|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

תמו דיוני חוק ההסדרה לקריאה ראשונה

היו"ר סלומינסקי: נצביע מחר על חוק אחד עם שתי גרסאות היועץ המשפטי לכנסת: אין פער בוודאי לא משמעותי, ביני לבין היועמ"ש לממשלה ביחס להצעת החוק
29/11/2016  |   News1 News1   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מאת: עידן יוסף  |    |  תגובות    כנסת 20

הוועדה המשותפת לוועדות החוקה חוק ומשפט והחוץ וביטחון סיימה (יום ג', 29.11.16) את דיוניה בהצעת חוק ההסדרה לקריאה ראשונה. הדיון הטעון הופסק להתייעצות בין היו"ר ח"כ ניסן סלומינסקי ליו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן (הליכוד), שלאחריה הודיע סלומינסקי כי "הצעת החוק עליה נצביע מחר בבוקר תהיה יצירה מורכבת, שהיא גם על דעת היועמ"ש לכנסת ויו"ר הכנסת, לפיה הצעת החוק תוגש בשתי אופציות עם ובלי סעיפים 7, 10 והתוספת, המדברים על עמונה וביהמ"ש. המשמעות היא שאנחנו מבקשים מהכנסת ארכה להמשיך ולהכריע".

בפתח הדיון הודיע היו"ר סלומינסקי כי שיגר זימון אישי ליועמ"ש למערכת הביטחון עו"ד אחז בן-ארי, למשנה ליועמ"ש בהיבטים בינ"ל עו"ד רועי שיינדורף ולממלא-מקום היועמ"ש למשרד החוץ, עו"ד טל בקר. "בהנחה שהחוק יעבור בקריאה ראשונה, נמשיך בשבוע הבא את הדיונים לקריאות שנייה ושלישית", אמר סלומינסקי.

בעקבות פרסומים בחו"ל, ביקש היועמ"ש לכנסת עו"ד איל ינון להבהיר, כי העמדה שהציג בוועדה בעניין החשש להשלכות של חקיקת חוק ההסדרה על הבדיקה המקדמית הנערכת עתה בבית הדין הפלילי הבינ"ל בהאג, אין בה כדי נסיגה מעמדתה של ישראל לפיה הפלשתינים אינם מסוגלים להקנות לבית הדין סמכות, בעיקר מכיוון שהם אינם מדינה. כמו-כן התייחס ינון לשאלה התקנונית האם ניתן להניח על שולחן הכנסת לקריאה הראשונה נוסח הכולל שתי גרסאות לסעיף מסוים שלא הוכרעו בוועדה. היועץ הסביר כי אף שמדובר בעניין חריג, יש לכך תקדימים רבים, ולכן אין לפסול אפשרות זו. עם זאת הוא הסביר כי לא ניתן יהיה לעשות זאת בקריאות השנייה והשלישית. לבסוף הבהיר היועץ כי אין פער, בוודאי לא משמעותי, בינו לבין היועמ"ש לממשלה ביחס להצעת החוק.

היועמ"ש לוועדה המשותפת, עו"ד אלעזר שטרן: "בתקנון הכנסת בעבר נקבע שוועדות יוכלו להכין הצעות חוק עם שתי גרסאות גם בקריאה השנייה והשלישית, ובתקנון הייתה קבועה הפרוצדורה כיצד על המליאה להכריע בין הגרסאות, במקרה כזה. האפשרות להביא למליאה נוסח הצעת חוק עם שתי גרסאות, לקריאה השנייה והשלישית נמחק מהתקנון. אין כיום קביעה מפורשת בעניין זה לגבי הקריאה הראשונה. זה הליך חריג אך יש לו תקדימים, ולכן זהו מהלך אפשרי מבחינה תקנונית. הוועדה למעשה מבקשת מהמליאה אישור להמשיך לדון בהצעה כששתי האופציות מונחות על השולחן. בהכנת הצעת החוק לקריאה השנייה והשלישית הוועדה תצטרך להכריע בין שתי האפשרויות".

ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת), שהגיש רביזיה על מיזוג הצעות החוק הפרטיות: "בניתוח היסטורי של הפרשה, יבואו בטענות גם ליועמ"שים שמאפשרים להביא שני נוסחים בסוגיה כה מורכבת. בעבר, כשהובאו חוקים בשתי ורסיות, זה היה כשגוף הצעת החוק היה ברור והיה נושא שנוי במחלוקת בשוליים. קריאה ראשונה מעידה על בשלות מסוימת. להביא חוק עם שני נוסחים, שאחד בלתי חוקתי בעליל והשני מעורר ספקות, זה לייצר חורבן מוחלט לתהליכי החקיקה בכנסת". הרביזיה נדחתה ברוב של 10 מתנגדים ו-4 תומכים.

ח"כ יעקב פרי (יש עתיד): "כואב לי לשבת פה ולצפות בפיזור העשן בפני תושבי כל מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון ועמונה בפרט. הגיבוי הציני של ראשי מפלגות הקואליציה מוכיח שמה שמנחה אותם הוא איסוף לייקים בפייסבוק וכותרות בעיתונים".
ח"כ עמר בר לב (המחנה הציוני): "אנחנו ועדת קישוט לאורך כל הדרך. הפיצול מוביל עוד צעד לייסורים של החוק הזה, לייסורים של תושבי עמונה. הגענו לתת רמה עם החוק הזה".
ח"כ אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת): "מה שנעשה פה הוא מעשה שלא ייעשה. אי-אפשר להחזיק את הצעת החוק משני צדדיה. זה הזוי ומעליב שאתם מגישים הצעת חוק כדי לרצות את הקואליציה. איך אפשר להציע חוק שמציע שתי הוראות סותרות". חברת הכנסת יעל גרמן (יש עתיד): "שני הסעיפים הם יריקה בפניו של ביהמ"ש העליון והעמדה של הכנסת מעליו כערכאת ערעור".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי): "אני מתקשה להבין את הביקורת של האופוזיציה שטענה כל הזמן שעושים מחטף. אנחנו דווקא מאפשרים לא להכריע בבליץ. לעניין סעיף 7 לא רק שאינו פוגע, אלא הוא נשען על פסק הדין. אני משנה את המצב המשפטי שיאפשר את הסדרת עמונה ושומט את השטיח מפסק הדין. יש אינספור דוגמאות למבנים שהוצאו כנגדם צווים שיפוטיים להריסה ולאחר מכן הכשירו את הכפרים והלבינו אותם".

חברת הכנסת ציפי לבני (המחנה הציוני): "מה שאתם עושים גרוע מכל איש בצלם או שוברים שתיקה שהולך לחו"ל. אני שבה ודורשת שיתקיים דיון בהשלכת החוק על האג ועל המציאות הביטחונית. למפלגת כולנו - אם תאכלו שוב את הבולשיט של שני הסעיפים יחד, שיסתכלו על בוחריהם ויתביישו". ח"כ זוהיר בהלול (המחנה הציוני): "הכנסת שמה את עצמה כמושלת במדינה הזו ובית המשפט כאחראי חקיקה. אם נמצא נושאים דומים בישראל, האם נוכל להעתיק את חוק ההסדרה?

ביחס לסעיף 7 אמר היועמ"ש לוועדה עו"ד שטרן כי הכנסת רשאית לחוקק למפרע, אך חקיקה למפרע היא בעייתית ממספר היבטים. גם אם נשים בצד את שאלת הרטרואקטיביות (שכן, לא לגמרי ברור בענייננו האם מדובר על חקיקה רטרואקטיבית, רטרוספקטיבית או אקטיבית), הבעיה הקשה יותר היא העובדה שהחוק המוצע מבטל פסקי דין חלוטים של בית המשפט. כל הדוגמאות שנזרקו לחלל הוועדה ככאלה שתומכות באפשרות של חקיקה שמבטלת פסקי דין חלוטים נבדקו על ידנו, ובכל הדוגמאות הללו - וכן באחרות - לא זו בלבד שלא הייתה חקיקה מעין זו, אלא המחוקק הקפיד לסייג את החקיקה כך שהיא לא תחול על פסקי דין חלוטים. אנחנו לא מצאנו דוגמה דומה לזו שבהצעת החוק. כשהמחוקק אומר שהוא נכנס לנעלי בית המשפט או רשויות התכנון זו פגיעה קשה בהפרדת הרשויות. התחום היחיד בו קיימת חקיקה מעין זו היא בדין הפלילי, בשינוי חקיקה שמקלה ומיטיבה ובמוסד החנינה הידוע והמוכר".

היו"ר הגיב לדבריו: "לא מדובר בביטול פסק דין אלא שביהמ"ש יפעל לפי החוק החדש. אני חולק קטגורית על ההבחנה בין הדין הפלילי בו אפשר לעשות רטרואקטיבית רק לטובה. כך למשל בשחרור מחבלים כשמשחררים לאחר 10 שנים, כשמשחררים מחבלים זו פגיעה אנושה במשפחות, יש כאן הטבה לנאשם ופגיעה אנושה במשפחות לצורך פתרון מדיני וזה בכל זאת עבר כך שזה לא כצעקתה".

שמחה רוטמן מהתנועה למשילות ולדמוקרטיה: "אין הבדל מכוח מה אדם מחזיק בקרקע ולכן מיום כניסת החוק לתוקף הוא יפסיק להחזיק בה, גם אם מחזיק בה כתוצאה מפסק דין, ולכן הרטרואקטיביות אינה רלוונטית. הדברים הללו קרו בבג"ץ אין-ספור פעמים. בנוסף, אם מדובר בפסק דין חלוט איך היועמ"ש פונה לבג"ץ לארכה? ממתי מבקשים ארכות על פסקי דין חלוטים? בוודאי שהכנסת יכולה לטפל בכך".

חבר הכנסת יהודה גליק (הליכוד): "רובנו היו שמחים אם לא היה צריך לחוקק את החוק הזה, אך אנחנו מדברים על יישובים ושכונות שהוקמו בשותפות ועידוד המדינה. יש פה הצעת חוק שכל כולה הומניטרית. לבי-לבי עם אנשי עמונה, עפרה נתיב האבות וכל הישובים, כי זה לא קל לחיות באי-ודאות - אני מתחנן בפניכם - ביחס להודעה שפורסמה אתמול לציבור לבוא להתנגד - אם חלילה לא נצליח להציל את היישוב, תדאגו שיהיה פינוי בכבוד. גלו מנהיגות מול אותם צעירים כי בשלב מסוים תאבדו שליטה. איש לא ירוויח מפינוי כוחני עם פרשים".

שי בן-יוסף, יו"ר מזכירות עפרה: "אנחנו תושבי האזור כבר 50 שנה ואנחנו נחשבים אורחים? אם קרה ועשינו טעות ויוכח שקם ישוב על שטח פרטי סופסוף יעשה צדק לפלשתינים שיקבלו פיצוי".
ידידיה שפיץ תושב עמונה 20 שנים: "לכל החוששים מפגיעה במעמדו הרם של בית המשפט עליון, הוא עצמו שם עצמו מורם מעם בשם הנאורות, הוא לא בית המשפט שלי"

תאריך:  29/11/2016   |   עודכן:  29/11/2016
עידן יוסף
+בקרה ציבורית על תקציב המשטרה, הכבאות ושב"ס
20:54 29/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכספים מקדם שינוי בסמכויות הביצוע בתקציב המשרד לביטחון פנים, המשטרה, הכבאות ושב"ס, כך שהשליטה והאחריות הציבורית תהיה בידי הדרג המדיני הנבחר  ▪  "המצב שהשר קובע מדיניות אך הדרגים הממונים מבצעים דברים אחרים לא מתקבל על הדעת"  ▪  ח"כ מיקי לוי: "השר הוא איש פוליטי ועשוי להטות תקציבים משיקולים זרים"
([צילום: באזל עווידאת/פלאש 90])
+גמלאות צבא הקבע יעלו בכמה מיליונים
20:24 29/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצבא מזהיר מפני ירידה בחותמים קבע  ▪  דיכטר: "אם לא תיווצר התייעלות זה חמור, אך כישלון בהשארת אנשים איכותיים בקבע חמור פי כמה"
([צילום: אריאל חרמוני])
+"מוכנים למכסות חרדים - לא כאפליה מתקנת"
20:09 29/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת החוקה אישרה לקריאות שנייה ושלישית: ייצוג הולם לחרדים בשירות המדינה
([צילום: יצוג חרדים])
+מעודדים את אנשי הצווארון הכחול
19:51 29/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים אישרה פה-אחד הצעת חוק פרטית שנועדה להקנות נקודות זיכוי במס למי שרכשו מקצועות של התעשיה המסורתית בדומה לאקדמאיים  ▪  יוזמי החוק: "תיקון עוול היסטורי שיעודד עובדים חיוניים למשק"
([צילום: AP])
+המתחרות של יס והוט צריכות שידורי ספורט
17:37 29/11/16  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הממונה על הרשות להגבלים עסקיים, עו"ד מיכל הלפרין, טענה שללא שידורי ספורט לא יצליחו המתחרות הקטנות של יס והוט ש"לא מצליחות לדגדג אותן", כלשונה, להתחרות בהן
([צילום: צבי רוגר - דוברות עיריית חיפה])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   איל ינון / Eyal Yinon   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דוד  ביטן / David Bitan   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טל בקר / Tal Beker   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   כולנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תמו דיוני חוק ההסדרה לקריאה ראשונה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
הממונה על הרשות להגבלים עסקיים, עו"ד מיכל הלפרין, העריכה שהצעת חוק לשיתוף תכני ספורט הכלולה בחוק ההסדרים עשויה להוריד את מחירי הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל.
29/11/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת הרפורמות של הכנסת אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק להקמת בנקים חברתיים (אגודות אשראי). הדיון נערך בכינוס שדרות לחברה המתקיים היום. אם יאושר החוק בכנסת, הוא צפוי לגוון את מקורות האשראי לציבור ולהוזיל את מחיר השירותים הפיננסים, על-ידי הסרת חסמי כניסה.
29/11/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
אחד מכל שישה ילדים בישראל מותקף מינית. כך עלה בדיון בנושא טיפול הרשויות בפגיעות מיניות נגד ילדים - במסגרת היום האירופי להגנה על ילדים מפני פגיעה מינית, שערכה (ג', 29.11.16) הוועדה לזכויות הילד בכנסת.
29/11/2016  |  גלית יצחק-אוגנוב  |   חדשות
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה היום פה אחד שורת הטבות למקבלי קצבאות נכות כללית מהמוסד לביטוח לאומי. בין השינויים שאושרו:
29/11/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוץ והביטחון המשיכה (יום ב', 29.11.16) את דיוניה בסעיפי חוק ההסדרים בנושא קיצור שירות החובה לגברים מ-32 חודשים כיום, ל-30 חודשים.
29/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il