פיתוח ישראלי של גלידות נסטלה מרחיב את מותג FITNESS למקפיא הגלידות המשפחתיות, עם השקת סדרת גלידות יוגורט FITNESS.
סדרת גלידות היוגורט החדשה של מותג FITNESS מגיעה בשלושה טעמים, ומכילה רכיבי פרי. במהלך חודש יולי הושקו שני הטעמים הראשונים: גלידת יוגורט בתוספת ריפל אוכמניות וגלידת יוגורט בתוספת ריפל טופי-בננה. כל מוצרי הסדרה מכילים תוספת של עוגיות עם דגנים מלאים. טעם נוסף של גלידת יוגורט בתוספת מחית בננה עדינה וריפל תות שדה, יושק במהלך חודש אוגוסט. סדרת המוצרים מכילה עד 2.7% שומן ו- 63 קלוריות למנת גלידה (40 גרם).
לדברי גלית בר, סמנכ"ל שיווק, גלידות נסטלה: "השנה אנו גאים במיוחד להציג פיתוח ישראלי ייחודי. קיבלנו את הזכות, לראשונה בכל העולם, למתוח את המותג FITNESS , אחד ממותגי ה- Wellness החזקים ביותר בישראל, למקפיא הגלידות. אני מאמינה שגם ההשקה הזאת, בדומה להשקת La-Frutta בתחילת העונה, תתקבל בחיבוק גדול על ידי הצרכנים, שמחפשים פתרונות בריאים יותר להתפנק איתם בקיץ החם".
מחיר לצרכן: 24-22 שקלים לאריזה.