|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

חברי ועדת הכספים מסתייגים מהפרטת תדמור

ועדת הכספים סירבה לאשר בקשה של רשות החברות הממשלתיות להעברת 40 מיליון ש"ח למימון הליכי הפרטת בית הספר למלונאות 'תדמור' גפני: "לא נאשר הפרטה ללא הבטחת מעמדם של העובדים"
11/01/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום אילוסטרציה: אור אקרמן]

מירב ארד
"האוצר מחסל את ביה"ס למלונאות"

ועדת הכספים סירבה לאשר בקשה תקציבית של רשות החברות הממשלתיות למימון כל הפרוצדורות הכרוכות בהפרטת בית הספר תדמור. במהלך דיון בבקשה שקיימה (יום ב', 11.1.16) הוועדה, הודיע יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני בשמו ובשם יתר חברי הוועדה, כי "כל עוד לא יוסדר עניינם של העובדים במסגרת הליכי ההפרטה, ועדת הכספים לא תתמוך בתהליך ולא תאפשר העברת כספים למימושו".

גפני: "הפרטה רק בתיאום עם העובדים. לא ייתכן להותיר עובדים באוויר, ללא פרנסה מובטחת, לאחר עשרות שנות עבודה". בקשת רשות החברות כללה העברה כוללת של 40 מיליון ש"ח על-פי הפירוט הבא: 30 מיליון ש"ח לכיסוי החובות השוטפים של החברה (15 מיליון ש"ח) ולשיפוי של המדינה לחברה לאפשר לה את ההתנהלות השוטפת. 10 מיליון ש"ח נוספים למחיקת כלל חובות החברה למדינה.

חברי ועדת הכספים הביעו כמו בדיונים קודמים בסוגיית בית הספר תדמור, הסתייגות מעצם הכוונה להפריט את בית הספר, שלדבריהם שגשג במשך שנים ועד היום מהווה מקור להכשרת כוח אדם חיוני לתעשיית התיירות בישראל. עם זאת אמרו, שאם כבר הוחלט על הפרטה, אזי שהדבר ייעשה תוך סיכום עם העובדים. משנה לנהל רשות החברות הממשלתיות, מאיר שמרה: "הבקשה התקציבית נועדה לממן את מה שכבר סוכם ואף נדון כאן בוועדת הכספים. מדובר בהעברת הניהול של בחברה בלבד למגזר הפרטי ולא על הפרטה מלאה".

ח"כ מיכל בירן (המחנה הציוני): "בסופו של דבר, ההפרטה על הפרק וכבר הכנעתם את העובדים שכבר מסכימים עם ההפרטה רק מבקשים שידאגו להם. ההפרטה זו אופציה רעה וניתן היה למנוע אותה. היה תהליך של ייבוש מכוון שהוביל להפרטה. ואם כן, זה בסיסי להגיע להסכם עם העובדים, בבית ספר שכולם מודעים שצריך אותו. אם ייסגר יביאו שפים ממדינות אחרות. בהתנהלות שלכם אתם תחריבו את המפעל הזה למרות שלא זו הכוונה. נאמר כאן בוועדת הכספים שניתן לעצור את ההפרטה אך אתם שועטים קדימה ללא מעצורים, אז לפחות תגיעו להסכמה עם העובדים ואל תבקשו כסף לפני תעשו את זה".

ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני): "החלטת השרים לענייני הפרטה היא על הפרטה ואנחנו ביקשנו לשקול שוב. הדהירה לכיוון הפרטה היא דבר מוגמר והכסף נועד להשאיר את החברה במעמד חי. למה אתם לא מודים בזה? לא ייתכן שהעובדים יהיו השיקול האחרון שלכם ומעמדם לא יובטח! זה מצב לא בריא ולא סביר". לאור הדברים, שב שמרה והדגיש: "אנחנו מעבירים את ניהול החברה למגזר הפרטי אך ימשיך לפעול בתנאים שייקבעו ע"י המדינה".

ח"כ מנואל טרכטנברג (המחנה הציוני): "אני שמח לשמוע שלא תהיה הפרטה במובן של מכירה של המפעל הזה כמות שהוא. כלומר, המדינה תמשיך לדאוג לקיומו ורק הניהול בידי גורם פרטי עם התחייבות להזרים כסף. הפונקציה הזו חשובה מאוד למשק. חובה להגיע להסכם עם העובדים למרות שיש כאן שינוי משטר גם אם אין הפרטה, לכן היינו רוצים שלא תמתינו עוד שלב ועוד שלב עד לסגירת הסכם איתם. הדרישה שלנו; להגיע איתם להסכם קיבוצי בטרם סגירת התהליך, כיוון שכשייקבעו עובדות, כושר ההתמקחות שלהם יירד".

ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני): "מה שישראל עושה בשנים האחרונות עם הכשרות מסוג זה שמבוצעות בתדמור, זו שערורייה. השוק משווע לעובדים האלה. הצמיחה תבוא גם מההיי-טק וגם מהמקצועות האלה. זה לא דבר שצריכים להפריט אלא לקחת אותו ולתקצב אותו". ח"כ מיקי לוי (יש עתיד): "אני מברך על העברת החברה לניהול פרטי בדרך מכרזית, כי המדינה לא יודעת לנהל פרויקטים. אולי התהליך הזה יביא 'מזור לתדמור'. במקצוע המלונאות, לתדמור מקום מרכזי. תחתמו עם העובדים על חוזה, 60 עובדים בסה"כ. ואז אנחנו נצביע על התהליך המכרזי. בלי זה אני לא מצביע בעד".

היועץ המשפטי של משרד התיירות, עובד קדמי: "למשרד התיירות חשוב מאוד שבית הספר ימשיך לפעול במסגרת שתיקבע ואנחנו עומדים על-כך שהכשרת כוח האדם תימשך. ההפרטה משמעותה שיישאר בית הספר, יישאר המבנה וההפעלה ע"י זכיין פרטי".

נציגי העובדים אמרו כי איש לא פנה אליהם על-מנת להגיע להסכם קיבוצי לקראת ביצוע ההפרטה. יו"ר ועד העובדים, פרוספר ביטון: "נכון לעכשיו, עובדים עם ותק של עשרות שנים יצאו לרחוב בלי כלום. כולם רוצים שבית הספר ימשיך לפעול אך העובדים הולכים להיזרק. מדובר ב-60 עובדים. איש לא דיבר איתנו על הזכויות שלנו. סמנכ"ל כוח אדם ונציגי רשות החברות אמרו לנו "תגידו תודה שאנחנו מדברים אתכם". ח"כ מיכל בירן הביעה תרעומת על-כך בפני מאיר שמרה: "לא ייתכן שמישהו יאמר לעובדים דבר כזה ואם זה המצב אין לאשר את בקשת רשות החברות". נציגה אחרת מוועד העובדים, אלישבע דדון: "אנחנו כדור המשחק של כל האנשים כאן. מעל לראש שלנו עושים את המשחק אבל איש לא דן איתנו איפה אנחנו בכל התהליך הזה. מבקשים שיחתמו איתנו על הסכם קיבוצי. אנחנו בני 50 פלוס והפרנסה אחרי תדמור לא מחכה לאף אחד מאיתנו. אנחנו אנשים שקיימו את בית הספר הזה. רוצים לשתף פעולה אך מבקשים שייתנו את ההפרטה בחתימה על הסכם קיבוצי עם העובדים".

שמרה ניסה לשכנע את חברי ועדת הכספים לאשר בכל-זאת את הבקשה התקציבית: "לא בנו לכאן כדי לאשר את תהליך ההפרטה אלא את מסגרת התקציב הנדרשת שתהיה תקנה תקציבית לאפשר את המשך הפעילות התזרימית של תדמור. אנחנו עושים את זה בדרך המלך מבחינת התקצוב. לא הגענו לסיכום עם העובדים כי לא נדרש כעת, כי אין כעת כוונה לפטר את העובדים".

יו"ר הוועדה גפני סיכם: "יש צורך בבית הספר וכל נציגי הממשלה מודים בכך. אני מבין שאתם מבצעים הפרטה מבלי לדבר עם העובדים. אכפת לי העובדים ומעולם לא אישרתי כאן הפרטה ללא דאגה עם העובדים. עקרונית, אני לא בדעה שצריך להעביר לזכיין. אני יודע מה קרה כשהעבירו את נושא 'אחות בית ספר' לזכיין. חברה זכתה ומאז אין אחות בבית הספר. יחד עם-זאת, כעת כבר אנחנו בעיצומו של תהליך אבל ועדת הכספים תאשר העברות תקציביות רק לאחר שמעמד העובדים יוסדר. אני לא רוצה לייצור בקרב העובדים מצג שהם יכולים לדרוש מכאן ועד השמיים. יש אחריות וגם העובדים יתפשרו ואף אמרו את זה כאן". גפני קרא לשמרה לפתור את סוגיית העובדים בתוך שבועיים-שלושה ואז לחזור לוועדה על-מנת שהבקשה התקציבית תאושר.
פנייה לוועדת הכספים - בית הספר המרכזי למלונאות בע"מ (תדמור) / מכתב פנייה
אישור העברת הכספים למחיקת החובות נדרשת לטובת מימוש החלטת הממשלה והכרחי על-מנת ליצור פתרון ארוך טווח אשר יבטיח את המשך קיומו של תדמור כבית ספר מקצועי

תאריך:  11/01/2016   |   עודכן:  11/01/2016
עידן יוסף
+בקריאה ראשונה: הורדת התעריפים בתחבורה הציבורית
00:58 12/01/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק תעריפי התחבורה הציבורית, התשע"ו-2016. מוצע בה לקבוע ששר האוצר ושר התחבורה והבטיחות בדרכים יעדכנו את תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית הקבועים בצווי התעריפים, שהוגדרו בהצעת החוק, בהתאם להוראות חוק פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים, כך שהם יופחתו בשיעור של 14.5 אחוזים לעומת תעריפי התחבורה הציבורית שהיו בתוקף ביום כ' בטבת התשע"ו (1 בינואר 2016). בנוסף מוצע שיוגדלו תשלומי הסובסידיה שהמדינה מעבירה למפעילי התחבורה הציבורית למימון הפעלת התחבורה הציבורית, וזאת למפעילים שלגביהם נדרשת ההגדלה ובשיעור הנדרש, והכל בהתאם להסכמים שהיו קיימים בין המדינה למפעילי התחבורה הציבורית במועד תחילתו של חוק זה. השר דרעי אמר במליאה: "אני חושב שבהצעה הזו אין קואליציה ואופוזיציה וכולם צריכים לתמוך בעזרה לכל אלה שמשתמשים בתחבורה הציבורית. משפחה עם ילדים שמשתמשת בתחבורה הציבורית זה יכול להגיע להנחה של עד 2,500 ש"ח בשנה".
+ליצמן יבטל מבחנים לרופאי שיניים מנוסים
00:56 12/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושר לקריאה שנייה ושלישית: פטורים והקלות לרופאי שיניים ובעלי מקצועות פרא-רפואיים שעלו לישראל
([צילום: AP])
+שב"כ: בהעדר ראיות, שחררנו מחבלים כבדים
00:43 12/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יועמ"ש ועדת החוקה הצחילה להרגיז את השב"כ והמשנה ליועמ"ש כשאמרה שיש להימנע ככל האפשר מקבלת עדות שמועה-עדות שהתקבלה מחוץ לכותלי בית המשפט. יש קשר בין זה לשביתות עצירים
(טלנסקי. עדות מרחוק [צילום: פלאש 90])
+4 פקחים מול 10,000 רכבי שטח בחופים
00:29 12/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הפנים אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק שתסמיך את בית המשפט לאסור שימוש ברכב שנסע בחוף  ▪  ג'יפאי: "זה חוק דרקוני"
(רכבי שטח מול חדרה [צילום: חן ליאופולד/פלאש 90])
+מוניות בעיר: "לא כל מי שזז צריך לשלם"
00:18 12/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הפנים קוראת למשרד הפנים לבחון הצדקת המיסים העירוניים המושתים על תחנות מוניות  ▪  יו"ר הוועדה: אם הנושא לא יוסדר אוביל חקיקה לביטול האגרה  ▪  להבי: "המוניות חונות במקומות הכי אטרקטיביים בעיר. את תחנות האוטובוס הסופיות ממקמים במקומות פחות נדרשים"
(מוניות בתל אביב)
+משרדי הביטחון והבט"פ "בילפו" וייענשו
23:55 11/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכנסת לא תאשר במשך 60 יום פטור מחובת הנחה להצעות חוק שיוגשו על-ידי שר הביטחון ומשרד הביטחון לאחר שלא אמרו אמת לוועדת הכנסת
(ארדן ויעלון. החטא ועונשו [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: יוגדל מספר ימי החופשה
23:15 11/01/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק חופשה שנתית (תיקון - הארכת תקופת החופשה לכל שנת עבודה אצל מעסיק), התשע"ה-2015, של חברת הכנסת רחל עזריה וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה להאריך את תקופת החופשה השנתית לכל שנת עבודה אצל מעסיק אחד או במקום עבודה אחד כך שבעד השנה הראשונה יהיה העובד זכאי ל-21 ימי חופשה שנתית, בעד השנה השנייה יהיה זכאי ל-23 ימים, בעד השנה השלישית יהיה זכאי ל-25 ימים וליום נוסף לכל שנה מעל השנה הרביעית לעבודתו ולא יותר מ-28 ימים. השר כחלון: "כשח"כ עזריה באה אלי לפני מספר חודשים עם החוק הזה אני לא האמנתי שזה לא קיים שאנשים עובדים ולא צוברים ימי חופשה".
+בקריאה ראשונה: קביעת מדרג בין עבירות המתה
23:13 11/01/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק העונשין (תיקון מס' 124) (עבירות המתה), התשע"ו-2015. מדובר בהצעה ממשלתית של משרד המשפטים, אליה הוצמדו הצעות פרטיות של ח"כ מיקי רוזנטל וניסן סלומינסקי. מוצע בה ליצור מדרג חדש בין עבירות ההמתה הקבועות בחוק העונשין. מוצע גם לקבוע את עבירת הרצח כעבירת ההמתה המרכזית, שלביצועה יידרש יסוד נפשי של כוונה או אדישות כלפי התוצאה הקטלנית ועונשה יהיה מאסר עולם כעונש מרבי. לצד עבירה זו מוצע לקבוע עבירה של רצח בנסיבות מחמירות, שעונשה יהיה מאסר עולם חובה. בנוסף, מוצע לקבוע עבירה של המתה בנסיבות של אחריות מופחתת, לפיה חרף התקיימות היסוד הנפשי הנדרש בעבירת הרצח, בשל נסיבות המקרה, האדם יואשם בעבירה האמורה, שעונשה המרבי יעמוד על עשרים שנה. עוד מוצע לקבוע עבירה של המתה בקלות דעת, שעונשה המרבי יעמוד על שתיים עשרה שנות מאסר וכן לקבוע עבירה של גרימת מוות ברשלנות בנסיבות מחמירות שעונשה המרבי יעמוד על חמש שנות מאסר. מוצע להתאים את העבירות של ניסיון לרצח, ושידול או סיוע להתאבדות לחלק הכללי של חוק העונשין ולהחמיר בעונשם, לקבוע עבירות של שידול לרצח בנסיבות מחמירות, סיוע לרצח וניסיון לשידול לרצח וכן לבטל את העבירות של העלמת לידה והמתת תינוק. בנוסף לאלו, מוצע לתקן את הגדרת היסוד הנפשי של רשלנות.
+ריבית שיצברו עוורים ונכים מכספי פיצויים בשל תאונה פטורה ממס על רווחי הון
23:12 11/01/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה (מס' 217), התשע"ו-2016 של ח"כ אורי מקלב ומשה גפני. סעיף 9(5)(ב) לפקודת מס הכנסה קובע כי הכנסה מיגיעה אישית של עיוור או נכה מריבית המשולמת מכספים שהופקדו בפיקדון, בתכנית חסכון או בקופת גמל, אשר מקורם בפיצויים או בכספי ביטוח שקיבל היחיד בשל פגיעת גוף, יהיו פטורים ממס רווח הון עד לסכום כולל של 262,320 ש"ח. החוק יגדיל את הסכום האמור כך שהפטור ממס על הכנסה כאמור יחול עד לסכום כולל של 300,000 ש"ח. יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני: "זו הצעת חוק הומנית מהמדרגה הראשונה".
+הערבים נמנעו: "לדרעי יש אמפתיה והקשבה"
23:03 11/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הכנסת אישרה את מינוי דרעי לשר הפנים למרות התנגדות סיעות האופוזיציה  ▪  לפיד: ההתנגדות אינה אישית  ▪  אייכלר: הציבור מאמין שדרעי הוא זכאי מלכתחילה ויש סכנה שמערכת המשפט עלולה לסמן בן אדם ולתפור לו תיקים
(דרעי. ברכות מהקואליציה ומהאופוזיציה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+סופית: יו"ר כנסת - עד לבחירת הבא אחריו
22:51 11/01/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק-יסוד: הכנסת (תיקון מס' 43) (רציפות הכהונה של יושב ראש הכנסת). מעתה, אם מי שכיהן כיו"ר הכנסת שב ונבחר לכנסת שלאחריה, הוא ימשיך לכהן כיו"ר הכנסת עד לבחירת היו"ר הקבוע. רק אם יו"ר הכנסת היוצאת לא שב ונבחר, יכהן ותיק חברי הכנסת כיו"ר הכנסת בפועל, כקבוע היום. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אמר: "אני דוחה בשאט נפש כל רמיזה שהחקיקה הייתה קשורה בדרך כל שהיא לוותיק חברי הכנסת עמיר פרץ".
+רופאי הקופות הונחו לא לתת קנביס
19:24 11/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בדיון בחולי הפוסט טראומה התגלה כי רק 637 רישיונות קנביס מתוך 23 אלף ניתנו בשל פוסט טראומה  ▪  משרד הבריאות: 90% מהבקשות נענות בחיוב
(שימוש בקנביס רפואי בקיבוץ נען [צילום: דן בלילטי/AP])
+אושר לקריאה ראשונה: מענק לימודים גם עבור כיתות י' עד י"ב
17:51 11/01/16  |  
ועדת העבודה והרווחה אישרה לקריאה ראשונה את הצעת החוק, לפיה מענק הלימודים שנותן הביטוח הלאומי להורים נזקקים (הורה יחיד, הורה הזכאי להבטחת הכנסה, בעלי נכות כללית ומשפחות בעלות 4 ילדים ומעלה) עבור ילדיהם, יינתן מעתה גם עבור תלמידים בכיתות י' עד י"ב, ולא רק עד כיתה ט', כפי שנהוג כיום. יו"ר הוועדה ח"כ אלי אלאלוף: "כסף רב נותר בקופת הביטוח הלאומי ללא כל דורש. על המוסד לפרסם ולשדל את הזכאים לקבל את המגיע להם". יוזמת החוק, ח"כ מירב בן-ארי: "71 אלף ילדים נוספים נכנסים היום למעגל הזכאות. זהו צעד היסטורי".
+ישיבת ועדה בכנסת ננעלה בגלל משרד החינוך
17:38 11/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הפנים פוצץ ישיבה על הסעות תלמידים לאחר שמשרד החינוך שהיה אמור להציג נהלים להסדרת הנושא הגיע לא מוכן
([צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חברי ועדת הכספים מסתייגים מהפרטת תדמור
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ח"כ דוד אמסלם נעל (יום ב', 11.1.16) דיון דקות ספורות לאחר שהחל משום שמשרד החינוך לא הציג תקנות ונהלים בנושא הסעות תלמידים, כפי שהתבקש לפני 4 חודשים.
11/01/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת השרים לענייני חקיקה תומכת עקרונית בהצעת חוק שנועדה למנוע ממעסיק לפטר הורה שכול לתקופה של 5 שנים נוספות לאחר גיל הפרישה. את הצעת החוק הגישו חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ושולי מועלם (הבית היהודי).
10/01/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת השרים לענייני חקיקה מביעה (יום א', 10.1.16) תמיכה עקרונית בהצעת החוק שהגיש ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה), בעניין הוצאת צווי עיכוב יציאה מן הארץ.
10/01/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
"בניגוד למדיניות שהייתה נהוגה עד היום במשרד, ש"צימר" הייתה מין מילת קסם כזאת, שכל אחד שנואש מהחקלאות פתח צימר - נדמה לי שהצימרים האלה הם לא תמיד ברכה כזאת גדולה. בעידן של היום לנהל עסק שמבוסס על חדר אירוח אחד או שניים, מאוד מאוד קשה כלכלית. אני חושב שהצימרים האלה בהרבה מאוד מקרים הם מלכודת דבש. בחלק מהמקרים גם יש הצפה ומספרים יותר מדי גדולים של צימרים" - כך השיב (יום ג', 6.1.16) שר התיירות, יריב לין לשאלה של חיים ילין (יש עתיד) בנוגע לתמיכת משרד התיירות בהקמת צימרים בעוטף-עזה במסגרת ישיבת הכנסת.
07/01/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
"בשנתיים האחרונות השקענו 20 מיליון שקל בפיתוח תשתיות תיירות ציבוריות ביישובי מיעוטים שאינם ערים מעורבות עם יהודים. יש ערים שהן ערים מעורבות בתוך המיעוטים עצמם, כמו שפרעם. 4 מיליון בשפרעם, 11 מיליון בנצרת, בג'סר א-זרקא, בשגב-שלום ובמקומות אחרים. מעבר לכך, אנחנו השקענו ומשקיעים מדי שנה למעלה מ-10 מיליון שקל בעיר עכו, עיקרם כמובן באזור העיר העתיקה של עכו, שהיא רובה ככולה מאוכלסת באוכלוסייה שגם היא מבני המיעוטים ". כך השיב (יום ג', 5.1.16) שר התיירות, יריב לוין לשאלת ח"כ יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת) בנושא השקעת משרד התיירות בחברה הערבית במסגרת שעת שאלות.
07/01/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il