|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

"כחלון אינו פועל נגד המונופולים"

ויכוח סוער בוועדת הכספים נוכח היעדר שינוי ביוקר המחיה חברי סיעתו של שר האוצר נאלצו להדוף טענות לפיהן הוא אינו עושה דבר גפני: "אנחנו בוועדת הכספים נטפל ביוקר המחיה!"
04/07/2016  |   News1 News1   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מאת: עידן יוסף  |    |  תגובות    כנסת 20
כחלון ופולקמן בישיבת הסיעה היום [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

"חמש שנים עברו והמחירים לא ירדו ואף עלו במקרים מסוימים", כך הטיחו (יום ב') חברי ועדת הכספים בנציגי הממשלה שהשתתפו בדיון מיוחד לציון חמש שנים לפרוץ המחאה החברתית. חברי ועדה תקפו את שר האוצר על-כך שלטענתם הוא "חושש להילחם במונופולים". חברי מפלגתו של כחלון השיבו, כי "אנחנו מקדמים רפורמות רבות וכבר רואים את התוצאות בשטח". יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, אמר כי "הממשלה הנוכחית פועלת כבר שנה ולא ניתן עוד לטעון שהבעיות נוצרו קודם. עם כל הכבוד למשרד האוצר והדיבורים על רפורמות, בפועל המחירים לא ירדו".

ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה): "חמש שנים אחרי מחאת הקוטג', לא רק שהמחירים לא ירדו, אלא ריאלית הם עלו, כי מחירי הסחורות בעולם ירדו ב-30% עד 50%, מה שלא בא לידי ביטוי במשק הישראלי. המחירים כאן גבוהים בממוצע ב-20% ויותר מאשר באירופה. גם מחירי התשומות ירדו, מחירי הדלק, האנרגיה אבל זה לא השפיע. מה שכן קרה זה שהמונופולים ורשתות השיווק השיגו רווחים עצומים וזה על גב הצרכנים".

ח"כ מנואל טרכטנברג (המחנה הציוני): "בסל ההוצאה של משפחה צעירה יש 3 מרכיבים מרכזיים: דיור, חינוך ומזון. בדיור המחירים רק עלו, בחינוך הייתה התקדמות מסוימת לגבי גילאי 4-3, אך אין שבוע שאנחנו לא נדרשים לעלויות של המשפחות בנושא. עדיין משפחה ממוצעת עם 3 ילדים מוציאה כ-5,000 ש"ח בחודש על נושא החינוך, על משפחתונים, צהרונים, קייטנות וכד'. כמו החזר משכנתה. ובתחום המזון היו כמה צעדים חיוביים אך לא פיצחו את האגוז הזה ובסוף נותר כוח חזק מדי בידי מספר מצומצם של חברות. הבעיה היא עם היצרנים הגדולים ורשתות השיווק והממשלה שעומדת מנגד ולא עושה דבר. עתה אנחנו לפני תקציב דו-שנתי וזה אומר שהמדיניות הכלכלית ננעלת לשנתיים וחצי ואני לא רואה כל סימן שהממשלה הולכת לתת מענה לשלושת הנושאים". ח"כ יצחק וקנין (ש"ס): "הקמת ועדת טרכטנברג הייתה רק לצורך הפגת מתחים והוצאת הרוח ממפרשי המחאה החברתית, הפועל לא נעשה דבר. בדיור, כל עוד אין בנייה ציבורית מסיבית לא יהיה פתרון, בנושא מחירי המזון, עדיין נותרנו עם פערי התיווך העצומים, עם רשתות שיווק שעושות רווחים של מאות אחוזים. היצרנים והרשתות גוזרים קופון והחקלאים מתרסקים. יש להחזיר את הפיקוח על המחירים. כשאין תחרות זה הפתרון". ח"כ אורן חזן (הליכוד): "הבעיה שיש כאן חזירות. בעלי רשתות השיווק, הסיטונאים הגדולים מרוויחים עשרות מיליונים על גב הציבור. וכאן בכנסת בינתיים, חזקים רק בדיבורים. שר האוצר יכול לקבל החלטות אמיצות ולשנות את המשק מבלי לחשוש מהחברים הטייקונים שלו. יש לנו את הכוח כאן בוועדה להיות אמיצים ולקדם מתווה איך מפרקים מונופולים, נעביר זאת בחוק".

ח"כ רועי פולקמן (כולנו): "התחלנו במלחמת חורמה במונופולים. יש בישראל רכיוזיות גבוהה מאוד והגיע שר אוצר שלא מפחד מהם. התחלנו ברפורמות ביבוא בשר טרי וחלה ירידה במחירים, כך גם בדגים, יצרנו יבוא מקביל. שנים איש לא העז להתעסק עם המונופולים שיש להם אחיזה חזקה בפוליטיקה הישראלית, חלק של ועדי עובדים ואנחנו התחלנו בזה. בטואלטיקה, במוצרי מזון, בצעצועי ילדים ובעוד תחומים מתחילים לראות שינוי. דרוש אומץ ויכולת להיאבק. הגדלת התחרות זו הדרך היחידה. פיקוח זה לא עובד, יעלו מחירים על מוצרים אחרים. המגזר העסקי יותר מתוחכם מהרגולטור". ח"כ רחל עזריה (כולנו): "אנחנו עושים מאמצים רבים אבל כל נושא שמגיע לכנסת נתקע. כל רפורמה נתקלת בהתנגדויות וכמעט בלתי אפשרי להעביר דברים, כולל המאבק בהון השחור. אני מהסיעה של שר האוצר והתפקיד שלי שהדברים יעברו, אך אי-אפשר להזיז דבר, תמיד יש פה דרמות, פעם זה הקיבוצים, פעם זה הכשרות, כל אחד האינטרס שלו. צריך להיות אמיצים ולטפל בבעיות יסוד; מונופולים, מכסות וגופים אינטרסנטים שמונעים שינוי. בחוק ההסדרים נביא רפורמות חשובות ונראה את כל האנשים שצועקים כאן האם יתמכו. אך כל פעם שזה מגיע פתאום יש משהו שאי-אפשר. אנחנו גורמים לכך שהמחירים גבוהים. יש לנו הזדמנות להוזיל את יוקר המחיה ואני מקווה שכולם כאן יתמכו".

ח"כ איתן ברושי (המחנה הציוני): "יש כאן אווירה של בואו נהרוס הכל ונבנה מחדש אך אין שיטה כזו, יש כאן מדינה בת 68 שלא התחילה עם 'כולנו'. יש כאן דבר שלא קשור למחאת הקוטג' - מהי רמת ההכנסה של האנשים שעובדים ואיזה סל הם יכולים לממן לעצמם? בהקלות המס אמרנו להגדיל את יכולת התשלום להתמודד עם ההוצאות. צריך לדבר גם על צד ההכנסות. ולכן מחאת הקוטג' היא גם על שכר נמוך מדי. בעלויות הייצור ופערי התיווך - המדינה לא מתערבת. מדינה שנותנת לרמי לוי להדליק משואה זו מדינה שהשתגעה".

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו): "מה שגוזל הכי הרבה כסף מאיתנו כמשפחה זה הדיור, אח"כ החינוך ואח"כ המזון. עם כל הכבוד למחיר למשתכן הפתרון הוא בנייה תקציבית גם לזוגות צעירים שיכולים לגור בו כמה שנים, לחסוך ואז לצאת ולרכוש דיור בכוחות עצמם. בחינוך גם הכל מאוד יקר וזה גוזל כסף רב ממשפחות. אם שני הדברים הללו ירדו, אפשר יהיה להתמודד עם מחירי המזון, אף שהם גבוהים".

ח"כ אורלי לוי-אבקסיס (ישראל ביתנו): "מבצעים מהלכים לא נכונים. בכל הורדת המכסות והמיסים המדינה מוותרת על הכנסות אך הצרכן לא נהנה. מוותרים על מאות מיליוני שקלים ויותר, מפקירים את החקלאים והקיבוצים, אבל בסוף לא מבטיחים שההנחה הזו מגיעה בסוף לצרכן. יש את פערי התיווך ואת המונופולים החזקים שאיש לא רוצה להתעסק איתם".

מנהל תחום מזון באיגוד לשכות המסחר, רז הילמן: "יש עומס רגולטורי. כל יצרן מתמודד עם 50 רגולטורים שונים, עלויות כוח האדם שגבוהות מאוד בישראל, ארנונה שעולה כל שנה, מחירי המים ועוד. בחו"ל היצרנים נתמכים ע"י המדינה להגברת התעסוקה והייצור המקומי. והמע"מ גם הוא גבוה יחסית למדינות המפותחות, בהן הממוצע עומד על 9-7%".

נציג אגף תקציבים באוצר, עלי בינג: "עושים צעדים להגברת היבוא המקביל ולהורדת מכסים. יש גם עבודות שמראות שאין פערי תיווך יוצאי דופן בישראלים. יש ועדה מטעם האוצר שבוחנת את נושא הרווחים ופערי התיווך לגבי פירות וירקות ואנחנו נטפל בנושא. אנחנו בעיצומו של שימוע בנושא".

יו"ר הוועדה גפני סיכם: "עם כל הכבוד למשרד האוצר ואני שמח על הרפורמות שאתם עושים, המחירים לא ירדו. מורידים המחיר לחקלאי ורואים בפועל שהמחיר נהיה יותר זול אך לא מגיע לצרכן. למשל בטונה, אנחנו בודקים האם המחירים בסוף ירדו או רק פוטרו עובדים בעקבות רפורמת המכסים. אנחנו לא יכולים להשלים עם המצב הזה. חוק ההסדרים הוא רע ומייצר חקיקה לא טובה ופוגע בכנסת, לא דרכו ניתן להוריד מחירים. ועדת הכספים על כל חבריה, קואליציה ואופוזיציה, תטפל בנושא של יוקר המחיה. לא נמתין לממשלה".

תאריך:  04/07/2016   |   עודכן:  04/07/2016
עידן יוסף
+החסמים שעוצרים את האוטובוסים ה"ירוקים"
00:55 05/07/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה דנה בדוח שקבע כי אוטובוסים הם כלי הרכב המזהם ביותר ובדיון התברר: שורה של חסמים מונעים שימוש באוטובוסים חשמליים או כאלה המונעים בגז טבעי  ▪  ח"כ אשר: הוועדה דורשת ממשרד התחבורה לרכז את הטיפול בהסרת החסמים – כדי שניתן יהיה לעבור לשימוש באוטובוסים המונעים בגז או חשמל
([צילום אילוסטרציה: AP])
+"הפקידים לא דואגים לעצמם? כולנו נהיה קשישים"
00:46 05/07/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
למרות מחסור בעובדי כוח עזר בבתי אבות, הם אינם מורשים להעסיק עובדים זרים  ▪  יו"ר ועדת הפנים: האנשים שהקימו את המדינה הם אלה שמאכלסים את בתי האבות ואין מי שיטפל בהם
([צילום: איתמר לוין])
+בקריאה ראשונה: מענק חד"פ למי שהתייתם משני הוריו בפיגוע
22:09 04/07/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה (תיקון מס' 30)(תיקון מס' 2), התשע"ו-2016. מוצע בה לקבוע כי מי שהתייתם משני הוריו כתוצאה מפגיעת איבה לפני 1.10.2000, ולכן לא היה זכאי להטבות הניתנות למי ששני הוריו נפטרו מפיגוע טרור לאחר התקופה האמורה, יהיה זכאי למענק חד-פעמי בסכום נוסף של 200,000 שקלים חדשים. מענק זה בא בנוסף על המענק מכוח תיקון מס' 30 לחוק, בגובה 550,000 שקלים חדשים ועל מענק נוסף בסך 200,000 שקלים חדשים שקיבלו מכוח תיקון נוסף לתיקון מס' 30.
+בקריאה ראשונה: הסדרת השימוש ברב-קו
22:07 04/07/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק להסדרת השימוש בכרטיס חכם בתחבורה הציבורית, התשע"ו-2016. מוצע בה להסדיר בחוק את השימוש בכרטיס חכם, קרי כרטיס הכולל שבב מחשב מותאם וכן יישום מחשב שמעמיד מנפיק לרשות מבקש והמיועד לביצוע תשלום בעד דמי נסיעה, לשם תשלום עבור דמי נסיעה באוטובוסים, ברכבות וברכבות מקומיות. לגבי מפעיל קו שירות למוניות, מוצע לקבוע הוראות מיוחדות לעניין תשלום דמי נסיעה במונית שירות באמצעות כרטיס חכם. כן, מוצע לקבוע כי יוקם במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים מרכז שירות, שיבצע, בין היתר, את הסליקה לצורך יישום ההסדר המוצע וההתחייבויות בין המשתתפים בסליקה. בנוסף מוצע לקבוע הוראות לעניין שמירת נתונים וסודיות של פרטי הנוסעים שיעשו שימוש בכרטיס החכם ונתוני הנסיעות.
+בקריאה ראשונה: חובת אזהרה בפרסום ושיווק טלפוני של הלוואה
22:06 04/07/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק חובת אזהרה בפרסום ובשיווק של הלוואה (תיקוני חקיקה), התשע"ו-2016 של חברת הכנסת זהבה גלאון וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי תאגיד בנקאי או מלווה, כמשמעותו בחוק הסדרת הלוואות חוץ בנקאיות, לא יפרסם פרסומת ולא ינקוט דרך שיווק אחרת שבה הפרסומת או דרך השיווק מעודדות נטילת הלוואה על ידי הלקוח, אלא אם כן צורפה לפרסומת או לדרך השיווק האחרת אזהרה בנוסח הבא: "אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרום חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל".
+בקריאה ראשונה: תשונה שיטת תשלום העמלות לסוכן לשירותים פיננסיים
22:04 04/07/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל)(תיקון מס' 17)(איסור זיקה בין עמלת הפצה לדמי ניהול), התשע"ו-2016 של חבר הכנסת מיקי זוהר וקבוצת חברי כנסת. מוצע שעמלת ההפצה המשולמת לסוכן לא תחושב בזיקה לדמי הניהול שחברה מנהלת גובה מעמיתיה, על מנת למנוע הטיה מצד הגופים הפיננסיים כלפי סוכנים פנסיונים כדי שימליצו ללקוחותיהם על מוצרים פנסיונים שדמי הניהול שלהם גבוהים.
+כ-4,000 חולים פסיכיאטריים נקשרו השנה
19:19 04/07/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יתגבר כוח אדם בשעות אחה"צ, ויפעל ליצור מערכת שתתריע מתי אדם נמצא פרק זמן משמעותי בהגבלה או בבידוד  ▪  יו"ר ועדת העבודה: נקיים דיון כל 3 חודשים
(אילוסטרציה)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק וקנין   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   רמי  לוי / Rami Levi   ש"ס   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"כחלון אינו פועל נגד המונופולים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
דיון סוער נערך (יום ב', 4.7.16) בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות על קשירה ובידוד של מאושפזים פסיכיאטריים. מנכ"ל משרד הבריאות, משה ברסימנטוב, אמר כי להערכת המשרד כ-4,000 חולים פסיכיאטריים נקשרו השנה. ברסימנטוב הגיב לשאלת ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) בעניין.
04/07/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) צפוי להציע לחבריו לסיעה לפרוש מן הממשלה בשל מחדליה במניעת פיגועי טרור.
03/07/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
היומון הארץ מגן על חנין זועבי, שקראה לחיילי צה"ל "רוצחים". במאמר מערכת (גיליון יום ו', 1.7.16), תחת הכותרת "זכותה של זועבי", נאמר: "זועבי כינתה את חיילי צה"ל שהרגו אזרחים על המרמרה 'רוצחים' (ואמרה) "נרצחו תשעה בני אדם. אתם צריכים להתנצל".
01/07/2016  |  אלעזר לוין  |   מאמרים
חוק השבת טרם הונח על שולחן הכנסת וכבר נגנז בעודו באיבו, לאחר שחבר הכנסת מיקי זוהר (ליכוד) המנוע העיקרי מאחורי החוק, החליט למשוך את חתימתו, ולהשאיר לבד את חברי הכנסת מנואל טרכטנברג (המחנה הציוני), רחל עזריה (כולנו) ואלעזר שטרן (יש עתיד), שהיו אף הם מיוזמי החוק.
29/06/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
במסגרת דיון שעסק בהעלאת המודעות למחלת הסיסטיק פיברוזיס שנערת (יום ג', 28.6.16) בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, סיפרו חולים ומטפלים על הקושי הרב בהמשך הפעלתן של שש מרפאות רב-תחומיות ברחבי הארץ לטיפול במחלה.
29/06/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
רפורמת משק החשמל ממשיכה להתעכב  /  עידן יוסף
גפני: לפרק החברה להשבת נכסי נספי השואה  /  עידן יוסף
דחיפות וצעקות בנאומה של זועבי  /  עידן יוסף, איציק וולף
הזוג המוזר  /  איתמר לוין
המחוקק מעל החוק  /  איתמר לוין
המדינה - פלא שרק הולך ומתעצם  /  יוליה מלינובסקי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il