נענע מבית נטוויז'ן הקימה השנה את האתר המיוחד שילווה את אירועי "יומטוב" 2004. "יומטוב" נערך זו השנה השנייה ברציפות ביוזמת קשת ובשיתוף "הרוח הישראלית" ו"ציונות 2000 והינו אירוע התרמה ענק למען ילדים בסיכון.
באתר yomtov.nana.co.il ניתן להעביר תרומות החל מהיום (ג', 20.1.04). ריטה ואשרת קוטלר יפתחו את יומטוב במשדר מיוחד בשבת ה-31.1.04 בו ייפתחו גם קווי ההתרמה ואילו המשדר המרכזי יתקיים ב-3.2.04, יום ג'.
האתר מכיל מידע בכל הקשור ליום השידורים המיוחד, לכוכבים שהתגייסו ונוטלים בו חלק ולמבצעי התרמה שונים. בין הפרסים שיוגרלו באתר: שדרני הרדיו טל ברמן ואביעד קיסוס מרדיו ת"א 102fm במבצע "בוקר טוב", בו יתבקשו מאזינים להתקשר ולספר על מעשה טוב שעשו לאחרונה. מתוכם ייבחר מאזין אשר יזכה לארח את השניים בביתו - משם תשודר התכנית בבוקרו של יומטוב.
מבצע נוסף - מיוחד לחובבי הכדורגל: ביום ראשון, ה-1 בפברואר, ישודר המשחק המרכזי בעונה: בית"ר ירושלים נגד בני יהודה בערוץ 2 באמצעות טלעד. במסגרת המבצע, יוזמנו האוהדים להגריל שתי חוויות נדירות: לבעוט את "בעיטת הפתיחה" במשחק! והזדמנות חד-פעמית לשבת לצדו של יורם ארבל בעמדת השידור.
לדברי רוית ברניב, מנכ"ל נטוויז'ן, "נטוויז'ן רואה עצמה חלק מהחברה בה היא עובדת ופועלת, ומאמינה בקשר הדוק עימה. החברה פועלת באופן רציף יחד ולמען הקהילה במספר ערוצים. החסות שהחליטה לתת השנה נטוויז'ן ל"יומטוב" מצטרפת באופן ישיר למגוון הפעילויות של נטוויז'ן עם הקהילה. "אני מקווה כי גם השנה יאספו תרומות רבות דרך האתר, למטרה המקודשת הזו", הוסיפה ברניב.
בנוסף, יעלה בימים הקרובים קמפיין ייעודי של נטוויז'ן ל"יומטוב" ובאנרים ברשת, הקוראים לגולשים לבוא ולתרום באתר התרומות המיוחד, וכן תפתח באתר הקניות נטאקשן מכירה קבוצתית לתרומה קבוצתית של הגולשים.