|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

חוק השקיפות אושר בקריאה ראשונה

"466 יורו על כל ראש של חייל ישראלי"

שרת המשפטים הציגה בכנסת את חוק השקיפות ותקפה בציניות ובעוקצנות רבה את מבקרי החוק משמאל "העמותות שמוחות נגד חוק השקיפות לא באו לקדם את האינטרס הישראלי אלא משרתות אינטרסים זרים"
08/02/2016  |   איציק וולף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
שקד. "התנגדות בגלל פרנויה" [צילום: איציק וולף]

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק חובת גילוי לגבי מי שנתמך על-ידי ישות מדינית זרה (תיקון) (הגברת השקיפות לגבי נתמכים שעיקר מימונם מתרומות של ישויות מדינות זרות), התשע"ו-2016, של שרת המשפטים איילת שקד. 50 חברי כנסת תמכו בהצעת החוק ו-43 התנגדו לה.

בהצעת החוק, שזכתה גם לשמות חוק השקיפות וחוק העמותות מוצע לקבוע בחוק חובת שקיפות מוגברת, שתוטל על עמותות וחברות שעיקר מימונן מתרומות שקיבלו מישויות מדיניות זרות כהגדרתן בחוק. מוצע לקבוע כי עמותות וחברות אלה, יציינו שעיקר מימונן הוא כאמור בכל פרסום המיועד או זמין לציבור, בפנייה בכתב לנבחר ציבור או לעובד ציבור, בדין וחשבון שהם עורכים ומפיצים לציבור ובכל דיון המתקיים במקום העבודה של עובד ציבור או נבחר ציבור. מוצע להטיל את הקנס הקבוע לחוק העונשין על עמותה שהפרה את החובה האמורה וכן להסמיך את רשם החברות להטיל עיצומים על חברה שהפרה את החובה.

שרת המשפטים, איילת שקד, הציגה (יום ב', 8.2.16) במליאת הכנסת את חוק השקיפות וטענה כי העמותות שמוחות נגד חוק השקיפות לא באו לקדם את האינטרס הישראלי. "העמותות האלה משרתות איטנרסים זרים. הן ממומנות מכספי משלמי המיסים במדינות זרות ולכל שירי הממשלות המממנות אותן הן כינור", טענה.

היא פירטה כיצד הארגון הכנסייתי ההולנדי ICCO ביקש להעביר ל"שוברים שתיקה" אחרי מבצע "עופרת יצוקה" תרומה של 42,000 אירו. אבל לתורמים היה תנאי. התנאי להעברת הכספים היה מסירה של לא פחות מ 90 עדויות מפלילות כנגד חיילי צה"ל.

"למי שמתקשה לעשות את החשבון אומר לכם שזה יוצא 466 יורו על כל ראש של חייל ישראלי. בהמרה לשקלים לפי שער יציג זה יוצא פחות או יותר 2000 שקלים שנכנסו לקופת "שוברים שתיקה" על כל עדות מפלילה כנגד חייל צה"ל. זה מה ששווה חייל צה"ל בעיני שוברים שתיקה. על העברות הכספים האלה מי שמתנגד לחוק מבקש להגן. זה חופש ההתאגדות שבשמו אתם מדברים היום. אלה תחומי העיסוק אותם אתם מעוניינים לקדם", אמרה.

שרת המשפטים טענה עוד כי מבקרי החוק משמאל לא יודעים באמת למה הם מתנגדים לו וסותרים אלה את אלה בטענותיהם.

"כל מי שמביט בכם מהצד מבחין מיד שכבר מזמן עברתם משלב ההתנגדות לחוק בשל אידאולוגיה - לשלב ההתנגדות לחוק בשל פרנויה. ובשלב הזה שאתם נמצאים בו כעת, שלב הפרנויה, אני מרגישה שהטיעונים שלכם מבולבלים ולא מסודרים", עקצה והוסיפה כי טענות מתנגדי החוק סותרות הזו את זו.

"חלק מכם הרי חושב שהצעת החוק נוראה ואסור להכניס אות אחת ממנה לספר החוקים; אבל באותה שעה ממש - חלק אחר מכם חושב שנכון היה להרחיב את החוק ולהחיל את הנורמות שלו על גופים נוספים", ציינה.

שקד טענה כי חוק השקיפות פוגע בזכות יסוד אחת בלבד - בזכות הקניין. עם זאת, הוסיפה כי פגיעה זו לא מנעה מן השמאל לקרוא לשקיפות בחטיבה להתיישבות, בתקציבים, בכל הנוגע ללוביסטים ובוועדות השרים.

"אחרי שנים שהשמאל הפך את השקיפות "קרדום לחפור בו" וכלי מנהלי לעשות בו שימוש פוליטי כנגד הימין - התחלתם לחשוב שהשקיפות זו נחלה שירשתם; התחלתם לנהוג בשקיפות "מנהג בעלים". כאילו השקיפות היא נכס שהיה רשום בטאבו על שם אבא שלכם. כאילו אתם "בנים ממשיכים". אתם בשמאל הרי מזדעקים על עצם השימוש של הצעת החוק בביטוי "שקיפות" כאילו לקחו מכם משהו ששייך לכם. כאילו מדובר בנכס המשפחתי שלכם", אמרה.

עוד הוסיפה כי בניגוד לטענה שחוק השקיפות פוגע בהליך הדמוקרטי ובזכויות המיעוט - הרי שבבסיס ההליך הדמוקרטי עומדת הכרעת הבוחר הישראלי.

"מיום ליום אני יותר ויותר מבינה שלכם יש תפיסה אחרת של המושג דמוקרטיה", אמרה והזכירה את מנכ"ל משרד החוץ לשעבר, אלון ליאל, שתועד בשיחה עם פעילי שוברים שתיקה וטען שיש לו לגיטימציה מצד שני האחוזים "של האנשים הכי מוסריים, הכי נבונים, שמסוגלים לראות 20 שנה קדימה, שלא שטופי מוח של הפרופגנדה הימנית המשיחית".

"זו רבותיי, התמצית של העניין. מכיוון שאתם תופסים את עצמכם כצודקים, גם כאשר אתם מייצגים שני אחוז בחברה הישראלית, מכיוון שאתם מאמינים שחוץ מכם כולם שטופים בשטיפת מוח דתית, מכיוון שאתם לא מאמינים במושג "רצון הבוחר" ואתם משוכנעים שרק אתם יודעים לספק לציבור את מה שהוא באמת צריך - אתם מוכנים לדלג על הכרעת הרוב. ואת הכל אתם תעשו בדרך של כפייה על הציבור הישראלי", אמרה.

ח"כ חנין זועבי, שרק אמש הורחקה לארבעה חודשים על-ידי ועדת האתיקה של הכנסת ומי שנחשבת לאחת המועמדות הראשונות שביחס אליהן ישתמשו בחוק החדש, טענה כי הפליאה והזעם צריכים להיות מופנים כלפי יתר חברי הכנסת שלא מוצאים לנכון אף פעם לנחם משפחות שכולות פלשתיניות. "המפריד בין דם לדם הוא גזען מסוכן ואכזר", אמרה. הדברים עוררו סערה במליאה, ח"כ זועבי המשיכה לדבר לאחר שזמנה תם על-אף בקשות חוזרות של מנהלת הישיבה ח"כ נורית קורן והורדה מהדוכן בכוח על-ידי הסדרנים.

"שקד לא מדברת על התורמים שלה"

יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, תקפה בדיון את חוק העמותות ואת שרת המשפטים שקד.

"השרה שקד מבקשת לסתום את הפה לארגוני השמאל ולא מבינה את ערכי הדמוקרטיה הבסיסיים. מי שמבזה את שם ישראל בעולם הם לא הארגונים, מי שמוציא את דיבתה של ישראל בעולם היא שקד וחבריה המתנחלים. החוק הזה הוא עוד שלב בתהליך מתוכנן של השתקה ודה-לגיטימציה שסופו בהוצאתם מחוץ לחוק של ארגוני זכויות האדם. כי הוא משדר לכל מי שמעז לבקר את השלטון שהוא יסומן ויירדף, ויתויג כשתול, כבוגד, כאויב המדינה", טענה גלאון.

לדבריה, השרה שקד אומרת שהמטרה של החוק היא להגביר את השקיפות של ארגונים שמקבלים כסף ממדינות זרות. "היא לא אומרת שהארגונים האלה כבר ככה שקופים לגמרי. היא גם לא מספרת שדווקא עמותות הימין נהנות מחיסיון רחב על התרומות שלהן, מקבלות מימון מגורמים פרטיים בעיקר בחו"ל, ונהנות גם מכספי מדינה שמזרימים אליהן מקורבים בממשלה. ובטח שהיא לא מדברת על זהות התורמים העלומים שלה, שאחד מהם חשוד בסחר בינלאומי בסמים ובנשק, בהלבנת הון ובקשרים לפשע מאורגן ולקבוצות טרור", האשימה.

ח"כ יעל גרמן (יש עתיד) אמרה בעקבות דברי שרת המשפטים כי היה כדאי שהיא תוסיף שלא רק השמאל לא מבין בדמוקרטיה, אלא גם נשיא ארה"ב, האיחוד האירופי, התנועה הקונסרבטיבית והרפורמית והארגונים היהודים בעולם.

"הדמוקרטיה לפי הממשלה הנוכחית זה חוק ההזנה בכפייה, חוק המישוש וחוק המסתננים שבאים ואומרים בואו נסלק את הפליטים והערבים ועכשיו גם נסמן את כל עמותות השמאל ובסוף יהיו לנו פה 61 חברי כנסת שהם אלה שיקבעו מה זה דמוקרטיה ומה מותר ומה אסור", טענה. עוד הוסיפה כי בתוך החוק האיום הזה, שירחיק את מדינות העולם מאיתנו ויסמן את המדינה בסימן שחור של אנטי-דמוקרטיה, נכללים ארגונים כמו ארגון סיוע לפליטים, "בזכות" המרכז לזכויות אדם, המוקד להגנת הפרט, חינוך לשלום ועוד.

תאריך:  08/02/2016   |   עודכן:  09/02/2016
איציק וולף
+הכנסת אישרה: סוף להפקרות בחופים
10:41 09/02/16  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
על-פי החוק החדש מוחמרת הענישה וניתן יהיה להחרים את רכבו של עבריין שינהג בחופי הים לתקופה של עד 120 יום
(זלזול בחוק [צילום: יח"צ])
+אושר סופית: מדבירים ברישיון בלבד
10:13 09/02/16  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
בתמיכתם של ח"כים מהקואליציה והאופוזיציה: חוק המדבירים אושר לפני זמן קצר בכנסת  ▪  52 תומכים, ללא הסתייגויות, מתנגדים או נמנעים
(פיקוח הדוק [צילום: AP])
+והערבים נוהרים בהמוניהם
08:54 09/02/16  |  שמעון זיו   |   לרשימה המלאה
זה עתה אושרה תוכנית גרנדיוזית למגזר הערבי, היה מצופה מהם שישבו בשקט וישתפו פעולה פעם אחת לטובת האזרחים הערביים, אבל לא הם ח"כי בלד יתנו לנו להתבלבל, הם יראו לנו בריש גליי עם מי יש לנו עסק
(הרשימה המשותפת. עשבים שוטים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+מסתננים ישהו במתקן השהייה רק 12 חודשים
07:44 09/02/16  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הממשלתית לקיצור תקופת השהייה במתקני השהייה למסתננים מ-20 חודשים לשנה אחת
([צילום: AP])
+אושר סופית: שני ימי חופשה נוספים
23:13 08/02/16  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של ח"כ רחל עזריה (כולנו) להוספת שני ימי חופשה לעובדים בעלי ותק של שנה עד ארבע שנים
([צילום: פלאש 90])
+קרא: נסיכת בחריין עברה ניתוח סבוך בישראל
21:07 08/02/16  |  עידן יוסף
סגן השר איוב גילה כי בתיאום עם ראש הממשלה, דאג להביא לניתוח סבוך בישראל את נסיכת בחריין. בכינוס ירושלים, אמר קרא כי לשמחתו קיבל אתמול, באמצעות גורם חשוב בישראל, הזמנה לבקר בבחריין, ואם הממשלה תאשר זאת יערוך ביקור היסטורי בנסיכות.
+הח"כים מבל"ד הושעו לארבעה חודשים
20:54 08/02/16  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ועדת האתיקה של הכנסת השעתה את חברי הכנסת חנין זועבי ובסאל גאטס לארבעה חודשים  ▪  ח"כ ג'מאל זחאלקה הושעה לחודשיים בלבד
(זועבי וזחאלקה. מאות תלונות [צילום: פלאש 90])
+"האם הדגים עושים פרו ורבו רק בשבת?"
20:29 08/02/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה על תקנות הדיג: נצמצם את המחלוקת בין הדייגים למשרד החקלאות ונמצא נקודת איזון שתאפשר להם לפעול מבלי לפגוע בדגה  ▪  פולקמן: אם רוצים לבטל את דיג המכמורתנים צריך להגיד את זה בגלוי ולפצות דייגים  ▪  נציגי המכמורתנים: התחננו למשרד החקלאות שיגיעו איתנו להסכמות  ▪  מנכ"ל משרד החקלאות: נענים לדרישת היו"ר להגיע להסכמות
([צילום: AP])
+שב"ס: מגדלי שמירה ריקים בכלא ביטחוני
19:47 08/02/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציבת שירות בתי הסוהר: הם אינם מאוישים בחלקם בשל פערי כוח אדם מצה"ל  ▪  ארדן: חיילים שמועמדים להתגייס לשב"ס או למשטרה ממתינים בבית בגלל החלטת שר הביטחון
([צילום אילוסטרציה: AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   האיחוד האירופי / Europian Union   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זהבה גלאון   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עופרת יצוקה   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"466 יורו על כל ראש של חייל ישראלי"
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חשדנית
8/02/16 22:27
2
יהודי שפוי
8/02/16 23:52
3
העמותות נחשפות
9/02/16 00:26
4
מב"י
9/02/16 01:17
5
ע_הראל
9/02/16 04:58
6
קורןנאוה טבריה
9/02/16 06:25
7
פסח
9/02/16 08:21
8
זינגלה
9/02/16 16:53
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת האתיקה של הכנסת השעתה לארבעה חודשים את חברי הכנסת חנין זועבי, ובסאל גאטס מסיעת בל"ד. חברם של השניים לסיעה, ח"כ ג'מאל זחאלקה, יושעה לחודשיים. זאת, בעקבות המפגש שקיימו השלושה עם משפחות מחבלים.
08/02/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת הכלכלה החלה (יום ב', 8.2.16) לדון בבקשת משרד החקלאות לתקן את תקנות הדיג, הכוללות הטלת מגבלות חדשות על הדיג בים התיכון לנוכח הידלדלות הדגה. עיקר התיקונים נוגע לכך שמשרד החקלאות מבקש לעדכן את עומק המים המותר לדיג מכמורת מ-15 מטר ל-40 מטר, להקטין את אורכן של רשתות במערכי חכות, לאסור על דיג בים התיכון בתקופת הרבייה ועוד.
08/02/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוץ והביטחון האריכה (יום ב', 8.2.16) את תוקפו של החוק המאפשר להציב חיילים בשירות בתי הסוהר ובמשטרת ישראל. עוד קבעה הוועדה כי הדיון היום יעסוק רק בשאלה העקרונית האם להאריך את תוקף החוק או לא מבלי לקבוע מה הם מכסות החיילים שישרתו במשטרה ובשב"ס בעתיד.
08/02/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה המיוחדת לדיון בהצעת חוק הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ובהצעת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים חוץ-מוסדיים שמעה (יום ב', 8.2.16) את דרור שטרום, העומד בראש הוועדה להגברת התחרותיות בשירותים הבנקאיים והפיננסיים הנפוצים בישראל, על-מנת שיציג את מסקנות הביניים של הוועדה, ויתייחס למספר שאלות באשר להשתלבותה של הצעת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים חוץ-מוסדיים במסקנותיה של הוועדה.
08/02/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו השיב (יום ב', 8.2.16) במליאת הכנסת לתוקפיו, על הצעת החוק לפיה ניתן יהיה, ברוב של 90 ח"כים, להרחיק ח"כ מכהן. בנאום בהצעות אי-אמון שהגישו סיעות האופוזיציה, אמר נתניהו: "שמעתי את ההתקפות עלי בכמה ישיבות סיעה היום, אני מבקש להבהיר: אנחנו בעד השילוב של אזרחי ישראלי הערבי בחברה, בלכלכה ובמדינה. אנחנו משקיעים בזה מאמצים ומשאבים רבים. אבל באותה עת ודווקא מתוך הראייה הזו, איננו מוכנים לקבל מצב שבו ח"כים יתמכו במשפחות של רוצחי אזרחים ישראלים. יש גבול! יש דבר שנקרא כבוד לאומי!
08/02/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
הכנסת תפקח על הרפורמה בשירות המדינה  /  עידן יוסף
עימות על החרמת רכוש טרור  /  איתמר לוין
"תנו להורה לחסוך לילד מעבר לקצבה"  /  עידן יוסף
בוגדים בכנסת ישראל  /  שמעון זיו
מי מאמין לפוליטיקאים?  /  גבריאל בן-חיים
עם ישראל לא מרגיש בנוח בכותל  /  רחל עזריה
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il