ארגון ה- Superbrandsהבינלאומי פרסם את רשימת ה-Superbrands - מותגי העל - הפעילים כיום בישראל. השנה נרשם בישראל נתון מיוחד עם כניסתו לרשימה של אחד המותגים 'הצעירים' ביותר במעל ל-70 המדינות בהן פועל הדירוג הבינלאומי - רשת COFIX בת השנתיים וחצי בלבד נכנסה לרשימה היוקרתית ונבחרה על-ידי הציבור כמותג-על בישראל.
מניתוח הרשימה עולה כי 59 מותגים חדשים הפעילים בישראל, נכנסו השנה ל"היכל התהילה" של השיווק העולמי, וביניהם גם רשתות בתי הקפה קופיקס וקפה ג'ו, פיוז טי, חטיף קליק, קרליין, YOLO, רשת ללין, yes, רשת "סבון של פעם", ZAP השוואת מחירים, מותג הטיפוח וזלין, מותג עיצוב הבית "קליל" והחברות ניופאן וחוגלה-קימברלי.
גם השנה נמצא, כי קבוצת שטראוס מחזיקה במספר מותגי העל הגבוה ביותר: 16 מותגים של החברה הוכתרו כ-Superbrands על-ידי הצרכנים הישראלים. את המקום השני בדירוג תופסת אסם עם 13 מותגים, את המקום השלישי מחזיקה החברה המרכזית עם 12 מותגים, ובמקום הרביעי נמצאות שתי חברות: יוניליוור ופרוקטר אנד גמבל עם 10 מותגי-על כל אחת.
בין המותגים השונים שהוכתרו כ-Superbrands- מותגים מעולם מוצרי הצריכה - כדוגמת קוקה קולה, במבה, סופר-פארם, ורשת האופנה H&M; מותגי תקשורת וסחר אלקטרוני כדוגמת האייפון, גרופון, ווטסאפ ופייסבוק; מוסדות ציבור כדוגמת המוסד, צה"ל והשב"כ; אישים כדוגמת הנשיא ראובן ריבלין, והדוגמנית
גל גדות ועמותות כדוגמת "לתת", האגודה למלחמה בסרטן ועזר מציון.