רשת חנויות המזון,
רמי לוי שיווק השקמה, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2017: הכנסות רשת רמי לוי שיווק השקמה ברבעון הראשון של שנת 2017 צמחו בכ-22.4% לכ-1.24 מיליארד שקל, לעומת כ-1.01 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה במכירות נבעה מפתיחת סניפים חדשים, ולמרות ירידה במכירות חנויות זהות בשיעור של 2.6% במסגרת המאמצים לשמירה על מיצובה של הרשת כזולה ביותר בכל אזורי הפעילות, וכן מהשפעת קניבליזציה קלה בגין פתיחה של הסניפים החדשים.
הרווח הגולמי של רמי לוי שיווק השקמה ברבעון הראשון של שנת 2017 עלה בכ-23% לכ-273.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ-222.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי של הרשת ברבעון המדווח עלה לכ-22.02%, לעומת כ-21.97% ברבעון המקביל אשתקד. השיפור מיוחס לפעילות בתחום של יבוא בשר טרי וגבינות, הפעלת מחסן לוגיסטי של פירות וירקות ללא שותפים ולהרחבת הפעילות במותג הפרטי של הרשת.
הרווח התפעולי של רמי לוי ברבעון הראשון של שנת 2017 עלה בכ-14% לכ-33.2 מיליון שקל, בהשוואה לכ-29.2 מיליון שקל ברבעון המקביל של שנת 2015. שיעור הרווח התפעולי ברבעון המדווח עמד על 2.68%, מול 2.88% ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בשיעור הרווח התפעולי נבעה בעיקר כתוצאה מהעלייה בהוצאות השכר והעלאת שכר המינימום, מגידול בהוצאות התפעול השוטפות של הרשת וכן בהוצאות שנדרשו מפתיחה מואצת של סניפים חדשים.
ה-EBITDA של הרשת ברבעון הראשון של שנת 2017 עלה בכ-21% לכ-48.7 מיליון שקל, לעומת כ-40.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
בשורה התחתונה, רשת רמי לוי שיווק השקמה סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2017 עם גידול של כ-19% ברווח הנקי לסכום של כ-25.3 מיליון שקל, לעומת כ-21.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.