|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

ארדן: האוזניים שלי בוערות מצה"ל

השר לביטחון הפנים השיג 15 מיליון ש"ח לחיזוק הביטחון ביישובי הנגב יו"ר ועדת הפנים: ביטחון אישי זה דבר בסיסי שהאזרח מצפה לו מהמדינה. אני מצפה מהמשטרה שתבוא עם תוכנית לביטחון יישובי צפון הנגב
12/12/2016  |   News1 News1   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מאת: עידן יוסף  |    |  תגובות    כנסת 20
היו"ר אמסלם והשר ארדן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

המפכ"ל רוני אלשיך [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

"אנחנו צריכים לדעת מהם מרכיבי הביטחון שיישוב כפרי צריך לקבל. אני מצפה מהמשטרה שתבוא עם תוכנית ותבנה ארגז ביטחון ליישוב", אמר יו"ר ועדת הפנים דוד אמסלם בדיון (יום ב', 12.12.16) עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, על חיזוק ביטחון הפנים ביישובי מרחבים וצפון הנגב. "הדיונים בנושא מתנהלים כבר שנה. אני בקשר עם האנשים כמעט על בסיס יומיומי ומודע לכל מטלות המשטרה. יש דבר אחד בסיס - ביטחון אישי. אזרח בכל מדינה מצפה קודם כל לביטחון בביתו".

השר לביטחון הפנים, ארדן: "זה שאתה לא מקבל את התפישה הביטחונית שלנו - לא אומר שאין לנו תפישה ביטחונית. 70 שנה המדינה קיימת ולא הייתה תפישה כמו שאתה מציג. יש גם שכונות באשקלון עם אחוז פריצות גבוה. נקיף גם אותן בגדר? התפישה היא סיור משטרה. רוצה המדינה לקבוע תפישה אחרת - שוועדת חוץ וביטחון תקבל החלטה. זה לא תפקיד המשטרה לשנות תפישה. בכל פעם שצה"ל אומר אני לא מסוגל לספק ביטחון עם עשרות המיליארדים שלו, האוזניים שלי בוערות. המשטרה לא תגיד את זה. המשטרה תשנה תפישת הפעלה, היא תחזק את השיטור בירושלים ובמגזר הערבי ובכך תפנה כוחות לשאר האזורים. תפקידנו להוסיף אמצעי הגנה, לא לייצר תפישה, שכולם יבואו למדינה בדרישה שגם הם רוצים, זה יגיע למיליארדים. המדינה משקיעה מיליארדים בתקנים לשוטרים. בנוסף השגתי 15 מיליון ש"ח חד-פעמי לחיזוק הביטחון במרחב הכפרי בצפון הנגב. אין לי יכולת להתחייב לתקציב רב-שנתי".

שי חגג', ראש מועצת מרחבים: "בסוף יש פה תושבים שילדיהם לא נכנסים הביתה מפחד. הבת שלי פוחדת לישון לבד. לך לממשלה, תהפוך שולחן ותביא כסף. הילדים יורדים מהאוטובוס הצהוב ומפחדים להיכנס הביתה. בקלחים כל בית שני נפרץ. אחרי שעברנו את צוק איתן, את עמוד ענן ואת עופרת יצוקה, אין ביטחון אישי. תפקיד המדינה לדאוג לביטחון אישי. שמענו שהמשרד השיג תקציב, אבל צריך פעולה מערכתית".

תמיר עידן, ראש מועצת שדות נגב: "במועצה שלנו יש 8 יישובים בעוטף עזה ו-8 מחוץ לעוטף. אלה שבעוטף, הצבא נותן להם מרכיבי ביטחון - דרך, תאורה, שערים ושמירה. עם השמונה האחרים אנחנו מתעסקים כל היום - פגישות אלוף, מפקד מחוז, מפקד מרחב, אני מגיע הביתה בארבע לפנות בוקר ומגלה שפרצו גם אצלי ואצל השכן. זה לא יכול להימשך".

ח"כ ענת ברקו (ליכוד): "לא צריכה להיות יד קלה על ההדק, אבל חקלאים נדרשים לתת מענה. המשטרה לא יכולה להיות בכל מקום. יש לנו אזרחים עם מודעות ביטחונית גבוהה. נתיבי הפשיעה הם אותם נתיבים של רצח וטרור. איש לא ישאל פורץ למה התכוונת כשבאת עם בזנטים וסכינים. מי שייכנס למישהו הביתה יכול גם לרצוח".

תאריך:  12/12/2016   |   עודכן:  12/12/2016
עידן יוסף
+'ישראלית' נמחקה מהחוק כדי שפרשנות לא תעוות
00:56 13/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הוועדה המשותפת החלה לדון בחוק ההסדרה לקריאות שנייה ושלישית והסכימה לקיים דיון חסוי שייתכן שחלקו יפורסם  ▪  ח"כ סעדי: לפי החוק הזה כל אדם יכול למצוא אדמת טרשים בקצה ההר, לשים קרוואן ולהתיישב ב'תום לב'
([צילום: דוברות הכנסת])
+רפורמה תכני הספורט מחוץ לחוק ההסדרים
00:27 13/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה: בתוך שבועיים נקדם את הרפורמה - נכריע בה אך ורק לטובת הצרכן ולא האינטרסים של החברות  ▪  במהלך ישיבה מרתונית סיימה הוועדה לאשר את הרפורמה להגברת התחרות בטלוויזיה הרב-ערוצית והפרטת עידן פלוס וכן את הרפורמה בתקשורת הקווית
([צילום: דוברות הכנסת])
+בקריאה ראשונה: ביטול ההסדר של ברירת קנס
00:05 13/12/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (תיקון מס' 77), התשע"ז-2016. עבירות הקנס מתחלקות כיום לשני סוגים: 1) עבירות מסוג ברירת קנס - אדם מקבל הזמנה למשפט, אך ניתנת לו ברירה לתשלום קנס בשיעור שנקבע במקום להישפט; 2) עבירות מסוג ברירת משפט - האדם מקבל הודעה על תשלום קנס ואם הוא מעוניין להישפט על העבירה עליו לבקש זאת במפורש אחרת יועבר הקנס לגבייה. התיקון המוצע מציע לבטל את ההסדר של ברירת קנס ולהפוך את כל עבירות הקנס לעבירות מסוג של ברירת משפט.
+חלוקת הסמכויות משטרה-פרקליטות תהפוך להוראת קבע
22:45 12/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הפרקליטות: מחלקה חדשה תפקח על 900 תובעים הפועלים מכוח הסמכת היועץ המשפטי לממשלה  ▪  לדרישת יו"ר ועדת חוקה הושארה חובת הדיווח לוועדה
([צילום: פלאש 90])
+הממשלה תחייב תקציבי עתיד מגדריים
22:37 12/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השרה לשוויון חברתי לוועדה למעמד האישה: משרדי הממשלה יחויבו להציג ניתוח תקציבים מגדריים עתידיים ולא רק אלו שבוצעו  ▪  תומא-סלימאן: "חבל שהדבר לא נעשה לפני תקציב המקבע את המצב לשנתיים נוספות"
(גילה גמליאל [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+סופית: חובת ייצוג הולם לחרדים ולעולים בשירות המדינה
22:28 12/12/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק ייצוג הולם של בני האוכלוסייה החרדית ושל עולים חדשים בשירות הציבורי (תיקוני חקיקה), התשע"ז-2016, של חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב. היא קובעת חובת ייצוג הולם לבני המגזר החרדי ולעולים בשירות המדינה ובדירקטוריונים של חברות ממשלתיות. גפני: "אני רוצה להודות לכל הסיעות בבית. כולם תמכו בזה. אני רוצה להזכיר בהזדמנות הזו את ח"כ הרב אברהם רביץ ז"ל שלפני עשר שנים עמד כאן על הדוכן עם הצעת החוק הזו והיא נפלה על חודו של קול, והוא צעק למה הצבעתם נגד, והוא התמוטט כאן על הדוכן והיה צריך לפנות אותו לבית החולים. הערב אנחנו משלימים עבורו את המעגל. זה לא חוק שיפתור את הבעיות של הציבור החרדי אבל זה חוק שמראה על כיוון. החוק הזה מסיר כתם שהיה על הכנסת כל השנים". בעמותת חדו"ש אומרים כי אסור שהחוק יוביל למצב בו ייפגעו דרישות הכשירות לתפקידים ויכירו בהסמכה לרבנות או לימודים בישיבה כתחליף לתעודת בגרות או תואר אקדמי. לדבריה, יש לוודא גם כי לא תשונה סביבת העבודה כך שתהיה הדרת נשים.
+סופית: החובה לתעד חקירת חשוד לא תחול על עבירות ביטחון
22:25 12/12/16  |  
לאחר שנדחו הסתייגויות רבות שהגישו חברי הכנסת מהרשימה המשותפת, מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (חקירת חשודים) (תיקון מס' 8), התשע"ז-2016, כאשר 46 חברי כנסת תמכו אל מול 17 שהתנגדו. הוראת השעה המחריגה חקירות חשודים בעבירות ביטחון תהפוך להוראת קבע לעניין החובה לתעד את החקירה בתיעוד חזותי או בתיעוד קולי. הבקרה במקרים אלו תעשה באמצעות ביקורים אקראיים, שייקבעו בנהלים הפנימיים של משטרת ישראל ובאישור השר הממונה והיועץ המשפטי לממשלה. עוד מוצע לאפשר לגורם המפקח לערוך פיקוח ובקרה על כל החקירות המתנהלות, בכל עת, ללא התראה מראש וללא ידיעת החוקרים.
+יועמ"ש הכנסת: חוק ההסדרים בסכנה
22:04 12/12/16  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
"ועדת הכספים לא החלה לדון בחוק דירה שלישית ובחוק מיסוי הקיבוצים"  ▪  מזהיר: ניאלץ לפצל את חוק ההסדרים, או לדחות את כולו לראשית 2017
(איל ינון [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+סופית: הטבות מס ליצרני חשמל קטנים
20:57 12/12/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לעידוד השקעה באנרגיות מתחדשות (הטבות מס בשל הפקת חשמל מאנרגיה מתחדשת), התשע"ז-2016, של ח"כ חמד עמאר ויעל כהן פארן, שמוזגה עם הצעה ממשלתית. הטבות מס ייקבעו ליצרני חשמל קטנים אשר ימכרו את החשמל לחברת החשמל. ההטבות יינתנו ביחס להכנסות מייצור החשמל, וכן ליחידים שישכירו מקרקעין (לרבות מבנים) שישמשו כשטח להתקנת מתקנים לייצור חשמל כאמור. בנוסף, מוצע לקבוע הטבות גם לעניין פטור מרישום והגשת דוחות לפי חוק מס ערך מוסף, וכן פטור מתשלום דמי ביטוח לאומי וביטוח בריאות על ההכנסה ממכירת חשמל.
+תקנה תחייב התרעה נגד שכחת ילדים ברכב
20:31 12/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציגת משרד התחבורה אמרה כי התקנה ממתינה לאישור הייעוץ המשפטי  ▪  בשל עלויות הליך האישור במכון התקנים רק חברה אחת ניגשה להליך  ▪  משרד התחבורה התבקש לסייע בסבסוד
([צילום: פלאש 90])
+פטור מהיטל השבחה לגגות סולאריים לשימוש עצמי
20:14 12/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לבקשת יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, הפטור נקבע בחוק כהוראת שעה לשנתיים, בסיומן ייבדק הנושא ויישקל שנית  ▪  כהן-פארן: מה עם פטור ממס הכנסה ומע"מ?
([צילום: פלאש 90])
+"השימוש בקנביס הוא דבר רע"
19:33 12/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל המשרד לביטחון פנים רותם פלג: המטרה היא לצמצם את השימוש בקנביס  ▪  יו"ר הוועדה למאבק בסמים: "מעבירים אזרחים נורמטיביים הליך פלילי, ש-60% ממנו נגמר בכלום"
(רותם פלג [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+הממוגן ברמב"ם יקבל תקציב לתחזוקה
19:15 12/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בית החולים הממוגן הגדול בעולם נבנה לפני שלוש שנים ורק בעוד שלושה חודשים צפוי לקבל את המימון לתחזוקה
([צילום: איתמר לוין])
+תחליפו את הראש, ונאשר הקלה במס
18:10 12/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים אישרה הטבות מס ל-53 עמותות שמקדמות מטרות חברתיות  ▪  הקלה במס על תרומות  ▪  הוועדה סירבה לאשר את ההטבה לשתי עמותות שהבכירים בהן חשודים בפלילים ושנקשרו בחקירות משטרה
(חה"כ מיקי לוי ומיקי רוזנטל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עופרת יצוקה   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   ענת ברקו   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רוני אלשיך / Roni Alsheh   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ארדן: האוזניים שלי בוערות מצה"ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
"המטרה היא לצמצם את השימוש בקנביס. יש תמימות דעים שהשימוש בקנביס הוא דבר רע", אמר מנכ"ל המשרד לביטחון פנים רותם פלג בדיון (יום ב', 12.12.16) הוועדה למאבק בסמים על המדיניות כלפי משתמשי קנביס לשימוש עצמי: "אני שם בצד את השימוש בקנביס רפואי. הנתונים המשטרתיים על מספר התיקים שנפתחו ונסגרו אינם מעידים על היקף השימוש בסמים בקרב בני נוער. יש עלייה בשימוש בקנביס וירידה בתפישת המסוכנות".
12/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
בשורה לתושבי הצפון: משרד הבריאות הודיע כי ידאג להקצות 3 מיליון שקלים בשנה בבסיס התקציב, על-מנת לתחזק את בית החולים הממוגן הגדול בעולם, אשר נבנה בשטח בית החולים רמב"ם לפני כ-3 שנים ומאז לא תוחזק.
12/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ב', 12.12.16) הטבות מס ל-53 עמותות המגזר השלישי. מדובר בהקלה במס על תרומות הניתנות לגופים שעונים על הגדרות סעיף 46 בפקודת מס הכנסה ועל סעיף 61 לחוק מיסוי מקרקעין המקנים את האפשרות לתת את ההטבה. אישור ההטבה הוא לעמותות שפועלות בתחומים חברתיים מגוונים, אותם המדינה לא מתקצבת באופן ישיר, כגון: נושאי חינוך, סעד ורווחה, תרבות, דת, ספורט, איכות הסביבה, בריאות, עידוד תעסוקה, סיוע לעולים והתיישבות.
12/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ב', 12.12.16) את תקציב ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-21 לשנים 2017-2018. בכל אחת מן השנתיים יעמוד התקציב על כ-19 מיליון שקל עם אפשרות להתחייב לעוד 1.5 מיליון שקל ב-2017. התקציב גדל בהשוואה ל-2016 ב-4.5 מיליון שקל בשל התייעלות והכנסת מערכות מחשוב לתהליכים הפנימיים בעבודת ועדת הבחירות.
12/12/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
נשיאות הכנסת צפויה לאשר (יום ב', 12.12.16) את הצעת חוק שמירת הקדושה של הכותל המערבי ורחבתו ("חוק הכותל") שהגישו חברי כנסת מן הסיעות הדתיות - ש"ס, יהדות התורה והבית היהודי, ושני ח"כים מסורתיים מהליכוד - אורן חזן, מיקי זוהר ודוד אמסלם.
12/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il