|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

דמי הכניסה לחופי הרחצה יבוטלו

בחמש השנים הקרובות יפותחו 23 חופים חדשים, שלושה מתוכם יופעלו כבר בקיץ הקרוב יו"ר ועדת הפנים: כשהייתי ילד הסתפקנו במטקות. היום אנשים רוצים בתי קפה בחוף, אבל הרגולטור חייב לקבוע במכרז מחיר סל בסיסי. שלא ימכרו ארטיק לימון ב-20 ש"ח
14/03/2016  |   News1 News1   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מאת: עידן יוסף  |    |  תגובות    כנסת 20
חוף אכזיב [צילום: חן ליאופולד/פלאש 90]

שמות החופים
חוף אכזיב
חוף שבי ציון
חוף גלי גליל (נהריה)
חוף ארגמן (עכו)
חופי גנים
החוף הנפרד בטבריה
חוף הצוק (תל אביב)
חוף דור נחשולים
חוף ניצנים
חוף זיקים
היועץ המשפטי יחליט בקרוב לגבי חמישה חופים נוספים הנמצאים באחריות רשות הטבע והגנים. החופים הם: חוף בית ינאי, חוף פלמחים, חוף הגן הלאומי באשקלון, חוף הבונים וחוף אכזיב. משרד הפנים דרש מרט״ג שחופים אלה יהיו חינמיים.

שר הפנים, אריה דרעי, החליט על ביטול דמי הכניסה לכל חופי הרחצה בתשלום. מדובר בעשרה חופי רחצה בכל הארץ, אשר הכניסה אליהם מתבצעת כיום בתשלום ובכך תתאפשר כניסה בחינם לכל חופי הרחצה.

הרשויות המקומיות, שגבו עד היום תשלום עבור הכניסה לחופים, יפוצו בסכום של כ-7 מיליון שקלים עבור ההפסדים ובכך תתאפשר רחצה בחינם.

בשלב זה, התקציב יממן כניסה חינם לחופים רק בקיץ הקרוב. אולם בכוונת שר הפנים לממן כניסה חינם לחופים גם במהלך עונות הקיץ הבאות. לדברי דרעי, ההחלטה תסייע במאבק להורדת יוקר המחיה ובצמצום הפערים.

בחמש השנים הקרובות יפתח משרד הפנים 23 חופים חדשים, בנוסף ל-143 החופים העומדים היום לרשות הציבור, כך דיווח (יום ב', 14.3.16) לוועדת הפנים והגנת הסביבה, מרדכי כהן ממשרד הפנים בדיון על הסדרת החופים. מתוך 23 החופים המתוכננים, 3 בשלבי סיום ויופעלו כבר השנה. התקציב לפיתוח החופים החדשים הוא 50 מיליון שקלים לחמש שנים, כלומר 10 מיליון לשנה.

"אתם צנועים מדי", אמר יו"ר הוועדה, דוד אמסלם, "10 מיליון לשנה נראה לך סכום סביר? אני שמח שמשרד האוצר מכיר בכך שהתוכנית לביטול דמי הכניסה לחופים חייבת להיות רב-שנתית. בדיון הקודם ביקשנו ממשרד הפנים להעביר לוועדה תוכנית פיתוח חופים נוספים ואומדן עלויות. ביקשנו ממינהל התכנון לפתח בחופים דברים לטובת נופש. כשהייתי ילד הסתפקנו במטקות. היום אנשים רוצים בתי קפה. ביקשנו לייצר חבילת שירותים בסיסית כשיוצאים למכרז על הקיוסק ושמשרד הפנים גם יגדיר את מחיר הסל. שלא ימכרו ארטיק לימון ב-20 ש"ח. ביקשנו ניתוח עלויות שייעשה עם השלטון המקומי, עם דגש על מועצות אזוריות - מה עלויות אחזקת חוף? ומה החלוקה התקציבית בין האוצר לרשויות המקומיות. האם הבאתם לנו תשובות?".

בעניין התוכנית לביטול דמי הכניסה לחופים, אמר אריאל יוצר ממשרד האוצר: "התוכנית אמורה להיות רב שנתית. מה לעשות שיש חוק ואני מחויב לו, ולפיו בתוכנית רב-שנתית צריך למצוא מקורות מימון. כשנשב על דיוני התקציב, ה-7 מיליון שהוקצו לכך ייכנסו לתוך דרישות משרד הפנים". על הטענה שגובים דמי חנייה בכניסה לחופים אמר: "גם במרכז תל אביב ובמרכז חיפה גובים חניה".

ח"כ יעל כהן-פארן (המחנה הציוני): "זו הדרך שלהם להחזיק את החוף. אני מבקשת לדעת איך אתם מתכננים להביא כסף לתחזק את כל החופים? האוצר צריך למצוא כסף".

ח"כ יעל גרמן (יש עתיד): "כל מדינת ישראל מגיע לה להגיע לחוף בחינם".

נעמה טבע, ים חופשי: "הקמנו מטה מאבק בעקבות גבייה בחוף האקוודוט. אני אם לשלושה ומגיעה לים 3 פעמים בשבוע. השנה בכל פעם שאגיע לים אצטרך לשלם 30 ש"ח, שזה 90 בשבוע ו-500 לחודש בחופש הגדול רק בשביל לראות את הים. הגביה היא לחניה. אני הציבור. אשמח לתשובות כי אני כבר משלמת".

מיה יעקובס: "שיפסיקו לבנות על החופים. בואו לבת ים. בנו על המים. זוועה. לא נשאר חוף".

חנה קופרמן, יו"ר הפורום לשמירת החופים: "מחוף של 300 מטר לא נשאר מקום לרוץ בים. מה שקורה בבת ים, זה העתיד של כל חופי הארץ. לפי תמ"א 1 זה יקרה גם באשקלון ובאשדוד, בחדרה ובנהריה. חוק החופים קבע שהחופים הינם בעלי חשיבות אסטרטגית. לא תהיה נשמה למדינה בלעדיהם. ילדים לא יוכלו ללכת למקום הכי זמין. מישהו צריך לעצור את הרס החופים".

תאריך:  14/03/2016   |   עודכן:  14/03/2016
עידן יוסף
+מצפצפים על החוק: רק 42 חוזים פורסמו
00:33 15/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
למרות החובה לפרסם התקשרויות של משרדי ממשלה עם גופים פרטיים - פורסמו רק כמה עשרות חוזים מתוך אלפים  ▪  יו"ר ועדת השקיפות למשרדי החינוך והבריאות: "יש לכם חודש לפרסם את החוזים"  ▪  שקד שוקלת הרחבת השקיפות
([צילום: יוסי זמיר/פלאש 90])
+תעשיה בדעיכה: דיבורים בשפע, ומעשים אין
00:14 15/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אחרי חודשים שעברו מאז הישיבה הקודמת בנושא דעיכת התעשיה בישראל, דרש יו"ר ועדת הכספים ממשרדי האוצר והכלכלה: "הציגו החלטת ממשלה לקידום תוכנית לחיזוק התעשיה בתוך חודש"
([צילום: איתמר לוין])
+כספי טרור יממנו את המאבק בטרור
23:54 14/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
סמכויות החילוט הפליליות, יפעלו בדומה למנגנון הקבוע היום בחוק למניעת הלבנת הון, ולא יוקם מנגנון חוקי חדש
([צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה])
+"הסבסוד ממשרד הכלכלה יוצר אפליה במעונות"
23:46 14/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ גואטה ממליץ להאריך לתקופת ניסיון את שעות הפעילות במעונות מ-16:00 ל-16:30
(יוזם הדיון ח"כ יגאל גואטה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: אי חיוב בריבית עקב שיהוי בביצוע הליכי הוצאה לפועל
23:24 14/03/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון מס' 50) (אי-חיוב בריבית עקב שיהוי), התשע"ו-2016 של חברי הכנסת דוד ביטן וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי אם לא הוגשה בקשה לביצוע פסק דין או שטר בתוך שנה מהמועד שבו היה אפשר להגישה, לא תיווסף לחוב ריבית שמכוח הסכם או דין, אלא החל ממועד הגשת הבקשה. רשם ההוצאה לפועל רשאי להאריך את התקופה מטעמים שיירשמו. התיקון לא יחול על פסק דין במזונות.
+בקריאה ראשונה: דחיית התחלת שידורי תאגיד השידור הישראלי החדש בשישה חודשים
22:22 14/03/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק השידור הציבורי (תיקון מס' 4), התשע"ו-2016. מדובר בהצעה ממשלתית אליה הוצמדה הצעה פרטית של ח"כ נחמן שי. חוק השידור הציבורי הישראלי, קובע שביום תחילתו, יום כ"א באדר ב' התשע"ו (31 במרס 2016), אמורים להתחיל שידורי תאגיד השידור הישראלי ולהסתיים שידורי רשות השידור. בהצעת חוק זו מוצע לדחות את מועד תחילת החוק בשישה חודשים ליום כ"ז באלול התשע"ו (30 בספטמבר 2016). בנוסף, מוצע להאריך את תקופת פעילותה של הטלוויזיה הלימודית כך שהפסקת שידוריה תהיה שנה ושלושה חודשים אחרי יום התחילה המוצע. במועד זה תחל חובתו של תאגיד השידור הציבורי הישראלי להתחיל לשדר במסגרת ערוץ נפרד לילדים ונוער. כמו כן, מוצע בהצעת החוק לבצע תיקונים שיאפשרו לתאגיד השידור הישראלי להתחיל לפעול ביום התחילה המוצע, ובין היתר מוצע להאריך את תקופת כהונת המנהל הזמני בשנה ולקבוע הוראות לעניין רכישת שידורי חדשות ותכניות בענייני היום בתקופה של שנתיים מיום התחילה המוצע.
+סופית: הכרה בלידה שקטה החל בשבוע ה-22
21:33 14/03/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 172) (תיקון הגדרת לידה), התשע"ו-2016 של חברת הכנסת עליזה לביא. חוק הביטוח הלאומי קובע כי לידה לצורך ביטוח אימהות הינו לידת ולד חי או לידה אחרי השבוע ה-26 להריון, גם אם הולד נולד מת. מוצע לשנות את ההגדרה "לידה" ולקבוע שגם לידה שהתרחשה החל מהשבוע ה-22 להריון תיחשב כלידה לצורך קבלת הזכויות מכוח הפרק האמור.
+סופית: יוגדל שיעור ההשתתפות בכוח העבודה
21:17 14/03/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק להגדלת שיעור ההשתתפות בכוח העבודה ולצמצום פערים חברתיים (מס הכנסה שלילי) (תיקון מס' 8), התשע"ו-2016. מדובר בהצעה ממשלתית אליה מוזגו הצעות של ח"כ מיקי לוי ושל ח"כ אורי מקלב. ההצעה מבקשת להיטיב עם השכבות החלשות, המשתכרות שכר נמוך. השינוי הראשון בשינוי שם החוק מ'מס הכנסה שלילי' ל'מענק עבודה', מבטא שינוי גישה והצהרה שאכן מדובר בכלי לעידוד היציאה לעבודה ולצמצום פערים חברתיים. כמו-כן, יוגדל טווח ההכנסה המזכה במענק מהכנסה של 2,070 ש"ח ועד 6,157 ש"ח ולמי שיש 3 ילדים ומעלה עד הכנסה חודשית של 6,766 ש"ח. הטבה משמעותית נוספת היא, שבניגוד למצב עד היום, שבו על כל שקל נוסף מעל ההכנסה המזכה במענק הפחיתו 34 אגורות, מעתה יופחתו ממנו 17 אגורות, קרי הפחתה מצומצמת ב- 50%.
+"גם לנהג אוטובוס מגיע פיפי"
20:50 14/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל קווים: דווקא ברשויות המקומיות מערימים קשיים  ▪  משרד התחבורה: איש לא רוצה את התשתית בחצר שלו  ▪  נציג עיריית ירושלים: לא נשלם 5 מיליון שקל על שטח פתוח - המדינה, שהיא משרד התחבורה, צריכה לדבר עם המדינה, שהיא גם רשות המקרקעין ולפתור את הבעיה
(מסוף התחבורה ביקנעם. אין מקום לאוטובוסים [צילום: תחבורה בדרך שלנו])
+כמעט שש שנים; ועדיין אין ינשופים
19:18 14/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
על-אף שעברו חמש שנים וחצי מאז החקיקה להורדת אחוז האלכוהול בדם הנהגים הצעירים הינשופים המשופרים לא נכנסו לפעולה  ▪  משטרת ישראל: הינשופים החדשים ייכנסו לשימוש עד סוף השנה  ▪  אור ירוק: "נערכים לפנייה לבג"ץ אם החוק לא ייושם בהקדם"
(חוששים מערעור על התוצאות [צילום: איתמר לוין])
+"הורדת מכסים בחקלאות אינה פתרון"
18:52 14/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בעקבות החלטת האוצר להוריד מכסים על תוצרת חקלאות מקים גפני צוות מיוחד שימליץ לוועדת הכספים ולממשלה על רפורמה ארוכת טווח בחקלאות שתאפשר להוריד את יוקר המחיה תוך שמירה על החקלאות
(תוצרת חקלאית [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+רשות ני"ע לא תיזום העברת מידע למדינות זרות
18:13 14/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים סירבה לאשר סעיף בהצעת חוק של רשות ניירות ערך, שאמור לאפשר לרשות ליזום העברת מידע שהתגלה בחקירת עבירות על חוק ניירות ערך שנעשו ע"י אזרח ישראלי, לרשויות זרות
(רשות ני"ע האמריקנית. גפני לא שלם עם העברת המידע [צילום: AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דמי הכניסה לחופי הרחצה יבוטלו
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הכניסה לישראל (תיקון מס' 26), התשע"ו-2016. מדובר בהצעה ממשלתית ובהצעה פרטית של ח"כ מוטי יוגב.
14/03/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ איתן כבל, אישרה (ב', 14.3.16) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק נתוני אשראי, שנועדה להגביר את התחרות בשוק האשראי בעיקר למשקי הבית ולעסקים קטנים. לפי ההצעה, בנק ישראל יקים וינהל מאגר של נתונים שיאפשרו ללשכות אשראי (חברות דירוג) להפיק דירוג אשראי ללקוחות במטרה לייצר תחרות בשוק האשראי למשקי הבית ולעסקים קטנים ולהוזיל את עלות האשראי. החוק נועד להגביר את התחרות בשוק האשראי למשקי הבית, הרחבת הנגישות לאשראי, צמצום האפליה במתן אשראי והפערים הכלכליים ויצירת בסיס מידע לא מזוהה שישמש את בנק ישראל לביצוע תפקידיו. החוק יכנס לתוקפו בעוד כשנתיים והקמת המאגר צפויה להתבצע ביוני 2018.
14/03/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה של הכנסת אישרה (יום ב', 14.3.16) פה אחד לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של טלי פלוסקוב (כולנו) ואח', לפיה חישוב גובה דמי הלידה לעובדת עצמאית יתבסס לא על הכנסתה מהשנה בה הייתה בהריון כפי שקיים כיום, אלא על הכנסתה שהייתה בשנה הקודמת לשנת ההריון (אלא אם ההכנסה בשנת ההריון הייתה גבוהה יותר). זאת על-מנת לנטרל השפעות של קשיי הריון והיעדרויות לצורך בדיקות, הפוגעים בגובה ההכנסות של העובדת בשנת ההריון.
14/03/2016  |  יפעת גדות  |   חדשות
מאז ספטמבר בתחומי הקו הירוק בוצעו בידי שב"חים
13/03/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת השרים לחקיקה תומכת (יום א', 13.3.16) בהצעת החוק של חברת הכנסת ענת ברקו (הליכוד), המבקשת להבחין באופן בולט מורשע בעבירות טרור, במרשם הפלילי אותו מנהלת המשטרה. הצעת החוק מבקשת לקבוע כי במרשם הפלילי יהיה סימון בולט וייחודי למי שהורשע בכל עבירה שהרקע שלה הוא הטרור.
13/03/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il