חברת
בזק בינלאומי מעמיקה את נוכחותה בתחום הגנת הסייבר ללקוחות הפרטיים בישראל ומודיעה (יום א', 4.6.17) על השקת שירות נוסף למניעת נוזקות כופר "Cyber Shield" בשיתוף הענקיות צ'ק פוינט וסיסקו. השירות מספק הגנה מפני גורמים עוינים (עברייני רשת/האקרים) ברשת שמטרתם להשתלט על קבצים ומחשבים באמצעות נוזקת הכופר ולבקש כופר עבור שחרורם.
שירות ה-Cyber Shield שהינו פרי שיתוף פעולה של בזק בינלאומי עם סיסקו וצ'ק פוינט, נועד לתת מענה ייעודי מפני נוזקות כופר. ההגנה בשירות ה-Cyber Shield מתבצעת באמצעות פתרון היברידי המשלב שתי שכבות הגנה - הגנה רשתית מבית סיסקו והגנה מקומית מבית צ'ק פוינט. התקנת תוכנה במחשבים עם מערכת Windows הפועלת כל העת ומנטרת באופן תמידי איומים ממשיים, מונעת התממשותם ומתריעה על כך באופן מיידי ואף מאפשרת שחזור קבצים במידת הצורך.
כחלק ממהלך השקת שירות ה-Cyber Shield, תעלה החברה אתר ייעודי ובו מידע ודרכי התמודדות עם תופעת הכופר ברשת.
השקת ה-Cyber Shield להגנה מפני נזקי תוכנות הכופר, מהווה צעד נוסף של בזק בינלאומי תחת האסטרטגיה של "cyber as a service" שאותה מוביל מנכ"ל החברה
מוטי אלמליח, שמטרתה, להנגיש את עולם הגנת הסייבר לכלל הלקוחות בישראל. כזכור לפני כשנה וחצי השיקה בזק בינלאומי את שירות ה-Cyber Wall, שירות הגנה ראשון עבור הרשת הביתית לחסימת ניסיונות לגניבת מידע ופרטים באתרים מתחזים.
מספר חודשים לאחר מכן השיקה בזק בינלאומי את שירות ה- FIXIT אשר נועד לספק פתרון אוטומטי לשיפור ביצועי המחשב הביתי ולתחזוקתו. בין הפעולות האוטומטיות המתבצעות: פעולות אבטחה כגון הסרת נוזקות, רוגלות וסרגלי כלים ופעולות אופטימיזציה להתקנת עידכוני תוכנות, עידכוני אבטחה ועידכוני מערכות ההפעלה ועוד, כשבועיים לאחר מכן הקימה בזק בינלאומי מוקד הגנת סייבר ראשון מסוגו וחינמי ללקוחות כל החברות, המסייע ונותן תמיכה ללקוחות; ולאחרונה השיקה החברה מרכז בקרה וניטור סייבר ייעודי עבור לקוחותיה העסקיים בארץ ובחו"ל.
עלות שירות ה-Cyber Shield 11.90 שקלים לחודש וניתן להצטרף אליו במוקדי החברה בטלפון 5014- .