|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

"משרד העבודה מעודד מסחר בשבת" <br>

יו"ר הוועדה לצדק חלוקתי דורש אכיפה נחושה ומוחלטת נגד עסקים הפתוחים בשבת בניגוד לחוק משרד העבודה: קנסנו רשת גדולה בכמיליון שקל, חסרים לנו כ-40 פקחים
28/02/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
עידן אבואב מגיש תלונה נגד עובדת שהועסקה בשבת
עו"ד אבוהב מגיש תלונה למשרד העבודה באמצע הדיון [צילום: מן הטלוויזיה]

משרד העבודה אינו אוכף באופן מכוון את חוקי העבודה בשבת, ואנשיו אינם ממהרים לאכוף ולתת קנסות של 60-50 אלף שקל מחשש לעליהום. כך מאשים (יום ג', 28.2.17) יושב-ראש הוועדה לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי, ח"כ מיקי זוהר.

במסגרת דיון שקיימה הוועדה בנושא השפעת אי-אכיפת חוקי המנוחה על עסקים, אמר זוהר כי מי שגרם לתופעה המטורפת, כלשונו, של מסחר מסיבי בשבת הוא משרד העבודה שמעלים עין. "המשרד לא אוכף ומעודד מסחר בשבת, אחרת לא הייתה צמיחה כל כך גדולה במספר העסקים הפתוחים בשבת. אם הוא אוכף - הוא עושה זאת באופן סלקטיבי, ואינו מבצע את עבודתו כהלכה", אמר זוהר. "יש אחריות בנושא גם למשרד הכלכלה (האחראי להעסקים הקטנים והבינוניים, ע.י.). זו טעות שהנושא קשור גם לרשויות המקומיות". הוא קרא לאכוף בנחישות ובאופן מוחלט את החוק.

מאיר דוד, נציג אגף אכיפה והסדרה במשרד העבודה, הודה חלקית בהאשמות ותלה זאת בהיעדר כוח אדם. לדבריו, בשנת 2016 נבדקו 3,000 מעסיקים, לאו-דווקא בתחום ההעסקה בשבת, אלא גם ביתר תחומי העבודה. "יש לי רק 50 מפקחים. בשנה האחרונה עזבו אותי 30 עובדים כתוצאה משכר נמוך ותנאי העסקה קשים. אנחנו במצב בו 40-30 תקנים לא-מאוישים, וזה תהליך לאייש כי יש מכרזים.

דוד גילה כי רשת גדולה קיבלה לאחרונה עיצום כספי של שני מיליון שקלים. הוא סירב בתוקף לציין את שם הרשת, והפנה את השואלים לאתר משרד העבודה, אולם בדיקת News1 מעלה כי המידע שנמסר לוועדה אינו אמת, ופרטי הרשת אינם מופיעים באתר המשרד.

ממשרד העבודה נמסר כי הקנס שהוטל על הרשת עומד על 929,240 אלף שקלים, אולם כרגע שמה אינו ניתן לפרסום עד לסיום הליכי הטיעון מול המעסיק והוצאת החלטה סופית אשר תפורסם באתר האינטרנט של המשרד. עוד אומרים במשרד כי סך סכום העיצומים שהוטלו בשנת 2016 בגין העסקה אסורה במנוחה מסתכם בכ-2,000,000 שקלים. משמעות הנתון היא שסכום העיצום על אותה רשת מהווה כ-50% מכלל הקנסות שהוטלו.

עו"ד עידן אבוהב מהעמותה החילונית "שבת ללא מסחר", אמר: "זכות בעל עסק שלא לעבוד בשבת היא בעיני זכות יסוד ופוגעת בכבוד האדם ובשוויון. אולם אכיפה אַיִן. הגשתי תלונה למשרד נגד חנות רהיטים שפתוחה בשבת, אך היא לא טופלה. עירבתי חברי כנס, אך הם אוימו על-ידי המשרד שאמר להם: 'מה לח"כ להתעסק בנושאים פליליים?', ונרתעו".

אבוהב קרא למנהלת מינהל הסדרה ואכיפה, יפה סולימני, לייעל האכיפה. רגע יוצא דופן נרשם כאשר אבוהב קם ממקומו, והגיש לנציג משרד העבודה תלונה בגין העסקתה בשבת של עובדת AM:PM הקרויה בשם העברי "אילנית שמואל", שמכרה לו גלידה.

עו"ד אור רוזנמן מהלשכה המשפטית במשרד העבודה ביקש להבדיל בין שאלת פתיחת העסקים וזהות העובדים המועסקים ביום מנוחתם השבועית. לדבריו, הסמכות לעניין פתיחת עסקים היא מכוח חוקי עזר עירוניים, ואילו משרד העבודה עוסק בהעסקת העובדים.

אבוהב קטע אותו ותיקן תוך שהוא מצטט מסעיף 9א' לחוק שעות עבודה ומנוחה: "הטענה שלכם כאילו מותר לבעל עסק מותר לפתוח את שעריו ולהעסיק לא-יהודים היא טענה שאין לה בסיס בחוק שעות עבודה ומנוחה - לא לפי דברי ההסבר לחוק, לא לפי החלטות בית המשפט העליון ואם יש דבר שבית המשפט לא נסוג בו מילימטר - למעט העצה שנתנו לעיריית ת"א לתקן את חוק העזר - זה נושא השבת". היו"ר זוהר חיזק את דבריו, ואמר כי משרד העבודה מנציח את העוול בכך שהוא מאפשר לעסקים לשלם קנס ולהמשיך לעבוד בשבת. עו"ד רוזנמן התחמק ממתן תשובה.

יו"ר הוועדה ציין כי הרבה מאוד עובדים מגיעים לעבוד בשבת למרות שאינם רוצים, אחרת יפוטרו. הוא אמר כי זהו אבסורד שמביא למצב אנטי-חברתי ואנטי-סוציאלי, "ואני לא מתיימר להיות סוציאלי. גם בעסקים אנחנו מחפשים תחרות הוגנת. הפקרת העסקים קטנים פירושה פגיעה במנוע הצמיחה", דברי זוהר.

את משרד הכלכלה ייצג נעם דשא, סטודנט בסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, שאמר כי המשרד תומך באכיפה מידתית. זוהר ביקש שירחיב, אך לא היה לו מה לומר וזוהר אמר בחיוך: "תגיד לשר שיפַתח עמדה מהר".

רועי כהן, נשיא להב (לשכת ארגוני העצמאים), אמר כי אם ייפתחו בשבת עסקים ברחוב סוקולוב יגיעו פקחים עם אקדחים שלופים בשל זעקת דתיים, אך 200 מטרים משם פועל באין מפריע קניון שוקק, שהחוק אינו נאכף בו רק משום שפועלות בו רשתות גדולות כמו קסטרו, נייק ואייס. זו לא מדינת חוק אלא ג'ונגל בה החזק מנצח. 30% מהמסחר עבר לימי המנוחה. אם המדינה רוצה שיעבדו בשבת - שתעביר חוק. אבל החוק היום קובע הפוך, והרשויות המקומיות והמדינה מעלימות עין. לא ירחק היום בו ייפתחו בשבת גם משרדי עורכי דין, סוכני ביטוח, יועצי מס ורואי חשבון. 43,500 בתי עסק קטנים נסגרו, וחלק מזה בגלל שהרשתות פתוחות בשבת".

מנכ"ל שבת שוויון, רועי לחמנוביץ': "פגיעה בעסק קטן היא פגיעה במשפחה. לא מדובר רק על מרכולים כפי שהתקשורת מנסה להציג, אלא בעסקים קטנים בכלל. היעדר אכיפה ע"י הרשות המקומית והמדינה - הוא תופעה מזעזעת. אם לא ייצאו הנחיות ברורות למשרד העבודה ולרשויות דרך משרד הפנים אנחנו בבעיה. אמשיל זאת למנהרה מתחת לחברה הישראלית שמועברים בה דברים רעים, ובסוף הקריסה של המנהרה תהיה טוטלית". בדיון גם עלתה טענה לפיה גובה הקנס אינו דיפרנציאלי, ויש להתאמו למחזור המסחר.

עדי ארבל, מנהל פרויקטים במכון לאסטרטגיה ציונית, הציג נתונים שנאספו במכון בעניין פתיחת עסקים ומקומות בילוי בשבת: 39 מתוך 196 קניונים ומרכזי קניות פתוחים בשבת, 42 מתוך 43 בתי קולנוע פתוחים בשבת, כמו-כן 39 מתוך 85 היכלי תרבות ותיאטראות, 37 מתוך 57 מוזאונים מוכרים, 37 מתוך 38 גנים לאומיים וכל שבעת גני החיות בארץ פתוחים בשבת. בהשוואה בין מחוז תל אביב לירושלים: 29% מהקניונים ומרכזי הקניות במחוז ת"א פתוחים בשבת לעומת 0% באזור י-ם, בת"א פתוחים כל בתי הקולנוע בשבת לעומת 80% בירושלים. לדבריו, כממצא מובהק קיימת מגמה כלל עולמית של צמצום המגבלות על פעילות מסחר בימי מנוחה, מאז שנות ה-70, התעצמות נוספת בשנות ה-90 ושיא בשנים האחרונות. ארבל קרא לשקול יום מנוחה ביום שישי, וח"כ זוהר אמר כי ביום הזה דתיים עסוקים בהכנות לשבת ולכן יום שלישי עדיף. תני פרנק מתנועת נאמני תורה ועבודה קרא להסדיר את נושא העבודה בשבת בכנסת, ולא להמתין לבג"ץ. נציג ארגון חותם, אבנר פורת, אמר כי ישנה רמיסה של החוק, והביע צער על עמדת היועץ המשפטי לממשלה לתת לגיטימציה להפרת החוק בתחום משחקי הספורט בשבת.

בסיכום הדיון הודיע ח"כ זוהר כי יפנה לשר העבודה חיים כץ ולשר הכלכלה אלי כהן בדרישה לפעול לאכיפה מוחלטת של חוקי המנוחה ופתיחת עסקים בשבת. עוד מסר כי יפעל לקדם את הצעת חוק השבת. יצוין, כי חלק ניכר מהדיון סטה ממחוזות הדיון על האכיפה להצעת חוק השבת, שמבקש ח"כ זוהר לקדם יחד עם חבריו רחל עזריה, מנואל טרכטנברג ואלעזר שטרן. ח"כ יעל כהן-פארן (המחנה הציוני) אמרה כי תתמוך בהצעת החוק שלו. לדבריה, בניגוד לתחומי הרוח והאמנות, מסחר בשבת פוגע ברוח השבת ובעסקים הקטנים. ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת) כינה את פתיחת העסקים בשבת "התנהלות בעייתית". הוא ביקש לאמץ מודל חדש של הסטטוס-קוו, לוגי - כלשונו, שהציע בהיותו מועמד לראשות עיריית ת"א - בו חנויות מכולת יעבדו בשבתות בתורנויות, לפי שכונות. "אם נתעלם - יתמוטט ענף המכולות בת"א", אמר.

תאריך:  28/02/2017   |   עודכן:  28/02/2017
עידן יוסף
+53 היתרים לשאת צרה ב-5 השנים האחרונות
22:06 28/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שתי העילות הרווחות להיתר לשאת אישה נוספת הן חוסר יכולת של אישה לקבל גט בגלל מצב מנטלי או מצב רפואי וסרבנות קשה של אישה לקבל את הגט למרות שביה"ד
([צילום אילוסטרציה: מרים אלסטר/פלאש 90])
+הנגבי מונה לגשר בנושא הכותל
19:33 28/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מחלוקת בליכוד: גליק וברקו בעד כותל רפורמי, אמסלם וחזן נגד  ▪  נתניהו: אם בג"ץ יכריע בסוגיה - שני הצדדים יפסידו  ▪  שרנסקי: מתווה הכותל וסוגיות דומות הגיעו לנקודה רגישה
(הנגבי. מינוי של נתניהו [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+"סיטיפס סוחטת את המדינה ע"ח הציבור"
18:44 28/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
האוצר: המדינה הסכימה לשלם 350 מיליון אירו להארכת שלוחות הרכבת בגלל ההסכמים מול סיטיפס, למרות שאפשר היה לבנות את המסילה בשליש מהעלות ערוכים גם להביא זכיין אחר"
([צילום: פלאש 90])
+פיקוח על עבודת מטה הממשלה לקראת תום זיכיון כיל
16:37 28/02/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ח"כ גפני: "לא נאפשר גרירת רגליים. 2030 זה אומנם נראה רחוק אבל ביחס לגודל העניין זה מעט זמן"
(גפני. לא נאפשר גרירת רגליים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+אל-על: הוצאנו מעל 8 מיליון ד' על פיצוי לטסים
14:01 28/02/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך תגובת סמנכ"לית השירות של החברה בדיון בוועדת הכלכלה הצעה לקראת קריאה ראשונה לסגור פרצות בחוק לפיצוי בביטול טיסה  ▪  משרד התחבורה: כבר היום נוסעים היוצאים מאירופה יכולים לתבוע פיצוי לפי הדין האירופי
([צילום: פלאש 90])
+בג"ץ עשוי לבטל את מס ריבוי הדירות
13:25 28/02/17  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
השופטים תוהים האם לאחר שהכנסת והמדינה הודו תהליך החקיקה היה פגום, ניתן להסתפק רק בהתראה כלפי מקרים דומים בעתיד  ▪  הוציאו צו על תנאי וקבעו שהעתירות יידונו בפני הרכב מורחב
(נעם סולברג. "נו נו נו" [צילום: איתמר לוין])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דוד גילה / David Gilo   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר דוד / Meir David   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עדי ארבל / Adi Arbel   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי כהן / Roee Choen   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"משרד העבודה מעודד מסחר בשבת"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכלכלה של הכנסת, החלה (יום ג', 28.2.17) להכין לקריאה ראשונה את ההצעה לתיקו חוק שירותי תעופה, העוסק במתן פיצוי וסיוע לנוסעים בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה. ההצעה נועדה לתקן את החוק שיזם ח"כ טיבי ואושר לפני כ-5 שנים, שמסדיר את הפיצוי והסיוע להם זכאי נוסע שטיסתו בוטלה או עוכבה. ח"כ טיבי הוסיף כי מדובר באחד החוקים הצרכניים ביותר, שאף הביא לירידה משמעותית במספר הטיסות שעוכבו או בוטלו. עם זאת, חברות התעופה מנצלות פרצות בחוק ומכרטסות רק 24 שעות לפני הטיסה ופוגעות ביכולת של הצרכנים לתבוע פיצוי. לכן הציעו חברי הכנסת טיבי וסעדי לתקן את החוק.
28/02/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
בג"ץ עשוי לבטל את חוק מס ריבוי דירות, בשל הפגמים שנפלו בהליך החקיקה. כך עולה מהערות השופטים בדיון (יום ג', 28.2.17) בשורה של עתירות שהוגשו נגד החוק. עם זאת, השופטים הדגישו כי מדובר רק בצד הפרוצדוראלי, כך שהכנסת תוכל לשוב ולחוקק אותו בהליך תקין.
28/02/2017  |  איתמר לוין  |   חדשות
הוועדה לענייני ביקורת המדינה בראשות ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) קיימה (יום ג', 28.2.17) דיון בנושא מכירת אופציות בינאריות מישראל ללקוחות זרים בחו"ל. כזכור, הוועדה מטפלת מזה זמן בתופעה, וכעת הוצג במהלך הדיון תזכיר חוק שיאפשר למשטרה ולרשות לניירות ערך לאכוף את העניין.
28/02/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ג', 28.2.17) לקריאה שנייה ושלישית, הצעת חוק שמטרתה להבטיח את סופיות הסליקה במערכת הסליקה של הבורסה בתל אביב, זאת לצורך מזעור החשיפה לסיכונים שונים אליהם חשופים חברי הבורסה והסוחרים בה, בין השאר בעקבות אפשרויות של רישום מוטעה וכן על-מנת לעמוד בסטנדרטים הבינ"ל הנהוגים במסלקות הקשורות לניירות ערך. זאת נוכח ההכרה בסיכונים הכרוכים בסליקה ע"י הבנק הבינ"ל לסליקה (BIS) וע"י ארגון רשויות ניירות ערך הבינ"ל (IOSCO), שהובילה אותם לקבוע עקרונות בינ"ל אשר יחולו על תשתיות שוק פיננסיות ובכלל זה, על מערכות לסליקת ניירות ערך ונגזרות מהן.
28/02/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
גרעונות בתי החולים שבהם מאושפזים פצועים סורים: משרד האוצר הודיע כי הנושא בדיון, כולל השיפוי של משרד הביטחון למשרד הבריאות. ממשרד ראש הממשלה נמסר כי המשרד עמל על מציאת פתרון וכי מנכ"ל המשרד יקיים בהמשך השבוע פגישה עם משרדי הבריאות, האוצר והביטחון כדי להגיע למתווה מוסכם לטיפול בפצועים הסורים - הדברים נאמרו בדיון שהתקיים (יום ג', 28.2.17) בוועדה לזכויות הילד בנושא 'חינוך ובריאות ללא גבולות', במרכזו עמד נושא החינוך לילדים המאושפזים בבתי החולים.
28/02/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
המנכ"ל תידרש להסביר מה ייעשה במוניות השירות   /  עידן יוסף
גננת בצהרון: שמחה שלא הבאתי ילדים לעולם  /  עידן יוסף
הקמת המאגר הביומטרי אושרה סופית   /  עידן יוסף
מה יש למהר  /  איתמר לוין
העציץ של משרד הביטחון  /  עידן יוסף
חוק ההסדרה יעשה סדר  /  בצלאל סמוטריץ'
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
בספרו "סכין" חושף ראשדי את התקיפה שכמעט ושמה קץ לחייו    במהלך הרצאה התפרץ אותו צעיר לעבר ראשדי ובמהלך הקטטה האלימה דקר את הסופר בכל חלקי גופו
ארז שושני
ארז שושני
ישנה חשיבות רבה לצרוב כבר כעת בתודעה הציבורית את ההכרח לחוקק בחוק יסוד מספר עקרונות מרכזיים לשמירה על הביטחון הלאומי בעתיד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il