תוצאות חזקות לרשת הסופרמרקטים "ויקטורי" ברבעון הראשון של השנה: הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2016 הסתכמו ב-325.8 מיליון שקל, עלייה של 39.4% בהשוואה ל-233.6 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2015. עיקר הגידול במכירות נובע מפתיחת שלושה עשר סניפים חדשים החל מחודש אוגוסט 2015, כאשר שניים מתוכם נפתחו במהלך חודש ינואר 2016, שבעה מתוכם נפתחו במהלך חודש פברואר 2016, וסניף עכו נפתח ביום 31 במרס 2016, והשפיעו באופן חלקי בלבד על המכירות ברבעון הראשון של שנת 2016.
הרווח הגולמי ברבעון הראשון של שנת 2016 הסתכם בכ-77.0 מיליון שקל, בהשוואה לכ-54.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון של שנת 2016 הסתכם ב-23.6%, לעומת 23.2% בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בשיעור הרווחיות הגולמית, נבע בעיקרו משיפור תנאי הסחר מול הספקים עקב צמיחתה הניכרת של החברה ורכישת סניפי "מגה" וכן משיפור ברווחיות של היבוא המקביל.
הרווח התפעולי ברבעון הראשון של שנת 2016 הסתכם בכ-9.1 מיליון שקל בהשוואה ל-6.5 מיליון שקל שיעור הרווח התפעולי ברבעון הראשון של שנת 2016 הסתכם ב-2.8%, בהשוואה בדומה לתקופה המקבילה אשתקד. הגידול הניכר ברווחיות התפעולית ברבעון הראשון של שנת 2016 בשיעור של 40.8%, נובע מעלייה במכירות ומגידול ברווח הגולמי.
הרווח הנקי לתקופה ברבעון הראשון של שנת 2016 הסתכם ב-5.8 מיליון שקל, לעומת 5.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת 2016 הסתכם ב-1.8%, בהשוואה ל-2.2% בתקופה המקבילה אשתקד.
תזרים מזומנים מפעילות שוטפת לרבעון הראשון 2016 הסתכם ב-36.8 מיליון שקל, עלייה של 130% בהשוואה לתזרים של 16 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
ההון העצמי הסתכם ב-163.2 מיליון שקל ברבעון הראשון 2016, בהשוואה ל-150.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2015.
החברה חילקה דיבידנד בסך 5 מיליון שקל בחודש אפריל 2016. לאחר תאריך הדוחות הכספיים, הכריזה החברה על חלוקת דיבידנד נוסף בסך 1.7 מיליון שקל אשר ישולם בחודש יוני 2016.
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: "הצמיחה המהירה ברבעון הראשון של 2016 באה לידי ביטוי בכך שהכנסותיו מהוות כ - 33% מסך ההכנסות ב-2015, זאת הודות להשקעות שביצענו בפתיחת הסניפים החדשים שנרכשו ממגה. חשוב לציין כי בהסתכלות תוך רבעונית, מרבית הסניפים נפתחו בחודש פברואר כך שאנו מצפים לצמיחה נוספת בהמשך. על-אף רכישת הסניפים והוצאות הקשורות לפתיחה הצלחנו להגדיל את היקפי הפעילות והרווח של החברה. חשוב לציין כי הפריסה הגאוגרפית והעלייה במספר הסניפים, שהביאה אותנו לשיא של 47 אלף מ"ר שטחי מכירה, מחזקת באופן משמעותי המיצוב שלנו ומאפשרת לנו לשפר את תנאי הסחר, דבר אשר התחיל לקבל ביטוי גם ברווח הגולמי של החברה. אנו מאמינים כי החל מהרבעון השני, בו כל הסניפים החדשים כבר פתוחים החברה תהנה מהמשך צמיחה לצד שיפור ברווחיות תוך שאנו פועלים להביא את הסניפים החדשים לשיעורי הרווחיות של הסניפים הוותיקים".