חברת טבע עולה בקמפיין למשחת השיניים מרידול. הקמפיין מדגיש את הקו הבריאותי ואת התמחות מרידול בבעיות חניכיים, ופונה לקהל שנושא בעיות החניכיים מוכר להם. הפלטפורמה הפרסומית בה יעלה הקמפיין היא טלוויזיה בערוצים 2, 10 למשך שבועיים מיום חמישי ה-8.1.04.
בקמפיין זה נעשה שימוש נוסף בעדותו האישית של מתי כספי שסבל בעבר מבעיות חניכיים ומצב בריאות החניכיים שלו השתפר משמעותית לאחר השימוש במרידול. כספי השתתף בקמפיין מרידול הקודם. בצילומים לקמפיין, הבמאי נתן למתי כספי יד חופשית לעשות כרצונו ולאלתר.
הנתונים המדעיים מצביעים על-כך ש-90% סובלים מבעיות חניכיים המאופיינות באדמומיות, דימום, נפיחות ורגישות. הסקרים הכמותיים שנערכו על-ידי חברת טבע (באמצעות מכון טלסקר 11.03) מצביעים על כך שמעל 55% מודעים לפחות לסימפטום אחד הקשור לבעיות חניכיים.
הקמפיין, יעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בהשקעה של 700,000 ש"ח.
קרדיטים:
סמנכ"ל לקוחות: רביב יצחקי, סמנכ"ל קריאטיב: טל רביב, סמנכ"ל קריאטיב פלנינג: אייל לינור, מנהלת קריאטיב: סיגל עבודי קופי: דלית אורבך, ארט: רונה יעקובי, מדיה פלנר בכיר: דן אלעזרי מפיקת משרד: רוני קרן, תקציבאית:סיון נוי חברת הפקה: אולפנות.