|   15:07:40
דלג
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

חופי הכינרת יסגרו לרגל יום הזיכרון

באיגוד ערים כינרת נערכים ליום הזיכרון ויום העצמאות: ביום העצמאות- תתוגבר פעילות החובשים בשעות הלילה שירותי הצלה עד 19:00 והסעות בחינם לחופים בהתאם לתקנות מניעת הרעש הארציות ביום העצמאות לא יופעלו חופים שקטים
30/04/2017  |   יפעת גדות   |   חדשות   |   חגים ומועדים   |   תגובות
עשרות אלפי נופשים [צילום: רשות הכינרת]

[צילום: רשות הכינרת]

[צילום: רשות הכנרת]

[צילום: רשות הכנרת]

איגוד ערים כינרת מודיע כי תיסגר (יום א', 30.4.17) כניסת כלי רכב לחופי האיגוד עם כניסת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל החל מהשעה 19:00 ועד למחר (יום שני, 1.5) בשעה 14:00.

במהלך יום העצמאות צפויים להגיע אלפי נופשים לחופי הכינרת, הנחשבים לבילוי המועדף ביום העצמאות. למנגליסטים ולנופשים מציע איגוד ערים כינרת מבחר רחב של חופים משודרגים ואטרקציות בילוי לכל המשפחה. ברשות הכינרת ואיגוד ערים כינרת מבקשים מציבור הנופשים לשמור על הניקיון והסדר בחופים ולהישמע להוראות המצילים!.

לקראת יום העצמאות תוגברו צוותי ההסברה של רשות הכינרת, שיסיירו בין הנופשים בחופים, יחלקו שקיות לאיסוף אשפה ויסבירו לציבור הנופשים את חשיבות השמירה על ניקיון מקורות המים.

על-מנת להקל על הגעת הנופשים יופעל גם 'שאטל סובב כינרת' שיסיע בחינם את הנופשים ביום העצמאות (שלישי), החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד 20:00 בערב. בכל שעתיים יצא הקו מתחנת גליל סנטר בטבריה, יקיף את כל האגם הלאומי וישוב בחזרה.

על-מנת לתת מענה לעשרות אלפי הנופשים הצפויים לפקוד את החופים, החליטו ברשות הכינרת, כי שירותי ההצלה בחופי איגוד ערים כינרת, יפעלו עד לשעה 19:00, במהלך יום העצמאות (שלישי). ברשות הכינרת מבקשים מציבור הנופשים לנהוג באחריות, לרחוץ רק בחופים המוכרזים ובסמוך לסוכות ההצלה ולהישמע להוראות המצילים. באזור סוכות ההצלה, האזורים המוכרזים לרחצה בחופים, לא תתאפשר הקמת אוהלים והפעלת מערכות הגברה.

עוד מציינים ברשות הכינרת, כי ביום העצמאות תוגברו צוותי חובשים ועזרה ראשונה ויפעלו במשך 24 שעות ביממה. תתבצע אכיפה מוגברת של חוקי החנייה בחופים והגישה אליהם, בשיתוף עם משטרת ישראל שתהיה בכוחות מתוגברים בחופים, בצירי התנועה הראשיים ובכניסות לחופים. כלי רכב שיחנו במקומות אסורים ייגררו.

ראוי לציין, כי בהתאם לתקנות למניעת הרעשים מותרת השמעת מוזיקה במהלך יום העצמאות. במהלך החג לא ייאכף השקט בחופים השקטים. השקט בחופים אלו ייאכף שוב לאחר צאת יום העצמאות.

לפרטים נוספים - כוכבית כינרת מכל טלפון - 55477 www.kineret.org.il

תאריך:  30/04/2017   |   עודכן:  30/04/2017
יפעת גדות
+עשרות פעילי ימין הפגינו נגד טקס יום הזיכרון האלטרנטיבי
00:17 01/05/17  |  
עשרות פעילי ימין הפגינו מחוץ לטקס יום הזיכרון האלטרנטיבי ליהודים ולפלשתינים שמתקיים בתל אביב. בטקס בנוכחות חברי כנסת ממרצ ומהרשימה המשותפת השתתפו יותר מ-3,000 בני אדם. המשטרה הרחיקה שניים מהמפגינים במקום.
+אילטוב: לחקור מואזין שהפריע לטקס יום הזיכרון
00:07 01/05/17  |  
ח"כ רובר אילטוב קורא למשטרת ישראל לפתוח מיד בחקירת הפרעה של מואזין ברמלה לטקס יום הזיכרון בעיר ולסגור לאלתר את המסגד המפריע. "הגיע הזמן לנקוט ביד קשה כנגד מי שמבזה את מדינת ישראל ואת זכרון בניה", אמר.
+הבול לציון יום הזיכרון הוקדש להיכל הזיכרון הממלכתי
23:37 30/04/17  |  
השירות הבולאי בחברת דואר ישראל הנפיק בול לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל התשע"ז. העיצוב הגראפי של בולי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל כלל במשך השנים ביטוים סמליים ואנדרטאות. השנה, הוקדש הבול להיכל הזיכרון הממלכתי, הר הרצל ירושלים. הבול עוצב בידי מירי נסטור וערכו הנקוב 2.40 שקלים. ההדמיות של היכל הזיכרון הממלכתי בבול ובמעטפת היום הראשון - באדיבות "קימל אשכולות אדריכלים".
(0)
+ראשי המדינה וזרועות הביטחון התייחדו על יד "קיר השמות"
21:41 30/04/17  |  
ראשי המדינה וראשי זרועות הביטחון, התייחדו ליד "קיר השמות" בכנסת עליו מופיעים שמות כל חללי צה"ל כוחות הביטחון והרוגי פעולות האיבה של מדינת ישראל. במעמד המסורתי השתתפו יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, שר הביטחון אביגדור ליברמן ורעייתו אלה, שר הרווחה חיים כץ ורעייתו רות, סגן הרמטכ"ל אלוף יאיר גולן והמפכ"ל רנ"צ רוני אלשיך. בתום המעמד, החל בטרקלין הכנסת אירוע הזיכרון הלאומי "שירים לזכרם".
+איזנקוט: המורשת של מדינת ישראל וצה"ל נכתבה בידי לוחמים אמיצים
20:45 30/04/17  |  
הרמטכ"ל גדי איזנקוט אמר בטקס בכותל: "הטקס נערך במקום בו רבים מהנופלים נשבעו אמונים לצה"ל. כאן נקשר גורלם יחד. צבא אחד - שבועה אחת - משימה אחת. כפי שעשו הנופלים בשבועתם, וכפי שעושים זאת בכל שנה מיטב בנינו ובנותינו באחד הרגעים המכוננים בחייהם - גם אנו מוכרחים להרים ראשנו ולהישיר מבט. נביט קדימה בגאווה ונצעד לאור המורשת שהניחו לנו הנופלים - מורשת של רעות לוחמים והקרבה עצומה, של רוח לחימה, אומץ לב וגבורה. המורשת של מדינת ישראל וצה"ל נכתבה בידי לוחמים אמיצים שהסתערו, שהמשיכו להילחם גם במצבים בלתי אפשריים, שעמדו יחידים מול רבים כנגד כל הסיכויים".
+ריבלין: אני תמיד מגיע מאוחר מדי
20:43 30/04/17  |  
נשיא המדינה ראובן ריבלין סיפר בטקס בכותל, על הביקור בבתי הנופלים: "כמו גזירת גורל ארורה אני תמיד מגיע מאוחר מדי. תמיד אני מפסיד אותם ורואה את שמותיהם במסגרת שחורה, התמונות הצבעוניות וה'סלפי' האחרון וההודעה האחרונה לאימא, והלב נקרע". עוד אמר: "בכותל הדמעות והתקווה הזה, 50 שנה לשחרור ירושלים אנו זוכרים, החרות שלנו קדושה. אנחנו יודעים - יש מחיר לקיום שלנו כאן, לחירות שלנו. יש מחיר ואנחנו באימה ויראה מוכנים לשלמו. עוד אמר: "צה"ל מוכרח להיות מוקדש כל כולו למשימות שלפניו. צה"ל הוא כולנו. הוא שומר עלינו ואנחנו נשמור עליו. השמירה שלנו ושל צה"ל על הממלכתיות שלו הוא השמירה על היסודות הבסיסיים יותר שעליו הוקם הבית הזה".
+ישראל מתייחדת עם זכר הנופלים
19:41 30/04/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ברחבי הארץ מתקיימים טקסי יום זיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה  ▪  ראש הממשלה: "ניצבים כחומה בצורה מול אויבינו ואיננו מגלים רפיון"
זוכרים את הבנים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
משמר כבוד בכותל [צילום: סבסטיאן שיינר/AP]
+למעלה מ-270 אלף גולשים הדליקו נר זיכרון מדומה
19:12 30/04/17  |  
באתר ההנצחה הממלכתי באינטרנט "יזכור" לזכרם של חללי מערכות ישראל הדליקו עד כה מעל 270 אלף אלף נרות זיכרון מדומים. משרד הביטחון קורא לאזרחי ישראל להמשיך ולהדליק ולהנציח את הנופלים, במטרה לחזק את החיבור הרגשי וההזדהות בין אזרחי ישראל, בעיקר בני הדור הצעיר, עם יום הזיכרון הממלכתי ועם הנופלים.
כתובת האתר: [קישור]
+ריבלין: האזכרות אינן העיקר
19:02 30/04/17  |  
"מדי שנה אני מגיע לכאן כדי לחלוק כבוד לנופלים אך האזכרות אינן העיקר, הזיכרון צריך לחיות בליבנו ובמעשינו, במסירותנו למדינה ולעם ישראל". כך אמר נשיא המדינה ראובן ריבלין בטקס האזכרה ללוחמי האצ"ל (הארגון הצבאי הלאומי), שנפלו בקרב על הכפר "מלחה". ריבלין פנה לתלמידי בית הספר "אורט מינקוף" האחראיים על הטקס: "אתם הדור הצעיר, מאפשרים לנו לשלב בין הזיכרון לציפייה. בזכותכם, אנחנו רואים את העבר דרך משקפי העתיד שאתם חלק ממנו. ביום הזה אני רוצה לפנות אליכם ודרככם לכלל בני הנוער: אנחנו זקוקים לכם, למסירות שלכם, לאידיאלים שלכם, לנכונות שלכם לתרום. קחו חלק, התגייסו. תירמו. השפיעו. גם ילדים בני 17 יכולים לשנות את העולם".
+השעיית האב השכול הוקפאה לבקשת נתניהו
18:55 30/04/17  |  
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פנה להנהלת ארגון "יד לבנים" וביקש שיקפיאו את השעייתו של שאול צ'יטיאט, האב השכול שהתפרץ לעברו בטקס חנוכת היכל הזיכרון בהר הרצל. צ'יטיאט קרא לעבר נתניהו כי הוא זוכר את דמעותיה של לאה גולדין. הנהלת יד לבנים שקיבלה את ההחלטה ברוב קולות החליטה לכבד את בקשתו של ראש הממשלה ולהקפיא את ההחלטה.

+יו"ר הכנסת למשפחות השכולות: "השנה, אנו מחבקים אתכם יותר מתמיד"
18:38 30/04/17  |  
יו"ר הכנסת, יולי יואל אדלשטיין נשא אחה"צ נאום בעצרת הזיכרון הממלכתית לחללי מערכות ישראל בבית "יד-לבנים". אדלשטיין אמר בנאומו כי העליונות של מדינת ישראל מושגת בזכות הבנים והבנות, הלוחמים והלוחמות, גיבורי שדה-הקרב וזירות הטרור. "הגם שפנינו כל העת לשלום עם שכנינו", אמר, "אנו יודעים היטב כי לעת עתה עלינו לפקוח שבע עיניים כדי לשמור על בטחון מדינת ישראל ואזרחיה. לשם כך, עלינו לשמור על צה"ל חזק ומתקדם, ערכי ומוסרי, בשגרה ובלחימה".
בצל אירועי השנה האחרונה הדגיש אדלשטיין כי "צה"ל היה ויישאר צבא העם, כל עוד ישאב את כוחו ועוצמתו - מהעם. לכן, נוסיף לתת גיבוי מלא לחייליו ולקציניו, המתמודדים בכל רגע עם אתגרים מורכבים ורגישים מאין כמותם". בסיום דבריו, בעקבות האירועים בכנסת, פנה אדלשטיין למשפחות השכולות ואמר: "השנה, אנו מחבקים אתכם יותר מתמיד ומתחייבים שמעמדכם יישאר מעל לכל מחלוקת ומחוץ לכל ויכוח".
+כוחות מד"א נערכים בכוננות גבוהה
17:41 30/04/17  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
לקראת אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ואירועי יום העצמאות, נערכים כוחות מד"א בכוננות גבוהה במיוחד  ▪  מנכ"ל מד"א, אלי בין: "כוחות מד"א יפעלו בתגבור משמעותי ובתיאום מלא עם כלל כוחות הביטחון במדינת ישראל על-מנת להעניק מענה רפואי מידי ומהיר לכל צורך שעלול להתעורר"
(מיידי ומהיר [צילום: יח"צ])
+"הישראלים נטשו כמעט לחלוטין את הר הרצל״
17:38 30/04/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך לדברי פרופ' דורון בר החוקר את המקומות הקדושיים העמיים בירושלים ובמדינת ישראל  ▪  מבהיר: המסייר לבדו במקום לא יכול לחוות שום דבר אם אין לו תיווך. האדריכלות של המקום לא חזקה במיוחד, הגינה לא מעניינת וההסברים שמופיעים על הלוחות במקום אינם מספקים
(הר הרצל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+אין להטיס רחפנים בעת מטס יום העצמאות
16:51 30/04/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הטסת רחפנים בנתיב מטס חיל-האוויר עלולה לגרום לסיכון כלי הטיס המנמיכים טוס  ▪  הוראה זאת תקפה בעיקר באזור חוף הים ובמהלך מופעי הזיקוקים
(מטס העצמאות [צילום: דן בלילטי/AP])
+אלמנות מקיימות קשר רגשי עם בן הזוג שנפטר
15:04 30/04/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך עולה ממחקר חדש שנערך באוניברסיטת חיפה  ▪  עוד קובע המחקר: מערכת היחסים עם בן הזוג הנפטר הוחזקה בלבבותיהן של בנות הזוג השכולות כקרובה יותר, חיובית יותר וקונפליקטואלית פחות
([צילום: פלאש 90])
+ישראלי ממוצע צרך השנה כ-16 ק"ג בשר
14:33 30/04/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לקראת החג המנגליסטים חושף משרד החקלאות מהי כמות הבשר שהישראלי הממוצע צורך בשבוע העצמאות? איזה בשר הישראלי מעדיף? ומה יש להציע עבור המנפנפים?
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+במקומך
13:08 30/04/17  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה

+מערכות השלטון מלמדות אותנו לשקר
13:05 30/04/17  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
כל סטודנט בשנה א' באוניברסיטה, שחייב ללמוד גם מבוא לסטטיסטקה, מקבל תרגיל זה תחת הכותרת איך לומדים לשקר ולהונות באמצעות סטטיסטיקה מדעית עם חותמת של לשכה ממשלתית
(לא מספרים [צילום: אדל חנה/AP])
+להילחם למען החברים לא למען המדינה!
12:50 30/04/17  |  מוטי פלד   |   לרשימה המלאה
מדהים! בחורים ובחורות, בשיא עלומיהם, כאלה שקיבלו ערכים של אהבת המדינה וחשיבות התרומה למדינה, מוותרים על הנאות החיים שמהם נהנים אחרים בגילם, מתנדבים לשרת ביחידות קרביות, לא מתוך תאוות בצע, לא בעבור שכר מיוחד אלא מתוך תחושת שליחות
(הדור הצעיר [צילום: נאסר אישטיה/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חופי הכינרת יסגרו לרגל יום הזיכרון
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מצביע
1/05/17 07:09
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  חגים ומועדים
לקראת יום העצמאות, חגם של המנגלסיטים חושף משרד החקלאות מספר נתונים על מאפייני צריכת הבשר של הישראלי הממוצע. מהנתונים עולה כי ישראלי ממוצע צורך כ-1.3 ק"ג בשר כל חודש, בחודש המתחיל בפסח ומסתיים בל"ג בעומר צריכת בשר הבקר גדלה בכ-15% ומגיעה לכ-2 ק"ג. הצריכה החודשית הממוצעת של בשר בקר בישראל היא כ-12,000 טון.
30/04/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
לזכור זה לא לספוד יום יום,
30/04/2017  |  יצחק מאיר  |   שירים
8,680,000 נפש חיים בישראל. זה המספר שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ערב יום העצמאות ה-69 למדינת ישראל. ככל אזרח בישראל אני מקבל נתון זה, לפיו 74.7% מתוכם הם יהודים. אני בהחלט מקבל את הנתון כקביעה מדעית של מוסד ממשלתי, שתפקידו לתת לאזרחי ישראל מידע חשוב כמה תושבים חיים בישראל. אך, לצערי, הנתון הזה והנתונים המתלווים לו עולים על שרטון של הונאה עם חותמת מדעית ממשלתית.
30/04/2017  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ממש כבר כאן, תחושות קשות מערבלות את הבטן והחשיבה. חשבון נפש, זיכרונות כואבים, קולות ריחות ותמונות, ולצד זה גם זיכרונות המעלות חיוך. כן, גם בזמנים הקשים, בתופת המתמשכת, אפשר לשחזר ולהיזכר בקטעים מחויכים. זו אולי חלק מחומת המגן של אלה ששרדו, לנופלים זה כבר לא יועיל.
30/04/2017  |  מוטי פלד  |   מאמרים
שלוש אנדרטות מאוד ויזואליות שרבים חולפים על פניהן בכביש המהיר תל אביב-ירושלים אינן זהות ביכולתן לספר את הסיפור המזוהה איתן. רבים מודעים לקיומן. רבים יודעים שהן מציינות אירוע מרכזי בהיסטוריה של מדינת ישראל, פריצת הדרך לירושלים. אבל לא בהכרח ברור להם מה מייצגת כל אחת מהן. האחת, היא שרידי המשוריינים שהשתתפו בהובלת אספקה לירושלים הנצורה במלחמת תש"ח, השנייה, אנדרטה שנבנתה כדי להנציח את פועלם של פורצי הדרך לירושלים, והשלישית, אתר שער הגיא - על המבנים העות'מאנים ששרדו במקום: החאן ומצודת הדרכים שהוקמו שם בשלהי המאה ה-19 - האמור להנציח את פועלם של לוחמי חטיבת "הראל".
30/04/2017  |  תרצה הכטר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il