|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

בעייתיות משפטית סביב תקציב הביטחון

דיכטר למשרדי הביטחון והאוצר בדיון על עקרונות תקציב הביטחון: "אין צו שיבוא לידיעת הוועדה אלא יש צו שהוועדה תאשר" הייעוץ המשפטי לוועדה: "הקושי המשפטי המרכזי בהצעת החוק: הכפפת הכנסת להוראות הסכם ההבנות בין השרים"
29/11/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

הוועדה המשותפת לוועדת החוץ והביטחון ולוועדת הכספים לעניין הצעת חוק ההתייעלות הכלכלית - עקרונות תקציב הביטחון המשיכה (יום ב', 28.11.16) את דיוניה, כאשר עיקר הדיון נסוב סביב המחלוקת העקרונית סביב העברה של חלק מסמכויות הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון לשרי האוצר והביטחון, כפי שמציע החוק.

עו"ד מירי פרנקל-שור, היועצת המשפטי לוועדה, סקרה את הקשיים המשפטיים העולים מהצעת החוק, ובראשם הגבלת סמכויות הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון בעת אישור תקציב הביטחון.

על-פי הוראות סעיף 18 לחוק יסודות התקציב, הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון מוסמכת לקבוע את החלוקה הפנימית של תקציב הביטחון לתחומי פעולה ולתוכניות, בכל פעם שבה דנה הכנסת בהצעת תקציב המדינה.

בחלק מהמנגנונים הקבועים בהצעה, מוצע למעשה להגביל את סמכותה של הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון לקבוע חלוקה זו, למספר שנים, לרבות מעבר להצעת התקציב הנוכחית: 1. שיא כוח אדם בין השנים 2017 ל-2020; 2. תקציבי השכר והגמלאות בין השנים 2017 ל-2025.

תחת זאת מבקשת ההצעה כי הכנסת תסמיך את שרי האוצר והביטחון לקבוע תחומים אלו בצווים, ללא שנקבעו בהצעת החוק כל אמות מידה להתוויית שיקול דעתם של השרים, בעת הפעלת הסמכויות המשמעותיות שהיא מבקשת להקנות להם.

עו"ד אפרת פרוקצ'ה, משרד האוצר: "מבחינתנו, הממשלה מביאה כאן לאישור הכנסת את התוכנית הרב-שנתית (תר"ש) 'גדעון'. שני המשרדים ישבו במשך שנה, ואחרי עבודה מרובה הגיעו להסכמות ולהתקדם יחדיו. זה לא יכול להיעשות בנשוא אחד, אלא בכל הנושאים, ובנוסף רצינו לגדר את ההסכמות, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בחוק".

"אין לחוק מטרה אחרת מלבד לייצר ודאות לחמש שנים למשרד הביטחון. הצבא יידע שתוכנית החומש שלו סגורה, ואנו נדע שתקרת ההוצאות מגודרת. הממשלה תתחייב שהתר"ש לא תשתנה, אלא במקרה חריג, אך אם הכנסת תוכל לחרוג מהדברים, הרי שהחקיקה לא השיגה דבר".

תא"ל ד"ר ששון חדד, ראש אגף תקציבים במשרד הביטחון והיועץ הכספי לרמטכ"ל: "תר"ש גדעון היא גם התקציב והקיבוע של הוצאות השכר. ההוצאות הן אחד מאבני הנגף של התר"ש, ותזוזה בזה מביאה לשרשרת אירועים שלא תאפשר לממשלה לקיים את ההסכם הזה".

ח"כ עפר שלח (יש עתיד): "ועדת המשנה בראשותי דנה מאות שעות בכל סעיפי התר"ש אבל דבר אחד לא עשינו, לאשר אותה, כי זה לא בסמכותנו. לשים את החוק הזה ולטעון שבזה אנו מונעים את מימוש התר"ש זה לא נכון, כיוון שאפשר לממש אותה גם בלי החקיקה הזו. בין אם נחוקק את החוק או לא, אתם עדיין יכולים לא לעבור את תקרת הוצאות השכר. זה שהממשלה החליטה על ההסכם זה בסדר גמור, אבל זה נעצר בשערי הבית הזה, ולבקש מאיתנו לאשר חמש שנים מראש זה לבקש מאיתנו להתפרק מאחריות".

עופר מרגלית, אגף תקציבים במשרד האוצר: "כל שנה היינו צריכים לעשות קיצוצים רוחביים, ולהעביר כספים למשרד הביטחון. התר"ש מייצרת ודאות, אבל היא תוכל להתקיים רק אם הצבא יעמדו במגבלות כוח אדם וגמלאות. בכל משרד אחר מקבעים את השכר וכח האדם כל שנה, ופה ביקשנו לאפשר למשרד הביטחון לעשות זאת באופן רב שנתי. תקציב הביטחון והתקנות יוגשו לפה כל שנה, אבל את הגגות שייקבעו אי-אפשר יהיה לשנות".

יו"ר הוועדה, ח"כ אבי דיכטר, סיכם את הדיון ואמר: "שני דברים נאמרו פה, ומסוכמים על כל חברי הכנסת, ולכן אני מניח שזו גם ההחלטה שתתקבל: 1. אין צו שיובא לידיעת הוועדה אלא יש צו שהוועדה תאשר; 2. הוועדה תאשר צווים עד תום תקופת התקציב".

"משרדי הממשלה לא חייבם להביא את הנושאים הללו לאישור במסגרת צווים, אך מרגע שיובאו לוועדה, היא תדון בהם לעומק. אין בזה כדי לומר דבר וחצי דבר על נכונות, תקפות, ורצינות התוכנית לחמש שנים, אבל בסופו של דבר, כל ועדה תעסוק בצווים האלה לקראת כל תקציב. זה כלי הפיקוח הכי אפקטיבי שלנו. כאן השאלה חוזרת אליכם - האם אתם באמת צריכים את כל הסעיפים שאתם מבקשים בצורה של צווים? לאחר שתגבשו את עמדתכם, בכפוף למה שנאמר פה, נוכל להמשיך".
הנדון: סעיפים 30-41 להצעת חוק ההסדרים – עקרונות לקביעת תקציב הביטחון / חוות דעת משפטית
חוות דעת היועצת המשפטית לוועדת החוץ והביטחון שהוגשה לחברי הוועדה המשותפת לוועדת החוץ והביטחון ולוועדת הכספים לעניין הצעת חוק ההתייעלות הכלכלית – עקרונות לקביעת תקציב הביטחון (9 עמ')

תאריך:  29/11/2016   |   עודכן:  29/11/2016
עידן יוסף
+בקרה ציבורית על תקציב המשטרה, הכבאות ושב"ס
20:54 29/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכספים מקדם שינוי בסמכויות הביצוע בתקציב המשרד לביטחון פנים, המשטרה, הכבאות ושב"ס, כך שהשליטה והאחריות הציבורית תהיה בידי הדרג המדיני הנבחר  ▪  "המצב שהשר קובע מדיניות אך הדרגים הממונים מבצעים דברים אחרים לא מתקבל על הדעת"  ▪  ח"כ מיקי לוי: "השר הוא איש פוליטי ועשוי להטות תקציבים משיקולים זרים"
([צילום: באזל עווידאת/פלאש 90])
+גמלאות צבא הקבע יעלו בכמה מיליונים
20:24 29/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצבא מזהיר מפני ירידה בחותמים קבע  ▪  דיכטר: "אם לא תיווצר התייעלות זה חמור, אך כישלון בהשארת אנשים איכותיים בקבע חמור פי כמה"
([צילום: אריאל חרמוני])
+"מוכנים למכסות חרדים - לא כאפליה מתקנת"
20:09 29/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת החוקה אישרה לקריאות שנייה ושלישית: ייצוג הולם לחרדים בשירות המדינה
([צילום: יצוג חרדים])
+מעודדים את אנשי הצווארון הכחול
19:51 29/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים אישרה פה-אחד הצעת חוק פרטית שנועדה להקנות נקודות זיכוי במס למי שרכשו מקצועות של התעשיה המסורתית בדומה לאקדמאיים  ▪  יוזמי החוק: "תיקון עוול היסטורי שיעודד עובדים חיוניים למשק"
([צילום: AP])
+תמו דיוני חוק ההסדרה לקריאה ראשונה
19:26 29/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
היו"ר סלומינסקי: נצביע מחר על חוק אחד עם שתי גרסאות  ▪  היועץ המשפטי לכנסת: אין פער בוודאי לא משמעותי, ביני לבין היועמ"ש לממשלה ביחס להצעת החוק
+המתחרות של יס והוט צריכות שידורי ספורט
17:37 29/11/16  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הממונה על הרשות להגבלים עסקיים, עו"ד מיכל הלפרין, טענה שללא שידורי ספורט לא יצליחו המתחרות הקטנות של יס והוט ש"לא מצליחות לדגדג אותן", כלשונה, להתחרות בהן
([צילום: צבי רוגר - דוברות עיריית חיפה])
+ועדת הרפורמות אישרה הקמת בנקים חברתיים
15:02 29/11/16  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק המתוקנת בנושא אושרה לקריאה שנייה ושלישית בכנסת  ▪  הופחתה הדרישה מהצעת החוק המקורית להון העצמי הראשוני להקמת הבנק מ-75 מיליון שקל ל-3 מיליון שקל
(ח"כ כהן. מרכיב נוסף ברפורמה בבנקאות [צילום: דודי וקנין])
+1 מכל 6 ילדים מותקף מינית
12:13 29/11/16  |  גלית יצחק-אוגנוב   |   לרשימה המלאה
נתונים אלה ואחרים הוצגו בוועדה לזכויות הילד  ▪  אורית סוליציאנו: "צריך לחייב אנשי מקצוע לעבור הכשרות של איתור ודיווח של מי שעבר הטרדה מינית"
(מותקפים מינית [צילום: עומר שיקלר])
+ועדת העבודה והרווחה: קצבת הנכות הכללית תגדל
12:05 29/11/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אם במשך שלושה חודשים הכנסתו של נכה הייתה נמוכה ב-60% מהשכר הממוצע במשק, הוא ימשיך לקבל קצבת נכות. זאת עד רמת הכנסות של כ-9,000 שקלים לאדם יחיד
([צילום: פלאש 90])
+בלא אישור - לא יקוצר שירות החיילים ב-2020
10:24 29/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ שלח: מדוע לא נעשתה עבודת מטה?  ▪  דיכטר: "מדי פעם יש לנו את הפריבילגיה לקבל החלטות מרחיקות ראות, ויש לנו מספיק שנים לפקח על התהליך"
([צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עופר עיני   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   ששון חדד   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בעייתיות משפטית סביב תקציב הביטחון
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכלכלה המשיכה (יום ב', 28.11.16) את הדיונים בפרק התקשורת מתוך הצעת חוק התוכנית הכלכלית ל-2018-2017 ("חוק ההסדרים"), והחלה לעסוק בשיתוף תכנים בנושא ספורט, זאת כחלק מהרפורמה לפתוח לתחרות את שוק התקשורת הרב-ערוצית. ההצעה נועדה לחייב את בעלי הזכויות בשידורי הספורט לתת רישיונות לשידור למפיק ערוץ ספורט שיבקש זאת, תמורת תשלום. עוד מוצע לחייב מפיק ערוץ ספורט לתת רישיונות לשידור הערוץ לספקי תוכן שידרשו זאת, במחיר אחיד לכל מנוי, כדי למנוע אפליה.
29/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים סיימה (יום ב', 28.11.16) את העבודה על חוק ממשלתי לסיוע כלכלי ללומדי תורה, אליו תצורף הצעת חוק פרטית שיזמו מספר חברי כנסת ואשר נועדה לקבוע כי הסיוע יינתן הן ללומדי תורה והן לסטודנטים ולאחר-מכן החוק המאוחד צפוי להיות מאושר בוועדה. הצעת החוק המאוחדת תשווה בין התנאים לקבלת הקצבה לשם הבטחת הכנסה בין אברכים ללומדים לימודים על-תיכוניים. יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, אמר בדיון, כי "התכלית של החקיקה היא להקל עם קבוצת האוכלוסייה החלשה ביותר במדינת ישראל, משפחות שמתקשות לספק את הצרכים הבסיסיים ביותר של ילדיהם. הצעת החוק הפרטית אותה נעביר במליאה ונחזיר לוועדת הכספים ושתאוחד עם החוק הממשלתי, כוללת השוואת תנאים גם לגבי סטודנטים. אנחנו מדברים על סיוע כלכלי, שאם לא הייתי מקדם אותו גם סטודנטים לא היו מקבלים אותו".
28/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
"צדק הוא מושג קשה", אמרה לילך כץ מהפרקליטות, בדיון על סמי האונס בוועדה למאבק בסמים. יושב-ראש הוועדה ח"כ תמר זנדברג: "הדיון אינו על שימוש בסמים. הנזק של סם אונס אינו נובע מהסם עצמו, אלא מכך שהוא מוחדר למישהו במעשה כפייה ורמייה, שלרוב מגיע לאלימות מינית חמורה. הנושא תפס כיוון בשיח הציבורי, שלא התפלאתי עליו, אבל הוא לא נכון. אנחנו לא משטרת מוסר ולא באים לבדוק ולחלק ציונים על התנהגות במועדונים ולא אומרים לאף אחד איך לבלות בלילות. אבל הפער בין זה למעשים פליליים, שבקצה השרשרת שלהם יש אונס שמחריב חיים של אנשים, בדרך כלל נשים, אוונס שמבוצע באמצעות סמים שמוחדרים ללא הסכמת הקורבן, בין זה לחיי לילה אין דבר וחצי דבר. יש תת-דיווח גדול בתלונות. רק מעטות מתלוננות, ובסוף גם התלונות האלה אינן מגיעות לכתבי אישום".
28/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ריב סמכויות (יום ב', 28.11.16) בוועדה לביקורת המדינה בין משרדי הממשלה בשאלה, מי אחראי לבולעני ים המלח. בעוד הממשלה הטילה במשך השנים את האחריות על משרד התיירות - שם טוענים כי אין להם ידע מקצועי לטיפול בנושא. לדברי יושב-ראש הוועדה, ח"כ קארין אלהרר, "מקומם שהנושא נידון מספר חודשים, ומנכ"ל משרד רה"מ אינו מכיר את הבעיות הרציניות באזור. הממשלה לא טיפלה כראוי - ועד היום אין גורם מוסמך ואחראי שמטפל בעניין המסכן חיי אדם, מבנים ותשתיות, בשנה האחרונה לבד נפערו כ-700 בולענים, בקצב המהיר בעולם. למשרדי הממשלה אין את המשאבים לטיפול - ולכן על משרד ראש הממשלה לשאת באחריות לתקצוב ובסמכות לטיפול בנושא". ישיבת המעקב הבאה בעניין תתקיים בקרוב בעין גדי, והמנכ"ל הוזמן גם אליה.
28/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה המשותפת לוועדות החוקה והחוץ וביטחון המשיכה (יום ב', 28.11.16) להכין את הצעת חוק ההסדרה לקריאה ראשונה ואישרה את מיזוג שלוש הצעות החוק הפרטיות ברוב של 5 תומכים ו-4 מתנגדים, בכפוף לרביזיה שהגיש ח"כ דב חנין.
28/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   תקציב המדינה  /  מי ומי  
"משרד התיירות אחראי לטיפול בבולענים"  /  מירב ארד
התראת האסבסט לא תסכן את אכזיב  /  עידן יוסף
אם לא נטפל בפקקים נבלה עוד שעה ביום בכביש  /  עידן יוסף
לא לחוק המואזין (2)  /  איתן קלינסקי
ערים חכמות כראי ליחסי הממשל המרכזי והשלטון המקומי  /  יהודה קונפורטס
הכנסת בעליבותה  /  שמעון זיו
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il