|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

אורן חזן: יעלון בדרך להקמת קדימה 2

תגובות מעורבות המערכת הפוליטית להתפטרותו של השר משה יעלון רוב חברי הכנסת מברכים אותו ומחמיאים לו, חלקם קוראים לו לחזור ובשמאל-מרכז תוקפים את נתניהו
20/05/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
יעלון. חיבוק דב מהשמאל [צילום: סבסטיאן שיינר/AP]

תגובות מעורבות המערכת הפוליטית להתפטרותו של השר משה יעלון.

ח"כ אורן חזן (ליכוד) אמר כי יעלון בדרך להקמת מפלגת קדימה 2. "בשנה שחלפה דרשתי מרה"מ להעביר את יעלון מתפקידו עקב מדיניות ביטחונית רופסת, טעויות חוזרות ונשנות בהתנהלותו, והקפאה מסוכנת. צר לי שיעלון לא הבין שבפוליטיקיה אתה לא תמיד מנצח. אי-אפשר להיות תמיד למעלה. בפוליטיקה יש לגלות עצבי ברזל, קור רוח וסבלנות ומי שלא מבין זאת עלול למצוא את עצמו בחוץ. אני רק מקווה שאין כאן השלמה של המהלך החתרני, עליו התרעתי בעבר, בו החל יעלון יחד עם המחנה הציוני בחודשים האחרונים".

וללקט תגובות נוספות של חברי כנסת:

זהבה גלאון: "עם כל הציניות והערמומיות כל מה שנתניהו השיג זה להפוך את שר הביטחון שלו לאויב, להכניס רק 5 מנדטים עבור תפקיד שר הביטחון וראש מפלגה שמתעב אותו. בכך הוסרו המחסומים האחרונים של סכנת ההתבהמות של מערכת הביטחון".

קסניה סבטלובה (המחנה הציוני): ״אתמול אורלי לוי אבקסיס, היום שר הביטחון יעלון. לא מפתיע כי כל האנשים הטובים והראויים שומרים מרחק מהממשלה המסוכנת הזאת. הם יודעים לאיזה אבדון מובילים אותנו שלושת חסרי האחריות שבראשה, ביבי-ליברמן-בנט. אלו רק חלק מהדברים שמוכיחים שלנו, למחנה הציוני, אין מה לחפש בממשלה כזאת".

יאיר לפיד (יש עתיד): "שיקולי הביטחון נופלים קורבן לפוליטיקה קטנה. הכלכלה מנוהלת משיקולים פוליטיים. שלטון החוק נמצא תחת איום מתמיד של פוליטיקאים. אפילו הצבא, אפילו צה״ל, שעמד פעם מעל כל הדברים האלה, הפך להיות כלי משחק בידיהם של פוליטיקאים צינים וחסרי אחריות".

סתיו שפיר (המחנה הציוני): "מי שעומדים מאחורי המהלך לסלק את הרמטכ"ל לשעבר ממשרד הביטחון ולהחליף אותו באיש המושחת ביותר בתולדות הפוליטיקה הישראלית — הייתה הנהגת המתנחלים בכבודה ובעצמה. מי שהחליטו להעניש את משה יעלון, מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר, על כך שהעז לקבוע כי לא חוקי מדינת ישראל ולא עקרונות המוסר מאפשרים לחיילים שלנו להוציא להורג מחבלים על דעת עצמם — הייתה הנהגת הבית היהודי".

ענת ברקו (ליכוד): "איבדנו היום בליכוד אדם ערכי, מקצועי ומנוסה. עם זאת, בוגי טועה – הוא היה צריך לקבל על עצמו את תיק החוץ. אנחנו צריכים בשלב זה שר חוץ במשרה מלאה. בוגי יכול היה למלא את התפקיד הזה בהצלחה רבה. לא הייתה לראש הממשלה כל ברירה אלא לעשות את כל המאמצים האפשריים על-מנת להרחיב את הממשלה. טוב עשה ראש הממשלה שפעל על-מנת להרחיב את הממשלה, גם אם זה דרש שינויים פרסונליים במשרדי הממשלה".

נאוה בוקר (ליכוד): "זה לא סוד שהיו מחלוקות בתוך המפלגה, אבל מחלוקות פותרים בתוך הבית. כמו-כן, אינני שותפה לעמדה שגורמים קיצוניים השתלטו על המפלגה. מותר ואף רצוי שלא נסכים על הכל, חשוב שיהיה גיוון דעות, אך גיוון אין משמעותו הקצנה".

ישראל אייכלר (יהדות התורה): "יעלון תמיד הוקיר תורה ולומדיה, בלם את גזירות גיוס בני הישיבות מימי פלסנר עד לפיד. התייצב בגבורה מול המסיתים שרצו מלחמה נגד לימוד התורה.
מועקה בעזיבתו את הממשלה והכנסת".

אלעזר שטרן (יש עתיד): "לא מדובר במשבר פוליטי אלא בהידרדרות של הפוליטיקה הישראלית לתהומות שבהן אחריות לאומית זה לא מה שמניע את ראש הממשלה בנימין נתניהו ומלחכי הפינכה שלו. בעיניי נתניהו תמרון פוליטי חשוב יותר מביטחון המדינה".

יואב קיש (ליכוד): "שר הביטחון הוא אדם טוב ושר מעולה ואף מחלוקת לא יכולה לשנות זאת. עזיבתו תהיה הפסד לליכוד ולעם ישראל כולו. אני קורא לראש הממשלה לפעול ליישור ההדורים ולשר הביטחון לחזור בו מהחלטתו".

חיליק בר (המחנה הציוני): "נתניהו הצליח לעשות סיכול ממוקד לשר הביטחון של מדינת ישראל. צר לי על פרישתו. למרות שאנו חלוקים אידאולוגית תמיד הערכתי את התנהלותו הממלכתית בוגי - התנהלות שכנראה אינה יכולה להתקיים בכפיפה אחת עם זו של בנימין נתניהו".

איל בן ראובן (המחנה הציוני): "בוגי, מנהיג ואדם. שר ביטחון מצוין וערכי, שמתמודד בחודשים האחרונים על דרך ערכית ומוסרית, והנה מגיע שר שדרכו היא כוחנית, אלימה וגזענית. גם כאשר שררו חילוקי דעות ביני לבין בוגי על הדרך, ראינו נכוחה - לא פעם ולא פעמיים תוך שיתוף פעולה הדוק - את המטרות העליונות של מדינה יהודית, דמןקרטית וערכית".

שרן השכל (ליכוד): "אבדה לתנועת הליכוד ולמדינת ישראל כולה.
בוגי, מהאנשים הערכיים ביותר במחנה הלאומי, ידע לאזן היטב בין פעילות נחושה למען ביטחון אזרחי ישראל, לבין תפיסת עולם אנושית ומוסרית שעל בסיסה הוקם הליכוד. זו האחריות הלאומית והציונית שהוא לקח על עצמו".

השר אריה דרעי: "משה בוגי יעלון מילא בשנים האחרונות את תפקיד שר הביטחון בהצלחה רבה, ביושר ובנאמנות. השר יעלון הוא איש ערכי שתרם עשרות שנים לביטחון ישראל ואני קורא לו לחזור בו מהחלטתו ולהמשיך לכהן בממשלה".

יעל כהן פארן (המחנה הציוני): "הכנסת עוברת רעידת אדמה עם עזיבתו של אדם מוסרי והחלפתו באדם הזוי, קיצוני ומסוכן. מדובר בתמונת ראי של ממשלת נתניהו שמובילה אותנו מדחי לדחי. לא אגיע להשבעתו"

נחמן שי (המחנה הציוני): ״החלטתו האמיצה של שר הביטחון משה יעלון מסירה את המסיכה מפרצופה של הממשלה הימנית והקיצונית בתולדות ממשלות ישראל. יעלון אינו מוכן להיות עוד ילד הכאפות שלה. טרם קמה ואפשר כבר לחשב את קיצה לאחור״.

מוטי יוגב (הבית היהודי): "במילה אחת: חבל. שר הביטחון משה בוגי יעלון איש ישר דרך, מקצוען ואחראי שפעל רבות בשנים לחיזוק ביטחון ישראל, גם לחיזוקה של ההתיישבות. מצר על התפטרותו".

יואל חסון (המחנה הציוני): "אזרחי ישראל לא יכולים לישון עוד בשקט בלילה. אין לנו על מי לסמוך וגורלנו נתון בידיו של ראש ממשלה ציני וחסר אחריות. בוגי מצטרף לשרשרת ארוכה של ביטחוסניסטים שהביעו אי-אמון בנתניהו: ראשי שב"כ, ראשי מוסד, רמטכ"לים ואלופים שכולם אומרים: נתניהו רע לביטחון".

רויטל סויד (המחנה הציוני): ״שר הביטחון בוגי יעלון, מנהיג ערכי שהתעקש לשמר את מוסריותו של הצבא והגן על הרמטכ"ל וקציניו, נאלץ להודיע על התפטרותו. ברוכים הבאים לחשכת ימי הביניים ולשלטון הדיקטטורה של ממשלת נתניהו״.

ציפי לבני (המחנה הציוני):: חלקתי על עמדותיו המדיניות של שר הביטחון בוגי יעלון - אבל הערכתי ומעריכה את עמדותיו הערכיות. הבעיה שערכים הם לא בקווי היסוד של הממשלה הזאת".

מנואל טרכטנברג (המחנה הציוני): "עידן נתניהו קרב לקיצו, וכוחות מרכזיים ממפלגתו שלו מביעים אי-אמון משווע במנהיגותו. אני קורא שוב לשר הביטחון המתפטר יעלון ולשר האוצר כחלון, לבנות איתנו פלטפורמה פוליטית חדשה ושפויה - יחד עם כוחות מתוך הכנסת ומחוצה לה, זוהי שעת כושר ואל לנו להחמיץ את ההזדמנות".

מרב מיכאלי (המחנה הציוני): "עוד איקס על החגורה של נתניהו, איבדנו קול מאוזן ושפוי בממשלה הימנית המטורללת והמסוכנת שנתניהו מוביל".

תאריך:  20/05/2016   |   עודכן:  20/05/2016
עידן יוסף
+יואב גלנט ימונה כחבר הקבינט
18:55 20/05/16  |  
יו"ר כולנו, השר משה כחלון סיכם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על מינויו של שר הבינוי והשיכון, אלוף (מיל') יואב גלנט, לחבר קבוע בקבינט המדיני-בטחוני. עד עתה שימש גלנט כמשקיף בקבינט.
+ח"כ ברקו תמונה ליו"ר ועמ"ש מודיעין ושירותים חשאיים
18:34 20/05/16  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע לחברת הכנסת ענת ברקו (הליכוד) כי בכוונתו למנותה לתפקיד יו"ר ועדת המשנה למודיעין ולשירותים החשאיים. "אני מודה לראש הממשלה על האמון שהוא רוחש לי במינויי לראשות ועדת המשנה החשובה ביותר בוועדת חוץ וביטחון", אמרה.
+כ"ץ: צריך לנסות להחזיר את יעלון
18:32 20/05/16  |  עידן יוסף
השר ישראל כ"ץ אומר כי נפגש ביום חמישי עם ראש הממשלה והמליץ לו למנות את יעלון לתפקיד שר החוץ, וזאת בשל נסיבות עזיבתו את משרד הבטחון וכדי לחזק את הממשלה ולשמור על אחדות הליכוד. "לפני זמן קצר נחתתי בניו-יורק והצטערתי צער רב לשמוע על החלטתו של יעלון לפרוש מהממשלה ומהכנסת. אני מקווה שייעשה מאמץ לשכנעו שיחזור בו ושיוסיף לתרום לפעילות הממשלה בימים מאתגרים אלה". שמו של כ"ץ עלה כאחד המיועדים לתפקיד של החוץ הבא.
+הקריה כמרקחה
17:47 20/05/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
כמה מחשבות והערות בסיומו של שבוע פוליטי סוער והפכפך, ולקראת שבוע דרמטי בו ישתנו בצורה משמעותית פניה של ממשלת ישראל
(השילוש הלא-קדוש [צילום: פלאש 90])
+כחלון וליברמן לא הגיעו לסיכום בסוגיית הפנסיות
17:16 20/05/16  |  
הסתיימה כעת פגישת שר האוצר משה כחלון וח"כ אביגדור ליברמן. ההיבט התקציבי של סוגיית הפנסיות טרם סוכם. השיחות יימשכו במוצאי השבת.
+"אם היה מקבל את החוץ לא היה משבר אמון"
16:53 20/05/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תקף את שר הביטחון היוצא: "הניסיון להכניס את צה"ל ומפקדיו לוויכוח פוליטי הוא פסול, הוא מסוכן לדמוקרטיה, שבה הדרג הצבאי כפוף לדרג המדיני - ולא להפך"
(יעלון ונתניהו. הכל עניין של תיקים [צילום: סבסטיאן שיינר/AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זהבה גלאון   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   כבוד האדם וחירותו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   ענת ברקו   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אורן חזן: יעלון בדרך להקמת קדימה 2
תגובות  [ 11 ] מוצגות   [ 11 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
גלילי
20/05/16 22:55
 
קורןנאוה טבריה
21/05/16 04:41
 
אורח
21/05/16 12:50
2
שבץ חלובה
20/05/16 23:30
3
שבץ חלובה
21/05/16 07:08
 
ארי כספי
21/05/16 08:33
 
בורק
21/05/16 11:37
4
מקס הזועם
21/05/16 09:51
5
דקל
21/05/16 11:09
 
arty
21/05/16 21:31
6
שוחר-שלום
21/05/16 12:36
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
כמה מחשבות והערות בסיומו של שבוע פוליטי סוער והפכפך, ולקראת שבוע דרמטי בו ישתנו בצורה משמעותית פניה של ממשלת ישראל
20/05/2016  |  איתמר לוין  |   כתבות
ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע צער על החלטתו של משה יעלון להתפטר מן הממשלה ומן הכנסת. "אני חושב שהוא היה צריך להמשיך להיות שותף מלא בהנהגת המדינה בתפקיד שר החוץ", אמר.
20/05/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
"אין לי כל כוונה לעזוב את החיים הציבוריים והפוליטיים, ובעתיד אשוב להתמודד על ההנהגה הלאומית של ישראל" - כך הודיע שר הביטחון היוצא משה יעלון, בהצהרה לתקשורת, שלאחריה לא התאפשר לעיתונאים להציג שאלות.
20/05/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר הביטחון משה יעלון הודיע (יום ו', 20.5.16) על פרישה מן החיים הפוליטיים. בציוץ בטוויטר, כתב יעלון: ‏״הודעתי הבוקר לראש הממשלה כי בעקבות התנהלותו בהתפתחויות האחרונות, ונוכח חוסר האמון בו, אני מתפטר מהממשלה ומהכנסת ונוטל פסק זמן מהחיים הפוליטיים״. בשעה 12:00 בצהריים הוא צפוי להודיע רשמית על התפטרותו מן הממשלה.
20/05/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס הודיעה (יום ה', 19.5.16) על פרישתה מישראל ביתנו, לאחר שהיו"ר אביגדור ליברמן העדיף על פניה את סופה לנדבר, למרות היותה ממוקמת במקום השני ברשימה. לוי-אבקסיס תישאר ככל הנראה כסיעת יחיד ולא תפרוש לפי שעה מן הכנסת. בכך מגיע מספר חברי הכנסת שיצטרפו לקואליציה של בנימין נתניהו ל-66 ולא ל-67.
19/05/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il