|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

המשטרה: פייסבוק הסירה 95% ממה שביקשנו

השר לביטחון פנים: "פייסבוק וגוגל מעדיפות שלא תוטל עליהן האחריות לניטור הסתה לטרור, כדי שהן לא יצטרכו להקצות מספיק כוח אדם" נציגת גוגל: "הטכנולוגיה עדיין לא מאפשרת ניטור אוטומטי"
21/11/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
ועדת המדע. הדעות חלוקות [צילום: דוברות הכנסת]

ועדת המדע והטכנולוגיה קיימה (יום ב', 21.11.16) דיון בנושא 'פרסום תכנים המעודדים וקוראים לעשיית מעשה טרור ברשתות החברתיות'.

יו"ר הוועדה, ח"כ אורי מקלב, פתח את הדיון והתייחס למינויה הטרי של ג'ורדנה קטלר למנהלת תחום מדיניות לחברת פייסבוק בישראל, עבורה היה זה דיון פומבי ראשון בתפקידה החדש: "אני מברך על שיתוף הפעולה של חברת פייסבוק ועל מינויה של ג'ורדנה, שנה וחצי אנחנו דנים במסגרת הוועדה בנושא ההסתה, הביוש והחדירה לפרטיות ברשת, יש שיתוף פעולה עם כל הגורמים, כולל גוגל, איגוד האינטרנט ואחרים. אנו מאמינים ששיתוף פעולה הוא הדרך הנכון כדי לתת מענה לתופעה הכואבת הזו, במסגרתה יש לזכור נרצחים בני אדם. הסתה באירן לא דומה להסתה בישראל, כאן מי שמוסת לרצוח אדם עם טלית רק פותח את הדלת בבוקר ופוגש עשרות מתפללים. אנו מבקשים להבין מה עושים לאחר שישנה הסתה, וברצוננו להבנות כלים להתמודדות עמה".

ג'ורדנה קטלר, מנהלת מדיניות, פייסבוק ישראל: "אני מכירה היטב את הזירה הביטחונית והמדינית, הנושאים האלה חשובים לי אישית כאזרחית. להבאת הנושא לכאן יש חשיבות אדירה, ואנחנו בפייסבוק מכבדים זאת מאוד, ומתייחסים לכך ברצינות גדולה. אני מקווה לעבוד איתכם לא רק היום ובימי דיונים, אלא כל השנה, כדי לוודא שפייסבוק מתמודדת עם הנושא הזה בדרך הטובה והיעילה האפשרית ודרך דיאלוג משותף".

ח"כ רויטל סוויד (המחנה הציוני): "צריך להבין עם מה אנחנו מתמודדים. הסתה לטרור היא מושג מאוד רחב. בחקיקה הפרטית שאני מקדמת אני מדברת על הנעת אדם למעשה טרור, שקוראים ברשת - לכו תרצחו כמה שיותר ציונים, או שמעלים סרטון שמראה כיצד משחיזים סכין וכיצד לדקור. פייסבוק לא מחבלת, אין לה דם על הידיים, היא לא מעודדת טרור אבל יש לנו בהחלט את האמירה המאוד ברורה - פייסבוק, טוויטר ויוטיוב הפכו להיות גן עדן לטרוריסטים, הקול הקורא לטרור, לא בכוונה אבל זה המצב. כמו שפייסבוק מונעת כל פורנוגרפיה ופדופיליה ברשת שלה, כך עליה למנוע כל טרור".

ח"כ מיכל רוזין (מרצ): "פייסבוק צריכים לעשות יותר אבל אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה אנחנו עושים. טרור לא יפסיק עם העצירה שלו בפייסבוק. זה קשור גם למצב המדיני הקשה בו אנחנו נמצאים, העניין הוא לא רק איך לחסום אלא גם איך לחנך. קיבלתי ממשרד המשפטים והמשרד לביטחון פנים נתונים על 15 הגשות כתבי אישום בשנה וממול הרשת מוצפת. האם אנחנו עושים את המקסימום בעניין?".

ח"כ עליזה לביא (יש עתיד): "המושג המרכזי הוא אחריות משותפת. גם כאן, שמעתי כמו כולנו על הפגישה של השרה שקד והשר ארדן אבל לא שמענו מה התולדות. יש צורך באחריות משותפת, אחרת כולנו נפסיד".

נדים עבוד, מחלקת ייעוץ וחקיקה פלילי במשרד המשפטים: "ישנו הליך של תיקון עבירת ההסתה לטרור שיש בחוק העונשין, כאשר מספיק שתהיה קריאה ישירה למעשה בטרור והדבר ייחשב לעבירה פלילית. בניגוד לעבר שהיה צורך להוכיח ממשית שהקריאה יכולה להוביל לטרור".

איתי גוהר, מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה: "עבירות ביטוי מטופלות בדרגים הגבוהים ביותר. בשנים האחרונות הוגשו מעל 20 כתבי אישום בכל שנה בעבירות מסוג זה וגם הענישה הוחמרה, כאשר בתי משפט נוטים להטיל עונש מאסר בפועל. מחלקת הסייבר בוחנת חומרים המועברים אליה ובמקרה של עבירה על החוק ומעבר על מדיניות החברות, אנו פונים והחברות בדרך כלל מסירות את החומרים".

ח"כ אמיר אוחנה (ליכוד): "מבחינת אחוזים יש עלייה משמעותית בהגשת כתבי אישום, אך עדיין אנחנו מדברים על 20 בשנה וזה מעט מאוד ביחס למה שאנחנו נחשפים אליו, ההסתה ברשת היא אחד המרכיבים המרכזיים בגל הטרור האחרון. המספר הזה רחוק מלהיות מספק".

במהלך הדיון הציגה עו"ד מי-טל גרייבר שורץ סמנכ"ל באיגוד האינטרנט הישראלי דוח ובו מסקנות הנוגעות לנושא ההסתה ברשתות החברתיות, שנכתב לאחר קיום שולחן עגול בו השתתפו מומחים מהשורה הראשונה בישראל, ולפיו אין מקום לחקיקה בתחום, שעה שזו לא תהייה אפקטיבית והיא עלולה לפגוע בחופש הביטוי.

ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת): "אני שואל את עצמי האם הצעת החוק מתמודדת עם הבעיה? האם זה יפסיק את התכנים המסיתים ברשת? ניירות העמדה שקיבלנו מכוונים אותנו לשאלות ענייניות ומקצועיות. אני מציע לקיים שורה של דיונים ולפרק את השאלות האלה כדי למצוא את הכלים האפקטיביים ביותר להתמודדות, תוך מניעת פגיעת בדברים שלא נרצה לפגוע בהם".

רפ"ק ירון שטרן, ראש חוליית סייבר במשטרת ישראל, אמר כי לאחר הידברות עם פייסבוק "במסגרת פניות שלנו אחוזי ההסרה התקדמו והגיעו ל-95% הסרה, חלק מהאחוזים הגבוהים היו מהבנות שנוצרו במנגנון בינינו".

ליאת רוטנברג, ראש חוליית מידע גלוי, משטרת ישראל: "מעל שנה אנחנו עוסקים בניטור ברשת. יש ניטור קבוע, עד היום אותרו מעל 500 דפי פייסבוק שפרסמו תכנים מסיתים, פרטיים וקבוצתיים".

על-רקע הדברים ציין יו"ר הוועדה: "אתם מטפלים באחוז שאתם נחשפים אליו, מדובר בטיפה בים, והחלק של העבודה מול החברות זה חשוב ויפה שהן מסירות יותר בעקבות פניות שלנו, אבל אנחנו שואפים להורדה וניטור באופן מובנה של פייסבוק, גוגל ויתר החברות. אנחנו מבינים את הבעייתיות של פגיעה בחופש הביטוי, אבל אנחנו עוד לא שם, אנחנו דורשים מהחברות להוריד כרגע את התכנים הברורים של הסתה לרצח וטרור שרבים מהם נמצאים שם".

נועה אלפנט, מנהלת מדיניות ציבורית, גוגל ישראל: "אנחנו בשיח מתמשך ופרודוקטיבי עם הרבה מהגורמים שיושבים כאן, גם עם המשטרה בכל הנוגע לתכנים ביוטיוב. יש לנו תוכנית עם גורמים שמדווחים לנו על תכנים בעייתיים ויש להם כלים לכך, לצערי אנחנו רואים שימוש די נמוך בכלים הקיימים בישראל. זיהוי אוטומטי טכנולוגי עדיין לא אפשרי, הדברים צריכים להיבחן על-ידי גורמים אנושיים, בוודאי שמדובר בתכנים תלויי קונטקסט. גם ביחס לפדופיליה שהוזכרה כאן - התכנים מזוהים בפעם הראשונה באמצעות דיווח ורק העלה חוזרת מסומנת באופן אוטומטי".

היו"ר מקלב השיב על הדברים: "אתם כל כך חדשניים, איך זה יכול להיות? אנחנו שומעים מגורמים כאן שיש אפשרות לנטר הסתה באופן פשוט יחסית. דובר בעבר על כך שיש מאסה של חומר, פעם ראשונה שאני שומע על בעיה לזהות את החומר".

יגאל כרמון, נשיא מכון ממר"י, המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון: "הכל תלוי בלחץ על החברות. ככל שגברו מעשי הטרור במערב הלחצים על החברות גברו והיחס השתנה. ישנם סרטי הסתה שהצגנו לפני הוועדה ביולי ועדיין באוויר, יש כאלה שהם בני שנתיים עם מיליון וחצי צפיות. הכל תלוי זמן והשקעה".

נציגת פייסבוק, ג'ורדנה קטלר: "מאוד חשוב לי לייעץ לחברה על מה שקורה פה ומה הבעיות. אמשיך לפעול כדי להבין בדיוק איפה הפער ואיך אפשר לשפר. אני לא רואה התייחסות שונה בין ישראל לאירופה והמערב".

בהמשך לדברים ציין נדים עבוד, ממחלקת ייעוץ וחקיקה פלילי במשרד המשפטים כי "יש גם קושי משפטי לבקש מחברות פרטיות לנטר ולהסיר בעצמן תוכן שהוא תלוי הקשר".

"למה לשדר רפיסות בעניין הזה, בדברים שהם ברורים ההליך צריך להיות כמו שהוא בתכנים אחרים" השיב על כך יו"ר הוועדה.

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הצטרף לדיון והתייחס לאמירת נציג משרד המשפטים כי ישנו קושי משפטי לבקש מחברות להסיר תכנים: "אני מתפלא על עמדת משרד המשפטים, היא מנוגדת להחלטת ממשלה. הצעת החוק של ח"כ סוויד מדברת על כך שלפלטפורמות חברתיות אחריות להסיר תכנים שמסיתים לטרור. הממשלה וגם שרת המשפטים תומכים בהצעה כרגע, אז יכול להיות שנפלה טעות".

"לעצם העניין, יש פה הטלת אחריות בין גורמי מדינה לגורמים פרטיים. כאן מדינות צריכות לקבוע איפה האחריות ולא גורמי מקצוע. הבעלים של פייסבוק וגוגל לא רק שיודעים לאסוף מידע, הם מתמחים בזה - בלאסוף את המידע של כל אחד מהמשתמשים ברשת, מזה הוא עושה את הכסף שלו. שמתאים לו הוא אוסף את המידע כדי להכווין אלינו את הפרסום, מצד שני כשמשתמשים באותה רשת כדי לחנך את העוקבים לאידיאולוגיה מאוד קיצונית, לרצח חפים מפשע, כרגע על-פי החקיקה האחריות שלו או לא קיימת או שלא ברור מה הגבול שלה. לצערי החברות האלה מעדיפות כמו כל חברה עסקית שלא תוטל עליהן האחריות לניטור, שהן לא יצטרכו להקצות מספיק כוח אדם, והמשמעות שאני אצטרך לגייס עוד אלפי שוטרים ואנשי שב"כ, כאשר הנטל הוא על המדינה. כל העולם המערבי מתלבט בגבולות וכך גם אנחנו ונמשיך לפעול", סיכם ארדן.

יו"ר הוועדה סיכם וציין כי הדיון יהיה פתח לדיונים נוספים בהשתתפות כלל הגורמים על-מנת להביא לדרך התמודדות ראויה בנושא ההסתה ברשתות החברתיות.

תאריך:  21/11/2016   |   עודכן:  21/11/2016
עידן יוסף
+היטל היצף על יבוא זכוכית מטורקיה
12:50 22/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים אישרה הטלה זו עקב מסחר לא הוגן בענף שפגע ביצרן הישראלי, פיניציה  ▪  גפני: "נקיים מעקב להבטיח שהמחירים שגובה פיניציה לשוק הישראלי לא יעלו"
(להגנה על מפעל כחול-לבן)
+"קנס כפול ולא מידתי למעסיק"
12:40 22/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושר בחוק ההסדרים: פקידי הביטוח הלאומי יוכלו לגבות ממעסיק עד כ-190 אלף ש"ח עבור אי-תשלום על עובד
([צילום: איתמר לוין])
+בקרוב: הקלות בבחינות לרוקחים שלמדו בחו"ל
12:35 22/11/16  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
הצעת חוק זו שהוכנה לקריאה ראשונה מתווספת להכרה בלימודי תעודה של מי שעסקו במקצועות פרא-רפואיים בחו"ל  ▪  אלאלוף: "בקרוב נקבע הקלות גם לרופאים ולאחיות"
(פיקוח במשך שנה [צילום: יח"צ])
+סלומינסקי: הדיון בחוק ההסדרה לא יהיה פופוליסטי
10:32 22/11/16  |  
ח״כ ניסן סלומיסנקי, יו״ר ועדת החוקה, אמר בפתח הדיון בנושא חוק ההסדרה: "אני מתכוון לערוך דיון אמיתי ארוך ולא פופוליסטי. ייתכן שיביאו הצעות במהלך הדיונים שייתרו את החוק. מדובר בנושאים שהם בליבת הדמוקרטיה - אחרי 50 שנה המחוקק צריך להתייחס ל-450,000 שליחינו שנמצאים ברחבי הארץ ומעמדם היה תלוי. הנושאים כבדים עם אחריות גדולה. אנחנו רוצים מערכת משפט חזקה ויציבה כמו שאנחנו רוצים מערכת מחוקקת חזקה ויציבה כך שאין שום רצון לגמד או לפגוע באחת המערכות. צריך לעשות סדר ואולי לשים גבולות. אני חושב שהחוק לא יפגע בכבוד בית המשפט אלא ישים תחומים וגבולות".
+השר אריאל לרב קרים: ״אל תיכנע ללחצים״
00:28 22/11/16  |  
בעקבות החלטת בג"ץ לעכב את מינויו של הרב אל"ם אייל קרים לרב הצבאי הראשי "עד שיבהיר עמדותיו" ביקש השר אורי אריאל מהרב קרים שלא להיכנע ללחצים. "אני רואה זאת כניסיון נוסף להלך אימים ואף לסתום פיות של רבנים מלדון ולפסוק בנושאי הלכה וחברה" כתב לו אריאל, "זו פגיעה במסורת הפסיקה היהודית ואין להשלים עם כך. אני מבקש לחזק את ידך בעת הזו, וקורא לך שלא להיכנע ללחצים כאלו ואחרים. זו שעת מבחן - עמידתך האיתנה על החופש לדון ולומר את דעת ההלכה ללא מורא, היא אבן יסוד בביצור מעמד הרבנות בכלל והרבנות הצבאית בפרט".
+נתניהו: לא אאפשר עליית ח"כים להר בזמן הקרוב
00:26 22/11/16  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי ההחלטה שלא לאפשר עליית חברי כנסת להר-הבית לא תשתנה בקרוב. הוא התייחס להמלצת המשטרה בנושא, כפי שהוצגה לו ע"י ח"כים. לדברי נתניהו, "לא הייתה המלצה מהמשטרה אלא הערכת מצב. כרגע כולכם מבינים שאנחנו בעיתוי רגיש", דבריו.

+הוועדה לזכויות הילד ציינה 70 שנה לפעילות יוניסף
00:20 22/11/16  |  
הוועדה לזכויות הילד קיימה דיון חגיגי לרגל 70 שנה ליוניסף, קרן האו"ם למען ילדים. במהלך הדיון, בו נכחו בני נוער רבים, הושם דגש על עשיית הארגון ב-20 השנה הראשונות שלאחר הקמת המדינה, בהם נתן הארגון סיוע מסיבי למדינה הצעירה. יו"ר הוועדה, ח"כ יפעת שאשא ביטון: "חשוב לדבר עם ילדים ולא רק עליהם, ואת זה יוניסף מיטיב לעשות".
[צילום: דוברות הכנסת]
+ויקי קנפו: להשוות את הקצבאות לשכר המינימום
00:08 22/11/16  |  
הוועדה המיוחדת לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי של הכנסת קיימה דיון מיוחד על הכלים לצמצום העוני בפריפריה, בעקבות צעדת בשביל הצדק אותה יזמה והובילה ויקי קנפו במחאה על מה שהגדירה ההתעלמות ממצב העוני בישראל ועל חוסר בטיפול בבעיה ההולכת ומחריפה. דינה דיין מראשי המאבק, דרשה הכפלת קצבאות הזקנה והכפלת קצבת הנכות בעבור נכים לא מקבלים קצבה נוספת. ויקי קנפו הוסיפה: "אנחנו לא אנשים פוליטיים אלא מדברים מהכאב. אני לא נכה ולא קשישה, אני עובדת במקום עבודה מסודר אבל כואבת את כאבם של הנזקקים. 180,000 קשישים, מהם 40,000 ניצולי שואה, יתקשו לעבור את החורף הקרוב כי אין להם כסף לחשמל של תנור החימום".
+ארדן: המשטרה לא אוכפת חוק המואזין
23:59 21/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השר השיב בשעת שאלות במליאה  ▪  על ביטול התאגיד: "ככל שתבוא הצעה לבטלו, הודעתי שאצביע נגדה"  ▪  עמונה: "מקווה שחוק ההסדרה יעבור  ▪  כניסת ח"כים להר-הבית: "משטרת ישראל חושבת על בסיס הערכות מקצועיות שלה שניתן לחדש את הביקורים"
(השר גלעד ארדן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: ממצאים ומסקנות של פס"ד בבימ"ש צבאי יהיו קבילים כראיה במשפט אזרחי
22:56 21/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון פקודת הראיות (מס' 19) (פסק דין פלילי של בית משפט צבאי כראיה בהליך אזרחי), התשע"ו-2016, של חברת הכנסת ענת ברקו. מוצע בה להסדיר בחוק את מעמדם של פסקי הדין הפליליים הניתנים בערכאות השיפוט ביהודה ושומרון. מוצע לקבוע בפקודת הראיות שהממצאים והמסקנות של פסק דין של בית משפט צבאי יהיו קבילים כראיה במשפט האזרחי.
+ראשי רשויות בדרום נעדרו מדיון כנסת בעניינם
21:41 21/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ מאיר כהן: ראשי הרשויות לא צריכים להתהדר רק בפתיחה של עוד קניון אלא לתת את הדעת למצב העסקים שצריכים להדליק נורה אדומה  ▪  מנהל לשכת המסחר בדרום: כמעט שאין תעשיה באזור
(רהט)
+"טיפול נפשי לסובלים מטראומות העלייה מאתיופיה"
21:30 21/11/16  |  
ועדת העלייה והקליטה קראה למשרד הבריאות לפעול למימון טיפול נפשי ליוצאי אתיופיה הסובלים מפוסט-טראומה בעקבות סבלם בעלייה לארץ. לדברי יו"ר הוועדה, ח"כ אברהם נגוסה, "רבים איבדו את יקיריהם בייסורים - אך החוק להכרה באסירי ציון והרוגי מלכות, אינו מאפשר הכרה באלמנים, אלמנות ויתומי מבצע משה - כמשפחות הרוגי מלכות, וגם בג"ץ דחה על הסף לפני כארבע שנים עתירה". בוועדה נשמעו עדויותיהם הקשות של כמה מעולי אתיופיה, שראו מול עיניהם את מותם של רבים מבני משפחותיהם, מאלימות שוטרים וחיילים באתיופיה ובסודן.
+הסדרת ענף מוניות השירות עברה בקריאה ראשונה
21:23 21/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק הממשלתית לתיקון פקודת התעבורה (מס' 117) (קווי שירות למוניות), התשע"ז-2016. מוצע בה להסדיר באופן קבוע את ענף מוניות השירות ומתן הרישיונות לקווי השירות למוניות, כך שבעיקרו שמתן הרישיונות לקווי השירות למונית יהיה בהליך תחרותי. כמו-כן, מוצע לקבוע בהוראת מעבר עד לסוף שנת 2019 שיסדירו את הענף עד ליישומו של החוק. ח"כ דב חנין האשים את הממשלה בכך היא עושה הכל כדי להמית את הענף, ואף אינה מוזילה את הנסיעה במוניות השירות.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המשטרה: פייסבוק הסירה 95% ממה שביקשנו
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכלכלה עסקה (יום ב', 21.11.16) בדרכים לסייע לעסקים בדרום, על-רקע פרסום מדד העסקים בסיכון לשנת 2016, ממנו עולה כי העסקים בדרום נמצאים בסיכום הגבוה ביותר לקריסה.
21/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה (יום ב', 21.11.16) פה אחד לקריאה ראשונה את הצעת חוק הקאדים (תיקון - כשירות מינוי קאדים ובחירתם), התשע"ו-2016, שיזם ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ). לפי הצעת החוק, יתוקנו תנאי הכשירות של מועמד למינוי כקאדי בבית הדין השרעי מבחינת הדרישות להשכלה ולניסיון. עוד מוצע לקבוע כי הנציגים הפוליטיים שמכהנים בוועדה: שני שרים ושלושה ח"כים, יהיו חייבים להיות ממפלגות שונות.
21/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה המשיכה (יום ב', 21.11.16) לדון בפרק התקשורת מתוך חוק ההסדרים, ועסקה בסעיפים הנוגעים להגברת התחרות בענף הטלוויזיה הרב-ערוצית והפרטת מערך "עידן פלוס". זאת בהמשך לישיבה ראשונה שקיימה הוועדה בעניין בשבוע שעבר, בה הבהיר היו"ר איתן כבל כי הרפורמה חייבת לעבור, שכן חייבים תחרות שתוריד מחירים, לצד שמירה על היצירה והעלאת רמת הפקות המקור.
21/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
מי ישלוט בתקציב המשרד לביטחון פנים? אליבא דיו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, התשובה לכך צריכה להיות: השר והנהלת המשרד וכך גם סוברים השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן (הליכוד) ומנכ"ל משרדו. הנושא עלה בדיון על תקציב המשרד לביטחון פנים בשנים 2018-2017 (יום ב', 21.11.16) בוועדת הכספים.
21/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר ישראל ביתנו, שר הביטחון אביגדור ליברמן,הצהיר כי יש להמתין עם הבנייה ביהודה ובשומרון עד לכניסת דונלד טראמפ לבית הלבן ועד לגיבוש מדיניות משותפת לישראל ולארצות הברית בנושא.
21/11/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il