|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

חוק השקיפות יחול על 27 עמותות

סלומינסקי מונע פרסום שמות העמותות כדי למנוע "תפירתו" למידות עמותות מסוימות פורום קהלת: אירופה עשויה לחוקק דומה בשל ההתערבות הרוסית במדיניותה המכון לדמוקרטיה: אין לאיחוד האירופי השפעה על הנעשה במכון NGO Monitor: כ-100 מיליון שקל מועברים לכ-50 עמותות
01/06/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
האיחוד האירופי. השפעה על המדיניות [צילום: Geert Vanden Wijngaert/AP]

בדיקה ידנית, שמבוססת על הצהרות העמותות לשנת 2014, מעלה כי הצעות חוק השקיפות ישפיעו על 27 עמותות. כך דיווחה עו"ד יפית שמר מרשות התאגידים במהלך דיון שקיימה (יום ד', 1.6.16) ועדת חוק, חוקה ומשפט. ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) הגיב ואמר כי "המשמעות היא שקודם סימנו את המטרה - שהיא חיסול העמותות לזכויות אדם - ואח"כ יפרו חוק על-מנת לפגוע בהן. מדובר רק בעמותות זכויות אדם המכונות עמותות שמאל, ולא באף עמותה שמזוהה עם הבית היהודי". ח"כ בני בגין (הליכוד) שאל האם שווה לחוקק חוק סבוך ושנוי במחלוקת, עבור 27 עמותות בלבד. יו"ר הוועדה ניסן סלומינסקי העיר: "אני מופתע, חשבתי שיש פחות עמותות".

בתום הדיון, חברי הכנסת מיכל רוזין (מרצ) ורוזנטל חזרו על בקשתם מהדיון הקודם, לקבל מנציגת משרד המשפטים את רשימת העמותות שהצעת החוק צפויה לחול עליהם. עו"ד גאל אזריאל ממשרד המשפטים השיבה להם שהיא הבינה שיו"ר הוועדה מתנגד לכך שהנתונים יוצגו בפני הוועדה. דבריה גרמו לסערת רוחות. "הכוונה ברורה", פסקה רוזין, "רדיפה פוליטית ומתוכננת אחר עמותות לזכויות אדם. זה אבסורד שבמסגרת דיוני חוק השקיפות, מסרב יו"ר הוועדה לחשוף את שמותיהן של העמותות שהחוק יחול עליהן. מבעד לאצטלת השקיפות שבה מתכסה משרד המשפטים, נחשפת הרדיפה הפוליטית מבית סמוטריץ', אילטוב וחבריהם". היו"ר סלומינסקי הסביר את התנגדותו בכך שהוא מבקש לחוקק חוק אוניברסלי שיחול על כולם ולא חוק ספציפי שייתפר, כלשונו, למידותיהן של עמותות מסוימות. "אני רוצה לעבוד בראש נקי", אמר.

פרופ' אברהם בל מפורום קהלת העריך בדיון כי עקב התערבות רוסיה במדיניות אירופה באמצעות תרומות, בתוך שנה תהיה חקיקה דומה באירופה. "שקיפות מונעת התערבות, בלי למנוע תרומות", אמר בל. מנכ"ל ארגון אם תרצו, מתן פלג, אמר: "מדינות אירופה מטילות דופי במדינת ישראל מתוך מניע אנטישמי. המימון שהם מעבירים לעמותות, נועד לשנות אותנו מבפנים גם באמצעות עתירות לבג"ץ".

פרופ' מרדכי קרמניצר מהמכון הישראלי לדמוקרטיה אמר כי בשם השקיפות עושים דה-לגיטימציה לעמותות. "אנו פוגעים בטובים שבידידים שלנו. רוב התורמים הם יהודים טובים מהעולם. האם ניתן לכנות תורם יהודי סוכן זר?". ח"כ סמוטריץ' הטיח לעברו: "האם לגיטימי שהאיחוד האירופי מעביר כסף כדי למנוע את חקיקת החוק הזה?" קרמניצר הוסיף ואמר: "אם המכון הישראלי לדמוקרטיה יהיה מחויב לכתוב כי המכון נתמך על-ידי ישות זרה, הייתי כותב את זה כדרישת החוק, אבל הייתי מוסיף וכותב שמשפט זה נכתב עקב דרישת המחוקק הישראלי, אולם אין לאיחוד שום השפעה על הנעשה במכון".

נשיא מכון המחקר NGO Monitor, פרופסור ג'ראלד שטיינברג, אמר: "המימון הנרחב ובהיקפים חסרי תקדים של ממשלות זרות לארגונים פוליטיים בישראל מוערך ב-100 מיליון שקלים שמועברים לכ-50 עמותות, מעוות את הדמוקרטיה הישראלית ופוגע בריבונותה באופן מסוכן. עם זאת, שטיינברג הציע להידבר עם חברי פרלמנט באירופה אשר חלקם מתנגדים לתמיכה בארגונים פוליטיים. לדבריו, מדינות כמו שוויץ, דנמרק והולנד בוחנות את סוגיית המימון הממשלתי לארגונים שתומכים בחרם בניגוד למדיניות ממשלתם. שטיינברג גילה כי המסמכים והדיונים בהם מחליטים באירופה למי נותנים את הכסף, סודיים ביותר.

מנגד, טענה עו"ד אורלי ארז לחובסקי מהתנועה הרפורמית כי התרומות הגדולות מגיעות לבתי חולים ולאוניברסיטאות, ורק אחוזים בודדים מהתרומות מגיעים לארגוני זכויות אדם. גם נציגת האגודה לזכויות האזרח עו"ד דבי גילד-חיו טענה כי "הצעות החוק מחוקקות בפינצטה על-מנת לתפוס רק את העמותות וארגוני זכויות אדם. תפסיקו לדבר ברמזים, תניחו על השולחן את רשימת הארגונים לזכויות אדם. כל מי שלא מתיישר עם הקו הפוליטי של הרוב בישראל, מייד עושים לו דה-לגיטימציה. עשו את זה גם לדן מרידור למיקי איתן ולרובי ריבלין. גילד-חיו הוסיפה: "כן אנו מגנים גם על זכויות אדם של מחבלים. אני מודעת לכך שלא פופולרי להגן על משפחת מחבל כדי שלא יהרסו את הבית שלהם. לא באתי להיות פופולרית, אני לא מחפשת שיאהבו אותי".

פעיל השמאל יריב אופנהיימר טען כי מדובר בהכלמה. "אתם לוקחים את קמפיין השתולים ומכניסים אותו לספר החוקים של מדינת ישראל. מימון של עיתון למשך שבוע אחד שווה הרבה יותר מכל הכספים שנתרמו לעמותות. לגיטימי לנהל ויכוח, לא לגיטימי לחוקק חוקים שמטרתם להרוס את הדמוקרטיה. אפילו בחקירה פלילית יש לחקר זכות שתיקה, אולם החוק יחייב אותי לומר דברים שאני לא רוצה". ח"כ סלומינסקי השיב לאופנהיימר: "אתם פעלתם לכך שלוביסטים יחשפו את מי הם מייצגים, ופתאום אתם מתנגדים לשקיפות".

עו"ד גאל אזריאל ממשרד המשפטים השיבה לשאלות חברי הכנסת ואמרה: "היום, יש שקיפות מסוימת, שאכן על-פי החוק הנוכחי, העמותות מפרסמות את התרומות שהן מקבלות, אולם לא ניתן לדעת מה היקף המימון ממדינות זרות. הדרישה לפרסום מידע ממדינות זרות נובעת מכך שמדינות פועלות בדרכים דיפלומטיות ולא באמצעות תרומות. אם מדינות מבקשות לתרום כסף - שיפרסמו את התרומות. לדעתנו, החובות שבהצעת החוק הממשלתית, אינן מטילות נטל כבד מדי על העמותות. אני לא מכירה חוק דומה ברחבי העולם", ציינה.

הצעות החוק מבקשות להגביר את השקיפות של עמותות וחברות לתועלת הציבור שעיקר מימונן מתרומות שקיבלו מישויות מדיניות זרות. עמותות וחברות יציינו את דבר היותן "נתמך שעיקר מימונו מתרומות מישויות מדיניות זרות" בפרסום לציבור ובדוחות. בנוסף, בפנייה לעובד או לנבחר ציבור, יצוין גם שם הישות המדינית הזרה, ממנה התקבלה התרומה. בסיום הדיון הודיע יו"ר הוועדה סלומינסקי כי הדיון בהצעת החוק יימשך בשבוע הבא.

תאריך:  01/06/2016   |   עודכן:  01/06/2016
עידן יוסף
+מעל 10% ממבצעי הפיגועים - מאיחוד משפחות
17:39 01/06/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בשנה האחרונה בוצע אחוז ניכר מהפיגועים בידי בעלי מעמד מכוח איחוד משפחות  ▪  דיכטר: "הנתון מחייב מחשבה"  ▪  סעדי: "29 מהמפגעים הם במעמד זה בשל סיפוח מזרח ירושלים"
(אוכלוסיית סיכון [צילום אילוסטרציה: איתמר לוין])
+"להעלות דרישת הון עצמי לגופים נותני אשראי"
17:28 01/06/16  |  עידן יוסף
הדיונים בהצעת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (שירותים פיננסיים חוץ-מוסדיים), המתקיימים בוועדת הרפורמות של הכנסת, מתקרבים לסיומם. במהלך הדיון היום ביקש יו"ר הוועדה ח"כ אלי כהן להטמיע שני שינויים נוספים בהצעת החוק - להעלות את דרישת ההון העצמי, ביחס לגופים שירצו לעסוק במתן אשראי, העומדת כעת על רף של מיליון שקלים ביחס לצבר אשראי של 50-25 ש"ח, זאת במטרה למנוע כניסה של גופים שאינם יציבים לשוק האשראי, וזאת מבלי לפגוע ביכולתם של גופים חדשים להיכנס לשוק. בנוסף, ביקש
לחייב גוף פיננסי שיגיע למתן אשראי של מעל 200 מיליון ש"ח לדווח על כך למפקח. "אנחנו לא רוצים שגוף אזוטרי יגיע לסכומי עתק מבלי שנשים לב, כך ידע המפקח שאותו גוף הופך להיות שחקן משמעותי בשוק", אמר.

בשל מאפייניו הייחודיים של השוק הפיננסי, החוק החדש מחריג את הגופים הפיננסיים החוץ מוסדיים מהחוק להגנת הצרכן וקובע כללים צרכניים מותאמים ומפורטים לשוק.
([צילום אילוסטרציה: AP])
+אין טיפול במחסור בפסיכולוגים יוצאי אתיופיה
17:11 01/06/16  |  
ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות דנה בהסרת חסמים בהכשרת פסיכולוגים יוצאי אתיופיה. בדיון עלו טענות קשות על המחסור במטפלים יוצאי העדה במקצועות הבריאות, ועל חוסר האמון הנוצר לאורך השנים ביחס למקצוע הפסיכולוגיה.
+בטרומית: פטור ממס למקבלי קצבת ילד נכה
15:37 01/06/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה (פטור ממס למקבלי קצבת ילד נכה), התשע"ו-2016 של חברת הכנסת קארין אלהרר וקבוצת חברי הכנסת. מוצע בה לקבוע כי ילדים המקבלים קצבת ילד נכה בשיעור של 100% לפחות יהיו זכאים לפטור ממס על ההכנסה שלא מיגיעה אישית. אלהרר: "התיקונים הקטנים האלה הופכים יחד לשינוי גדול באורח החיים של האנשים. לצד המשחקים הפוליטיים אפשר באמת לעשות כאן דברים חשובים".
+בטרומית: הבטחת דיור חלופי לתושבי גבעת עמל
15:27 01/06/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק להבטחת דיור חלופי לתושבי גבעת עמל, התשע"ו-2016 של חברת הכנסת שולי מועלם רפאלי וקבוצת חברי הכנסת. להצעה זו הוצמדו הצעות דומות של חברי הכנסת אילן גילאון ודב חנין. מוצע בה לקבוע כי אדם שהחזיק לפני שנת 1961 בנכס במתחם גבעת עמל ב' או צאצא שלו שמחזיק בנכס ומלאו לו 21 שנים או מי שנולד במתחם ומלאו לו 21, ופינה את נכסו, יהיה זכאי לדיור חלופי שווה ערך בעד פינוי הנכס שבו התגורר או שהיה בחזקתו.
+בטרומית: מניעת עיקול כספי ערובה ששולמו למטרות שחרור ממעצר
15:25 01/06/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון - מניעת עיקול כספי ערובה שהשתלמו למזכירות בית המשפט למטרות שחרור ממעצר), התשע"ה-2015 של חבר הכנסת יואב בן צור וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי כספי ערובה המשולמים למזכירות בית המשפט לצורך שחרור ממעצר לא יעוקלו לטובת חובות העצור בתיקי ההוצאה לפועל המתנהלים נגדו. בן-צור: "מה שקורה היום זה שהעצור נשאר במעצר לא בגלל שבית המשפט חושב שהוא צריך להישאר במעצר, אלא בגלל שאין מי שיהיה מוכן לשים את הכסף כדי לשחרר אותו".
+הרצוג: אנו רחוקים מקיום נבואת ישעיהו
15:15 01/06/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה נתניהו במליאת הכנסת בציון יום ירושלים: אנחנו לא נחזיר את המציאות אחורה. איננו צריכים לתרץ את קיומנו בירושלים  ▪  ראש האופוזיציה: ירושלים לא תישאר יהודית, מוסרית, שלמה ובטוחה אם לא יקרה פה שינוי מדיני דרמטי
(הרצוג. לייצר תקווה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+אושר בטרומית: הסדרת פיקוח על המזון בצהרונים
14:54 01/06/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לפיקוח על איכות המזון ולתזונה נכונה בצהרונים, התשע"ו- 2016 של חברת הכנסת רחל עזריה. מוצע בה להסדיר בחוק פיקוח על המזון שמסופק בצהרונים. הצעת החוק מטילה חובות על ספק מזון בצהרון, לרבות עמידה בתנאים שיקבע שר הבריאות לעניין הרכב המזון המסופק על ידו וערכו התזונתי. בנוסף, ההצעה כוללת חובות בתחום גם על מפעילי הצהרונים, לרבות קבלת הצהרה מספק המזון על עמידת המזון בתנאים שנקבעו. כן מוצע לקבוע עיצומים כספיים שיוטלו על ספק מזון או מפעיל צהרון שיפרו את החובות המוטלות עליהם.
+יו"ר הכנסת נזף בראש הממשלה
14:45 01/06/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אדלשטיין דרש מנתניהו לשים קץ לתופעה של אי-התקנת תקנות על-ידי שרי הממשלה  ▪  יותר מ-50(!) תקנות לחוקים שחוקקה הכנסת לא הותקנו כנדרש
(אדלשטיין ואייכלר מחוקקים, ונתניהו מצפצף [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דן מרידור / Dan Meridor   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב אופנהיימר   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי קרמניצר   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוק השקיפות יחול על 27 עמותות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
מליאת הכנסת קיימה (יום ד', ) דיון מיוחד לציון יום ירושלים במעמד ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, סגניו וחברי מועצת העיר.
01/06/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, פנה (יום ד', 1.6.16) במכתב לראש הממשלה, ח"כ בנימין נתניהו, בדרישה שיורה לשרי הממשלה להתקין תקנות לחוקים שחוקקה הכנסת.
01/06/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה של הכנסת אישרה (יום ג', 31.5.16) תקנות להנגשת הרכבת הארצית והרכבת הקלה, שהגישה לה ועדת המשנה לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בראשות ח"כ אילן גילאון (מרצ).
31/05/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
"כל יום אנו שומעים מילים טובות ובינתיים גוועים. שיהיה ברור. אנו לא במצב קשה. אנו גוססים", כך אמר יבגני אריה, המנהל האמנותי של תיאטרון גשר בדיון (יום ג', 31.5.16) בוועדת העלייה והקליטה. הדיון שהיה אמור להיות ישיבה חגיגית לציון 25 שנה לתיאטרון גשר הפך לקול זעקה של תיאטרון על סף סגירה.
31/05/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לפניות הציבור דנה (יום ג', 31.5.16) בפניות ציבור שהצביעו על תקלות בשירות התחבורה הציבורית ובמיוחד על מקרים בהם אוטובוסים נתקעים באמצע הדרך.
31/05/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il