודם. הקושי הוא שמדובר בנשים שמגיעות עם סיפור כיסוי וכסף, ולכן קשה לזהות אותן בגבול, והן נשארות לתקופת האשרה המסודרת ואז חוזרות".

עו"ד דליה אברמוף, פרקליטות מחוז ת"א (פלילי): "נגעתם בכמה היבטים של המאבק הזה, שאני כפרקליטה מלווה כעשור. מה שיכול להיתפש מוסרית וחברתית כסחר, לא בהכרח מתפרש בחוק כסחר בבני אדם. החל מ-2007 ניתן לומר בגאווה שמדינת ישראל הצליחה למגר את התופעה ברמה הקשה של סחר בבני אדם. יש עבירות נלוות כמו הבאה לידי עיסוק בזנות, סרסרות, החזקת מקום לזנות וכו', והיום המאבק מתנהל ברמת העבירות הנלוות האלה. אנו רואים את הנשים במקרים האלה כקורבנות, אך כל מי שפועל סביבן הוא עבריין, בין אם זו עבירה חמורה יותר או פחות. מה שאנחנו התחלנו לעשות, היות שנתקלנו בקשיים בבית משפט, מבחינת העבירות הנלוות ברמת הענישה והתוצאות, זה למנף את האכיפה שהצלחנו איתה במאבק בתופעת הסחר, דרך כלים כלכליים, אזרחיים ומנהליים.

יו"ר הוועדה: "ההסבר הזה בא לענות על הפער העצום בין התיקים שמועברים עליכם לכתבי אישום? האם הם סגורים או עדיין פתוחים ותלויים?"

אברמוף: "אופי התיקים משתנה. לפני מספר חודשים הגשנו תיק כנגד בעלת בית בושת, שהתעכב עם השלמות חקירה רבות, עם שומת מס של 50 מיליון ש"ח. הפגיעה הכלכלית בה, לצד ניהול התיק, אנו מאמינים שתביא לתוצאות. הענישה לצד החזקת מקום של ניהול לא הרתיעה עבריינים בעבר, ולכן החלטנו ליישם את כל האמצעים כדי להגיע לתוצאות. תיק שלא מוגש מחוסר ראיות, כנראה שאין בו ראיות".

יו"ר הוועדה: "אני דורשת לקבל פילוח על כמה תיקים הוגשו, כמה מהם פתוחים להשלמת חקירה, וכמה נסגרו ובאיזו עילה? הרי המשטרה סברו שיש בסיס ראייתי להגשת כתב אישום. אני דורשת לדעת איפה עומדים התיקים מחמש השנים האחרונות. אני מבינה שאתם מחפשים איך להחמיר, אבל בינתיים כשאתם מחפשים, לא מחמירים. ארצה גם לדעת האם אחוז הגשת כתבי האישום בתיקים בעבירות האלה דומה או שונה לעבירות מסוגים אחרים".

ח"כ לביא: "המספרים פה קשים וצורחים לשמיים. אנחנו לא מצליחות להבין, מה עוד שהרבה מהמקרים לא מגעים לכדי חקירה".

ח"כ סופה לנדבר (ישראל ביתנו): "אנחנו יזמנו את ביטול האשרות ממדינות חבר העמים לשעבר בשנים האחרונות, ואני בגאווה רבה יכולה להגיד שעשינו את זה. אנחנו מדינה שרוצה תיירות, ואשרת הכניסה למדינה זה דבר מיותר בעולם הזה. העובדה שהדרך מחקירות המשטרה לתקשורת יותר קצרה מהדרך מהמשטרה לשלב בית המשפט. זה דבר חמור מאוד. לא קיבלנו נתונים ממשרד הפנים על כמה תיירים נעצרו כבר בגבול ונשלחו מיד, חזרה רק בגלל שצבע שיערם בלונדיני. ח"כ רוברט אילטוב שלח שאילתה לשר לפני מספר חודשים וטרם קיבל תשובה. יש אלפי אנשים שנשלחים חזרה עד כמה שידוע לי וטיפלתי בכמה מקרים, של אנשים שהגיעו לבקר בארץ ויש משפחה שרוצה לקבל אותם. איך בקר גבול יכול לקבוע שאדם הגיע לצורך עבירה? על מה הם נתפסים?"

מיכל יוספוב, ממונה בקרת גבולות ומעברים ברשות האוכלוסין: "לבקשתכם, השנה סורבו כניסה 1,500 תיירים מאוקראינה ומרוסיה 303. חשודים וחשודות בעבירות כאלה, כשהם נתפסים, הם לא מוכנים לשתף פעולה, רק אומרים באתי ואני רוצה לחזור חזרה. מי שמוכנה לשתף פעולה, הנציגים במעבר מעבירים את התיק למשטרה, והם אלה שקובעים אם זה מדובר בקורבן סחר. יש סממנים שהבקר לומד בהכשרה שלו וייתכן מאוד שבקר עושה טעויות, וגם פספס כמה שעברו אותו, וזה מאוד עדין, הרי אי-אפשר לפגוע בתיירות. לבקר יש 40 שניות לקבל החלטה אם האישה עוברת או היא עוברת לתשאול המעמיק. אם הם מזהים מישהי לדעתם כקורבן סחר, הם מעבירים לרפ"ק קיים והוא זה שיקבע".

יו"ר הוועדה: "אני קיבלתי מידע שאתם לא מיידעים את המשטרה פעמים רבות, ואתם פשוט מחזירים אותן. האם יש או אין מקרים ששולחים אישה לחו"ל ללא המשטרה?"

אמי סער, אחראית על המאבק בסחר בבני אדם במוקד לפליטים ולמהגרים: "אני יודעת באופן אישי על חמישה מקרים של נשים שנעצרו לאחרונה בשל עבודה בזנות, אבל במסמך נסמכת רק על החלטות פומביות של דיינים בבית הדין למשמרות. פקחי רשות האוכלוסין נכנסים לדירה ועוצרים נשים על סמך זה שהן נעצרות על עבודה בניגוד לאשרת התייר. כשעוצרים אותן מביאים אותן לכלא גבעון. לא כל הדיינים טורחים בכלל לשאול את השאלה, אבל אם מישהי אומרת שהיא קורבן סחר, מעבירים אותה למשטרה, אבל לצערי הן לא אומרות ואז משתדלים לגרש אותן כמה שיותר מהר".

יוספוב: "אם הדוח של סהר היה מועבר לי קודם לכן, הייתי יכולה להתייחס לכל מקרה. אם מישהי לא רוצה להישאר, אני לא יכולה להשאיר אותה, וביה"ד למשמורת בכלא גבעון הוא תחת משרד המשפטים, אז הם צריכים להסביר למה הם לא מעבירים למשטרה".

יו"ר הוועדה: "אני ארצה לדעת על כל הנשים שהיו בכלא גבעון בשנה האחרונה - כמה זמן נשארו שם, ומה קרה איתן לאחר מכן. האם גורשו? האם הועברו למקלט?"

לטפל בשוק המקומי

עו"ד מיכל ליבל, מנהלת המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות: "יש משהו שכנראה גורם לכך שלאנשים יותר קל להזדהות עם המאבק בסחר מאשר עם המאבק בזנות המקומית. אנחנו חייבים להעביר את הזרקור דווקא למאבק בשוק המקומי, ואם נתמקד בצמצומו, ובנקיטת צעדים כנגדו, כמו למשל חוק הפללת לקוחות של זנות, נצמצם באופן טבעי גם את מטרת הסחר בבני אדם, וכך נרוויח מכל הכיוונים".

תומא-סלימאן, סיכמה את הדיון ואמרה: "כל דיון על מקרה ספציפי מאפשר לנו להכיר נושא, על הסתעפויותיו, בצורה טובה יותר. אחת הבעיות שאני חוזרת ונתקלת בהן זה חוסר נתונים וסטטיסטיקה שיבהירו לנו את התמונה. אני אינני יכולה לקבל שמשרדים אמונים על התופעה ואכיפת החוק, ולא קיימים בידיהם הנתונים או לא מביאים אותם. לצערי, אני יוצאת מהדיון עם תמונה לא ברורה על האם וכמה משרדי הממשלה יודעים איך לאכוף ואיך ולמנוע את הסחר בנשים".

"אני דורשת לקבל מהפרקליטות, בתוך 10 ימים לכל היותר, פילוח נתוני התיקים שהועברו להם בנושא הסחר ובנושא הזנות בארבע השנים האחרונות. כמה הוגשו, מה עם השאר ובמקרה סגירה, מהי עילת הסגירה. בתיקים שהוגשו בהם כתבי אישום, אבקש שיצוין כמה נשים היו מעורבות כעדות בתיק. גם מהמשטרה ארצה את הנתונים שציינתי על ארבע השנים האחרונות, בעצם מאז שהוחלט על ביטול הצורך באשרת כניסה.

"אני דורשת גם ממשרד הפנים סטטיסטיקה ברורה - כמה סירובים היו יש לאזרחי המדינות שהזכרנו, בפילוח מגדרי, כלומר כמה גברים וכמה נשים, וכן הסיבות לסירוב. לגבי אותן נשים שהפקחים עיכבו או עצרו, לאן הועברו ותקופת שהותן בארץ עד לגירוש. כמה מפעולות הפקחים היו בליווי משטרתי ואיפה נעצרו הנשים. אנחנו נפנה גם לכלא גבעון ונבקש את הנתונים שדיברתי עליהם".

"רק עם מכלול הנתונים נוכל ללמוד על התופעה ולהבין אם יש מגמה של עלייה או לא, ואז נדע לדבר על האם האכיפה טובה והאם יש פגיעה בתיירות. ארצה להתייחס לדברים גם בישיבה שנקיים החודש עם שר התיירות".

"ככל שאנחנו מתעמקים, אנחנו מבינים טוב יותר את הקשר בין הזנות המקומית לסחר בנשים מחו"ל ואי-אפשר להילחם בשתי התופעות בנפרד. ככל שנלחמים בזנות המקומית אפשר להוריד גם את הסחר".

תאריך:  08/12/2015   |   עודכן:  08/12/2015
עידן יוסף
+"גלנט עצר העברת הדיור הציבורי לעמידר"
12:19 08/12/15  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה לביקורת המדינה של הכנסת מצטטת דברים שאמר לה שר השיכון  ▪  ארמוני: 850 מתוך 1,400 דירות ריקות תפוסות על-ידי ארגונים, עמותות וגני ילדים, ופינוים הוא הליך ארוך ומסובך  ▪  דרישה לפטר את יו"ר עמידר יצחק לקס
(השר יואב גלנט [צילום: פלאש 90])
+נתניהו חשף מסמך מסווג של צה"ל על הגז
11:30 08/12/15  |  הדי כהן   |   לרשימה המלאה
רה"מ: "הבטחת אספקת הגז חיונית לקיום המדינה. התנהלותו של הממונה על ההגבלים העסקיים תמוהה בעיניי"  ▪  התחמק משאלותיה של יחימוביץ' ואמר: "מתחנו את החוט והוא עומד להיקרע; ההתערבות הממשלתית המוגזמת עושה רע לכלכלת ישראל בעולם"
([צילום: דוברות הכנסת])
+רוזנטל: לחשוף כל מסמכי השדלנים לכנסת
23:33 07/12/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכנסת אישרה לקריאה ראשונה את הצעת החוק של היו"ר דוד ביטן - חובה על שדלנים שנוכחים בדיוני ועדות להירשם ולומר את מי הם מייצגים  ▪  הוועדה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של היו"ר דוד ביטן לפיה ח"כ יוכל לוותר על עידכון שכרו
(שדלנים בוועדה)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורית זוארץ / Orit Zuaretz   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ביטול אשרות הקל על כניסת פרוצות לארץ
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עידית הראל שמש
8/12/15 10:52
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכנסת אישרה (יום ב', 7.12.15) לקריאה ראשונה את הצעת החוק של יו"ר הוועדה, ח"כ דוד ביטן, שמטרתה להגביר שקיפות בכל הנוגע לפעילות שדלנים בדיוני ועדות. ביטן הסביר: "היום מעבירים דף נוכחות, אבל אין חובה להירשם בו. שדלנים נכנסים ויוצאים לדיונים ואין שום תיעוד מי נכח בדיון ואת מי הוא מייצג. על-פי הצעת החוק תהיה חובה להירשם ולומר את מי אתה מייצג באותו דיון".
07/12/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
בצל שביתת עובדי המרפאות הציבוריות והתחנות לבריאות הנפש של משרד הבריאות, דנה (יום ב', 7.12.15) ועדת הבריאות של הכנסת במחסור בפסיכולוגים ועובדים סוציאליים קליניים במגזר הערבי.
07/12/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה את בקשת הממשלה בהתאם לסעיף 15 לחוק יסוד הממשלה: לצרף את חבר הכנסת נפתלי בנט כשר נוסף בממשלה ובהתאם לסעיף 31(א) לחוק יסוד: הממשלה, למנות את השר נפתלי בנט לשר החינוך ושר התפוצות במקום ראש הממשלה וממלא-מקום שר החינוך ושר התפוצות.
07/12/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
"אם בעיית ביטוח סיעודי לקשישים לא תיפתר בתוך יומיים, תכריז ההסתדרות על סכסוך עבודה כללי במשק". כך הודיע (יום ב', 7.12.15) יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן. יו"ר ההסתדרות הרפואית, ד"ר ליאוניד אידלמן, הודיע שגם הרופאים יצטרפו לשביתה הכללית, "ונצא לרחובות".
07/12/2015  |  אלעזר לוין  |   חדשות
לקראת החורף החוזר, מבטיח (יום ב', 7.12.15) מנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחקי, כי לא יחזרו עצמם אירועי סופת השלגים לפני שנתיים. "כבר לפני שנה, בחורף הקודם, נערכנו היטב, והקפדנו לסגור את הדרך לירושלים עם תחילת הסופה", אמר. יושב-ראש הוועדה, ח"כ קארין אלהרר, אמרה: "תחבורה זמינה חשובה במיוחד לאוכלוסיות החלשות ובמיוחד בשעת חרום. הכרחי שיהיה גורם אחראי-על, כי בשעת חרום יש תחושת תוהו-ובוהו. מהדוח עולה כי מאז סופת השלגים נערכה עבודה רצינית, עמוקה ויסודית במשרד התחבורה".
07/12/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   סחר בבני אדם  /  מי ומי  
"הממשלה לא עושה די נגד החרמת מוצרים"  /  איציק וולף
בצוק איתן היו ניסיונות לפגוע באסדת הגז  /  עידן יוסף
עמית סגל: לאורן חזן אין שם טוב  /  איתמר לוין
איפה הכסף  /  נסים עוג'ר
ערבויות ללא גבולות  /  אפרים הלפרין
בשולי הארועים בכנסת  /  שמעון זיו
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il