|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
מתבצר בעמונה [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90] שוטרים נכנסו למאחז [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
פינוי בתוך אחד הקראוונים [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90] פינוי סוער מאוד [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]

מבצע "גן נעול 2"

הפינוי נמשך, רוב המשפחות פונו

המשטרה הודיעה על המשך פינוי מתיישבי עמונה גם בשעות החשיכה ולמרות הקור העז דיווחים על פעולות אגרסיביות של השוטרים המשטרה מונעת מעבר צוותי עיתונות לאזורי העימות 28 מבנים פונו עד לשעות הערב
01/02/2017  |   איציק וולף   |   חדשות   |   הקרב על עמונה   |   תגובות

המשטרה ממשיכה בפעולות פינוי המתיישבים מן המאחז עמונה גם לאחר רדת החשיכה ולמרות הקור העז השורר במקום. זאת, על-אף שבתחילה היה תכנון לעצור את הפינוי למשך הלילה. מדיווחים שמגיעים מעמונה עולה כי למרות שבמהלך היום כולו גילו השוטרים איפוק יחסי, הפכה התנהלותם עם רדת הלילה לאגרסיבית יותר. המשטרה גם החלה להגביל את תנועת צוותי העיתונות והיא לא מתירה להם להתקרב לאזורי העימות, ככל הנראה על-מנת למנוע צילום פעולות פינוי אגרסיביות.

מן המשטרה נמסר כי מתחילת הפינוי נפצעו כ-20 שוטרים ושוטרות במצב קל. חלקם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומרביתם כבר שוחררו וחלקם קיבלו טיפול רפואי במקום. לפחות שוטרת מג"ב אחת נפגעה מהיפותרמיה ואושפזה בבית חולים. עד לשעות הערב פונו כמעט כל המשפחות. שתי משפחות טרם פונו מבתיהן, כמו גם כ-300 צעירים המתבצרים בבית הכנסת. מתחילת הפינוי נעצרו 13 צעירים בגין הפרת הסדר הציבורי, הפרעה לשוטרים במילוי תפקידם ותקיפת שוטרים.

ארגון הסיוע המשפטי של המתנחלים, 'חוננו', מדווח על עדויות רבות שמגיעות למוקד הארגון על אלימות שוטרים ועל הפרת זכויות קשה של מפוני המחאה בעמונה. מהדיווחים עולה כי עיקר האלימות מתרחשת לאחר שהמפונים מועלים לאוטובוסים. "בהוצאת אנשים מהבתים השוטרים מאופקים, אך במקומות שאין מצלמות שם מתחילה האלימות. אנו מדווחים על אלימות קשה בתוך האוטובוסים, לאחר שכל המצלמות והמכשירים הסלולרים נלקחים לילדים. אנו קוראים לכל מי שנפגע לפנות אלינו לצורך הגשת תלונות ותביעות כנגד שוטרים אלימים", אמרו בארגון.

שמואל מידד, מנכ"ל חוננו, טען עוד כי ילדים וילדות נערים ונערות שפונו מעמונה הועלו על אוטובוסים, שם נלקחו מהם הפלאפונים מבלי שהושארו בידיהם אמצעי תיעוד. "אז הם חטפו מכות רצח, האוטובוסים נסעו למקומות שונים בארץ, שם הורדו הילדים בלילה בחושך בקור לבד. בוכים וחבולים", טען.

כאלף שוטרים לא חמושים בסיוע דחפור הגיעו הבוקר (יום ד', 1.2.17) לפינוי מאחז עמונה ונתקלו במאות פעילים שמנסים לחסום את דרכם. קומץ צעירים יידו לעברם אבנים, הבעירו צמיגים ושפכו שמן על הכבישים המובילים לעמונה. במאחז עצמו התבצרו עשרות תושבים בתוך בית הכנסת, קשרו עצמם למקום ואטמו את הכניסות. המשטרה דיווחה על עצורים וכמה נפגעים באורח קל. במקביל דווח על שוטר מג"ב שסירב לפנות במבצע, הוא פונה מהמקום על-ידי חבריו. בני הנוער שהתבצרו במקום קראו אל עבר כוחות הביטחון להצטרף לסירוב ושיבחו אותו. דוברת המשטרה מירב לפידות אמרה כי הוא לא סירב פקודה, אלא לא עמד בלחץ הנפשי הכבד ונאלץ לפרוש. לדבריה, לקראת ערב הוחלט במשטרה לפנות גם במהלך שעות החשיכה ולא לחדש את הפינוי עם אור ראשון.

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן קרא לחברי הכנסת ולמנהיגי הציבור לפעול להרגעת המצב ולהימנע מפעולות או אמירות שעלולות להחמיר את המצב. עם זאת הבהיר השר כי "לא נקבל בסלחנות שום הרמת יד או השלכת אבן על שוטר או חייל. אני מצפה מהמשטרה להביא לדין כל מי שפועל באלימות כנגד כוחות הביטחון".

במהלך הלילה הגיעו לעמונה כמה מאות פעילי ימין. זאת, בעקבות קריאה מפורשת של מטה המאבק וההערכה כי הבוקר יבוצע הפינוי. "הממשלה רימתה אותנו, והחליטה להרוס את עמונה מבלי לחכות אפילו לפסיקת בג"ץ ובניגוד גמור לכל התחייבויותיה. הצירים נסגרים במהלך הלילה. כולם כולם קמים עכשיו ומצטרפים לאלפים שכבר הגיעו לעמונה כדי לעמוד מול הפשע והעוול", כתבו אנשי מטה המאבק נגד הפינוי בהודעה שפרסמו הלילה. צה"ל מנע כניסה של 15 אוטובוסים ועליהם מאות פעילי ימין. אולם היו פעילים שבחרו לעלות ברגל אל ההר הסמוך לעפרה.

תושבי עמונה קראו לצעירים שהגיעו אל המקום שלא לפעול באלימות נגד המשטרה. מן המשטרה נמסר כי במסגרת שיח רציף שמתקיים בין המשטרה לבין המשפחות המפונות העבירה אחת מן המשפחות לידי המשטרה שקית שהכילה אמצעי אמל"ח, רימוני הלם ופצצות תאורה, שהוחבאו בביתה.

"המשטרה מצפה ממשפחות המתיישבים שהן ציבור שומר חוק בעמונה ולהמשיך לגלות אחריות וריסון גורמים לא מקומיים ולא לאפשר אלימות כנגד שוטרים וחפים מפשע. המשטרה קוראת לגורמי ההנהגה להמשיך לגלות אחריות ומעורבות גבוהה על-מנת שביצוע צו בית משפט יתקיים כסדרו ומשינת הפינוי לא תהפוך למחזה אלים בו יפגעו לשווא אזרחים ואנשי כוחות ביטחון. איש אינו חפץ שאכיפת חוק תסתיים בפגיעה בנפש, גוף או רכוש", נמסר מן המשטרה.

הרב הראשי לישראל, דוד לאו, קרא לתושבי עמונה ולשוהים בתחום היישוב שלא לנקוט באלימות כנגד כוחות הביטחון בעת הפינוי. "פינוי היישוב והמשפחות המתגוררות בו מעורר צער וכאב גדול, אולם חובה לכבד את החוק ואין לנהוג באלימות כלפי אף אדם, ועל אחת כמה וכמה כלפי כוחות הביטחון והחיילים שעושים לילות כימים למען עם ישראל ולכן על כל אחד ואחת לנהוג אך ורק בהתאם להלכה ולחוק", אמר.

בן דהן: "ניצחון לארגוני השמאל הקיצוני"

סגן שר הביטחון, אלי בן דהן הביע הזדהות עם תושבי עמונה ואמר: "הטרור המשפטי של ארגוני השמאל הקיצוני מוחל ניצחון נוסף בקרב, אבל לא במערכה. אני כואב יחד את כאבן של המשפחות בעמונה ובוחר להשמיע קול זעקה מבית הנבחרים של מדינת ישראל". בהמשך מתח סגן השר בן דהן ביקורת על התנהלות המדינה שהובילה לפס"ד החלוט לפנות את עמונה ולפסיקת בג"ץ הצפויה: "מפלגת הבית היהודי קיבלה מצב נתון של תשובות מדינה והתנהלות ממשלתית ארוכת שנים שהובילה ליום הכואב והעצוב הזה. אנחנו עדיין מחכים לפסיקת בג"ץ ומקווים שניתן יהיה להעתיק את היישוב לחלקות סמוכות".

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט התייחס במליאת הכנסת לפינוי עמונה: "מתוך היום הקשה הזה תצמח תקווה. מחצרותיה החרבות נקים גני ילדים בכל רחבי יהודה ושומרון. מהתבוסה המשפטית נכונן משטר חוקי חדש שיסדיר את כלל ההתיישבות, ונצא להחלת ריבונותה של מדינת ישראל ביהודה ושומרון. חוק ההסדרה ישים סוף לשיטת העקירה המשפטית. בזכות המערכה בעמונה ניצלו אלפי משפחות מפינוי ביתם".

סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי: פינוי עמונה הוא רגע קשה בגלל שהמושג שלטון החוק הופך היום למושג חלול. במקום ששלטון החוק יגלם ערכים כמו צדק, מוסר והגיון, הוא מגלם היום החלטה שלא תועיל לאף פלשתיני אבל תפגע באופן עמוק במשפחות של מתיישבים בעלו על הקרקע בהסכמת מדינת ישראל".

ראש האופזיציה ויו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג: "אני קורא למתיישבים בעמונה לכבד את החלטת בית המשפט ולא לחרוג ממחאה לגיטימית ולא אלימה. כוחות המשטרה עושים את המוטל עליהם מתוקף החוק ואל לאיש להרים עליהם את ידו".

הכוחות בדרכם למאחז [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
תאריך:  01/02/2017   |   עודכן:  01/02/2017
איציק וולף
+נתניהו הודיע: נקים יישוב חדש
20:43 01/02/17  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
לשכת ראש הממשלה הודיעה על הקמת צוות שיבחן מיקום לבניית יישוב חדש בשומרון  ▪  הצוות יכלול את נציגי המתיישבים, את עוזר שר הביטחון להתיישבות ואת ראש הסגל של ראש הממשלה
(נתניהו. תגובה ראשונה לפינוי עמונה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בג"ץ פסל את מתווה עמונה
19:06 01/02/17  |  איתמר לוין, איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ג'ובראן ודנציגר קיבלו ברוב דעות את עתירתם של בעלי הקרקעות עליהן אמור היה לקום היישוב החילופי  ▪  יוגב: נרסן את "דיקטטורת בג"ץ"
השופט סלים ג'ובראן [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
השופט יורם דנציגר [צילום: אורי לנץ/פלאש 90]
+מועצת בנימין פרסמה הודעה להורים המודאגים
17:27 01/02/17  |  
אתר האינטרנט של מטה בנימין הודיע להורים שילדיהם בעמונה כי אין להם מה לדאוג והמשטרה נוהגת ברגישות - מעלה את המפונים על אוטובוסים וכל אוטובוס נוסע למקום אחר. היעד אינו ידוע, אך נציגי מועצת בנימין נוסעים אחריהם כדי לקלוט אותם ולסייע להם. האוטובוסים מגיעים לתל אביב, לכפר סבא, לחשמונאים, למודיעין ולראש העין. הפלאפונים נלקחים מהם ולכן אם הם לא עונים, זו הסיבה. צוותי הנוער מכינים רשימות מי בכל אוטובוס כדי שיהיה מידע מסודר במוקד בנימין. הם יקבלו כסף לנסיעות
ויקבלו אפשרות להם להתקשר הביתה.
+המשטרה: 12 בתים פונו עד כה
16:57 01/02/17  |  
המשטרה אומרת כי מתחילת מבצע הפינוי נפצעו 15 שוטרים באורח קל, ושוטרת באורח בינוני. עד כה הורחקו באוטובוסים כ-200 צעירים שהתגודדו בישוב. נכון לעכשיו פונו 12 בתים. 12 משפחות המתגוררות בישוב התפנו בהסכמה. מתחילת הפעילות נעצרו 7 צעירים בגין הפרת הסדר הציבורי והפרעה לשוטרים במילוי תפקידם. הפינוי נמשך.
+ליברמן: לא אני הוריתי על הריסת שטחים חקלאיים בעמונה
16:33 01/02/17  |  
שר הביטחון, אביגדור ליברמן, מכחיש כי הורה על הריסת השטחים החקלאיים בעמונה ואמר כי הוא אינו מתערב בפקודה המבצעית. לדבריו, מכיוון שתושבי עמונה הגישו השגה בנושא פינוי השטחים החקלאיים ליועץ המשפטי לאיו״ש, הנושא עבר למסלול המשפטי והסוגיה מן הסתם תיפתר בסופו של דבר בבג"ץ. ״כתושב נוקדים לבי נמצא בשעה קשה זו עם תושבי עמונה, ואני מצפה מכל נבחרי הציבור, ובמיוחד משרי הממשלה, לאמפתיה ולהתחשבות במפונים ולא לנצל את מצוקת התושבים להאשמות שווא וליצירת מחלוקות בתוך עם ישראל כדי לנסות ולגרוף רווחים פוליטיים צרים. מוטב למי שמאשים עכשיו האשמות סרק לעשות חשבון נפש עם עצמו על ההבטחות ותקוות השווא שנטע בלב המתיישבים". ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב לדברים: "הקטנת הראש של ליברמן פשוט מדהימה. פתאום זה בכלל לא היא ובכלל אין לו סמכות והוא בכלל לא מתערב בזה... אז שיתערב וימנע את העוול הזה".
+אריאל לליברמן: "מנע הריסת שטחים חקלאיים בעמונה"
16:23 01/02/17  |  
שר החקלאות אורי אריאל אל שר הביטחון אביגדור ליברמן בדרישה שיורה לאלוף פיקוד המרכז למנוע את הריסת השטחים החקלאיים השייכים לתושבי עמונה בניגוד לצו. במכתו ציין אריאל כי "הוראת בג"ץ להרוס את בתי היישוב שיש עליהם צווי הריסה מנהליים, במפורש לא כללה הוראה להרוס את החקלאות". אריאל הוסיף כי "הרס החקלאות יכול להתפרש כהפרת צו שיפוטי".
+דרור ישראל והנוער העובד והלומד במסר לבני עקיבא בעקבות הפינוי
15:53 01/02/17  |  
תנועות הנוער דרור ישראל והנוער העובד והלומד במסר לבני עקיבא בעקבות הפינוי בעמונה: "לחברינו וחברותינו בבני עקיבא ובציבור הדתי לאומי, על אף חילוקי הדעות המהותיים והעמוקים הקיימים ביננו בנושא ההתיישבות בשטחים אנו כואבים יחד אתכם את כאב הפינוי. מי ייתן ונדע יחד למרות ואף על פי למצוא את הנתיב הנכון לשגשוגה ופיתוחה של ישראל שלנו. לו יהי".
+המשטרה: 13 שוטרים נפגעו קל
14:43 01/02/17  |  
הודעת המשטרה: נכון לעכשיו כ-13 שוטרים נפצעו במצב קל כתוצאה מהשלכת חומרים בלתי מזוהים לעברם, ידויי אבנים ובקבוקי זכוכית וכו'. משטרת ישראל עצרה עד כה 4 חשודים בגין הפרת הסדר הציבורי. בנוסף הורחקו עשרות מפרי סדר אל מחוץ לישוב. נציין כי 7 משפחות התפנו עד כה עם ילדיהם בהסכמה במסגרת ההידברות והשיח שהתקיים מולם.
+הדסה: שלושה נפגעים קל בעמונה
14:21 01/02/17  |  
אל חדר המיון בהדסה הר הצופים פונו בשעות האחרונות שלושה נפגעים במצב קל מן הארועים בעמונה - אזרח בן 28, עם חבלות קלות ושתי לוחמות מג"ב במצב של היפותרמיה קלה, שמקבלות טיפול לחימום.
+ראשי בני עקיבא יקראו לנוער לא להתעמת
14:19 01/02/17  |  
בדקות אלה עולים לעמונה הרב חיים דרוקמן ראש מוסדות בני עקיבא ומנכ"ל רשת ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט. זאת בתיאום עם הצבא והמשטרה השניים יקראו לבני הנוער לא להתעמת עם המשטרה באלימות.
+ההגיון שבשגעון (1) טראמפ, צווי ההגירה
12:26 01/02/17  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
אלפי אנשים, שהורגלו להניח כי בסל הקניות המשוריין שלהם, המעוגן באורחות חייהם, שוכן לו בנינוחות ולבטח גם כרטיס טיסה לכל מקום אליו יחפצו להגיע - הופתעו מרה
(הפתעה מרה)
+רשלנים או רמאים
09:31 01/02/17  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המדינה קיבלה למעלה משנתיים כדי למצוא פתרון למתיישבי עמונה - ולא עשתה דבר. ואז היא הציעה להם מתווה שלא ניתן ליישם - מתוך רשלנות או ברמאות מכוונת
אזרחים סוג ב'? [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]
אזרחים סוג ב'? [צילום: רויטל הלברשטט]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפינוי נמשך, רוב המשפחות פונו
תגובות  [ 20 ] מוצגות   [ 20 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הפכו ישראל לאבודה
1/02/17 07:51
 
ישראל 2017.
1/02/17 08:40
 
הערבים עובדים.
2/02/17 07:09
 
רבקה שפק ליסק
1/02/17 09:17
 
נחמה, מורה כתה א.
1/02/17 14:52
 
רבקה שפק ליסק
1/02/17 16:21
 
לגב' שפק-ליסק
1/02/17 20:06
2
שפרירית
1/02/17 14:44
3
שפרירית
1/02/17 14:53
4
שפרירית
1/02/17 15:02
5
הכי יפה
1/02/17 15:28
6
קורא
1/02/17 17:24
 
שפרירית
1/02/17 18:54
7
חשדנית
1/02/17 18:19
8
חשדנית
1/02/17 18:56
 
לחשדנית
1/02/17 19:58
9
נפגעי מזרחי-טפחות
1/02/17 19:21
10
רבקה שפק ליסק
1/02/17 20:08
11
למפכ"ל המשטרה
1/02/17 20:14
12
דר יוסף טילס
2/02/17 09:55
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  הקרב על עמונה
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הביטחון, אביגדור ליברמן, סיכמו ביניהם על הענקת אישור לבניית 3,030 יחידות דיור חדשות שייבנו ביישובים יהודיים ביהודה ובשומרון.
31/01/2017  |  איציק וולף  |   חדשות
שמונה גדודים של צה"ל נערכו (יום ג', 31.1.17) בסביבות המאחז עמונה. זאת, לקראת פינוי סופי של תושבי המאחז. הגדודים מחולקים לשתי חטיבות הנערכות לקראת הפינוי שקיבל בפקודות הצבא את השם 'גן נעול 2'.
31/01/2017  |  איציק וולף  |   חדשות
לא סוד הוא שנשמעה מעבדכם בעבר ביקורת, לעתים נוקבת, על המפלגה בראשה אתם עומדים. כמו רבים גם אני מודע לדברים הטובים. בחינוך נעשים דברים חשובים, ניכרת השפעת מה על מהלכים ביטחוניים, ישנה עשייה ללא לאות במשרד המשפטים כדי לנערו ממגמה אנטי יהודית ופוסט ציונית- מלאכת קודש ממש. יש עוד דברים טובים לומר, בצד ביקורת ואפילו נוקבת, בראשה הסכמה בפועל לשחרור שבעים ושישה רוצחים ערבים ניאו נאצים עת ישבתם בממשלה.
31/01/2017  |  בעז שפירא  |   מאמרים
המדינה הגיבה (יום ב', 30.1.17) לעתירה המבקשת לבטל את צו 1777 המאפשר את מימוש מתווה עמונה, כפי שסוכם בין המדינה לנציגי המתיישבים.
30/01/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע (יום א', 29.1.17) לראש המשלה בנימין נתניהו כי הוא אינו מתכוון להגן בבג"ץ על מתווה עמונה וחוק ההסדרה.
29/01/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   הקרב על עמונה  /  מי ומי  
ארכה של 45 יום לפינוי עמונה  /  איתמר לוין
עמונה: מסכימים לפינוי שקט  /  עידן יוסף
בג"ץ צפוי לדחות פינוי עמונה  /  איתמר לוין
חוכמת בדיעבד  /  שלומי פרידמן
ממשלת תרבות הכלום  /  בנצי גיספאן
זכות היסוד לקורת גג (ועכשיו ההצגה)  /  אפרים הלפרין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il