|
[צילום: חן לאופולד, פלאש 90]
|
|
|
|
|
מאור בן-נעים, העוסק בקידום מכירות, תובע 2.6 מיליון שקל מהפרסומאי יריב אברהם. בן-נעים הוא בעליה של חברת דה וולף מרקטינג, לשיווק דיגיטלי.
בן-נעים אומר, כי הוא ואברהם נפגשו בדצמבר 2014, כאשר עבדו יחדיו בקמפיין של יש עתיד - אברהם ניהל את הקפיין והוא עצמו ניהל את תקציב המדיה. לאחר הבחירות קיבל בן-נעים את תקציב הפרסום הדיגיטלי של חברת אירוקה, ולדבריו הוא ואברהם סיכמו של הקמת שותפות בתחום הדיגיטל, אך חוזה השותפות לא נחתם.
בן-נעים טוען, כי לימים גילה, כי אברהם אינו מעוניין להמשיך בשותפות לאחר שהצליח כנראה להשיג את מטרותיו ולא היה זקוק לו מבחינה מקצועית. עוד הוא טוען, באמצעות עוה"ד אלברט בן-פורת ואהרון שורץ, כי אברהם הקים לבדו את חברת נייטי ניין והציג אותה כחלק מהפעילות המשותפת, למרות שאת התמורה נטל לעצמו.
לטענת בן-נעים, בינו לבין אברהם נוצר קשר של שותפות עסקית והם פעלו בשיתוף פעולה, ואולם אברהם סירב לשלם לו את הכספים שהוא מחויב לשלם בהתאם להסכם ביניהם. בן-נעים מבקש מבית המשפט לחייב את אברהם לפצות אותו בגין אובדן הכנסות פוטנציאלי מחלקו בשותפות, להשיב לו את הכספים ששילם עבור פעילותה ולשלם לו פיצויים נוספים. טרם הוגש כתב הגנה.