|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

ועדת הכספים נרתמת לסייע לתורמי הכליה

תובעת הרחבת רשימת ההטבות לתורמים או סיוע לפעולות ההסברה בתחום גפני: "על המדינה להגדיל דרמטית את התמיכה בתורמי כליה ובעמותות העוסקות בכך"
31/05/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
ליצמן, בן-צור ואדלשטיין [צילום: יצחק הררי]

טקס הוקרה בכנסת
טקס הוקרה לתורמי כליה בישראל התקיים בכנסת. באירוע נכחו תורמי כליה רבים והאנשים שזכו לקבל את התרומה. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: "הלב מתרחב לראות כאן באולם אחד כל-כך הרבה אנשים טובים, שמתמסרים למען עשיית הישר והטוב. אנשים שאפשרו חיים לזולתם, אנשים שחיים בתודעה של 'למען אחיי'. אנשים שבאופן עמוק בחרו שלא לחיות רק לעצמם אלא למען האחרים. כל תורם מאפשר במו ידיו - או ליתר דיוק: במו כלייתו - לידה מחודשת לאנשים שכבר חשו מצוקה אמתית, ויצאו לדרך חדשה בעקבות התרומה וההשתלה. קשה למצוא מעשה נאצל ומרגש יותר מזה, ועל כך נתונה תודתנו העמוקה".
שר הבריאות, ח"כ יעקב ליצמן: "זו זכות גדולה לעמוד כאן ביניכם התורמים. כשמישהו תורם מגופו לאחר זה לא כמו לתרום כסף. זה משהו בקנה מידה שקשה להעריך. אני מקווה שעצם קיום הכנס יתרום למודעות לנושא לציבור הכללי".
ח"כ בן-צור: "היוזמה של היום הזה עלתה בגלל רצון להגביר מודעות ולהסביר לכלל הציבור כי תרומת כליה היא לא משהו בלתי מושג. האנשים שנמצאים כאן הקריבו אבר מחייהם להצלת חיי הזולת שאותו הם אפילו לא מכירים. כסף זו נתינה אבל תרומת כליה זו הקרבה. מי שמקריב איבר מאבריו ראוי להערצה עד אין קץ".

על-פי נתוני ארגון "מתנת חיים", עד היום תרמו למעלה מ-300 איש כליה בהתנדבות מלאה בזכות פעילות הארגון. כיום רשומים להשתלה כ-800 חולי כליות. הארגון עוסק בהסברה והעלאת המודעות לתרומת כליה בקרב תורמים מתנדבים ובקרב בני משפחה של חולים ומלווה את החולים לאורך כל תהליך ההשתלה עד לקליטה מוצלחת.

"צריך לתת יותר למי שתורם כליה ולמי שפועל בתחום, כי זה מציל חיי אדם וזה גם חוסך הרבה מאוד כסף למדינה", כך פתח יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, ישיבה מיוחדת של הוועדה במסגרת יום ההוקרה לתורמי הכליה שהתקיים (יום ג', 31.5.16) בכנסת, ביוזמת ח"כ יואב בן-צור (ש"ס).

"כמדינה יהודית, המדינה אינה יכולה לעמוד מהצד ולתת לאזרחים ולמתנדבים להסתדר לבדם בנושא הזה, לרבות בתחום ההסברה לעידוד תרומות כליה", אמר גפני. יו"ר עמותת 'מתנת חיים', הרב אברהם ישעיהו הבר, אמר: "ככל שיותר אנשים יתרמו כליה ויותר מטופלים יעברו השתלה במקום טיפולי דיאליזה שהם מאוד יקרים, כך המדינה תחסוך מיליארדי שקלים הוצאות ממערכת הבריאות. סייעו לי להגיע לכמה שיותר תורמים פוטנציאליים והמדינה רק תצא מורווחת מכך וגם נציל יותר חיים".

יוזם את הדיון, ח"כ בן-צור, דיבר בשבחה של עמותת 'מתנת חיים' ואמר: "עמותה שפועלת כבר למעלה משבע שנים ללא כל תמיכה מהמדינה. העמותה משדכת בין תורמים לנתרמים והכל בהתנדבות. יש למצוא דרך לסייע במימון פעילות העמותה על-מנת להגביר אותה ואת ההסברה בקרב הציבור על דבר הצורך והיעדר הסיכון בתרומת כליה אחת. כיום, העמותה לא זוכה לתמיכה מאף גורם ממשלתי, למרות התרומה שהיא מביאה למדינה בחיסכון בהוצאות על טיפולי דיאליזה. החיסכון שיש למדינה מכל מושתל כליה עומד על מאות אלפי שקלים של עלות טיפולי דיאליזה אם אין השתלה. וזה מסתכם בחיסכון של מיליארדים בסופו של דבר".

הרב הבר, בעצמו מושתל כליה מלפני שמונה שנים וחצי, הציג את העמותה ואת פועלה: "פועלת כבר שבע וחצי שנים והכל בהתנדבות, למעט צוות עובדים להסברה ולקליטת פניות של תורמים ומי שנזקקים להשתלה. מטרת העמותה להציל כמה שיותר אנשים ולהפחית את הצורך בטיפולי דיאליזה. כמו-כן, המטרה מאחורי הקמת העמותה לפני קרוב לשמונה שנים, הייתה גם למגר את התופעה המכוערת של סחר באיברים ואכן הסחר הזה פחת. כמובן, שמבחינת חולים, כשאין מוצא אחר, כפי שנראה נאלצים לפנות לנתיב הזה".

הבר הוסיף: "האידיאל זה השתלת כליה מתורמים חיים. עיקר הפעילות של העמותה היא הסברתית. כיום פעולות ההסברה מוכוונות בעיקר למגזרים הדתי והחרדי כי אין לנו תקציבים מעבר לכך. העמותה תבצע מחר את ההשתלה ה- 310 שלה. טיפולי דיאליזה למטופל עולים בשנה כחצי מיליון ש"ח למדינה וכמה מיליוני ש"ח לאורך חייו. בפעילותה, חסכה העמותה למדינה כבר כמיליארד ₪, אך קיבלנו אפס תמיכה מהמדינה. על-מנת להגביר את פעולות ההסברה גם למגזרים הלא-דתיים, למגזר הערבי ולמיעוטים אחרים, אנחנו זקוקים למשאבים. אין אף מקרה במדינה שבו על כל שקל השקעה היא מקבלת חזרה 100 ₪, בחיסכון בהוצאה. אם המדינה תעזור לנו להגביר פעילות נוביל לחיסכון של מיליארדים בהוצאות מערכת הבריאות".

ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה): "לב העניין זה ההסברה, שאם אנשים תורמים כליה, לא קורה להם דבר והם מסייעים להצלת חיים. אומנם אנשים חיים לאורך שנים עם טיפולי דיאליזה וזה מציל חיים אבל גם איכות חיים היא דבר חשוב וחייהם של מטופלי דיאליזה לאורך שנים אינם חיים. על משרדי הממשלה מוטלת החובה לתמוך בעמותת 'מתנת חיים' שהובילה מהפך בתחום השתלות הכליה. אני בטוח שהדיון כאן בוועדת הכספים, זה המקום הנכון עם היו"ר הנכון".

הרי לנגמן, כלכלן, לשעבר בכיר במשרד האוצר ומי שהינו אב לילד מושתל כליה שפועל יחד עם הרב הבר במסגרת עמותת 'מתנת חיים', סיפר על הקשיים שיש לאב לילד שנזקק לטיפולי דיאליזה ועל החשיפה שלו לנושא והחשיבות בתרומת כליה וההסברה בתחום. כאיש אוצר לשעבר, אמר לנגמן, אכן פעילות ההסברה והגדלת מספר המטופלים העוברים השתלת כליה, מביאה לחיסכון של מיליארדים לקופת המדינה.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ גפני, ביקש לברר עם נציגי משרד הבריאות, מה המדינה נותנת לתורמי כליה על-מנת לעודד את התרומות ואמר, כי הוא "מבין שלא צריך לתת כסף לאנשים כי זה נראה כמו סחר ועשוי לייצר תופעות לא רצויות, אך עדיין נדרש למצוא דרכים להיטיב עימם". ח"כ יצחק וקנין (ש"ס) הקדים את נציג המשרד ואמר: "כל מה שהתורמים מקבלים, הוא שווה ערך לתעודת הוקרה. אפילו הנחות בארנונה או בחשבונות אחרים הם לא מקבלים ועל המדינה להתבייש בכך".

ציג משרד הבריאות: עו"ד מאיר ברודר: "לא מאפשרים תגמול משמעותי לתורמים מתוקף חוק מניעת סחר באיברים. מצד שני, אנחנו לא רוצים שייצא שהתורם ייצא נפסד. התורם מקבל אובדן 40 יום ימי עבודה, החזר הוצאות וחגורת ביטחון על נזקים כלכליים או בריאותיים על רכישת ביטוח רפואי, ביטוח חיים, אובדן כושר עבודה, החזר חופשת החלמה בבית מלון 7 ימים ועוד".
רפאל שיליץ, תורם כליה שהשתתף בדיון, סיפר ש"גם הרשימה הזו אינה מובנת מאליה" וכי "על-מנת לקבל חלק מההטבות נדרש מהתורם להוכיח את זכאותו, שזה כבר ביורוקרטיה". שיליץ אף סיפר, ש"אפילו הטבה של כניסה לגנים לאומיים בחינם ניתנת רק לתורם עצמו ולא לבן או לבת זוגו".

חברי הוועדה הביעו תסכול מתשובתו של נציג המשרד וציינו כי "מדובר בלעג לרש". גפני אמר: "צריך לתת יותר, כי זה מציל חיי אדם, שזה ערך חשוב במדינה יהודית וזה גם חוסך הרבה מאוד כסף לקופת המדינה. הרשימה אתה מנית כאן משמעותה שהמדינה עומדת מהצד בכל הנוגע לתרומות כליה". גפני קרא לאנשי משרד הבריאות לקיים בדיקה פנימית ולחזור לוועדת הכספים עם תשובות, האם ניתן להגדיל את רשימת ההטבות לתורמי כליה. יש לבחון מתן הטבות נוספות כגון הנחות בארנונה, מתן כניסה חופשית לגנים לאומיים גם לבן או לבת זוג של תורם/ת, הנחות בתחבורה ציבורית וכד'. כל זה, זה לא כסף, נוכח החיסכון הרב לקופת המדינה".

בסיכום הודיע גפני לאנשי משרד הבריאות, כי הוא מקצה להם שבועיים לחזור לוועדת הכספים עם תשובות וכי אם הוועדה תיענה בשלילה לגבי האפשרות להרחיב את רשימת ההטבות לתורמים או לגבי הסיוע לפעולות ההסברה בתחום, "ועדת הכספים תשקול לקדם דברים מסוימים בחקיקה. אנחנו נפעל גם מול האוצר על-מנת להשיג את התקציבים הדרושים ובכל מקרה, אם לא נקבל תשובות חיוביות, נפעל לקדם חקיקה להסדרה ראויה של הנושא".

תאריך:  31/05/2016   |   עודכן:  31/05/2016
עידן יוסף
+התקנות שינגישו את רכבת ישראל למוגבלים
23:54 31/05/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
על המבקש להיעזר בשירותים אלה להתריע לרכבת 7 שעות מראש לפחות  ▪  גילאון: "הכרחי שהרכבת תעמוד בסטנדרטים גבוהים, רציניים והדוקים"
(קרון נכים)
+תיאטרון גשר עלול להיסגר בשל גירעון
23:40 31/05/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך התברר בישיבה חגיגית לציון 25 שנה לתיאטרון  ▪  "הקהל מתחנך לרמה מסוימת של אמנות זולה, שלא דורשת מאמץ אינטלקטואלי מינימלי. אנו עושים הצגות לעצמנו"
(השחקן הנרי דוד בדיון בוועדת העליה והקליטה בכנסת על תיאטרון גשר [צילום: דוברות הכנסת])
+חברת דן: רכבים פרטיים נתקעים יותר
23:20 31/05/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הוועדה לפניות דנה בתקלות נשנות באוטובוסים בתחבורה ציבורית  ▪  המפעילים הוותיקים מחדשים את צי הרכבים הישן באופן איטי
(אוטובוס שירות של דן)
+ברית המועצות: איך ייבחר הגוף המאסדר
22:50 31/05/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה המשיכה לדון בהסדרת האסדרה על השידורים המסחריים - וביקשה לבחון מחדש את הליך מינוי ועדת האיתור לחברי המועצה המאוחדת  ▪  כבל: בכל הנוגע לשידור המסחרי ההתערבויות העסקיות יכולות להיות גדולות לאין שיעור מהפוליטיות - מינוי ועדת האיתור צריך להיות שקוף וללא התערבות פוליטית או עסקית
(פילבר. שורה של תיקונים [צילום: יח"צ])
+בגין: תומך בהדחה ולא בהשעיה
22:34 31/05/16  |  עיד ן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ אורי מקלב וחברי האופוזיציה מתנגדים להצעת חוק השעיית ח"כים  ▪  "גם אם לא היו זועבי וחבריה - ראש הממשלה היה ממציא אותם"
([צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+מאוגוסט: רישיון קשיח לתושב חו"ל
21:27 31/05/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציג משרד התחבורה בוועדה לפניות הציבור: הרשיונות יונפקו בהתאם לתוקף השהייה בישראל החל ב-1 בחודש
(אילוסטרציה)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב אשר / Yakov  Asher   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק וקנין   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סחר באיברים   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   ש"ס   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ועדת הכספים נרתמת לסייע לתורמי הכליה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכלכלה המשיכה (יום ג', 31.5.16) להכין לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה הממשלתית לתקן את חוק התקשורת, שנועדה להסדיר את האסדרה על השידורים המסחריים בישראל ולאחד את הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו והמועצה לשידורי כבלים ולווין לגוף מאסדר אחד. בפתח הדיון חזר היו"ר איתן כבל על כך שצריך להמשיך בחקיקה במקביל לעבודת ועדת פילבר ושב להתייחס גם לסוגיית העובדים. הוא הבהיר כי החקיקה לא תסתיים עד שנושא העובדים לא יוסדר, עם זאת ציין כי המטרה היא לא להביא בסוף לגוף גדול יותר משני הגופים הקיימים.
31/05/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת המשיכה לדון (יום ג', 31.5.16) בהצעת חוק השעיית חבר כנסת, שיזם יו"ר הוועדה ח"כ ניסן סלומינסקי.
31/05/2016  |  עיד ן יוסף  |   חדשות
הוועדה לפניות הציבור קיימה (יום ג', 31.5.16) דיון מעקב בנושא הנפקת רישיונות מנייר והמרת רישיונות בישראל ובמדינות זרות. בישיבה האחרונה גובש רעיון לפיו משרד הרישוי-משרד התחבורה ינפיק כרטיס רישיון נהיגה מפלסטיק, לפי תוקף רישיון השהייה בישראל כפי שרשום ברשות האוכלוסין, אך מתשובת משרד התחבורה שהגיעה לוועדה נכתב כי הארכת תוקף הרישיון תהיה עד שנתיים ולא בהתאם למרשם האוכלוסין.
31/05/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המשנה של ועדת הכלכלה לתחבורה ציבורית דנה (יום ג', 31.5.16) בשילוב בין אמצעי התחבורה הציבורית לחניוני חנה וסע, רכבות, מוניות וכלים דו-גלגליים.
31/05/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הפנים והגנת הסביבה בראשות ח"כ דודי אמסלם סירבה לבקשת המשרד להגנת הסביבה ולא אישרה את העלאת היטל ההטמנה על פסולת יבשה. שיעור הפסולת היבשה כ-35% לעומת 65% פסולת מעורבת, בלתי מופרדת.
31/05/2016  |  יפעת גדות  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il