|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

ועדת תבחן פעולות לצמצום החסמים לייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת

לפי ההצעה שאושרה בוועדת הכלכלה לקריאה שנייה ולשישית - שר האנרגיה והמים יגבש תוכנית עבודה רב שנתית לייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת, שתכלול פעולות לביצוע מדי שנה לשם עמידה ביעד שקבעה הממשלה
19/07/2017  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
חשמל מאנרגיה מתחדשת [צילום: חן לאופולוד/פלאש 90]

שר האנרגיה והמים יגבש תוכנית עבודה רב שנתית לייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת, שתכלול פעולות לביצוע מדי שנה לשם עמידה ביעד שקבעה הממשלה (להגיע בשנת 2020 ל-10% מהחשמל שמיוצר מאנרגיה מתחדשת, 13% בשנת 2025 ו-17% בשנת 2030) - כך עולה מהצעת החוק של ח"כ איתן ברושי וח"כים נוספים שנועדה לעודד ייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת שאושרה (יום ג', 18.7.18) לקריאה שנייה ולישית בוועדת הכלכלה.

כמו-כן אושר כי תוקם ועדה בין-משרדית שתבחן את החסמים שמונעים עמידה ביעדי הממשלה להקמת מתקני ייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת, ותיתן המלצות לצמצום החסמים. בראש הוועדה יעמוד מנכ"ל משרד האנרגיה והמים, ויהיו חברים בה גם נציג אגף התקציבים באוצר, נציג מנהל התכנון, נציג רשות מקרקעי ישראל, נציג משרד הפנים, נציג המשרד להגנת הסביבה, נציג רשות החשמל, נציג משרד הכלכלה והתעשיה ונציג משרד החקלאות. המלצות הוועדה יכללו צמצום חסמים, בין היתר חסמי תכנון ומימון, לייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת ויפורסמו לידיעת הציבור.

יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, אמר כי החליט לקדם את ההצעה מאחר שיש חשיבות גם בעצם ההצהרה, שתיתן כוח לפועלים בענף. ח"כ ברושי הוסיף כי אי-אפשר להמשיך לטפל בבעיה באמצעים שגרתיים, לכן צריך את הוועדה שתפעל לסגור את הפער. ח"כ יעקב פרי אמר כי בעולם אידיאלי לא היה צורך בהצעת החוק ובוועדה שתוודא שהחלטות ממשלה מבוצעות, אלא שהחלטות ממשלה לחוד ומציאות לחוד.

"העולם כולו רץ לאנרגיה ירוקה וישראל נמצאת הרחק מאחור", אמר. ח"כ עיסאווי פריג' אמר כי הוא מקווה שההצעה תתרום ולו במעט להגעה ליעד.

במהלך הדיון שבו נציג הממשלה וחזרו על עמדתם מהישיבות הקודמות, ודרשו שלא לחייב את הממשלה בחקיקה לעמוד ביעד. עם זאת חברי הוועדה אישרו את הנוסח הקובע את החלטת הממשלה האחרונה בעניין כבסיס לפיה יצטרך השר לגבש תוכנית עבודה. כמו-כן במהלך הישיבה נדונה האפשרות להוסיף נציג ציבור לוועדה. מנהל המאבקים של גרינפיס ישראל, ד"ר יונתן אייקנבאום, ביקש להוסיף נציג ציבור לוועדה, אולם היועץ המשפטי של רשות החשמל, עו"ד מיכאל מקייה, התנגד. ח"כ יעל כהן פארן אמרה כי שיתוף הציבור יכול רק לסייע בפתרון בעיות, והיו"ר כבל הביע תמיכה במהלך אולם בשל התנגדות הממשלה והחשש שההצעה לא תאושר היום החליטה הוועדה שלא לשנות את הרכב הוועדה הבין משרדית.

עם זאת קבעו חברי הוועדה כי מנכ"ל משרד האנרגיה ידווח אחת לשנה לוועדה על תוכנית העבודה והעמידה ביעדים. עוד נקבע כי ההצעה תהיה בתוקף כהוראת שעה עד לשנת 2030.
הצעת חוק לעידוד הקמת מתקנים להפקת אנרגיה מתחדשת (פטור ממס), התשע"ו–2016 / הצעת חוק
חוק זה מטרתו לעודד צרכנים לייצר אנרגיה ממקורות מתחדשים, לטובת צמצום זיהום הסביבה והפחתת פליטות גזי החממה באמצעות הפחתת צריכת החשמל מהרשת

תאריך:  19/07/2017   |   עודכן:  19/07/2017
מירב ארד
+האם מחר המכורים יקבלו שירות
15:39 19/07/17  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הפנים: הצעת החוק שמאחדת את הרשות למלחמה בסמים עם עיר ללא אלימות תעלה להצבעה רק אם יובטח עד יום א' מקומו ושכרו של כל אחד מעובדי הרשות  ▪  ח"כ תמר זנדברג: השאלה אם מחר בבוקר המכורים יקבלו שירות
(מי משלם את המחיר?
[צילום: מיכל פתאל / פלאש 90])
+ליצמן: נחמיר חקיקה נגד העישון
15:30 19/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר הבריאות מעכב את הצגת דוח העישון  ▪  גליק: "האם תסכים שבעיתון המודיע יפרסמו מודעה המעודדת צריכת בשר חזיר?"
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בקריאה טרומית: הסוף לגביית עמלה על רכישות באינטרנט
14:12 19/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון - איסור גביית עמלה בעסקה שבוצעה באמצעות האינטרנט), התשע"ה-2015 של תמר זנדברג וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי בעסקת מכר מרחוק הנעשית באמצעות האינטרנט, לא יגבה העוסק עמלה בעד עשיית העסקה, אלא אם כן הוא גובה עמלה בשיעור זהה בעסקה שאינה עסקת מכר מרחוק. עוד מוצע שדינו של עוסק שלא קיים את הוראות הסעיף, יהיה מאסר שנה או קנס. שר הכלכלה אלי כהן: "בסיס ההנחה של ההצעה רואה בעמלה גבייה לא מוצדקת. הרשות להגנת הצרכן בדקה את האתרים הגובים עמלה, נמצא כי האתרים לרכישת כרטיסים למופעים ולבתי קולנוע הם אלו הגובים עמלות".
+תידחה הגשת הדוח הכספי של הבית היהודי
13:51 19/07/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בעקבות הדחייה במועד הגשת הדוח, תעכב עבודת המבקר בעניין ודוח המבקר לגבי סיעת הבית היהודי יוגש ליו"ר הכנסת לאחר המועד שנקבע לכך ב-1.2.18
([צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+חייבים חוק האוסר זנות
13:46 19/07/17  |  איילת שקד   |   לרשימה המלאה
דברי שרת המשפטים במליאת הכנסת בנושא הצעת החוק למאבק בצריכת זנות [כ"ה בתמוז תשע"ז, 18.07.2017]
(אייילת שקד [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+"הצגת יחסי מין כאידיליה מסוכנת לילדים"
12:57 19/07/17  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה לזכויות הילד: "ילדים לומדים סיטואציה, הם לא יודעים לעשות את ההפרדה שמסופר על אנשים מבוגרים ואוהבים. ההכרה צריכה להגיע בהדרגה"
(עידן התמימות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בקריאה טרומית: חלוקת ירושלים רק ברוב של 80 ח"כים
12:52 19/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק-יסוד: ירושלים בירת ישראל (תיקון - רוב מיוחס) של שולי מועלם רפאלי וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לשנות את הרוב הדרוש לשינוי הסעיף הקובע את שטח העיר ואוסר על העברת סמכויות המתייחסות לתחום ירושלים לגורם זר מרוב של 61 חברי כנסת ל-80 חברי כנסת.
+"התורים מזכירים את לשכת הפנים במזרח ירושלים"
12:49 19/07/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ח"כ מלינובסקי: "הגענו למצב של בריה"מ לשעבר שהכול בפרוטקשן"  ▪  רשות האוכלוסין: אני לא מכיר מישהו שלא טס אבל בעידן הביומטרי אדם לא יוכל לטוס מעכשיו לעכשיו אם אין לו דרכון בתוקף
(דרכון ביומטרי [צילום: מרים אלסטר/לאש 90])
+תיבחן החרגת גופים מסוימים מחוק הספאם
12:45 19/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושר לקריאה ראשונה: חוק דואר הזבל יורחב כדי למנוע תופעה של הצעות המפתות צרכנים להתקשר כדי לקבל מידע או פרסומת  ▪  היוזם מקלב: מדובר בהטרדה קשה שפוגעת בציבור ובעיקר מאנשים מבוגרים וחולים, שמקבלים שיחות גם באמצע הלילה
([צילום: AP/Luca Bruno])
+"אגרות משרד התחבורה גבוהות מאוד"
12:29 19/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד האוצר משך הצעת חוק לאיחוד שיטת עידכון אגרות ממשלתיות עקב התניית ועדת הכספים שהדבר יאושר רק אם ילווה בהתחייבות שלטונית שבמשך שנתיים לא יתייקרו אגרות משרד התחבורה
([צילום: איתמר לוין])
+בקריאה טרומית: יוכרזו שכונות תיירות שישלבו מגורים ושמירה על גנים לאומיים
12:18 19/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק גנים לאומיים, שמורות טבע, אתרים לאומיים ואתרי הנצחה (תיקון - הגדרת גן לאומי עירוני והגשת תכנית בנייה למטרות מגורים), התשע"ז-2017 של נורית קורן וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה כי לחוק גנים לאומיים תתווסף ההגדרה "גן לאומי עירוני", שפירושה - גן לאומי, או חלק ממנו, המצוי בשטח עירוני וקיימת בו שכונת מגורים. בשטחו של גן לאומי עירוני ניתן יהיה לבנות למטרות הגן או למטרות מגורים, ובלבד שיינתן משקל הולם לשמירה ולמתן ייצוג בר קיימא לערכים ההיסטוריים והארכיאולוגיים הקיימים בו.
+בקריאה טרומית: עונש מאסר לצרכן זנות
12:16 19/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק איסור צריכת זנות ומתן סיוע לשורדות זנות, התשע"ז-2017 של עליזה לביא וקבוצת חברי כנסת ואת הצעת חוק המאבק הלאומי בצריכת זנות, ומתן סיוע לשורדות זנות, התשע"ז-2017 של חברות הכנסת שולי מועלם-רפאלי, זהבה גלאון וקבוצת חברי כנסת. מוצע בהן לעגן בחקיקה עבירת איסור צריכת זנות ולקבוע עונש מאסר על מי שמקבל שירות של מעשה זנות. עוד מוצע לקבוע את עבירת צריכת זנות כעבירת קנס וכן חלופת קנס באמצעות קורס הדרכה מונעת. בנוסף, מוצע להקים מערך סיוע לשורדות הזנות ולבצע תיקוני חקיקה בחוק העונשין בחלק העוסק בזנות ותועבה.
+פתרון יצירתי לעובדי המשק
11:49 19/07/17  |  רועי אורן   |   לרשימה המלאה
בימים אלו מתווכחים ראשי המשק בדבר איך לצמצם את שעות העבודה הרבות הנהוגות בישראל  ▪  לכל הצעה יש את היתרונות והחסרונות שלה  ▪  לכן, חשוב ללמוד את הנושא היטב כדי לקבל החלטה מושכלת אשר תיטיב עם ציבור העובדים במשק
(שעות עבודה רבות [צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+מודל חדש לטיפול בנשים בהתמכרות
11:09 19/07/17  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
משרד הרווחה דיווח לוועדה למאבק בסמים על מודל חדש לטיפול בנשים בהתמכרות  ▪  יו"ר הוועדה ח"כ תמר זנדברג: לראות תהליך שינוי שבאמת קורה זה מרגש  ▪  הוועדה תמשיך לעקוב ולוודא שהדברים יוטמעו בשטח
(פוסט טראומה [צילום: ניקי ג'יימס קלווין/פלאש 90])
+"אל תגעו בשיטור הכפרי"
11:08 19/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מפקד מג"ב בוועדה לביקורת המדינה: "הייתי שמח שגם אם מתרחש אירוע בירושלים לא יגעו בשיטור הכפרי"  ▪  ראשי מועצות: "הילדים מפחדים להסתובב לבד בחושך"  ▪  ברושי: "בואו נקים ועדה מראש במקום לחכות לאסון"  ▪  ילין: "זו לא פשיעה חקלאית זה טרור חקלאי"
(ברושי. לא לחכות לאסון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בקריאה טרומית: הצעת חוק המסדירה נסיעה משותפת - צוותאית
09:44 19/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה אתמול בקריאה טרומית את הצעת חוק לעידוד נסיעה שיתופית (תיקוני חקיקה), התשע"ז-2017 של חברת הכנסת מרב מיכאלי. מוצע בה להסמיך את שר התחבורה והבטיחות בדרכים להתקין תקנות לעניין הסעת נוסעים בנסיעה שיתופית ברכב פרטי בדרכים בין-עירוניות שלא למטרות רווח, כשהנהג והנוסעים משתתפים בעלות הנסיעה, ובלבד שהשתתפות הנוסעים בהוצאות הנסיעה לא תעלה על עלות הנסיעה הכוללת, ונקודת המוצע או היעד אינם נמל התעופה בן גוריון. כמו כן, וכדי לעודד נסיעה שיתופית, מוצע לקבוע כי השתתפות בעלות נסיעה שיתופית לא תיחשב כהכנסה.
+בקריאה טרומית: סמכות אכיפה לשוטר ולפקח גם בחניון פרטי
09:35 19/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה אתמול בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת התעבורה (רכב העומד במקום המשמש את הציבור), התשע"ז-2017 של מיכאל מלכיאלי וקבוצת חברי כנסת. החוק היום קובע כי שוטר מוסמך לתת קנס או להורות על גרירת רכב מפריע רק כאשר הרכב נמצא על דרך כהגדרתה בחוק. מוצע כי העמדת רכב או החנייתו, במקום המשמש את הציבור אף אם אינו דרך, באופן המגביל או החוסם מעבר כלי רכב אחר, תיחשב כעבירת תעבורה שתאפשר לשוטר להפעיל שיקול דעתו לעניין גרירת רכב החוסם מעבר כלי רכב אחר והשוטר יוסמך לתת קנס או להורות על הרחקתו או גרירתו של הרכב.
+"על חיפוש בלתי-קונבנציונלי להיקבע בחקיקה ייעודית"
09:30 19/07/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בין המסקנות: קיים חוסר אמון מוחלט בין הציבור לבין המשרדים הממשלתיים האמונים על תחום הנפט  ▪  ההמלצות מצביעות על בעיה בחלוקת האחריות המסוכנים המוחדרים לקידוח בין המשרד להגנת הסביבה ומשרד האנרגיה
(ח"כ ילין. יו"ר ועדת המשנה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+בקריאה טרומית: עובד שבן זוג לומד זכאי לימי מחלת ילד
09:27 19/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה אתמול בקריאה טרומית את הצעת חוק דמי מחלה (היעדרות בשל מחלת ילד) (תיקון - בן זוג לומד), התשע"ז-2017 של אורי מקלב וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לאפשר לעובד שבן זוגו לומד במוסד להשכלה גבוהה, במוסד להשכלה מקצועית או במוסד תורני, לממש את ימי המחלה הצבורים שלו לטובת מחלת ילדו, על אף שבן זוגו אינו עובד אלא לומד.
+בקריאה טרומית: קיצור זמן ההסגר לכלבים
09:26 19/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה אתמול בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת הכלבת (בידוד בעלי חיים), התשע"ו-2015 של חברת הכנסת שרן השכל. מוצע בה לקבוע הוראות שונות לעניין בעל חיים נושך, ובכלל זה לקבוע כי בעל החיים שנשך לא יוחזק במאורת בידוד במקרה שהוא חוסן נגד כלבת בשנה שקדמה לנשיכה והוא נבדק על ידי רופא וטרינר לשם בדיקת קיומם של סימני כלבת.
כמו כן, מוצע להגביל את האפשרות להמית בעל חיים שנשך ולהחיל בעניין זה את הוראות החוק להסדרת הפיקוח על כלבים.
+בקריאה טרומית: אזיק אלקטרוני לבן זוג אלים
09:24 19/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק למניעת אלימות במשפחה (תיקון - פיקוח אלקטרוני על אדם שהוצא כנגדו צו הגנה), התשע"ז-2017 של עליזה לביא וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה שבית המשפט יקבע גם את תכנית הפיקוח. בין היתר, מוצע להורות על מינוי ממונה על הפיקוח, ולהסמיך את השר לביטחון פנים לקבוע מספר מירבי של מפוקחים בו זמנית.
+בקריאה טרומית: "עסק חברתי" יוגדר בחוק וייקבעו כללים לאופן התנהלותו
09:23 19/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה אתמול בקריאה טרומית את הצעת חוק החברות (תיקון - עסק חברתי), התשע"ז-2017 של רועי פולקמן וקבוצת חברי כנסת. הצעת החוק מציעה להגדיר מהו עסק חברתי ולקבוע עבורו מבנה תאגידי חדש ובו יקבעו כללים לאופן התנהלותו. עסק חברתי יציין עובדה זו לצד שמו.
+טענות על קיפוח שומרי שבת במלונות בארץ
09:21 19/07/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ח"כ זוהר: פינוי החדרים בשבת אינו תואם את ערכי המדינה  ▪  התאחדות המלונות: בכל העולם אלה שעות הפינוי המקובלות. על שהות לכל אורך היום צריך לשלם יותר  ▪  משרד התיירות: לרגולטור אין סמכות להתערב בגובה המחיר שגובים על השעות הנוספות
([צילום: פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: ייצוג למהנדסים העצמאים במועצת המהנדסים
09:00 19/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה אתמול בקריאה ראשונה את הצעת חוק המהנדסים והאדריכלים (תיקון מס' 10) (הוספת נציג ארגון המהנדסים והאדריכלים העצמאיים למועצת ההנדסה והאדריכלות), התשע"ז-2017 של חברי הכנסת יואל חסון, שולי מועלם-רפאלי ויצחק וקנין. מוצע בה להוסיף להרכב חברי המועצה נציג מטעם ארגון המהנדסים והאדריכלים העצמאיים, במקום נציג אחד של לשכת המהנדסים, האדריכלים והאקדמאים במקצועות הטכנולוגיים בישראל. כן מוצע כי אם ארגון המהנדסים והאדריכלים העצמאיים חדל לייצג את המספר הגדול ביותר של מהנדסים ואדריכלים בישראל, ימונה נציג של ארגון אחר, שלדעת השר מונה את מספר החברים הגדול ביותר של מהנדסים ואדריכלים.
+היועמ"ש מתנגד לסעיף ליבה בחוק הלאום
08:38 19/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנדלבליט הביע התנגדות כלפי סעיף בחוק שמנחה את בג"ץ לפסוק ולפרש את יתר החוקים לפיו, ובכך הסכנה שיגבר על יתר חוקי היסוד שמשמשים את שופטי העליון
(סלומינסקי ומנדלבליט. עימות[צילום: איציק הררי, דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ועדת תבחן פעולות לצמצום החסמים לייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
"קיים חוסר אמון מוחלט בין הציבור לבין המשרדים הממשלתיים האמונים על תחום הנפט. חוק הנפט הקיים משנת 1952 אינו מגדיר מהן שיטות קונבנציונליות ומהן שיטות בלתי קונבנציונליות, וכי המחסור בהגדרות יוצר עמימות גדולה בפני הציבור ואינו מאפשר הגדרת תקנות ייעודיות לכל סוג שיטה - כך עולה מהמסקנות וההמלצות של ועדת המשנה להפקת גז ונפט שהוצגו בדיון סיכון (יום ג', 18.7.17) בוועדה. לאחר תיקונים קלים צפויות המסקנות לעבור לידי שר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים וכן למליאת ועדת המדע והטכנולוגיה.
19/07/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה לצדק חלוקתי בראשות ח"כ מיקי זוהר קיימה דיון לבחינת טענות על קיפוח שומרי שבת בבתי המלון בארץ. מכיוון שזמני פינוי החדרים בבתי המלון הוא בשעה 12:00 בצהריים, לעתים נדרשים שומרי שבת לפנות את החדר באמצע השבת או להוסיף סכומים גבוהים על-מנת להישאר עד לצאת השבת.
19/07/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
ביום שני הקרוב צפויה הוועדה המשותפת לוועדת החוקה ולוועדת הכנסת, לקיים דיון ראשון בהצעת חוק הלאום, לאחר שאושר במליאה בקריאה טרומית. יוזמי חוק הלאום מבקשים להכניס אל סעיפי החוק גם היבטים מעשיים ולא רק הצהרתיים - לא רק להגדיר את אופיה של מדינת ישראל, אלא גם להשריש אותו בפועל; כאשר היעד המרכזי הוא בית המשפט העליון, זאת על-רקע הביקורת הרבה אותה הוא סופג.
19/07/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הצעת חוק העיסוק באופטומטריה של חברי הכנסת יעקב אשר, משה גפני ואורי מקלב המבקשת לחייב רופאי עיניים, אופטומטריסטים וחנויות אופטיקה למסור ללקוחותיהם את תוצאות בדיקות הראייה שערכו.
18/07/2017  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט המשיכה (יום ב', 17.7.17) להכין את החלק שפוצל מהצעת חוק המאבק בטרור, התשע"ה-2015 - הנוגע לצווי הגבלה ומעצרים מנהליים בשטחי מדינת ישראל, לקריאות שנייה ושלישית. לפי הצעת החוק, הסמכות להורות על מעצר מנהלי תיקבע כהסדר קבע, ללא תלות בקיום מצב חרום. בנוסף, לשר הביטחון תהיה סמכות להורות בצו על הגבלות מנהליות מטעמי ביטחון (כגון הגבלות על תנועה, על החזקת חפצים, על קיום קשר עם אנשים מסוימים ועוד). דיון הוועדה התמקד בצווי הגבלה ויו"ר הוועדה ח"כ ניסן סלומינסקי הציע לקבוע קטגוריות שונות לפי חומרת העילות.
18/07/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
אמסלם: להפסיק תכנון 12,000 דירות בפ"ת  /  אלעזר לוין
אושר סופית: הצרכן יבחר איך לבטל עסקה  /  איציק וולף
ועדות מקומיות יחויבו לאשר פיצול בתים להשכרה  /  איציק וולף
פרחחים נמאסתם  /  איתמר לוין
החתול שומר על השמנת  /  ציפי לידר
לא משתנים  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il