|   15:07:40
דלג
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

יוניליוור ישראל יוצאת במהלך שיווקי- פרסומי

- הודעה מטעם יוניליוור
20/01/2004  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות


יוניליוור ישראל יוצאת במהלך שיווקי-פרסומי לחיזוק המותג סיף פנטסטיק .

יוצאת בקמפיין פרסום למוצרי סיף פנטסטיק עם ג.יפית בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל תחת סיסמה: "בשבילי ניקיון יסודי זה סיף פנטסטיק".

המהלך השיווקי-פרסומי מדגיש את אפקטיביות ויעילות הניקיון של מוצרי סיף פנטסטיק וכולל מיקוד על מגוון המוצרים והשקת מוצרים חדשים.

יוניליוור ישראל, המשווקת את סדרת מוצרי הניקיון של סיף פנטסטיק, יוצאת במהלך שיווקי במהלכו תחזק את תחומי ליבת המותג - ניקוי כללי, רצפות וקרמים. במקביל, ממנפת יוניליוור ישראל את הכוח הצהוב של פנטסטיק לסיף ומעבירה את כל סדרת מוצרי הניקיון של סיף פנטסטיק לבקבוקים צהובים עם פקקים אדומים, למעט מוצרים המכילים אקונומיקה.

כל המהלך ילווה בהחלפת לוגו ותוויות למוצרי סיף פנטסטיק, כולל חידושים בחלק מאריזות המוצרים ומעבר לאריזות חדשות ומשופרות.

מיכל גולדמן, מנהלת שיווק תחום טיפוח הבית והגוף יוניליוור ישראל: "סיף פנטסטיק מחזק את אבני היסוד של המותג - ניקוי כללי, רצפות וקרמים ומבסס את מעמדו כמותג ניקיון מוביל בישראל. כחלק מהמהלך פיתחנו מוצרים היעילים ביותר בתחומם והורדנו מוצרים שלא עמדו בקריטריון היעילות הנדרש ממוצרי סיף פנטסטיק. מהלך זה מחזק את ערכי המותג של סיף בעולם: יעילות ניקיון ללא פשרות".

המהלך השיווקי ייתמך בקמפיין פרסום שיעלה ב-20 בינואר תחת הסיסמה "בשבילי ניקיון יסודי זה סיף פנטסטיק". הקמפיין, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, באמצעות ג.יפית, מציג את סדרת הניקוי הכללי של סיף פנטסטיק, סדרת הרצפות וסדרת הקרמים ומדגיש את היעילות והתכליתיות של מוצרי סיף פנטסטיק - צורך צרכני חזק שעלה במחקרים שערכה החברה בקרב הצרכנים.

הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 ובנקודות המכירה.

כחלק מהמהלך השיווקי, תוך חיזוק ערכי המותג הפונקציונליים, משיקה יוניליוור ישראל בימים אלה את תחום הרצפות הכולל: סדרת ואקסים בניחוח סחלבים ובניחוח הדרים בפורמולציה חדשה, ריחנית ומנצחת.

מבדיקה שערכה החברה במכון התקנים, מול מותגים מובילים, לרגל השקת סדרת הואקסים, עלה כי הואקסים של סיף פנטסטיק הינם מבריקים ביותר. בתחום הרצפות המטרה למנף את הצבע הצהוב של סיף ולעבור לאריזות חדשות של 4 ליטר בצבע צהוב.

בתחום הניקוי הכללי משיקה יוניליוור ישראל וארינט חדש בניחוח אורנים מרענן.

מוצרי האקונומיקה של לובן קלין יעברו גם הם למותג סיף וביחד עם סדרת הג'לים הריחניים של סיף יהוו את הסדרה הלבנה (המוצרים המכילים אקונומיקה) של סיף.

סיף פנטסטיק הינו מותג ניקיון בינלאומי עם מחזור מכירות גלובלי של 608 מיליון יורו. שוק מוצרי הניקיון בישראל נאמד בכ-375 מיליון ש"ח ועל-פי דוח איי.סי נילסן נאמד השוק המבורקד בכ-240 מיליון שקל ומתחלק בין הקטגוריות הבאות:

מוצרים לאסלות ולשירותים 33%, מוצרים רב תכליתיים לניקוי כללי 18% מוצרי רצפות ו-ואקסים 12%, אקונומיקה 19% וקרמים 4%.

סיף פנטסטיק מובילה את שוק מוצרי הניקוי הרב תכליתיים עם נתח השוק של 42%. מפילוח נתוני נילסן עולה כי קטגוריית נוזלי הניקוי מגלגלת כ-42 מיליון שקל בו מובילה סיף פנטסטיק עם נתח שוק של 42% ואחריה סנו 27%, אג'קס 25%.

קטגוריית הרצפות מגלגלת כ-30 מיליון שקל והשחקניות הדומיננטיות בו הן סנו 47%, סיף פנטסטיק 24% והנקל 11%.

קטגוריית האקונומיקה מגלגלת כ-45 מיליון שקל בשנה ושתי השחקניות הדומיננטיות בו הן סנו 60% ולובן קלין 24%.

שוק הקרמים נמצא בהמגמת גידול ומגלגל 11 מיליון שקל. סיף פנטסטיק מחזיקה 17% מנתח השוק.

שוק ה-ואקס נאמד בכ-29 מיליון שקל וסנו מובילה בו עם 81%.

תאריך:  20/01/2004   |   עודכן:  20/01/2004
רונן הלל, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כלל תעשיות ביוטכנולוגיה השקיעה 1.7 מ' $ בחברת קיורטק
20/01/2004  |    |   הודעות כלליות
חברת פורמולה טרוול, מקבוצת פורמולה ויז'ן, תתקין מערכת לסיטונאי תיירות ברוסיה בהיקף יותר משני מיליון שקל.
מוטי חדד מונה למנהל מערכות מידע בג'ון ברייס הדרכה - חטיבת ההדרכה של מטריקס.
GM-UMIT העניקה כ-1,250,000 ש"ח לגופים בישראל באמצעות קרן GM.
חברת TRANE ישראל תמזג את הכנסת
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il