ערב עיון מטעם המי"ל ואיגוד חברות הפרסום: יחסי האמון בין פרסומאים ומפרסמים.
המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), בשיתוף עם "איגוד חברות הפרסום", יקיימו ערב עיון למנהלים על יחסי האמון בין פרסומאים ומפרסמים. ערב העיון יתקיים ביום שני, 16.02.2004במלון "קראון פלזה" בתל-אביב (16:00-19:00).
את הכינוס ינחה ד"ר יובל קרניאל, ממשרד עו"ד שבלת, ישראלי, רוברטס, זיסמן ושות'.
מנכ"ל המי"ל, יצחקי חן, ציין כי היחסים בין המפרסמים לבין משרדי הפרסום והפרסומאים היו תמיד מורכבים ומיוחדים. אחרי הכל, מדובר ביחסים בין החברה המפרסמת ומנהליה לבין אחד הספקים האסטרטגיים החשובים ביותר בעולם המודרני - הפרסומאי.
עם זאת, בעקבות הסכסוך המתוקשר והגלוי בין חברת "פלאפון" למשרד הפרסום "מקאן אריקסון", עלו על פני השטח מרכיבים שונים של המתח הגלוי והסמוי בין המפרסם לבין הפרסומאי.
ערב העיון יעסוק, בין היתר, במורכבות שביחסים הללו, בהסכמים המקובלים בעולם ובישראל בין המפרסם לפרסומאי, לרבות משמעותם המשפטית, המסחרית והאתית של הסכמים אלה. כמו-כן, יבחנו נושאים כמו מהות יחסי האמון בין שני הגורמים, שיטות התגמול של משrsי הפרסום, תפקידם של אמצעי התקשורת בתהליך והיחס בין חופש העיסוק לחובות הסודיות ותקופת הצינון בעת סיומם של היחסים.
על הדוברים בכינוס נמנים: אבנר בראל - יו"ר איגוד חברות הפרסום, פרופ' יעקב הורניק - ראש החוג לניהול בביה"ס רקאנטי באוניברסיטת תל-אביב ועו"ד אלי זוהר - ממשרד עו"ד זהר-מ. זליגמן.
במהלך ערב העיון יתקיים רב-שיח על המורכבות שביחסי פרסומאי-מפרסם - יחסי עבודה, התקשרות, היבט ההדדיות בהסכמי התקשרות, צינון וסיום ההתקשרות ומחוייבות לסודיות. את הרב-שיח תנחה ד"ר אוה ברגר - ראש מסלול פרסום ותקשורת שכנועית בביה"ס לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל, וישתתפו בו: פנינה שנהב - סמנכ"ל שיווק ומכירות ב"בזק", אודי פרידן - מנכ"ל ראובני-פרידן IPG פרסומאים, עמוס טל-שיר - מנכ"ל פרסום פובליסיס אריאלי וד"ר יובל קרניאל.