|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

תעשיה שלמה של הונאת קשישים

חברי כנסת בוועדה לצדק חלוקתי: כולנו נתקלנו באופן אישי בתופעת הונאת קשישים בצרכנות על הפרק: הצעת חוק "אל תתקשרו אלי"
08/05/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

הוועדה לצדק חלוקתי התכנסה (יום ב', 8.5.17) בעקבות מקרים שהגיעו לשולחנה המצביעים על תופעה רחבה של הונאת קשישים בתחום הצרכנות והמסחר.

יו"ר הוועדה ח"כ מיקי זוהר אמר בפתח הדיון: "זה נושא כאוב, לא הוגן ולא מוצדק. אנשים מגיעים לגיל מבוגר, אינם בשיא כושרם וישנם אנשים שמנצלים את החולשות האלו על-מנת לשווק ולמכור לאנשים מבוגרים, דברים שבניגוד לרצונם. מרמים אותם ומשדלים אותם ובעיני זה בלתי נסלח. לדעתי, הפתרון צריך להיות חקיקתי, שכפי שיש אפשרות ביטול של 14 ימי עסקים, החוק יהיה דיפרנציאלי ביחס לגיל של אותו רוכש. צריך לדון האם ארבעת החודשים כפי שקובע החוק היום למי שמעל גיל 65, מספיקים. יכול להיות שבאוכלוסייה מבוגרת לא נסתפק רק בחתימה אלא לדרוש גם נייר הבהרות עם פרשנות מרחיבה".

כל חברי הכנסת שהשתתפו בדיון העידו כי הם מכירים את התופעה באופן אישי דרך ההורים שלהן או של בני זוגם, וסיפרו על מקרים אישיים בהם הם נתקלו.

ח"כ עליזה לביא (יש עתיד): "אנחנו לא מדברים על מספרים ועל סטטיסטיקה אלא על אנשים. הכישלון הזה הוא תעודת עניות של החברה בישראל. ניצול ציני של אנשים. יש לחברות מומחיות באיך לנצל ולהפיל אנשים והם עובדים בזה שעות נוספות. יש פה מכונה משומנת שעובדת בלנצל אנשים קשישים ואת זה חייבים לעצור. אנחנו גם נגיע לגיל הזה, מה שלא נעשה פה היום, יפגע בנו בעתיד".

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו): "יש ציבור מבוגר מאוד גדול, שעברית היא לא שפת האם שלו והם בכלל לא מבינים מה קורה. גם לי יש מקרה אישי כשאבא של בעלי עשו תרגיל כזה. הם יודעים להתקשר לאוכלוסייה מאוד מסוימת, לגילאים מסוימים שהם יודעים שהם לא מדברים עברית. האם מישהו ניסה להתקשר למועצה לצרכנות? מאוד קשה לפנות אליהם. אדם מבוגר לא יצליח לקשר איתם. אני פונה אליהם בבקשה להנגיש את המידע, חלק גדול מהציבור כלל לא יודע על קיומם".

ח"כ יעל כהן פארן (המחנה הציוני): "הנושא יוצר קשיים בתוך המשפחה כאשר בנים נאלצים לבטל את כרטיס האשראי של הוריהם כשהם מבינים שאין ברירה. הסיפור של עושק האזרחים הוותיקים זה מכת מדינה. יש פה תעשיה שלמה שאנחנו בכנסת חייבים להגיע לבסיס שלה ולעצור את שם, החל ממאגרי המידע, והמעבר של המידע שנראה שהוא פרוץ. הם יודעים בדיוק את מי הם מחפשים".

ח"כ קסניה סבטלובה (המחנה הציוני): "לפושעים אין מצפון, אבל מה לעשות כאשר הדבר נעשה במסגרת החוק? יש סוכנים שמפעילים לחץ פסיכולוגי אדיר על הקשישים, ולא מפסיקים ללחוץ עליה. בעייני זה צריך להיות מנוגד לחוק. בעיני החברות האלה צריכות לשאת באחריות כבדה. השאלה מה המדינה עושה כדי לעזור ולא הרבה נעשה. בקרב ציבור הקשישים שלנו יש לתרמיות האלה אופי מיוחד. לדעתי צריך להחמיר בחקיקה הקיימת".

ג'וש גולדשמיד מנכ"ל המועצה הישראלית לצרכנות: "יש לנו אתגר להביא את המודעות הצרכנית לכלל האזרחים ובדגש על האוכלוסיות המוחלשות. המודעות היא המפתח להרבה מאוד מההשתוללות. חלק גדול מהתופעות אלה מהלכים עסקיים ולא משהו שקורה בטעות ע"י נציג ספציפי. לב הבעיה נמצא במאגרי המידע שנמכרים כמטבע עובר לסוחר בהון עתק. אני לא אתפלא אם אפשר לראות במאגרים האלה דירוג של הקשישים לפי מדד שאיך ניתן לפגוע בהם.

"אנחנו מקבלים מעל 40,000 תלונות בשנה ו82% מהתלונות ב2016 נמצאות כמוצדקות. 7% הם של אזרחים ותיקים. ברור לנו שלקשישים יותר קשה לפנות אלינו ולכן יש לנו כמה רעיונות ואנחנו מתכוונים לעשות פיילוט יחד עם המשרד לאזרחים ותיקים על-מנת להנגיש את המידע. נושאי הטלמרקטינג והרוכלות הם כמו מגפות, זה חוצה את כל החברות ולדעתי כבר עובר את הרף הפלילי".

יקותיאל משי שמלווה מקרי הונאת קשישים: "יצא לי לטפל באלפי קישים בישראל שפנו אלי בדמעות כדי שאעזור להם. במהלך 20 השנה האחרונות ראיתי אין סוף מקרים של חברות מסחריות וגם ביורוקרטיה של משרדי ממשלה. אני קורא לעידוד המעורבות בחיי האוכלוסייה המבוגרת".

אניטה יצחק, הרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן: "זו תופעה שקיימת בעולם כולו, בסקר שנערך בשנה שעברה 23% מהאזרחים הוותיקים נמצאו שנפגעו. אנחנו בנינו מערכת כוללת לטיפול בסוגיה. במישור החקיקתי אנחנו הפצנו תזכיר חוק שמבקש חובת הקלטה וחובת הנגשה של ההקלטות. חקיקה נוספת שעומדת על הפרק היא הקמת מאגר שאנחנו קוראים לו "אל תתקשרו אלי", למאגר הזה יכנסו מספרי טלפון של אנשים שלא מעוניינים שיתקשרו אליהם לשיחות שיווק ואליהם יהיה אסור להתקשר".

ח"כ אכרם חסון (כולנו) אמר בסיכום הדיון: "הנושא הזה לא חדש, שמענו עליו כבר בשנות ה-2000 המוקדמות. זה קשור בחינוך ובתרבות שלנו וכנראה משהו פגום. לצערי הרב הייתה הזנחה ארוכת שנים. לא מתקנים רק בדיבורים וצריך שהנושא יחלחל ויגיע לכל מוסד ורשת, ולהקים גם מערך בקרה ואכיפה. יש לנו נבחרי הציבור אכזבה גדולה מיזה שאין שום שיתוף פעולה בין הגופים ולכן האזרח הפשוט נפגע. צריך למצוא את הנוסחה לאחד את כל הכוחות ולשפר את השירות".

תאריך:  08/05/2017   |   עודכן:  08/05/2017
עידן יוסף
+תוספת הדרגתית של 7 מיליארד ש"ח לתקציב
13:11 09/05/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר הות"ת: התוכנית כוללת תוספות תקציביות משמעותיות לשילוב אוכלוסיות ייחודיות במערכת ההשכלה הגבוהה. כמו-כן, התוכנית שמה דגש על הקמת תשתיות מחקר ועידוד המצוינות המחקרית-מדעית, חיזוק מקצועות ההי-טק וחיזוק הבינלאומיות במערכת ההשכלה הגבוהה
(פרופ' יפה זילברשץ [צילום: יוני רייף])
+באב"ד נעדר וכבל נעל את הישיבה
10:50 09/05/17  |     |   לרשימה המלאה

+אושרו תקנות הפטור מאגרה לרישום כבן הלאום הארמי
00:52 09/05/17  |  
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה את תקנות בתי המשפט (אגרות) (תיקון) התשע"ז-2017-ארמים, לפיהן יינתן פטור מתשלום אגרה עבור קבלת פסק דין הצהרתי בנוגע להיות המבקש בן הלאום הארמי, פסק דין הנדרש לצורך רישום כבן הלאום הארמי במרשם האוכלוסין. הפטור יינתן כהוראת שעה לשלוש שנים. בדברי ההסבר לתקנות נכתב כי "הטעם לפטור נעוץ בעובדה שרק ב-2014 הוכרו בני הלאום הארמי, ומאחר שנטען כי רבים מבני האוכלוסייה הארמית נמנעים מלשנות את הלאום שלהם בשל העול הכספי הכרוך בכך". אתי וייסבלאי ממרכז המחקר והמידע של הכנסת הציגה מסמך מקיף שערכה בנושא ואמרה כי מעריכים שמתוך כ-134,000 נוצרים ערבים, למעלה מ-100,000 יכולים לשנות את הלאום לארמי ומ-2014 שינו רק 16.
+לקריאה שנייה ושלישית: רוקחים קליניים לא יזדקקו ל-5 שנות ניסיון כדי לתת מרשמים
00:51 09/05/17  |  

ועדת הבריאות של הכנסת אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של יו"ר הוועדה, ח"כ אלי אלאלוף, לפיה רוקח קליני (האחראי על תכלול טיפולים תרופתיים וטיובם מבחינת נחיצות, בטיחות ויעילות), בעל תואר שני או שלישי, יוכל לספק מרשם המשך ללקוח וכן תרופות ותכשירים מסוימים ללא מרשם רופא, גם אם לא עבר קורס הכשרה בן 60 שעות לעניין זה, כפי שנדרש כיום. בנוסף, שנות הניסיון בעבודה מעשית הנדרשות מאותו רוקח, יירדו מ-5 כפי שקובע החוק כיום, לשנתיים.
+ביטן: בגלל שעשינו תאגיד
אנחנו מחויבים לו לכל חיינו?
23:03 08/05/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עד כה הוגשו למעלה מ-250 הסתייגויות לתיקון חוק התאגיד  ▪  עו"ד קלגסבלד המייצג את התאגיד: נלקחה מהתאגיד זכותו החוקתית לחופש ביטוי  ▪  רז נזרי: לא חושבים שלתאגיד ציבורי יש חופש ביטוי לכשעצמו
(רז ניזרי בישיבת הוועדה)
+כעשרים אלף ילדים הוצאו מבתיהם
22:45 08/05/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בסוגיית הפיקוח על הילדים צפו כשלים רבים כי בכל שנה מאומצים כ-100 ילדים ללא כל יכולת מעקב  ▪  מכרז לתפקיד נציב תלונות שאמור לתת מענה לאלפי המאומצים מתעכב ואין לצדו תקנים לכוח אדם נוסף
(ללא מסגרת [צילום: משה מילנר/לע"מ])
+ועדת האתיקה לא תבדוק מזמיני ח"כ לנסיעה
21:59 08/05/17  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
היועץ המשפטי של הכנסת וועדת הכנסת דחו את הצעת ח"כ יואב קיש לחייב חברי כנסת לקבל מראש אישור מוועדת האתיקה לזהות גורמים חיצוניים שמזמינים אותם לנסיעות לחו"ל  ▪  ההצעה מעוררת בעיות מהותיות ומעשיות ופוגעת בחופש הפעולה הפוליטי של ח"כים
(עו"ד ינון. פגיעה באיזונים [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+גפני לסלינגר: התפשרי על סולבנסי 2
21:44 08/05/17  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכספים דיבר לחלל ריק, כי ראש רשות הביטוח לא הגיעה לישיבה, למרות שהוזמנה, ועוררה תרעומת  ▪  יו"ר מגדל: גם אנחנו בעד הגדלת ההון, אבל בהדרגה כמו באירופה  ▪  ההכרעה - בעוד חודש
(סלינר. נעדרה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: תיקון לחוק ההוצאה לפועל, תיקון המרחיב את אפשרות הערעור
21:28 08/05/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון מס' 53) (ערר על החלטות מנהל לשכת ההוצאה לפועל או עובד מערכת ההוצאה לפועל), התשע"ז-2017. התיקון לחוק, אותו יזמה הממשלה, נועד להרחיב את האפשרות לערער במגוון של החלטות, הניתנות על ידי מנהל לשכת ההוצאה לפועל או של עובד מערכת ההוצאה לפועל. על פי המצב הקיים ניתן לערער רק על החלטות הנובעות מכוח בסעיף 4א בחוק ולאחר התיקון יתאפשר לערער על החלטות הנובעות מכוחן של סעיפים נוספים בחוק ההוצאה לפועל.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המועצה הישראלית לצרכנות / .Israel Consumer Council   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תעשיה שלמה של הונאת קשישים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
הוועדה המשותפת לוועדת הכלכלה ולוועדת הכנסת המשיכה (יום ב', 8.5.17) להכין לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה הממשלתית לתקן את חוק תאגיד השידור הציבורי, ולהקים תאגיד חדשות נפרד. זאת לאחר שאמש הסתיים הדיון עם מספר מחלוקות, הנוגעות בין היתר להצעת היו"ר ביטן לדחות את פתיחת השידורים לסוף מאי וכן יישום ההסכם בין האוצר להסתדרות באשר לעובדי רשות השידור, העברת רדיו רקע מהתאגיד לתאגיד החדשות ועוד. הבוקר התחדשו הדיונים והתעוררה מחלוקת נוספת באשר לטיפול בגמלאי רשות השידור. היו"ר ח"כ דוד ביטן דרש שהטיפול יהיה באחריות התאגיד והאוצר יבצע התאמות תקציביות. נציג האוצר התנגד ואמר כי מדובר בפריצת מסגרת התקציב. ביטן הטיל על ח"כ יעקב פרי וח"כ רועי פולקמן למצוא לכך פתרון עוד היום.
08/05/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לזכויות הילד דנה (יום ב', 8.5.17) בנושא 'מעקב רשויות המדינה אחר שלומם של ילדים שהוצאו מביתם או נמסרו לאימוץ', בהשתתפות מאומצים, מאמצים והורים שילדיהם הוצאו מהבית.
08/05/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
היועץ המשפטי של הכנסת, עו"ד איל ינון, וועדת האתיקה של הכנסת דחו (יום ב', 8.5.17) דרישה לתיקון כללי האתיקה באופן שיחייב אישור מטעם ועדת האתיקה של הכנסת ל'כשרות' גורם המזמין חברי כנסת לנסיעה לחו"ל.
08/05/2017  |  איציק וולף  |   חדשות
"התפשרי על דרישותיך להגדלת ההון של חברות ביטוח החיים במסגרת סולבנסי 2". כך אמר (יום ב', 8.5.17) יו"ר ועדת הכספים של הכנסת, ח"כ משה גפני. הוא פנה לראש רשות הביטוח, דורית סלינגר, שההוראות החדשות שלה בעניין הגדלת ההון מסעירות את ענף הביטוח - ואת הכנסת.
08/05/2017  |  אלעזר לוין  |   חדשות
ועדת הכספים התכנסה (יום ב', 8.5.17) על-מנת לדון בסוגיית גיל הפרישה לנשים, שאמור היה להעלות החל ב-1 בינואר 2017 באופן מדורג במשך שנתיים עד לגיל 64. אלא שמכיוון שטרם הועברה בעניין עמדתו של שר האוצר לוועדה ושבעקבותיה היה עליה להכריע האם לקבל את המלצתו ואת המלצות הוועדה הציבורית שהוא עצמו מינה בנושא, הוחלט שההכרעה בעניין תתקבל בהסכמה רחבה.
08/05/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
גפני: דרעי לא יקבל כל סמכויות השבת  /  עידן יוסף
"ההתנגדות לרשות הסייבר אינה כצעקתה"  /  עידן יוסף
"מצפה מכל מפלגה ציונית לתמוך בחוק הלאום"  /  עידן יוסף
ממאיסים את הדמוקרטיה  /  איתמר לוין
מה חשוב לביבי  /  איתמר לוין
לשכת פרסום בג"ץ  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il