המתלונן הלין על התחזוקה הלקויה במסוף חברת דן במתחם תחנת הרכבת בסמוך לאוניברסיטת תל אביב. לטענתו, החשמל במקום מנותק זה חודשים, מעבר הולכי הרגל בין הרכבת למסוף נסגר בשל מצבו הרע, ערמות אשפה מצטברות במקום ומבנה השירותים סגור.
ממשרד התחבורה והבטיחות בדרכים (להלן - המשרד) נמסר לנציבות כי בעקבות פניות הנציבות התקיים במקום סיור של הגופים הנוגעים בדבר בהשתתפות נציגי עיריית תל אביב, המשרד, חברת דן ורכבת ישראל. הסיור העלה כי יש מקום לשפר את תחזוקת המסוף וסוכם בין הגופים כי הם יישאו במשותף בהוצאות התחזוקה.
מביקור שקיימה נציגת הנציבות במקום, בינואר 2009, ומשיחה נוספת שקיימה הנציבות עם המתלונן עלה כי תחזוקת המסוף השתפרה לאחרונה בעקבות פניית הנציבות למשרד, וכי החשמל חובר והמקום נוקה, אף כי יש מקום להמשך טיפולם של הגופים כפי שסוכם ביניהם.
הנציבות עוקבת אחר המשך שיפור תחזוקת המסוף.