שופרסל מדווחת (יום ג', 9.8.16) שוב על שיפור בתוצאות הכספיות
לרבעון השני לשנת 2016 - הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-62 מיליון שקלים, בהשוואה ל-16 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה הסתכמו ב-3.1 מיליארד שקלים, בהשוואה ל-2.8 מיליארד ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. מכירות חנויות זהות גדלו בשיעור של 14.2%, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בנטרול השפעת עונתיות (מועד חג הפסח), הגידול הינו כ-7.9%.
עוד עולה מהדוחות כי הרווח התפעולי מפעילות שוטפת הסתכם ב-116 מיליון ש"ח, בהשוואה ל-72 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי מפעילות שוטפת מהווה 3.8% ממחזור המכירות, בהשוואה ל-2.6% ברבעון המקביל אשתקד.
ה-EBITDA לרבעון מסתכם ב-186 מיליון ש"ח, בהשוואה ל-148 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
בחציון הראשון של השנה רשמה החברה רווח הנקי הסתכם ב-115 מיליון שקלים, בהשוואה ל-29 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.הכנסות החברה הסתכמו ב-5.9 מיליארד שקלים, בהשוואה ל-5.6 מיליארד ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. מכירות חנויות זהות גדלו בשיעור של 8.8%, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי מפעילות שוטפת הסתכם ב-210 מיליון ש"ח, בהשוואה ל-100 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי מפעילות שוטפת מהווה 3.5% ממחזור המכירות, בהשוואה ל-1.8% בתקופה המקבילה אשתקד.
ישראל ברמן, יו"ר דירקטוריון שופרסל ו
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמרו היום: במהלך הרבעון השני, המשיכה שופרסל ביישום התוכנית האסטרטגית למובילות וצמיחה. עיקרי האסטרטגיה כוללים שימור רמות מחירים הוגנים ומשתלמים ללקוח, לצד יצירת יתרון תחרותי מבדל ושיפור הצעת הערך והתאמתה לכלל צרכי הלקוחות. אנו שמחים להציג היום תוצאות כספיות המשקפות את המשך מגמת השיפור בפעילות החברה, ומודים לציבור הלקוחות על הבעת האמון המתמשכת ברשת שופרסל".