|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

"ממתינים לתשובתו של ח"כ גטאס להסדר הטיעון"

כך הודיע לוועדת הכנסת המשנה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד רז נזרי ח"כ ג'מאל זחאלקה: "חסרה לי בדיון הזה חרדת קודש. מקווה שבג"ץ יפסול את חוק ההדחה"
14/03/2017  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
זחאלקה ובן-צור [צילום: איציק הררי, דוברות הכנסת]

ועדת הכנסת בראשותו של ח"כ יואב קיש קיימה (יום ג', 14.3.17) דיון סוער בעקבות בקשתם של 70 חברי כנסת להפסיק את כהונתו של ח"כ באסל גטאס (הרשימה המשותפת), בהתאם לסעיף 42א(ג) לחוק יסוד: הכנסת. זאת, על-רקע התקרית בה תועד ח"כ גטאס כשהוא מבריח טלפונים ניידים ומסמכים לשני אסירים ביטחוניים הכלואים בישראל. לטענת מגישי הבקשה, בכך עבר ח"כ גטאס על חוק יסוד: הכנסת בעניין הבעת תמיכה במאבק מזוין של ארגון טרור.

בפתח הדיון אמר יו"ר הוועדה ח"כ יואב קיש: "הכנסת הנוכחית חוקקה את החוק הזה בשל הקצנה כמו השתתפות במשטים וכדו'. אולי עשינו טעות כשהעלנו את אחוז החסימה, דבר שגרם לאיחוד של הרשימה המשותפת. גטאס הוא לא בודד בבל"ד, שיש לה היסטוריה של הזדהות עם מחבלים. אנחנו חיים בדמוקרטיה וטוב שכך, אך לצערי הקיצוניים קובעים את הקו שבו הולכת הרשימה. הוא יושב בקוקפיט וסופה של המפלגה להתרסק".

היועץ המשפטי של הכנסת עו"ד איל ינון: "על חברי הוועדה לקחת בחשבון את הפרשנות המחמירה של בג"ץ שנמנע מלפסול מועמדים בשל סעיף 7א. לפני ההחלטה, על חברי הכנסת לשמוע מגורם שלטוני מוסמך האם מעשיו של ח"כ גטאס נופלים במסגרת הבעת תמיכה במאבק מזוין של ארגון טרור". עו"ד ינון קרא את המכתב ששיגרו פרקליטיו של ח"כ גטאס ובו הם דורשים למנוע את קיום הדיון.

השר להגנת הסביבה ולירושלים ומורשת ח"כ זאב אלקין (הליכוד), יוזם בקשת ההדחה: "כשעבר חוק ההדחה בקיץ האחרון לא העליתי בדעתי שנצטרך להשתמש בו כ"כ מהר. אם החוק לא נועד למקרה כמו זה שלפנינו - אז אינני יודע לאיזה מקרה כן. לא צריך להיות איש שב"כ כדי לדעת שטלפונים ניידים בבתי סוהר משמשים להכוונת טרור. אם ההצבעה במליאה הייתה חשאית אני משוכנע שגם חברי הרשימה המשותפת היו מצביעים בעד ההדחה, וגם ח"כ גטאס יודע זאת בעומק לבו".

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד רז נזרי: "עורכי דינו של ח"כ באסל גטאס יצטרכו לתת תשובה עד ליום חמישי האם הם מקבלים את הסדר הטיעון שגובש. ההסדר יכלול עבירות חמורות ובהן עבירה מסוג פשע ועבירה לפי חוק המאבק בטרור. אם הם לא יקבלו את הסדר הטיעון - טיוטת כתב האישום תוותר על-כנה. ההסדר יכלול תקופת מאסר משמעותי בפועל. הסדר יכלול את התפטרותו של ח"כ גטאס ביום הגשת כתב האישום - קרי ביום ראשון הקרוב. כמו-כן, נבקש מבית המשפט לקבוע שבמעשיו יש משום קלון".

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת): "מישהו רוצה דם בכיכר העיר. מעשה הדחה הוא יותר חמור ממניעת התמודדות. אני מבקש בשם הרשימה המשותפת לא לקיים הצבעה, כדי לתת לח"כ גטאס אפשרות להליך הוגן".

ח"כ אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת): "יש להמתין עם ההצבעה על ההדחה עד להחלטה בעניין הסדר הטיעון שכולל התפטרות של גטאס מהכנסת".

ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני): "ח"כ גטאס למעשה כבר לא חבר כנסת, וזה רק עניין של זמן. הוא גם פושע וגם טיפש. גם אני לא מבין למה הח"כים הערבים לא מגנים את ניצול החסינות לרעה".

בסיום הדיון הודיע יו"ר הוועדה ח"כ יואב קיש כי ההצבעה תתקיים ביום שני בשעה 11:00, אם עד אז לא יתפטר ח"כ גטאס מכהונתו.

תאריך:  14/03/2017   |   עודכן:  14/03/2017
מירב ארד
+ביד הלשון: ח"כ שהרשיע במילים ייפסל
04:43 15/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
החוק אושר סופית חרף התנגדות הרשימה המשותפת: ניתן יהיה לפסול ח"כ מהתמודדות לכנסת גם על-פי ההתבטאויות שלו ולא רק על-פי המעשים
(הרשימה המשותפת. התנגדות [צילום ארכיון: יונתן זינדל/פלאש 90])
+הצעה: אתרים למבוגרים יוגבלו בקוד אישי
02:49 15/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת השרים לחקיקה אישרה עקרונית כי גלישה באתרי פורנו והימורים תוגבל באופן וולונטרי אך מתנה את אישור הצעת החוק בתיקונים
([צילום אילוסטרציה: פלאש 90])
+הארכת חופשת הלידה אושרה בקריאה ראשונה
01:46 15/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק רפורמה בתקופת הלידה וההורות (תיקוני חקיקה), התשע"ז-2017 של חברת הכנסת רחל עזריה, והצעות דומות של חברי הכנסת אורי מקלב (יהדות התורה) ומשה גפני (יהדות התורה) ושל ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת). מוצע בה לערוך מספר תיקונים לעניין תקופת לידה והורות: מוצע להאריך בהדרגה את תקופת הלידה וההורות בגינה משתלמים דמי לידה מ-14 שבועות ל-16 שבועות. כן מוצע לצמצם את תקופת הלידה וההורות המינימלית שרשאי לקחת אב מ-3 שבועות לשבוע אחד. בנוסף, מוצע לאפשר לעובד שבת זוגו סטודנטית, לממש את תקופת הלידה וההורות שנותרה לה מהמועד שבו חויבה לחזור ללימודים. לבסוף, מוצע לקבוע כי מי שהייתה זכאית לפני יציאתה לתקופת הלידה וההורות להשתתפות במעון יום, תמשיך להיות זכאית לה לכל אורך תקופת הלידה וההורות.
+יוקם מרכז מורשת ששת הימים
00:04 15/03/17  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
השר לענייני ירושלים: מדובר בהצעה ללא גוון פוליטי שחוצה את הקווים של קואליציה ואופוזיציה  ▪  ח"כ חאג' יחיא: הכיבוש הזה יסתיים גם אם ייקח זמן
([צילום: לע"מ])
+הרף שיגביל מורשעים בעבירות ביטחון להתמודד לכנסת
21:25 14/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השרים תומכים בהצעת חוק שתקבע 25 שנות צינון מיום סיום עונש המאסר על עבירה ביטחונית ליום ההתמודדות לכנסת
(ברקו. הוקעת מעשי טרור [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+פיקדון לא מנוצל יועבר לחייל המשוחרר
21:25 14/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצעת חוק חדשה מבקשת להיטיב עם חיילים משוחררים אשר לא פנו מכל סיבה שהיא לקרן לקליטת חיילים משוחררים בבקשה לקבל את יתרת הפיקדון
([צילום אילוסטרציה: יסמין דר/דו"צ])
+סופית: פטור מארנונה לבתי מדרש ולישיבות
19:54 14/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת מסי העירייה ומסי הממשלה (פטורין) (מס' 29), התשע"ז-2017 של חברי הכנסת יואב בן צור ומנחם אליעזר מוזס. במבנה שייעודו העיקרי הוא לימוד תורה והוא משמש ללימוד תורה - יראו חלק באותו מבנה שמשמש לקיום תפילה באופן קבוע וסדור נוסף על ייעודו ושימושיו ללימוד תורה כבית כנסת. בן-צור: "הצעת החוק נועדה לתקן לקונה קיימת בחוק, כשהיו מי שנתנו לחוק פרשנות קצרה. זה תיקון צודק הגיוני ומתבקש. זה חוק מזערי מבחינה תקציבית אבל הוא מסמל הרבה דברים ביהדות".
+ח"כ גילאון הודיע: אתמודד על ראשות מרצ
19:36 14/03/17  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר סיעת מרצ הודיע בוועידת מרצ כי יתמודד על הנהגת המפלגה  ▪  "אוביל את מרצ להיות חלק ממהלך רחב להחלפת השלטון בבחירות הבאות"
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+נחשפה התוכנית התחבורתית לשטחי איו"ש
18:18 14/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מדובר בתוכנית אסטרטגית של השר, שטרם הוקצו לה תקציבים מסודרים למימוש  ▪  ח"כ יוגב: "יש התקדמות, אבל הוצגה תוכנית תחבורתית ללא תוכנית עבודה"
([צילום: יח"צ])
+ח"כ חסון: דיני עבודה לא נאכפים במגזר הערבי
17:46 14/03/17  |  עידן יוסף
חבר הכנסת אכרם חסון (כולנו) אומר כי משרד העבודה אינו אוכף כיאות את חוקי העבודה במגזר הלא-יהודי, ומספר הקנסות שהטיל על מעסיקים שפגעו בעובדיהם בשנים האחרונות אפסי, ונעשה בעיקר בשל תלונות ובקושי כתוצאה מבדיקה יזומה.

שר העבודה חיים כץ, שענה במסגרת שעת שאלות במליאה, השיב תשובה חלקית: "בשורה התחתונה, החוק לאכיפת דיני עבודה שהעברתי ימומש במלואו ואז יבטל את ההעסקה קבלנית. עשינו סדק בקיר. התחלנו לגייס בודקי שכר והיו קנסות גדולים למרות שיש מעט מאוד בודקים. האוצר התעקש על בחינות לרואי חשבון שיהיו כבודקים, כשם שיש בדיקות לעורכי דין, ואני שואל מה הקשר", דברי כץ.

([צילום: דוברות הכנסת])
+הממשלה רצתה לדחות מימון סירוס כלבים ל-2019
16:30 14/03/17  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק להקצאת 4.5 מיליון שקלים לעיקור כלבים  ▪  יו"ר ועדת הכלכלה: ההצעה תיכנס לתוקף כבר השנה
([צילום: ד"ר נירית צפורי-ברקי, משרד החקלאות.])
+"רפורמת מוניות השירות אינה רפורמה"
15:54 14/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה הודיע כי הוועדה לא תקדם את הרפורמה המוצעת משום שאין מאחוריה שום תפישה סדורה אלא טלאים  ▪  משרדי התחבורה והאוצר: לא יינתן סבסוד למוניות השירות ולשילוב הרב-קו
(הענף בקיפאון [צילום: פלאש 90])
+"בקטעים שהוצבו מצלמות המהירות ירידה ב-4%"
15:40 14/03/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב דורון ידיד בדיון בוועדת המשנה של ועדת הכלכלה לבטיחות בדרכים  ▪  הוסיף: בשטח פועלות 228 ניידות, מתוכן 70 ניידות מתנדבים
(ניצב דורון ידיד [צילום: משטרת ישראל])
+חוק הגליל יוארך בעוד עשור
15:33 14/03/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים אישרה לקריאה שנייה ושלישית  ▪  מדובר למעשה בהארכה בעוד 10 שנים של העדיפות הממשלתית הניתנת לענפי הפטם וההטלה, ענף הלול, ביישובי הגליל. החוק מאריך את מנגנון הסובסידיות לחקלאים בענפים אלו, בעיקר בקו העימות
(גפני. תמיכה בחקלאים בקו העימות [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   איל ינון / Eyal Yinon   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רז נזרי / Raz Nazri   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ממתינים לתשובתו של ח"כ גטאס להסדר הטיעון"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכלכלה המשיכה (יום ג', 14.3.17) להכין לקריאה שנייה ושלישית את הצעה הממשלתית לתיקון פקודת התעבורה, שנועדה להסדיר את הענף מוניות השירות וקווי השירות ולקבוע שיינתנו בהליך תחרותי. בדיון הקודם בהצעה, שהתקיים לפני כשבועיים, דרש יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, כי מנכ"ל משרד התחבורה תגיע לוועדה לתת מענה על הסוגיות העקרוניות בהן העלאת מספר הנוסעים במונית השירות והכללתן של מוניות השידור בהסדר המלא והמסובסד של הרב-קו. היום הזכיר היו"ר איתן כבל למנכ"ל משרד התחבורה כי "עד לרגע זה לא הועברה לוועדה שום הצעת נוסח המתייחסת הן לנושא ההמרה והן לעניינים האחרים בהם שילוב הרב-קו והעלאת מספר הנוסעים".
14/03/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המשנה של ועדת הכלכלה לבטיחות בדרכים, בראשות ח"כ יעקב אשר, דנה היום באכיפת עבירות התנועה באמצעות מצלמות המהירות (פרויקט א-3), ובמיזם שומרי הדרך של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.
14/03/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
אחרי חודשים של מו"מ שנמשך עד לרגע האחרון, אישרה (יום ג', 14.3.17) בסופו של דבר ועדת הכספים לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הגליל. מדובר למעשה בהארכה בעוד 10 שנים של העדיפות הממשלתית הניתנת לענפי הפטם וההטלה, ענף הלול, ביישובי הגליל. החוק מאריך את מנגנון הסובסידיות לחקלאים בענפים אלו, בעיקר בקו העימות והוא נחקק לראשונה בשנת 1988 והוארך מעת לעת עד לסוף שנת 2017.
14/03/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ג', 14.3.17) פה אחד לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של חברי הכנסת יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) ואח', לפיהן מעסיק של עובד בענף השמירה והאבטחה יעמיד לרשותו עמדה מקורה או מוצלת המוגנת מגשם ושמש, מצוידת באמצעי חימום או קירור, ולא ימנע ממנו את השהות בה במהלך העבודה, בכפוף לצרכי האבטחה. בנוסף, המעסיק יספק למאבטח מים, גישה לנקודת חשמל ומקום להנחת חפציו האישיים. כמו-כן, יספק לעובד ביגוד מתאים לתנאי מזג האוויר.
14/03/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
על-פי הדיווח של משרד החינוך לוועדת החינוך של הכנסת, מספר התלמידים שהורחקו לצמיתות בשנת הלימודים תשע"ו ממוסדות חינוך עמד על 98 תלמידים.
14/03/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
אנשים מתגעגעים לבית, לעצים ולפרחים, לרוח הקיבוצית לרוח העירונית, לרוח המושב, לרוח היישוב, לרוח שהוכתמה בזעם השנאה ונפלה שדודה בחבל ארץ יפה כל כך, פורח כל כך, חבל חנק המשווע לנתיבי ...
הרצל ובלפור חקק עם הפרופ' נורית גוברין 2024 [צילום: יאיר בן-חיים]
נורית גברון
אין אלה "שירי תשבץ" המורכבים מפסוקים כלשונם המונחים זה ליד זה, אלא התכה חדשה, והרכבה חדשה של שירים שחומרי הגלם שלהם לקוחים מספרות הדורות, ויוצרים יצירה עצמאית ומקורית, אם כי לא פעם...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il