|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים
קבוצת ירדן
איך רוכשים ביטוח נסיעות לחול הכי זול ?

חוק ההסדרה יובא מחר למליאת הכנסת

הוועדה המשותפת לוועדת חוקה חוק ומשפט ולוועדת החוץ והביטחון דחתה ברוב קולות את מאות ההסתייגויות שהגישו חברי האופוזיציה הצבעה נוספת מתקיימת בשל בקשות לריביזיה
30/01/2017  |   איציק וולף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: דוברות הכנסת]

הוועדה המשותפת לוועדת החוקה חוק ומשפט וועדת החוץ והביטחון דחתה (יום ב', 30.1.17) את כל ההסתייגויות לקריאות שנייה ושלישית של הצעת החוק להסדרת ההתיישבות ביהודה והשומרון.

האופוזיציה הגישה בקשות לרביזיה על כל ההסתייגויות ולכן יהיה צורך להצביע על כולן מחדש. ההצבעות על הרביזיות החלו בשעה 14:30. מוקדם יותר הודיע יו"ר הקואליציה כי ההצבעה על חוק ההסדרה בקריאה שנייה ושלישית תתקיים רק מחר. אולם בערב היודיע יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כי מכיוון שחוק ההסדרה הוא חוק טעון ויו״ר הכנסת אמור להמריא מחר בלילה לוושינגטון לפגישות מדיניות, חשוב היה לו לנהל את הדיון על החוק. לכן הדיון יתקיים מחר לפני צאתו.

הצעת חוק ההסדרה נועדה להסדיר התיישבות ישראלית בלתי חוקית באזור יהודה ושומרון שנבנתה בתום לב או בהסכמת המדינה. אם מדובר על אדמה לא מוסדרת שלא הוכיח אדם לגביה בעלות, היא תירשם על שם הממונה על הרכוש הממשלתי באזור יהודה ושומרון. אם אדם הוכיח לרשויות כי הוא בעל הקרקע- יופקעו זכויות השימוש בקרקע ויועברו לממונה הממשלתי; ההפקעה תעמוד בתוקפה עד להכרעה מדינית בדבר מעמדו של האזור וההתיישבות הישראלית בו.

בנוסף, מרגע ‏תחולת ‏החוק ‏יופסקו ‏כל ‏הליכי ‏ההריסה ‏נגד מבנים ‏בהתיישבות הישראלית ‏ביהודה‏ ושומרון,‏ למעט אלו‏ שלגביהם‏ הוצא ‏כבר‏ פסק‏ דין‏ הדורש ‏את‏ הריסתם. עוד מוצע כי מי שהוכיח בעלות על הקרקע יקבל פיצוי בשווי של 125% מערך הקרקע או שיקבל קרקע חלופית‏.

עוד נקבע בהצעת החוק כי כל הליכי האכיפה והצווים המנהליים הקיימים בעניין הישובים הכלולים בתוספת לחוק, יותלו לשנה שבמהלכה- אם יקבעו רשויות האזור שהם נבנו בתום לב או בהסכמת המדינה - יחולו עליהם הוראות החוק. זאת למעט אלו שקיים בעניינם פסק דין חלוט. שר המשפטים, באישור ועדת החוקה רשאי להוסיף בצו ישובים לתוספת. 16 היישובים שבתוספת הנוכחית: עפרה, נתיב האבות, עלי, כוכב השחר, מצפה כרמים, אלון מורה, מעלה מכמש, שבי שומרון, קדומים, פסגות, בית אל, יצהר, הר ברכה, מודיעין עלית, נוקדים וכוכב יעקב.

בהסרת ההסתייגות האחרונה תמכו הח"כים שולי מועלם רפאלי, בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי), שרן השכל, נורית קורן, אברהם נגוסה, (הליכוד), טלי פלוסקוב (כולנו), רוברט אילטוב (ישראל ביתנו), אורי מקלב (יהדות התורה) ומיכאל מלכיאלי (ש"ס).

התנגדו להסרת ההתנגדות הח"כים אייל בן ראובן, עמר בר-לב, מיכל בירן (המחנה הציוני), יעל גרמן (יש עתיד), עיסאווי פריג' (מרצ) ואוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת).

במהלך הדיון כינתה חברת הכנסת מיכל רוזין (מרצ) את הצעת החוק "חוק גזל הגוי", "חוק ההונאה" ו"חוק הסיפוח הזוחל"; חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין (המחנה הציוני) הקפידה לכנות בכל הצבעה את הצבעות חברי הקואליציה שהתנגדו להסתייגויות "נגד ההתיישבות" ואת הצבעות האופוזיציה בעד ההסתייגויות- "בעד ההתיישבות". מקרב חברי הקואליציה היה ח"כ סמוטריץ' היה היחיד שהצביע בעד הסתייגותו לפיה במקרה שנמצא כי נבנתה התיישבות שלא בתום לב או בהסכמת המדינה על אדמה שיש לה בעלי זכות במקרקעין- תפעל המדינה לרכישת הזכויות.

ועדת הכנסת קבעה את סדרי הדיון וההצבעות על חוק ההסדרה
בצעד חריג הפעילה הוועדה את סעיף 98 בתקנון הכנסת
▪ ▪ ▪

ועדת הכנסת בראשות ח"כ יואב קיש (הליכוד) קבעה הערב (ב') את סדרי הדיון וההצבעה במליאת הכנסת על חוק ההסדרה בקריאה שנייה ושלישית.

על-פי ההחלטה:
מחר, יום שלישי ד' בשבט ה'תשע"ז (31.01.17), בסביבות השעה 17:00 ייפתח הדיון על חוק ההסדרה בהצגתו מטעם הוועדה המשותפת, ולאחר מכן תחל הנמקת ההסתייגויות שתימשך ברציפות עד למחרת בשעה 9:00.
ביום רביעי, ה' בשבט ה'תשע"ז (01.02.17) תיפתח המליאה בשעה 11:00 ע"פ סדר היום הקבוע מראש, ולאחר מכן תימשך הנמקת ההסתייגות ברציפות עד למחרת בשעה 9:00.
ביום שני, י' בשבט ה'תשע"ז (06.02.17) אחרי הצעות האי אמון/נאומים בני דקה תימשך הנמקת ההסתייגות עד לשעה 21:30, ואז תינתן זכות ליו"ר הוועדה המשותפת להשיב למסתייגים וזכות דיבור לנציגי הממשלה.
ההצבעה על החוק תחל לא לפני השעה 22:30.
סיעות האופוזיציה יקבעו את חלוקת הזמן וסדר הדוברים מטעמן.
הצבעה תתקיים על לא יותר מ-100 הסתייגויות בהתאם לבחירת האופוזיציה.
לאורך כל השעות האחרונות התקיימו מגעים בין ראשי הקואליציה והאופוזיציה, בין השאר בתיווכו של יו"ר הכנסת, במאמץ למנוע את הצורך להפעיל את סעיף 98 בתקנון.

במהלך הדיון אמר היועץ המשפטי של הכנסת עו"ד איל ינון כי דרישת האופוזיציה לקיים 38 ימי דיונים רצופים בהסתייגויות שהוגשו אינה מידתית ואינה סבירה, ועל כן הפציר בנציגיה להתפשר על-מנת שלא יהיה צורך להפעיל את סעיף 98 בתקנון ובכך ליצור תקדים. הוא גם מתח ביקורת על חוסר נכונותה של האופוזיציה להגיע לפשרה בנושא, והביע חשש שהדבר יהווה תקדים לשימוש תכוף יותר בסעיף החריג.

סעיף 98 הוא סעיף שהשימוש בו נדיר ומאפשר לוועדת הכנסת לקבוע סדרי דיון חריגים במקרים מיוחדים.

יו"ר הוועדה ח"כ יואב קיש אמר כי יש לאזן בין הרצון לאפשר לאופוזיציה לבטא את התנגדותה לחוק חשוב ושנוי במחלוקת, לבין אבסורד שמונע משילות.

יו"ר סיעת המחנה הציוני ח"כ מרב מיכאלי מתחה במהלך הדיון ביקורת חריפה על התנהלות הקואליציה, והודיעה בתחילת הישיבה כי האופוזיציה מוכנה להתפשר על 7 ימי דיונים.

גם חברי כנסת נוספים מהאופוזיציה מתחו ביקורת על ההחלטה, ובהם דב חנין (הרשימה המשותפת) איילת נחמיאס ורבין (המחנה הציוני) ואוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת).

תאריך:  30/01/2017   |   עודכן:  31/01/2017
איציק וולף
+גלאון: סומכת על תבונתו של דרעי
00:49 31/01/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושר במליאה: החזרת סמכות פתיחתן וסגירתן של חנויות בשבת בתל אביב לשר הפנים  ▪  גלאון: תהיה כאן התקוממות  ▪  אייכלר: האם רוצים ששר חילוני לא יקבע לגבי דתיים?
(גלאון ודרעי. שיח מאיים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+עתיד קצא"א בתום הזיכיון לוט בערפל
00:38 31/01/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
טרם גובשו הסכמות עקרוניות בין חברי ועדת הכספים להסדרת מעמדה של קצא"א בתום תקופת הזיכיון  ▪  יו"ר ועדת הכספים: "כל מתווה שיגובש, לא יקודם אם לא יוסדר עניינם של העובדים"
([צילום: איתמר לוין])
+פריג': בקרוב תהיה קאדית ראשונה בישראל
23:55 30/01/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הקאדים (תיקון מס' 18) (מינוי קאדים ובחירתם), התשע"ז-2016 של חבר הכנסת עיסאווי פריג'. מוצע בה לשנות את תנאי הכשירות הנדרשים מהמועמד להיות קאדי. מוצע להגדיר את השכלתו הנדרשת ולקבוע שעליו להיות בעל תואר אקדמי מוכר בלימודי האיסלאם וכן להוסיף תנאי כשירות, לפיו המועמד עסק במשך חמש שנים לפחות בטיעון שרעי. בנוסף, מוצע לשנות את הרכב הוועדה למינוי קאדים ולקבוע שמבין חברי הוועדה, שהם חברי הממשלה או חברי הכנסת, לא יכהן יותר מחבר אחד מכל מפלגה. פריג' אמר כי בקרוב תהיה לראשונה בישראל קאדית.
+בקריאה ראשונה: חיילים יוכלו להצביע באמצעות חוגר
23:49 30/01/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הצבעה באמצעות תעודה צבאית אישית (תיקוני חקיקה), התשע"ז-2017, של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי חייל בשירות חובה ובשירות קבע יוכל להזדהות באמצעות תעודה צבאית אישית לצורך הצבעה בבחירות לכנסת ולרשויות המקומיות גם בקלפיות הרגילות (שאינן קלפיות מיוחדות לחיילים).
+בקריאה ראשונה: הסמכת שוטרים ליטול דגימת קול של אסירים
23:47 30/01/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה - חיפוש בגוף ונטילת אמצעי זיהוי) (תיקון מס' 6) (אמצעי זיהוי ביומטריים), התשע"ז-2017. מוצע בה להסמיך שוטר או סוהר ליטול דגימת קול של אסירים, עצורים ומוחזקים נוספים במשמרת שירות בתי הסוהר, ולהסדיר את שמירתה במאגר מידע, תכליותיה והשימוש בה בהתאם להוראות החוק. עוד מוצע להסמיך את השר לביטחון פנים לאפשר נטילת אמצעי זיהוי ביומטריים אחרים ולהחיל את הוראות החוק ביחס אליהם.
+חוק ועדות הקבלה צמצם דרמטית דחיות
23:44 30/01/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנתונים שהוצגו בוועדה לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי עולה כי צומצם דרמטית מספר הנדחים והוא עומד על כ-2.5% בלבד מהפונים
(ועדת קבלה [ציור: יורם הר-לב])
+"צריך להיטיב עם צופי הספורט"
23:27 30/01/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה החלה להצביע על הרפורמה לשיתוף תכני ספורט שתגביר תחרות בטלוויזיה הרב-ערוצית  ▪  כבל: טובת הציבור באה לפני טובת בעלי העניין  ▪  ח"כ פרי: כולנו נתונים למערכת לוביסטית מצד כל הגורמים
(חאג' יחיא. ליגה ספרדית בכל הפלטפורמות [צילום: אתר הכנסת])
+צה"ל מקים בסיס אימונים ליחידות מעורבות
23:09 30/01/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חוקר: צה"ל מוריד את רף האימונים והכשירות המבצעית כדי לשלב נשים. 46% מהנשים נפגעות במהלך השירות  ▪  תא"ל שני, רח"ט תומכ"א: במרס הקרוב יוקם גדוד מעורב רביעי  ▪  יוגב: ערך הצניעות גובר על ערך השוויון
(גדוד קרקל [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
מתוך הדיון בוועדה
+מחסור של 3,000 נהגי אוטובוס
22:40 30/01/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר סופרבוס: המדינה מתעשרת מתח"צ על חשבון הנהגים  ▪  יו"ר ועד נהגי אגד: מתוך 500 נהגים שנקלטו בשנה האחרונה 400 עזבו - אם המצב יימשך נשבית את כל הארץ  ▪  ח"כ חנין: שר התחבורה צריך לדפוק על השולחן במשרדו של שר האוצר
(גיל יעקב ויוני קריספין [צילום: מן הטלוויזיה])
+חוק המים אושר סופית
21:02 30/01/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ אמסלם: בעקבות ההסדרים שנקבעו בהצעת חוק זו יהפוך להיות משק שוויוני ואחיד  ▪  ח"כ ברושי: אין כלים לרשות המים לקבל החלטות על מחירי המים  ▪  בתוך מספר חודשים מחירי המים ירדו בקרוב ל-15%
([צילום: ריץ' פדרונסלי/AP])
+סופית: זכאות למענק לידה עבור לידה בבית
20:46 30/01/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 191), התשע"ז-2017, של ח"כ תמר זנדברג. מוצע בה לשלם למבוטחת מענק לידה גם אם ילדה בבית, ובלבד שהלידה התקיימה בהתאם להוראות חוזרי משרד הבריאות ושמיילדת או רופא מסרו למשרד הבריאות תצהיר לפיו הם נכחו בלידה וכי הלידה התקיימה בהתאם להוראות.
+סופית: הארכת רישיון לישיבת אמני במה וספורטאים
20:20 30/01/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הכניסה לישראל (תיקון מס' 28), התשע"ז-2017, של ח"כ איתן ברושי. סמכות שר הפנים תורחב להאריך רישיון לישיבת ביקור לעובד זר מעבר לתקופה המרבית הקבועה בחוק אם נתקיימו נסיבות מיוחדות וחריגות של תרומת העובד הזר לכלכלה, למשק או לחברה, תחול גם אם התקיימו נסיבות מיוחדות של תרומת העובד הזר לתרבות ולספורט, לאחר התייעצות עם שר האוצר ובהסכמת שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. שר הפנים יהיה רשאי לאחר התייעצות עם שר האוצר ובהסכמת שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, ובאישור ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת, לקבוע בתקנות נסיבות שיראו אותן כנסיבות מיוחדות וחריגות של תרומת עובד זר כאמור.
+בקריאה ראשונה: פטור מארנונה לבתי מדרש ולישיבות
18:18 30/01/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון פקודת מסי העירייה ומסי הממשלה (פטורין) (מס' 29) (פטור מארנונה לבית כנסת בתוך בית מדרש), התשע"ז-2017 - של חברי הכנסת יואב בן צור ומנחם אליעזר מוזס. כיום קבוע בחקיקה פטור מארנונה לכנסיה, מסגד או בית תפילה אחר, לרבות מבנה או חלק ממבנה שייעודו העיקרי הוא קיום תפילה ולצרכים הנובעים מקיום התפילה ומלימודי הדת ושאין בו פעילות עסקית. בהצעת חוק זו מוצע לקבוע שבמבנה שייעודו העיקרי לימוד תורה והוא משמש ללימוד תורה יראו כבית כנסת רק את החלק במבנה המיועד ומשמש לקיום תפילה באופן קבוע וסדיר נוסף על ייעודו ושימושיו ללימוד תורה, ובלבד שאין בו פעילות עסקית.
+עיכוב נוסף באישור תקנות הפיקוח על איכות המזון
17:22 30/01/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה ח"כ מרגי שלח את ראשי איגוד הישיבות ומשרד החינוך למצוא פשרה שתאפשר החלת התקנות על כל התלמידים במוסדות החינוך
([צילום: ישראל 10])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   איל ינון / Eyal Yinon   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב בירן   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   ש"ס   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תום לב   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוק ההסדרה יובא מחר למליאת הכנסת
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
עובדי משרד הבריאות יפעלו החל מהשנה הקרובה למען החולים הקשים ובמסגרת זו יוודאו שהם מקבלים את הזכויות המגיעות להם. כך נמסר (יום ד', 25.1.17) לוועדה לביקורת המדינה.
26/01/2017  |  גלית יצחק-אוגנוב  |   חדשות
הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי קיימה (יום ד', 25.1.17) דיון בנושא הניתוח המגדרי של תקציב המשרד לשירותי דת וייצוג נשים במועצות דתיות בהשתתפות השר לשירותי דת ח"כ דוד אזולאי (ש"ס). את הדיון ניהלה ח"כ מירב בן-ארי.
26/01/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המשנה לכוח אדם ולמשאב האנושי בצה”ל, בראשות ח"כ אמיר אוחנה, דנה (יום ד', 25.1.17) בנושא מיצוי פוטנציאל הגיוס לצה"ל.
26/01/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט החלה (יום ד') לדון לקריאות שנייה ושלישית בהצעת החוק הממשלתית להקלה באמצעי משמעת המוטלים על בעלי מקצועות מוסדרים, התשע"ו-2016.
26/01/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המדע והטכנולוגיה קיימה (יום ד', 25.1.17) דיון בנושא 'פגיעה במחקר המדעי בישראל על-ידי רשות המיסים'. הדיון עסק במיסוי שהחלה להטיל הרשות על מלגות לפוסט דוקטורנטים, בהם לצד ישראלים גם פוסט דוקטורנטים מהעולם המגיעים ארצה.
25/01/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
רון בריימן
רון בריימן
תמלול של קטע מרתק ומאלף מתוך ראיון של דובר צה"ל לשעבר, המותח ביקורת נוקבת על התרבות הארגונית של צה"ל    לא מיותר לציין שתרבות זו היא של צה"ל בפרט, אבל של החברה הישראלית בכלל, לפחות ...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il