|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

איזו רמת עברית נדרשת ממאבטחים

ועדת העלייה והקליטה דנה שוב במבחני שפה קשים לקבלת רישיון מאבטח יו"ר הוועדה: על חברות האבטחה להקים אולפן ייעודי לשיפור השפה המקצועית של העולים
07/11/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

ועדת העלייה והקליטה של הכנסת, דנה (יום ב', 7.11.16) בשנית במבחני עברית קשים, שעולים נאלצים לעבור, בדרך לקבלת רישיון מאבטח. יו"ר הוועדה, ח"כ אברהם נגוסה, הזכיר כי לפני שנה "הובטח לוועדה כי הבחינות לבחינת הכשירות הנפשית יתורגמו לשפות השונות, וכי החל מחודש ינואר 2016 יוכלו העולים המאבטחים להיבחן בשפתם". הפעם דנה הוועדה במבחני ההסמכה המתקיימים בתום ההכשרה של המאבטחים. חלק מהמאבטחים העולים מתקשים לעמוד בה בהצלחה בשל רמת עברית מקצועית לא מספיק גבוהה. הוא דרש לקבל תוך חודש ימים לקבל מנציגי המשרד לביטחון הפנים בשיתוף ארגון חברות האבטחה המלצות כיצד לשפר את הנגשת השפה המקצועית וקרא להקים אולפן ייעודי לשיפור השפה העברית המקצועית של העולים.

ח"כ טלי פלוסקוב (כולנו) סיפרה כי קיבלה פניות רבות ממאבטחים בנושא, וציינה כי "כיוון שהמבחן בכתב, הקושי במבחנים קיים גם אצל אנשים שעלו לפני עשרים שנה ארצה", היא הוסיפה כי ראתה את המבחן בכתב וכי "רמת העברית שם קשה מדי, אפילו לישראלים". סגן ניצב אייל זילברמן ראש מדור הכשרות במשטרת ישראל חלק על דבריה של פלוסקוב, ואמר כי "המבחן הוא בעברית בסיסית ולא מעבר לכך. זאת בכדי שהמאבטח יוכל לתפעל אירועים". פלוסקוב מצידה שללה את הטענות.

לדברי יוסף מנשה, אחראי אגף הרשאות כלי ירייה, "אנחנו לא רוצים שנגיע למצב בו מאבטח לא יודע לתקשר ולא מקנה תחושת ביטחון. את היכולות והמיומנות בתחום האבטחה יש לקבל בלימודים. לפני שנה בגלל קשיי שפה מאבטח מבני ברק ירה בגבו של טכנאי מזגנים, ואנחנו לא רוצים לראות מקרים כאלה נשנים חלילה". ורה אופיר מרכזת הכשרות מרכז הקליטה סיפרה כי המשרד יציע אולפן נוסף לעולים המבקשים לשפר את השפה טרם המבחנים בשיתוף עם חברות האבטחה, ואילו עו"ד נועה נאמן, מנציבות לשוויון הזדמנויות בעבודה במשרד המשפטים אמרה כי "ממילא מדובר באוכלוסייה שקשה לה להשתלב בשוק העבודה גם ככה, אז יש לעשות הכל בכדי להקל עליהם".

אלכסנדר, העובד כמאבטח, סיפר כי על-אף שעבר את המבחנים, השפה בה הייתה מאוד קשה ולדעתו אפילו ישראלים ילידי הארץ היו מתקשים מולה.

לדברי פנחס שיף, מנכ"ל חברות האבטחה, "אחוז הנכשלים במבחני ההסמכה כל כך נמוך, כך שמי שלא עובר את המבחן לא צריך להיות מאבטח. אם יש צורך אנו נוציא חוברת הדרכה לעזרה לנבחנים".

תאריך:  07/11/2016   |   עודכן:  07/11/2016
עידן יוסף
+ועדת הכספים אישרה: פטור ממס למתקיני מערכות פוטו-וולטאיות לייצור חשמל
00:59 08/11/16  |  
לאחר שבשבוע שעבר טרם גובשו הסכמות מלאות בין ועדת הכספים לרשות המיסים בנוגע להצעת חוק שנועדה לעודד את השימוש באנגריות מתחדשות לצורך ייצור חשמל, אישרה הוועדה לקריאה שנייה ושלישית, את הצעת החוק, הקובעת פטור ממס ומביורוקרטיה, יצרני חשמל פרטיים. הכוונה ליצרני חשמל, כאלו שמתקינים על גגות בתיהם, או על גגות של מתקנים שונים או על קרקע פרטית, התקנים לייצור חשמל באנרגיות חלופיות, התקנים פוטו-וולטאיים. אותם יצרנים ייצרו את החשמל לשימושם העצמי ואת היתרה יימכרו לחברת החשמל או לכל ספק חשמל בעל רישיון לכך מהמדינה. על-פי ההצעה, יינתן פטור מלא מכל מס שהוא, לרבות מס הכנסה, ארנונה וכד', על הכנסות של עד 24,000 ש"ח בשנה מהפקת חשמל ומס מופחת של 10% בסה"כ על הכנסות מ-24,001 ש"ח ועד 60,000 ש"ח. תחילת החוק הינה רטרואקטיבית, שכן מדובר בהטבה, והיא תחול מה- 1.1.16.
+המליאה אישרה את החלטת ועדת הכנסת לפיצול חוקי התקציב
00:40 08/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה את המלצות ועדת הכנסת על פיצול חוקי התקציב בין ועדות הכנסת. ועדת הכנסת התכנסה במקביל למליאה ובזמן שקיימה את הדיון וההצבעות, התקיים במליאה פיליבסטר במסגרתו עמד על הדוכן סגן שר האוצר יצחק כהן במשך כמעט שלוש שעות והקריא דברי תורה. הישיבה ננעלה מעט אחרי חצות.
+בקריאה ראשונה: פטור מארנונה לארכיון ציבורי
00:35 08/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון פקודת מסי העירייה ומסי הממשלה (פטורין) (מס' 27) (פטור מארנונה לארכיון ציבורי), התשע"ז-2016 של חברי הכנסת נאוה בוקר ויוסי יונה. מוצע בה לתקן את פקודת מסי העירייה ומסי הממשלה (פטורין) ולפטור מארנונה כללית או מאגרה שטח נכס המשמש ארכיון ציבורי כהגדרתו בחוק הארכיונים, התשט"ו-1955.
+דרעי על הרפורמים: מוותר על היהדות הזו
00:17 08/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התייחס לתקציב משרדו ולשאלות נוספות שהעלו חברי כנסת בשעת שאלות
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+סופית: הוראת שעה להפחתת תוספות פיגור שנוספו על קנסות
00:07 08/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הפחתת תוספות פיגור שנוספו על קנסות בידי המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות (הוראת שעה), התשע"ז-2016, של ח"כ אוסמה סעדי וקבוצת חברי כנסת. היא קובעת, כהוראת שעה, הסדרים מיוחדים לתשלום קנסות הנגבים בידי המרכז לגביית קנסות אגרות והוצאות. חייבים בתשלום קנסות, שנוספה להם תוספת פיגור לפי האמור בסעיף 67 לחוק העונשין, והוצאות לנקיטת הליכי גבייה, כמשמעותן בסעיף 4 לחוק המרכז, אם נקבעו, יוכלו לשלם בתקופת תוקפה של הוראת השעה את הקנסות הפליליים והמנהליים שהושתו עליהם ואשר לא שולמו על אף שננקטו באותם תיקים הליכי גבייה, תוך הפחתה של 40% מגובה החוב, זאת רק אם ההפחתה לא תביא לפגיעה בסכום הקנס המקורי ושהחוב העדכני שולם במלואו בתקופת הוראת השעה.
+שופטים וקצינים בכירים יגישו הצהרת הון
00:03 08/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת אישרה סופית: שופטים וקצינים בכירים יחויבו להגיש הצהרת הון  ▪  התנועה למשילות ולדמוקרטיה: "צעד חשוב למאבק בשחיתות"
(סמוטריץ'. שקיפות חשובה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: החמרת ענישה על שידול קטנים לזנות
23:56 07/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק העונשין (תיקון מס' 129), התשע"ו-2016. סעיף 203ג לחוק העונשין, התשל"ז-1977 קובע עבירה על קבלת שירות של מעשה זנות של קטין והעונש הקבוע בצדה הוא שלוש שנות מאסר. מוצע להחמיר את העונש הקבוע בצד עבירה זו המהווה היום עבירה מסוג עוון, לחמש שנות מאסר, כך שתהווה עבירה מסוג פשע. בנוסף, סעיף 2ג לחוק תיקון סדרי הדין (חקירת עדים), התשי"ח-1957 קובע כי בעבירות מסוימות (שנקבעו בתוספת) יוכל קטין למסור את עדותו שלא בנוכחות הנאשם אלא בנוכחות סנגורו, וזאת בנסיבות שבהן עלולה להיגרם פגיעה בקטין או פגימה בעדות. מוצע להוסיף את העבירה שנקבעה בסעיף 203ג כאמור לתוספת לחוק חקירת עדים.
+דיון טעון בוועדת החוקה על "המתה באדישות"
23:53 07/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אמה של אדל בת הארבע שנהרגה מיידוי אבנים: "למה אני צריכה ללכת לעסקת טיעון כי קשה להוכיח כוונת רצח?"  ▪  יו"ר ועדת החוקה: "אבן שנזרקת על מכונית היא כוונה לרצח בנסיבות מחמירות. אין בה אדישות"
(מדרג עבירות ההמתה [צילום: דוברות הכנסת])
+גיל הפרישה לנשים לא יעלה בינואר ל-64
23:40 07/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכספים הודיע שהוועדה תתקן את החוק הקיים, הקובע כי באין החלטה אחרת גיל הפרישה יעלה אוטומטית ל-64 ב-1 בינואר  ▪  דרישה לפתרון הוליסטי שייתן מענה לנשים בתחומי עיסוק שונים, תוך מניעת פגיעה בנשים במקצועות שוחקים או שפורשות בגיל מוקדם
([צילום: פלאש 90])
+כביש 89: עוד לא סיימו אפילו לתכנן
22:31 07/11/16  |     |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה דנה בסחבת בטיפול בכביש 89 בגליל המערבי  ▪  היו"ר כבל זעם על כך שכבר 14 שנה הכביש לא טופל ודרש תשובות בתוך 10 ימים  ▪  משרד התחבורה: תכנון הרחבת השוליים יסתיים באמצע 2017 ומכרז להרחבת הכביש ייצא בעוד כשנה וחצי
הסכנה מחריפה מיום ליום
+אושר במליאה: הארכת ההכרזה על מצב חרום
21:51 07/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה את המלצת הוועדה המשותפת של ועדת החוץ והביטחון וועדת החוקה, חוק ומשפט בעניין הכרזה על מצב חרום כאשר 71 ח"כים תמכו בהמלצת הוועדה ו17 התנגדו. ח"כ מוטי יוגב הסביר בשם יו"ר הוועדה המשותפת: חוק יסוד הממשלה משנת 2001 קבע כי סמכות ההכרזה על מצב חרום תהיה בידי הכנסת, ביוזמתה או על-פי הצעת הממשלה, וכי תוקף ההכרזה לא יעמוד על יותר משנה. הסיבה שבעטיה מתבקשת הכנסת לחזור ולהכריז על מצב חירום, בדומה להכרזות הקודמות בשנים האחרונות, נעוצה בכך שבמהלך 40 שנותיה הראשונות של המדינה נחקקו חוקים, תקנות וצווים, שתוקפם מותנה בקיומו של מצב החירום. בחוקים ובצווים אלה נקבעו הסדרים חיוניים, הן מבחינה ביטחונית והן מבחינה כלכלית. אם הכנסת לא תשוב ותכריז על מצב חירום, הסדרים חיוניים אלה יפקעו.
+התקציב וחוק ההסדרים יועברו לוועדת הכנסת לצורך פיצולים
21:25 07/11/16  |  
לאחר שבשבוע שעבר, בהצבעה על תקציב המדינה והצעות החוק הנלוות אליו, נשלחו כל הצעות החוק לוועדת הכספים, אישרה המליאה את בקשת ועדת הכנסת בדבר העברת הצעות החוק מוועדת הכספים לוועדת הכנסת להעביר את החוקים לוועדת הכנסת כדי שזו תוכל לפצל את החוקים בין ועדות הכנסת.
+"אין הפרטה של מאגר נתוני אשראי"
21:07 07/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל בנק ישראל אמר את הדברים בישיבת מעקב שקיימה ועדת הכלכלה למעקב ואישור תקנות וכללים ליישום החוק  ▪  היו"ר כבל: מצפה שהחוק ישיג את מטרתו, יפחית את עלות האשראי למשקי הבית וימנע צורך של אנשים להגיע לשוק האפור
(חזי כאלו [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+שיהוי במינוי ועדות איתור לבכירי הכנסת
20:40 07/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים נמנעה לעת עתה, מלהכריע בבקשת מנכ"ל הכנסת למנות ועדות איתור לאיוש משרות בכירות בכנסת  ▪  היו"ר גפני קרא למנכ"ל לחזור ולהידבר עם ועד העובדים בטרם הוועדה תכריע  ▪  ח"כים, בעיקר מהאופוזיציה, הביעו הסתייגות מהמהלך ודרשו להמשיך במכרזים, פנימי ופומבי
([צילום: דוברות הכנסת, יצחק הררי])
+"הורים מפקירים את ילדיהם בצהרונים"
20:29 07/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בדיון סוער בנושא מצב הצהרונים קבלו הורים על העלויות הגבוהות והזנחת הילדים  ▪  אם לשלושה: "מוציאים למעלה כ-6,000 ש"ח בחודש על מסגרות חינוך לילדים, אין שוויון הזדמנויות"  ▪  נציג משרד החינוך לא שלל כי מחירי צהרוני ציל"ה יעלו
(ישיבת הוועדה [צילום: דוברות הכנסת])
+ללא בקרה: 13 מיליארד ש"ח לרשויות
19:26 07/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציגי מבקר המדינה בוועדה לביקורת המדינה: ההשקעה בתלמיד זינקה ביותר מ-38%, אך ישראל עדיין במקום ה-40 ממדינות ה-OECD ▪  יו"ר הוועדה: יש רוח טובה ושיפור עקבי בתקציב החינוך, אך במצב הנוכחי אין די
([צילום: חן לאופולד/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איזו רמת עברית נדרשת ממאבטחים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
למרות עלייה חדה בתקציב החינוך, ובהשקעה הממלכתית בחינוך, הישגי תלמידי ישראל עדיין נמוכים, כך טוענים (יום ב', 7.11.16) בוועדה לביקורת המדינה נציגי מבקר המדינה, שבדקו את תקציב משרד החינוך. לדברי יושב-ראש הוועדה, ח"כ קארין אלהרר, "התקציב אמור לשקף את סדר העדיפויות של המשרד, ולכן חשובה בו במיוחד השקיפות והבהירות. לצערנו, מדוח המבקר עולה כי אין זה כך. יש שינויים רבים ומהותיים בתקציב במהלך השנה, כל שנה, ב-57% מהתקנות חל שינוי של יותר מ-50%, תוכניות עבודה משתנות ולא מפורט תקציבן, ובכלל - חסר מידע על ביצוע התקציב, ואין בקרה מספקת על מוסדות החינוך. מאידך-גיסא, תקציב החינוך גדל, וההשקעה בתלמידים עלתה ב-38%". היא ציינה כי יש רוח טובה ושיפור עקבי בתקציב החינוך, אך במצב הנוכחי אין די.
07/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים של הכנסת אישרה (יום ג', 7.11.16) פה אחד את הצעת החוק של שר האוצר, משה כחלון ורשות המיסים, למתן הטבות מס ליצרני חשמל ביתיים מאנרגיה מתחדשת. הצעת החוק מתבססת על תוכנית ממשלתית רחבת היקף לעידוד הפקת חשמל מאנרגיה מתחדשת ועל מספר החלטות ממשלה בנושא.
07/11/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
ח"כ יעקב פרי ישלם מיליוני שקלים לרשות המיסים על רווחיו ממימוש אופציות חברת ליפמן - קובע סופית (יום ב', 7.11.16) בית המשפט העליון.
07/11/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה (יום ב', 7.11.16) לקריאה ראשונה את הצעות החוק של חברי הכנסת מירב בן ארי, איציק שמולי ואחרים, לפיהן יוחלף השימוש במונח "מפגר" על כל הטיותיו במונח "אדם / אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית". זאת, בשל תפישתו של הכינוי 'מפגר' ככינוי משפיל ופוגעני.
07/11/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
הרבנים הראשיים לישראל לא ישתתפו בסיור שתקיים (יום ג', 8.11.16) ועדת הפנים לכותל המערבי, אליו אמורים להצטרף גם נציגי הארגונים הרפורמיים והקונסרבטיביים וארגון נשות הכותל.
06/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
נזקי רעידת האדמה הצפויה - 90 מלש"ח  /  עידן יוסף
תקציב המדינה אושר בקריאה ראשונה  /  איציק וולף
ח"כ חדש: מיכאל מלכיאלי מש"ס  /  איציק וולף
הכנסת בעליבותה  /  שמעון זיו
ועדת העסקנים   /  דביר מור
הזרזיר והעורב  /  יוני בן-מנחם
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שיחה עם ההפטרה לפרשת השבוע - "פרשת צו"    אין לאלוהים ענין בדפוסים פולחניים, אם הקיומיות היומיומית נדבכיה חייבים להיות מעוגנים בגילויים של אי-צדק ואורח חיים לא מוסרי
[צילום: יח"צ, הרבלייף]
סוזן בוורמן
חמישה צירופי מזון מומלצים לתזונה נכונה    הוספת מעט שומן בריא מאבוקדו או שמן זית לסלט תעזור לכם לספוג את הקרוטנואידים שמצויים בחסה רומית, גזר ועגבנייה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il