|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
הוועדה לקידום מעמד האישה ציינה את יום האישה הבינ"ל [צילום: דוברות הכנסת]

"לאמץ את יעדי האו"ם לפיתוח בר-קיימא"

יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה, ח"כ תומא-סלימאן: "מצוקתה של כל אישה היא סימן לעוולות חברתיות כלכליות ופוליטיות. יעדי האו"ם מהווים תשתית לשיפור הווה ולבניית העתיד אשר ניתן לחלום"
08/03/2017  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות

הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, בראשות ח"כ עאידה תומא-סלימאן קיימה (יום ג', 8.3.17) מספר אירועים לציון יום האישה הבינ"ל, אשר מצוין היום בכנסת.

הדיון המרכזי של היום עסק עמד בסימן יעדי פיתוח בר-קיימא (Sustainable Development Goals או SDG), אשר הוחלט עליהם באו"ם, ואימוצם בישראל, תוך התאמתם ברמה המקומית. דיון זה נערך בהשתתפות יו"ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין, וחברות וחברי כנסת רבים.

יו"ר הכנסת אמר בפתח הדיון: ״33 חברות כנסת מכהנות כיום לעומת 12 בכנסת הראשונה, כך שעברנו כברת חשובה אך עדיין לא מספיקה בדרך לשוויון מגדרי במרחב הציבורי, ואנחנו רק בעיצומה. מעמד הנשים בישראל אינו דומה למה שהכרנו בעבר וקולן נשמע רם וצלול מאי פעם. יום האישה הבינ"ל, המצוין היום בכנסת, איננו הוקרה חד-פעמית לנשים, אלא הזדמנות לחשבון נפש לגבי ההתקדמות מחד והטעון שיפור מאידך״.

ח"כ תומא-סלימאן: "כאשר מדברים על שוויון, צריך להתחיל בשוויון בהזדמנויות. אם תתנו לנו הנשים הזדמנות שווה, אנחנו כבר נעשה את כל השאר, ונגיע לכל המקומות שאנו חולמות עליהם, כי יש לנו את היכולות. אני מברכת את כל הנשים על יום זה, בו אנו חוגגות את כל מה שהשגנו, אבל תמיד זוכרות כי הדרך עוד ארוכה. מערכת הזכויות של כל אדם ואישה מושתת על ארבע עוגנים - שוויון, דמוקרטיה, שלום וצדק חברתי. אלה חייבם להתקיים ואין וטעם לנסות ולהפריד בין האישי והפוליטי. אי-אפשר להפריד בין מה שקורה לנו במרחב הציבורי למה שקורה לנו בתוך הבית והמשפחה. מצוקתה של כל אישה היא לא בעיה אישית, אלא סימן לעוולות חברתיות, כלכליות ופוליטיות המסמלות את השלטון הפטריארכיה בחברה".

"הוועדה מציינת היום את הSDG - אשר מהווים את התשתית לשיפור ההווה ולבניית עתיד אשר ניתן לחלום עליו. מדינת ישראל טרם התחילה בהליך אמיתי של אימוץ והטמעת היעדים, אם כי פה בכנסת היו"ר כבר קיים דיון ראשון בנושא, והוועדה מיד הרימה את הכפפה. הוועדה בראשותי תוביל שיח אמיתי סביב הנושא, שייבחן יעדים ואומדנים אשר יובלי לשוויון בין מגדרי ותוך-מגדרי, כלומר גם בין הקבוצות השונות של הנשים. אנו נקים קבוצת עבודה אשר תעשה זאת וכן תיאבק עד שמדינת ישראל תפתח תוכנית ממשלתית ברורה ומחייבת לאימוץ והטמעה של הSDG"".

אורלי אלמגור-לוטן, ממרכז המחקר והמידע של הכנסת, הציגה לחברי הכנסת מצגת ובה סקירה על הSDG וההיבטים המגדריים בהם: "פיתוח בר-קיימא, או קיימות, הוא היכולת לתת מענה על צרכי הווה מבלי לפגוע ביכולת הדורות הבאים לענות על צרכיהם. כיום מדובר בהטמעת שיקולים מתחומי החברה, הכלכלה והסביבה בתהליכי קביעת מדיניות וקבלת החלטות. היעד החמישי מבין 17 היעדים ב-SDG עוסק במפורש בנושא השוויון המגדרי, אך למעשה ניתן בהחלט למצוא היבטים מגדריים בכל ה-17. החלטת האו"ם מספקת גם סל כלים מאוד רחב, בכדי לאפשר לכל מדינה לבחור לעצמה את הכלים המתאימים לה באופן ספציפי. הגורמים האמונים על תכלול הSDG בישראל הן משרד ראש הממשלה ומשרד החוץ, אך טרם התקבלה החלטת ממשלה בנושא, ולמעשה אף טרם הוכנה הצעת מחליטים בנושא".

ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת): "הSDG הוא מנוע בינלאומי מצוין לקידום המטרות שאנחנו רוצים להשיג כאן בישראל בשורה ארוכה של נושאים, כולל שוויון מגדרי. הרעיון הזה, שהתחיל את דרכו מהחשיבה הסביבתית, התפתח להבנה שבלי דיון חברתי רציני ומעמיק על מצבם של בני האדם השונים שחיים בכוכב הזה, איפה הם נמצאים ואיך הם חיים, אנחנו לא נוכל להביא שינוי משמעותי״.

השופטת (בדימוס) סביונה רוטלוי, הפעילה כיום בעמותת "נשים עושות שלום": "המלחמות התכופות והנרטיב שלנצח נחיה על חרבנו מעכבים את הגעתנו ליעדים של שוויון ורווחה. דוח מבקר המדינה על 'צוק איתן' הוא כתובת על הקיר שמביאה אותנו לדרוש מכל מנהיג לייצר אלטרנטיבה מדינית. אנו כנשים חייבות להביא את קולנו, להביא דרישה בלתי מתפרשת לשינוי הראייה החד-ממדית בציבור, שכרגע היא הראייה של הצבא".

בסיום הדיון ביקשה רוטלוי להעיר כי היעדרותה של השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל, מיום שכזה אינה מוסברת, מה גם שאמרה שתגיע, ויתרה על כך, העובדה כי יום זה מצוין כאשר אין אישה העומדת בראש הרשות לקידום מעמד האישה, זועקת לשמים.

יו"ר הוועדה הודתה לרוטלוי על הערתה הנכונה, ואמרה כי אכן המתינה לשרה לכל אורך הדיון, אך היא מבקשת להתמקד היום בSDG, ומודה לכל המשתתפים הרבים שבאו לציין את היום החגיגי.
יעדי פיתוח בר קיימא של האו"ם - היבטים מגדריים / מצגת
הטמעת שיקולים מתחומי החברה, הסביבה והכלכלה בתהליכי קבלת החלטות וקביעת מדיניות. יעדי פיתוח בר קיימא של האו"ם (SFG) - 17 יעדים, 169 יעדי משנה, וסל יעדים שונה בכל מדינה

תאריך:  08/03/2017   |   עודכן:  08/03/2017
מירב ארד
+עולי ברזיל נתקלים בקשיים ייחודיים
18:50 08/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במהלך דיון בוועדת העלייה עלו טענות על המרת רישיון הרפואה של עולים מברזיל וכן על מכשול השפה של העולים
(ברזיל [צילום: AP])
+האם הצ'רקסים הצילו ילדים יהודיים בשואה
18:38 08/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת החינוך ל'יד ושם': לא נעשתה עבודת מחקר מעמיקה על הצלת ילדים יהודיים על-ידי תושבי הכפר הצ'רקסי בסלניי במהלך מלחמת העולם השנייה
(בית קברות יהודי בהרי הקווקז)
+"לבוא לבדוק מוצר בירושלים זה רחוק"
18:28 08/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כבל: המדינה לא עושה מספיק בסיוע לתעשיה הישראלית ומאות חברות נסגרות  ▪  תעשיינים רבים סיפרו על קשיים למכור מוצרים מובילים דווקא לחברות ישראליות: "תנו לנו להתמודד כשווים מול שווים ואנחנו אוכלים את החברות מחו"ל בלי מלח"
(ישיבת הוועדה)
+בטרומית: תקופת לידה והורות לבן זוג של עובדת שילדה תאומים
17:14 08/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק עבודת נשים (תיקון - תקופת לידה והורות לבן זוג של עובדת שילדה יותר מילד אחד), התשע"ז-2016 של חבר הכנסת יואל חסון וקבוצת חברי כנסת. חוק עבודת נשים קובע כי עובדת שילדה בלידה אחת יותר מילד אחד, זכאית להאריך את תקופת הלידה וההורות שלה בשלושה שבועות נוספים עבור כל ילד, החל מהילד השני. מוצע לקבוע כי בן הזוג של אותה עובדת יוכל לממש במקומה את הזכות לחופשה נוספת בת שלושה שבועות, וזאת אף במהלך תקופת הלידה וההורות של העובדת, החל מיום הלידה.
+250 מיליארד כדי שנגיע לתחבורה ציבורית מערבית
16:56 08/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בעוד 20 שנה ניסע כל יום 60 דקות יותר  ▪  רק 25% מהישראלים משתמשים בתחבורה ציבורית מול 60% בעולם  ▪  מקלב: "על הממשלה להכריז על מערך חרום בתחום התחבורה בדומה לנעשה בדיור"
(הדיון בוועדה [צילום: דוברות הכנסת])
+בטרומית: הקמת מכון להנגשת המשפט העברי
16:31 08/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק יסודות המשפט (תיקון - עקרונות המשפט העברי), התשע"ו-2016 של חבר הכנסת ניסן סלומינסקי וקבוצת חברי הכנסת. מוצע בה שמשרד המשפטים ולשכת עורכי הדין יקימו מכון להנגשת המשפט העברי; אופן הקמת המכון וניהולו ייקבעו על ידי שר המשפטים. סלומינסקי: "החוק הזה אומר לשופט שלפני שהולכים לראות מה אומר החוק האוסטרי או הניו זילנדי, בוא תסתכל מה אומר המשפט העברי, ימצא חן בעינך תאמץ את זה, אם לא - אז אתה יודע מה לעשות". ח"כ זהבה גלאון: "לא יכול להיות שכנסת ישראל תכניס לתוך המשפט ולספר החוקים את המשפט העברי העתיק. זה עוד שלב בדרך להפיכת המדינה למדינת הלכה ולא למדינה דמוקרטית".
+בטרומית: לא יינתן פטור ממס על תרומות למוסד הפועל נגד המדינה
16:05 08/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה (מוסד הפועל לטובת מדינת ישראל), התשע"ז-2017 של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' וקבוצת חברי הכנסת. בהגדרה מוסד ציבורי, מוצע להחריג מוסד שפועל נגד מדינת ישראל בעולם וקורא לחרם נגדה. בנוסף, מוצע לקבוע שהמטרה הציבורית שמקדם המוסד הציבורי תהיה כזו המבוצעת בזיקה ישירה לאזרחי ישראל או יהדות התפוצות.
+בטרומית: מתן דרכון גם לעולים שטרם השתקעו
15:42 08/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הדרכונים (תיקון - מתן דרכון לעולה), התשע"ז-2017 של חברי הכנסת עודד פורר ויוליה מלינובסקי. מוצע בה לקבוע כי שר הפנים לא יסרב לתת דרכון לעולה, בשל כך בלבד שטרם השתקע בישראל.
+בטרומית: הרחבת חוק חינוך חובה חינם לילדים חולים מתחת לגיל 5
15:23 08/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק חינוך חינם לילדים חולים (תיקון - הגדרת ילד חולה), התשע"ו-2015 של חבר הכנסת יוסי יונה וקבוצת חברי הכנסת, והצעה דומה של ח"כ דב חנין. מוצע בה לקבוע כי חוק חינוך חינם לילדים חולים החל כיום על ילדים שגילם מעל 5 שנים, יחול על כלל הילדים החולים הזכאים לחינוך חובה בהתאם לחוק לימוד חובה.
+אושר בטרומית: הסדרת ההתקשרות למימוש מטרות ציבוריות בין משרדי הממשלה להסתדרות הציונית והסוכנות היהודית
14:19 08/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק מעמדן של ההסתדרות הציונית העולמית ושל הסוכנות היהודית לארץ-ישראל (תיקון - התקשרות למימוש מטרות ציבוריות), התשע"ז-2017 של חבר הכנסת דוד ביטן. להצעה זו הוצמדה הצעה דומה של ח"כ נחמן שי.

מוצע לעדכן את המטרות הציבוריות לצורך דיני המכרזים, לגביהן יוכלו להתקשר משרדי הממשלה, יחידות הסמך שלהן ומוסדות להשכלה גבוהה עם המוסדות הלאומיים - ההסתדרות הציונית העולמית והסוכנות היהודית לארץ ישראל בפטור ממכרז.

+חוק המואזין אושר בטרומית ועורר סערה
14:03 08/03/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
חברי הכנסת מסעוד גנאים ואיימן עודה הוצאו לאחר שקרעו את הצעת החוק. חבר הכנסת אחמד טיבי קרע את ההצעה מעל הדוכן  ▪  השר אלקין: המצב החוקי הזה קיים כבר 25 שנה על-פי תקנות הרעש
([צילום: פלאש 90])
+אושר לקריאה ראשונה חופשת הלידה תוארך בשבוע
12:56 08/03/17  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
הרפורמה בתקופת הלידה אושרה לקריאה ראשונה בוועדת הרפורמות במסגרתה חופשת הלידה תוארך בשבוע ויוענקו סל הקלות ליולדות  ▪  יו"ר הוועדה, ח"כ רחל עזריה: "זאת בשורה ענקית לנשים, לאבות ולמשפחות כולן"
(החלטה טובה [צילום: גדי ימפל/פלאש 90])
+תלמידים עם אפילפסיה נדרשים לשלם אלפי שקלים
12:34 08/03/17  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
תלמידים עם אפילפסיה נדרשים לספק אבחון נוירופסיכולוגי שעלותו עלפי שקלים, בנוסף לאבחון הרופא המטפל, כדי לקבל בהקלות בבחינותיו"ר ועדת החינוך קורא למשרד החינוך להסתפק בחוות הדעת של הרופא המטפל: "אין צורך להקשות על ההורים"
(לא עושים די [צילום: אסטבאן פליקס/AP])
+אושר לקריאה שנייה ושלישית: הסוף לברירת קנס
11:28 08/03/17  |     |   לרשימה המלאה
התיקון המוצע נועד לבטל את ההסדר של ברירת קנס ולהפוך את כל עבירות הקנס לעבירות מסוג של ברירת משפט  ▪  הוועדה החריגה את עבירת הקנס שבפקודת מניעת זיהום מי-ים בשמן והותירה אותה כברירת קנס
()
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סביונה רוטלוי   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"לאמץ את יעדי האו"ם לפיתוח בר-קיימא"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הרפורמות התכנסה (יום ג', 7.7.17) לדיון להכנה לקריאה ראשונה בשלוש הצעות חוק המבקשות לערוך רפורמה בחופשת הלידה. במסגרת הרפורמה ייקבע כי "תקופת הלידה וההורות" (לשעבר: 'חופשת לידה') - בתשלום תוארך מארבעה עשר שבועות לחמישה עשר.
08/03/2017  |  יפעת גדות  |   חדשות
בדיון שהתקיים (יום ד', 8.3.17) בוועדת החינוך בנושא תלמידים עם אפילפסיה במערכת החינוך, עלה כי למשרד החינוך אין נתונים על מספר התלמידים עם האפילפסיה במערכת החינוך. לדברי הורים לילדים עם אפילפסיה שהגיעו לדיון, משרד החינוך אינו עושה די כדי להעלות את המודעות למחלה בקרב התלמידים והמורים. עוד עלה כי על-מנת לקבל הקלות בבחינות, על התלמידים חולי האפילפסיה לספק אבחון נוירופסיכולוגי בנוסף להמלצת הרופא המטפל. שרונה נמר אם לתלמיד בן 18 עם אפילפסיה וקשיי קשב וריכוז הנובעים מהמחלה: "אין באפשרותי לשלם 3,500 שקל עבור אבחון נוירופסיכולוגי".
08/03/2017  |  יפעת גדות  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה (יום ג', 7.3.17) לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (תיקון מס' 77), התשע"ז-2016, לפיה כל עבירות הקנס יהפכו לעבירות מסוג ברירת משפט.
08/03/2017  |    |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה (תיקון - הקמת ועדת חריגים לנפגעי פעולות איבה שהתרחשו מחוץ לישראל), התשע"ז-2017, של חברי הכנסת חיים ילין ודוד ביטן, והצעה דומה של ח"כ יוסי יונה.
08/03/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה המיוחדת לזכויות הילד קיימה (יום ג', 7.3.17) דיון המשך בנושא מיגור תופעת שכחת ילדים ברכב. יושב-ראש הוועדה, ח"כ יפעת שאשא ביטון, פתחה את הדיון הרביעי בנושא מאז הקיץ: "התחלנו לעסוק בנושא בצורה אינטנסיבית בחודש יולי עם ריבוי המקרים שזעזעו את כולם והבנו שמדובר במגפה, שזו תופעה שיכולה לתפוס כל אחד. ישבנו בצוות מקצועי ששר הבריאות הסכים שמשרדו ירכז, החלטנו שהולכים למהלך מערכתי של כלל הגופים - משרד החינוך, הבריאות, התחבורה. הגענו לכמה החלטות שחלקן יצאו לדרך, אך אנחנו רגע לפני הקיץ ויש תחושה שכמה דברים לא סגורים עד הסוף ובהם נרחיב. אני מקווה שהדיון יוביל לקיץ שקט בגזרה הזו".
07/03/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il