|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

אלקין מתנגד לפטור ארנונה לבתי מדרש

ועדת הכספים דנה בהצעת חוק שתכליתה לפטור מארנונה בתי כנסת שבתוך בתי מדרש וישיבות, בדומה לפטור הניתן לבתי כנסת האוצר והשלטון המקומי מתנגדים עיריית י-ם: הפטור יעלה לנו 35 מיליון שקל בשנה
03/01/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
השר זאב אלקין [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הצעת חוק שתכליתה למנוע את החרגתם של ישיבות ובתי מדרש מהחוק המקנה פטור מארנונה לבתי תפילה, בתי כנסת, מסגדים וכנסיות, נדונה אחר-הצהריים (ב') בוועדת הכספים. מדובר בהצעת חוק פרטית שיזמו חברי הכנסת יואב בן-צור (ש"ס) ומנחם אליעזר מוזס (יהדות התורה) ושנועדה להוסיף הבהרה לחוק שחוקק עוד בכנסת ה- 18 אותו יזם יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני (יהדות התורה), ושמקנה את הפטור מארנונה לבתי תפילה. מיישום החוק הקיים מתברר שרשויות מקומיות אכן פוטרות מארנונה בתי תפילה, אך ירושלים מחריגה מפטור זה בתי מדרש וישיבות. ההצעה הנוכחית קובעת, כי שגם אם מתקיימים במבנה או בחלק ממבנה של בית כנסת שייעודו העיקרי הוא קיום תפילה, לימודי תורה או שימושים נוספים לצרכים הנובעים מקיום התפילה ולימוד התורה, שאינם בגדר פעילות עסקית, לא תוטל ארנונה או אגרה על המבנה.
ח"כ יואב בן צור (ש"ס), כאמור מיוזמי ההצעה הנוכחית: "נוצר אבסורד שבית כנסת שגם לומדים בו, כן צריך לשלם ארנונה. אנחנו מבהירים שהחוק לא יפטור פנימיות, כיתות לימוד או חדרי אוכל במבנים של ישיבות, אלא רק מקומות בהם נוהגים גם להתפלל, בתי מדרש שגם מתפללים וגם לומדים בהם. הפטור לא יחול על שאר המרכיבים של הפנימיות או הישיבות".

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ גפני: "בעקבות החוק שיזמתי עוד בכנסת ה- 18, המציאות היא שבתי כנסת וגם מסגדים וכנסיות, כל בתי התפילה פטורים מארנונה. ראוי שמדינת ישראל תיתן פטור מארנונה למקום תפילה והכנסת אכן החליטה כך וזה חוק. אלא שנוצר מצב שבו אם בבית כנסת נכנסים כמה אנשים ולומדים תורה, מורידים את הפטור. אומנם מקבלים הנחה של 2/3 בארנונה אבל לא פטור כפי שראוי שיהיה. אנחנו מדברים על בתי מדרש ולא על דברים אחרים".

מי שביקש לעכב את קידום הצעת החוק, היה יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן (הליכוד) שאמר: "עיריית ירושלים חלשה תקציבית וסוציו-אקונומית ואי-אפשר להפיל עליה כל הזמן עוד ועוד פטורים מארנונה פטורים שאין להם מימון". ביטן הודיע שהשר לענייני ירושלים, זאב אלקין, פנה אליו בבקשה לעכב את ההצעה והוסיף בעקבות דברים שאמר ח"כ בן-צור, כי לעיריית ירושלים יש הכנסות צפויות ממקורות אחרים, כגון ארנונה כפולה על דירות רפאים: "זה שיש עניינים אחרים שיוסיפו הכנסות לא רלוונטי יש גם ברשויות אחרות מקורות אחרים, אבל פה בירושלים אנחנו כל הזמן נדרשים לסייע ולשפות אותה בעוד תקציבים. אני מבקש לעכב הדיון בחוק עד שנבדוק את זה. לעת עתה ועדת שרים מתנגדת לחוק והשר אלקין הוא חלק מוועדת שרים".

מנהל אגף שומה וגבייה בעיריית ירושלים, משה לוי: "בעקבות התיקון מלפני כשלוש שנים כל בית כנסת שעליו 'התלבשו' בית מדרש וכולל, מקבל פטור מלא, מי שלא מקבל פטור, ישיבות לסוגיהן, שיש שם חלק שהוא בית כנסת מקבל פטור מלא ועל חלקים אחרים פטור חלקי אם משרד הפנים מאשר. המשמעות של הצעת החוק הנוכחית היא הפסד הכנסות לעירייה של כ-35 מיליון ש"ח. האולם המרכזי שלומדים בו משמש קודם כל ללימוד. האולם שמשמש בית כנסת פטור באופן מלא ואילו האולם המרכזי שלומדים בו מקבל פטור חלקי".

דבריו של לוי עוררו תרעומת מצד חברי הכנסת, החל מיו"ר הוועדה גפני, היוזם בן-צור, יעקב אשר ואורי מקלב (יהדות התורה). חברי הכנסת אמרו ללוי: "בכל בית מדרש מקיימים גם תפילות. בית מדרש הוא גם בית כנסת וכך זה בכל בתי המדרש, בכל הישיבות. ההצעה נוגעת רק לבתי המדרש שבהם מתפללים, כלומר אולם בית כנסת שבו גם לומדים תורה. לא כיתות לימוד, לא חדרי אוכל או מעונות. בן-צור: "אני מדגיש שהצעת החוק לא תחול על כיתות לימוד, רק על אולמות בית מדרש ואם צריך נתקן את הנוסח באופן כזה שהדבר יהיה ברור. כל בית כנסת יכול לשמש גם בית מדרש. לא מדבר על חדרי או כיתות לימוד ואל פנימיות". ח"כ אשר: "לשיטתך מר לוי, אם אסור היה להתפלל במקומות הללו, היו צריכים להקים עוד בתי כנסת בירושלים". משה לוי השיב: "מה הבעיה לשים גם ארון קודש בכל כיתת לימוד ואז ליהנות מהפטור?! צריך לראות איך מגדירים בחוק מהו מקום תפילה ולא בדרך שתאפשר להפוך כל חדר או אולם לבית כנסת לצורך ההטבה".

מקלב: "אין לי ביקורת על אנשי עיריית ירושלים, אך הם יותר מחויבים לקופה מאשר לבתי כנסיות ובתי מדרשות. ההתנהלות מול בתי כנסת דווקנית מאוד. יש בתי כנסת ממש, שבגלל שלומדים שם מעת לעת או שיש שם גם כולל, לא מקבלים את הפטור מארנונה. מקיזים את הדם של בתי הכנסת, כי גם לומדים שם. כי כתוב בכניסה אליהם 'בית מדרש'. לעומת זאת, בית כנסת שפתוח פעם בשבוע נהנה מפטור מלא. אך בית כנסת שפתוח 3 פעמים ביום לא מקבל כי גם לומדים שם. הצעת החוק הזו מגיעה מתוך המקרים הללו. תקנו את האבסורד הזה".

ח"כ גפני אמר ללוי: "ח"כ בן-צור מבהיר כאן בוועדה: בית כנסת ורק בית כנסת יהיה פטור. למשל ישיבה בירושלים שיש לה פנימייה או כיתות לימוד לא יהיו בחוק אלא רק אולם בית הכנסת שגם לומדים בו באותה ישיבה.יש כאן ויכוח צר כי חבר הכנסת המציע הסכים שלא יחול על כיתות לימוד או פנימיות, נשאר האולם שבו מתפללים".

יועץ משפטי במשרד הפנים, שחר פרלמוטר: "הנוסח הנוכחי של הצעת החוק לא תואם את כוונת המציע אלא ללימוד במקום תפילה ולכן מציעים לתקן לנוסח כך שישקף את זה".

רכז שלטון המקומי באגף התקציבים במשרד האוצר, אריאל יוצר: "כרגע עיריית ירושלים מתמחרת את החוק ב-35 מיליון ש"ח וכל עוד יש לו עלות תקציבית, אנחנו מתנגדים".

כלכלנית מרכז שלטון מקומי, הילה זהבי-הדר: "אנחנו מתנגדים להצעת החוק כפי שהיא מנוסחת כעת. עדיין לא ברורה העלות. אם היא תנוסח באופן אחר ויתברר שאין לה עלות זה ישתנה".

יו"ר הוועדה, ח"כ גפני, קרא בסיכום הדיון ליועצת המשפטית לוועדת הכספים, "לנסח מחדש את הצעת החוק, כך שיהיה ברור שהחוק יחול רק על מקומות התפילה בתוך ישיבות או בתי מדרש ורק על בתי מדרש שיש בהם גם בית כנסת". בנוסף, קרא גפני למנהל אגף השומה בעיריית ירושלים, משה לוי, לשבת עם חברי הכנסת שיזמו את הצעת החוק, יואב בן-צור ומנחם אליעזר מוזס יחד עם היועצת המשפטית לוועדה על-מנת להגיע לנוסח מוסכם שיאפשר את אישור הצעת החוק וקידומה לקראת הקריאה הראשונה ולאחר-מכן להשלים את העבודה עליה עד לאישורה הסופי. גפני דרש מהם לחזור לוועדה בתוך עשרה ימים עם נוסח מתוקן אותו ניתן יהיה לאשר.

תאריך:  03/01/2017   |   עודכן:  03/01/2017
עידן יוסף
+29 דיווחים על רחפנים סמוך למטוסי נוסעים
21:27 03/01/17  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בשמי ישראל טסים כיום 161 רחפנים של חברות מסחריות בעלות רישיון אך גם עשרות אלפי רחפנים של חובבים  ▪  ב-2015 היו 15 מקרים של קרבה מסוכנת של רחפנים למטוסים בגובה של קילומטר עד קילומטר וחצי, ב-2016 - 14 תקריות דומות
(רוב הדיווחים - ממטוסי נוסעים [צילום: אילוסטרציה])
+מחשש מאנטישמיות: סטודנטים יהודיים
בחו"ל נמנעים מתמיכה בישראל
18:25 03/01/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בשנת 2015 דווחו 9,000 התקפות אנטישמיות בפייסבוק, 11,354 בטוויטר, 4,468 באינסטגרם, וביוטיוב 4,465 סרטונים אנטישמיים
([צילום: AP])
+ועדת החינוך: עדכנו את תקציבי הפנימיות
18:20 03/01/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חלק מרכיבי הסל לא התעדכנו מדצמבר 2007  ▪  יו"ר ועדת החינוך: יש שחיקה בתעריף הסל לתלמידי הפנימיות, נפעל לעדכונו
([צילום: באדיבות שרה אהרונוביץ'-קרפנוס])
+עד 3,688 שקלים מעובד זר
18:11 03/01/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת העבודה והרווחה הגביל את הגבייה מצד לשכת תיווך לשנה אחת
([צילום: פלאש 90])
+חוק העמותות אושר בקריאה ראשונה
14:06 03/01/17  |  
הצעת חוק העמותות (תיקון מס' 16), התשע"ז-2016 אושרה לפני דקות אחדות במליאת הכנסת בקריאה ראשונה ברוב של 29 תומכים ללא מתנגדים או נמנעים. מוצע בה להסמיך את רשם העמותות לקבוע הוראות שיאפשרו הגשה מקוונת של בקשה לרישום עמותה וכן של דיווחים שעמותה מחויבת בהגשתם לפי חוק העמותות. הגשה כאמור תהיה על פי בחירת המבקש או המדווח ומי שלא יהיה מעוניין בכך יוכל להגיש את הבקשה או הדיווח שלא באופן מקוון. עוד מוצע לקבוע כי חובת הדיווח והגשת המסמכים כאמור, יחולו גם על חברה לתועלת הציבור.
+המונח מפגר הוצא מספר החוקים
14:04 03/01/17  |  
הצעת חוק להחלפת המונח מפגר (תיקוני חקיקה), התשע"ז-2016 (קריאה שניה וקריאה שלישית) אושרה הבוקר בקריאה שלישית פה אחד, בתמיכת 34 חברי כנסת. הוצע בה להחליף את המונחים "מפגר" ו"פיגור" על הטיותיהם השונות, במונחים "אדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית" ו-"מוגבלות שכלית התפתחותית" בהתאמה.
+אושרה הצעת חוק למניעת הסתננות ולהבטחת יציאת מסתננים
14:03 03/01/17  |  
הצעת חוק למניעת הסתננות ולהבטחת יציאתם של מסתננים מישראל (תיקוני חקיקה והוראות שעה) (תיקון), התשע"ז-2016 (קריאה שנייה וקריאה שלישית) אושרה הבוקר בקריאה שלישית ברוב של 30 תומכים מול 11 מתנגדים ונמנע אחד. מוצע בה לקבוע הוראות שונות לעניין אופן המיסוי של הפיקדון לגבי מסתננים והעברת כספי פיקדון של מסתנן זכאי שנפטר. מוצע גם כי שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים ושר האוצר, יהיו רשאים לקבוע כי חובת הפקדת כספי פיקדון של מסתנן תהא בשיעור נמוך מהקבוע כיום בחוק, אך לא נמוך מ-12.5% לעניין חלק המעסיק, ולא נמוך מ-16.5% לעניין חלקו של העובד. בנוסף, מוצע לקבוע הוראות שונות המבהירות את הסמכויות הנוגעות לרישוי ולפיקוח על העסקת מסתננים על ידי קבלני כוח אדם.

+חוק הפייסבוק - התערבות בחופש הביטוי
13:12 03/01/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במוקד דיון שעסק בפעילות האיגוד עמדה שאלת ניהול מרשם הדומיינים שבניהולו  ▪  חבר האיגוד: "לטווח הארוך זו צריכה להיות תשתית לאומית מוסדרת בחוק"  ▪  יו"ר ועדת המדע: "עלתה השאלה: אם הדברים תקינים מדוע להתערב"
(הדיון בוועדת המדע [צילום: דוברות הכנסת])
+פס הייצור של חוקי המדינה
12:39 03/01/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מאגר החקיקה הלאומי באתר הכנסת מאפשר מעתה ביקור חזותי בגלגולים של כל אחת מהצעות חוק שהוגשו מאז הכנסת הראשונה ועד היום  ▪  המאגר האדיר, ראשון מסוגו, כולל יותר מ-35,000 הצעות חוק
(עיקר העבודה נעשית בוועדות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד  ביטן / David Bitan   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב אשר / Yakov  Asher   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מנחם אליעזר מוזס   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה לוי   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   ש"ס   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלקין מתנגד לפטור ארנונה לבתי מדרש
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
מאגר החקיקה הלאומי באתר הכנסת מאפשר לראשונה ביקור וירטואלי ב"קו הייצור" של כל אחת מהצעות חוק שהוגשו מאז הכנסת הראשונה ועד היום, ובכנסת הנוכחית אף תוך כדי התנהלות הליכי החקיקה. כך הופך הליך החקיקה בכנסת - מרגע הנחת הצעת החוק על שולחן הכנסת עד להפיכתה לחוק רשמי - להליך שקוף ונגיש לציבור הרחב באופן שלא היה מעולם.
03/01/2017  |  עידן יוסף  |   כתבות
"מדיניות הרווחה מתה"
03/01/2017  |  אמיר ישר-גדות  |   מאמרים
מליאת הכנסת אישרה (יום ג', 3.1.17) את התיקון לחוק השידור הציבורי הישראלי הדוחה את מועד תחילת השידור של תאגיד השידור הישראלי 'כאן'. התיקון אושר לאחר פיליבסטר ממושך וברוב של 32 חברי כנסת בעד אל מול 17 מתנגדים.
שר האוצר ויו"ר כולנו משה כחלון נאם במליאת הכנסת במסגרת דיון אי-אמון (יום ב', 3.1.17). הוא התייחס להישגי תקציב המדינה ולסגירת מכונות המזל של מפעל הפיס:
03/01/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
בשבועות הקרובים יושלם תזכיר החוק, שימנע שיווק מישראל לחו"ל של אופציות בינאריות. כך חשף (יום ב', 2.1.17) יו"ר רשות ניירות ערך הפרופ' שמואל האוזר, בדיון בנושא בוועדה לביקורת המדינה. לדברי יושב-ראש הוועדה, ח"כ קארין אלהרר "מתחת לאף של כולנו משתוללת תופעה של עבירה על החוק, אזרחים תמימים מרומים ע"י הימורים הנמכרים בהונאה לאזרחים בארץ ובחו"ל. נותרה פרצה בחוק, כך שבעוד שבארץ התופעה אסורה - הרי שעדיין מותר להציע זאת לאזרחים בחו"ל.
03/01/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
התנגדות עזה בכנסת למתקן התפלה ליד רגבה  /  עידן יוסף
שפירא: לעצור ביטול ההפרדה התאגידית בבזק  /  עידן יוסף
אושרה ערבות מדינה לדירות מחיר למשתכן  /  אלעזר לוין
היגיון פשוט  /  איתמר לוין
שוד הכספים בוועדת הכספים  /  איתן קלינסקי
פרחחית הכנסת  /  עידן יוסף
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
מה גרם לאנשים הרואים בעצמם מצביאים מהוללים, חכמים גדולים, נבונים נושאי פרסים, אסטרטגים בעלי חכמה רבה, להתנגד כל כך ו"להרוג" באיבו את החלום, את הציפייה, את הכמיהה של יהודים מגורשים ...
זלמן שובל
זלמן שובל
ראשת ממשלת איטליה ג'ורגיה מלוני החליטה לשים קץ לעשרות שנים של שלטון בלתי יציב ורעוע ולעתים מושחת שמנע מאיטליה למצות בצורה אופטימלית את הפוטנציאל שטמון בה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il