|
[צילום: Chris Pizzello/Invision/AP]
|
|
|
|
|
גל גדות היא המנצחת הגדולה של הסופרבול עם הפרסומת הכי מדוברת והאהובה ביותר. המגיבים על הפרסומת באינטרנט הם 58% גברים ו-42% נשים שמרביתם בין הגילאים 13-34 - כך עולה מסקר (יום ב', 6.2.17) על פרסומות הסופרבול שביצעה חברת Taykey הישראלית, המודדת פופולריות של נושאים שונים באינטרנט על בסיס שיח ברשתות חברתיות, טוקבקים ושיתופי תוכן. נתונים אלו משוקללים לציון פופולריות המאפשר למדוד את יחס הגולשים כלפי אנשים או ארועים.
שיח הרשת סביב גדות העניק לה ציון 97, היא גברה על מליסה מקארתי שזכתה לציון 87, במקום השלישי דורג ג׳סטין ביבר עם ציון 80, מיסי אליוט (78), איימי אדמס (75), טינה פיי (74), ויולה דייויס (73). ליידי גאגא שפרסמה חברת תכשיטים קיבלה על הפרסומת ציון 70 אך ההופעה שהיא ביצעה במחצית הזניקה אותה לסלבריטאי המוזכר ביותר באינטרנט בזמן הסופרבול.