חברת אספרסו קלאב תובעת מיליון שקל מחוברת אמיגו סוכנויות שיווק ומבעליה,
שאול רובין, בטענה להפרת הסימן המסחרי שלה.
אספרסו קלאב אומרת, שהיא מועדון הקפה השני בגודלו בישראל ועוסקת בשיווק מוצרי קפה, כולל קפסולות ומכונות אספרסו. הנתבעת מפעילה רשת חנויות מוצרי קפה, כולל מכונות קפה וקפסולות, וכן אתר מכירות. בתביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נטען, כי הנתבעת משתמשת בסימני המסחר של התובעת ואף העתיקה תצלומים השייכים לה.
לטענת התובעת, הנתבעים משווקים את מוצריהם באמצעות קידום ממומן בגוגל במסגרת מודעת פרסום שכותרתה "קפסולות אספרסו קלאב במבצע" ואשר מובילה לאתר שלהם. לטענתה, הפרסום המטעה נושא סימנים המפרים את זכויותיה בסימני אספרסו קלאב ומוביל לעמוד באתר המציג מכונות קפה המשווקות בישראל על-ידי אספרסו קלאב, וקפסולות קפה לרכישה שאינן שלה אלא קפסולות אחרות מתוצרת ואיכות שאינן ידועות.
לדברי אספרסו קלאב, באמצעות עוה"ד ג'ני מזור-גורדון ו
עדי ברקן-לב, הנתבעים מציגים את קפסולות הקפה שלהם כ"תואמות" כביכול למכונות של אספרסו קלאב. הנתבעים גם מציגים את הקפסולות שלהם כקפה איכותי בכמות זהה לקפסולות אספרסו קלאב. טרם הוגש כתב הגנה.