|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

ועדת הכספים החליטה:

תיבחן שיטת חישוב שווי השימוש ברכב מהעבודה

נשיא לה"ב, רועי כהן: "באתי לזעוק את זעקתם של כל העצמאים, על המדביר, על הגנן, השיפוצניק, מתקן מזגנים, כולם עושים שימוש ברכב שהוא למטרת עבודה בלבד ומשלמים שווי מס שהוא לא מס אמת רשות המיסים: מדובר בחישוב נורמטיבי ולכן לא נדרשת מערכת אם שימוש פרטי או עסקי
26/07/2017  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
גפני. מתחיל מרד ציבורי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

צוות חברי כנסת מטעם ועדת הכספים ייבחן את סוגיית שיטת שווי השימוש ברכב ממקום העבודה או שמשמש לעבודה, כך הודיע (יום ד', 26.7.17), יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, בתום דיון שנתבקש ע"י קבוצה של חברי כנסת ובעקבות פרסומים על גביית יתר של מס, במיוחד מעובדי הצווארון הכחול. עיקרי טענותיהם של חברי הכנסת שיזמו את הדיון, היו שמדובר בעוד עניין פיסקאלי שנועד להגדיל את הכנסות המדינה ממיסים ועל הדרך עושה עוול למאות אלפי עובדים, עצמאיים ושכירים. לדיון הגיעו נציגים רבים מרשות המיסים, החל ממנהל הרשות, דרך מי ששימשו בעבר בתפקידים בכירים בה ונציגים אחרים. כמו-כן, הגיעו לדיון נציגי התעשיה, יועצי המס, נציגי חברות במשק ועוד.

גפני לרשות המיסים: "אני רוצה תשובה לטכנאי שנוסע ברכב שבו יש צינורות והרכב הוא רכב יד שנייה או שלישית, אך מחייבים אותו, כאילו היה זה רכב יד ראשונה וכאילו הוא נועד לנסיעות פרטיות. הדיון איננו עוסק בחברי כנסת וגם לא על שומרי שבת, אלא בעצמאים ושכירים שנוסעים ברכב לצרכי עבודה וכן לגבי רכבים ממוגנים שנכפים על הנוסעים בהם. האם לא הגיעה העת לבחון את הנושא מחדש??!".

ח"כ עודד פורר: "אחד הנושאים הכי מעיקים על ציבור העצמאים. נושא שווי המס הפך להיות מבחינת רשות המיסים והאוצר משהו פיסקאלי, יכולת קלה לגבות מס בלי שום קשר אם זה מס אמת או לא. עצמאי שרכבו משמש אותו רק לעבודה, כמו טכנאי מזגנים, כולו מלא צינורות בלוני גז וכלי עבודה, רכב שלא יכול לשמש את המשפחה ואשתו מחזיקה רכב פרטי, עדיין הרכב לא מוכר לו כרב לצרכי עבודה בלבד.

"משלמים שווי מס שהוא לא מס אמת"

נשיא לה"ב, רועי כהן: "באתי לזעוק את זעקתם של כל העצמאים, על המדביר, על הגנן, השיפוצניק, מתקן מזגנים, כולם עושים שימוש ברכב שהוא למטרת עבודה בלבד ומשלמים שווי מס שהוא לא מס אמת. יש גרירת רגליים בעניין, יש אטימות לתיקון של עיוות שכולם יודעים שאנחנו צודקים. זה מאבק צודק למיסוי ראוי והוגן. יש לשנות כיוון לעידוד עצמאיים. איש לא ירצה לנסוע נסיעות פרטיות ברכב של מדביר עם חומרי הדברה".

נשיא לשכת יועצי המס, ירון גינדי: "השאלה כאן היא חלוקת משאבים כי מקצועית גרידא, המיסוי על רכבים הוא מיסוי ייתר. חסר פה כסף, העלות התקציבית של שינוי חקיקה כזו הוא גבוה מאוד וצריך להחליט איך מחלקים את המשאבים. זה מיסוי יתר לא ראוי ולא הולם. כיום יש טכנולוגיה למדידת נסיעות פרטיות ולכן ניתן להגיע למיסוי אמת".

רשות המיסים: מדובר בקביעת שווי נורמטיבי

מנהל רשות המיסים, משה אשר: "מדובר בקביעת שווי נורמטיבית. אי-אפשר לעקוב אחר כל נסיעה ולהחליט אם פרטית או עסקית ואחרי כל נהג אם נוסע בשבת או לא, לכן מדובר בקביעות נורמטיביות. בסיס החישוב לוקח בחשבון רכב בן 3 שנים ותרגמו את זה באחוזים. התחשיב נעשה על רכב בן 3 שנים ואחרי שעשו שווי תרגמו לחשב חדש. החישובים דווקא בחסר. לגבי המיגון-שיריון לרכבים נתקן ונחשב לפי שווי הרכב ללא המיגון. לגבי רכב מונית, מורה נהיגה או רכב אשכול, לגביהם ניתנו הקלות בחקיקה".

סמנכ"ל כלכלה לשעבר ברשות המיסים, ערן יעקב: "הנושא הזה כבר נדון ארוכות והוקמה גם תת-ועדה באמצעות ועדת הכספים. לנושא הספציפי הזה ובמשך שנתיים ישבו על המדוכה והגיעו למסקנה שהפתרון כמו היום הוא הפתרון המיטיב. מערבבים בין עצמאיים לשכירים ויש הבדלים. השווי משקף טובת הנאה פרטית בלבד. ככל שאני טכנאי ועושה יותר ק"מ, עדיין הנסועה הפרטית שלהם מהעבודה, בסופי שבוע ובדרך לעבודה, לוקח הילד לגן, לגביהם נעשה החישוב הזה. לא מנהלים דיון ספציפי על כל רכב וככל שזה נורמטיבי השיטה משקפת את המכלול ולכן 2.48% משווי הרכב והנורמטיבי לגבי הנסועה הפרטית בלבד. ואם תבדקו את רוב כלי הרכב ברלינגו וכד', יש לא מעט שימוש פרטי בזה ונכון שלרוב הרבה בעלי מקצוע אך גם הרבה נסועה פרטית".

נציג מטעם רשות המיסים ומי שעמד בראש צוות שבחן את נושא שווי השימוש, בועז סופר: "מדובר בחישוב נורמטיבי ולכן לא נדרשת מערכת אם שימוש פרטי או עסקי. נסיעה מהבית למקום העבודה היא נסיעה פרטית גם לגבי שכירים וכד'. הוגדרו רכב אשכול, מורה נהיגה ונהגי מוניות, שם ניתן מענה, כלומר מענה חלקי ומסודר. במקרים אחרים הרכב משמש שימוש נורמטיבי. אי-אפשר לפתור כל בעיה אך 80% פתרו".

מנהלת תחום מפקח ארצי ברשות המיסים, נטליה מירנצ'וב: "מתנגדים בתוקף לכל המכשירים למדידה פרטנית ומה שעומד זה הצהרה עצמית ואין לנו דרך לעקוב אחרי זה, יש אלפי נסיעות. זה לא ישים".

ח"כ קסניה סבטלובה (המחנה הציוני): "שווי השימוש אותו מגדירה רשות המיסים אינו סביר, ולא משקף את עלות השימוש בפועל. יש לשנות זאת. לא חסרים אמצעים טכנולוגיים זולים ופשוטים לבדוק את השימושים. מי שמדבר על נטו משפחה, חייב לדאוג למשפחות צווארון כחול, שאינן עשירות מופלגות, ועובדות קשה לפרנסתן. על משרד האוצר להתייחס אליהם ולשנות את מנגנון חישוב שווי השימוש כך שישקף את הערך הכלכלי של הרכב הצמוד עבור עובדים בעלי מאפייני שימוש שונים, ויאפשר מיסוי ריאלי על הטבה של העובד בפועל. במשך זמן רב נדחה הטיפול בעניין חשוב זה שישפיע על ישראלים רבים".


גפני: "מתחיל מרד ציבורי בעניין הזה"

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, סיכם והודיע שהוא "מקים צוות מטעם ועדת הכספים שייבחן את הנושא ואני אעמוד בראשו. בנוסף יהיו חברים בו שני חברי קואליציה ושני חברי אופוזיציה. אני מרגיש שמתחיל מרד ציבורי בעניין הזה. יש זמן שאנשי ציבור צריכים לעשות חשיבה מחדש ואנחנו נושאים באחריות. אנשי רשות המיסים הם אנשי מקצוע ועושים עבודה טובה ויש גבייה גבוהה, אך צריך לבחון את הנושא. ייתכן שנגיע למסקנה שנדרש שינוי דרמטי, או שהמצב נכון ואולי נדרש שינוי פרטני"

תאריך:  26/07/2017   |   עודכן:  26/07/2017
מירב ארד
+הצעת חוק 'קאיה' נפלה בקריאה ראשונה
22:22 26/07/17  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק למניעת מחלת הכלבת, הצעה שעלתה לאחר שכלבתו של ראש הממשלה הוכנסה להסגר, נפלה בקריאה ראשונה לאחר שהקואליציה לא הצליחה להשיג רוב בהצבעה
(נתניהו וקאיה בטיול בירושלים [צילום: מתי שטרן/פלאש 90])
+אושר סופית פיקוח על מחירי צהרונים
19:56 26/07/17  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
החוק ייכנס לתוקף בצהרונים הציבוריים כבר בשנת הלימודים הקרובה ויישומו בגנים המוגדרים כ"מוכר שאינו רשמי" יידחה בשנה  ▪  מחירי הצהרונים ינועו בין 300 ל-785 שקל לאחר סבסוד, על-פי המסלול שהיישוב בוחר ובאשכול הסוציו-אקונומי
([צילום: אורי לנץ/פלאש 90])
+סופית: גלאי אמת לקציני משטרה
19:36 26/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הפנים: המשטרה היא לא שומר סף - היועמ"ש הוא שומר סף. תפקיד חברי הכנסת הוא לחוקק ותפקיד הפקידים הוא ליישם אותם, זה לא תפקידו של היועץ המשפטי
(בדיקת גלאי אמת [צילום: פלאש 90])
+"רשת ביטחון לנתניהו מול הימין הקיצוני"
19:14 26/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר השדולה לפתרון הסכסוך: ״בזמן שהממשלה עסוקה בלהצית אש עם חוק הלאום ובהר-הבית, היא מתעלמת מהתמודדות עם הבעיה האמיתית - היפרדות מהפלשתינים"
("החגיגות בימין מוקדמות מדי")
+אושר סופית: תוקם מועצה לגיל הרך
18:06 26/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תפעל במסגרת משרד החינוך ותהיה אחראית על ריכוז התחום  ▪  התחום יכלול בין היתר את ההיבט החינוכי, הרפואי, הטיפולי והסוציאלי
([צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+500 מ"ש שינויי תקציב בסעיפי משרדי הממשלה
17:48 26/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים סירבה לאשר העברת עודפי תקציב שנצברו במנהלת תנופה ובמשרד לשוויון חברתי
(מינהלת תנופה [צילום: פלאש 90])
+אושר: ותמ"ל - גם לפרטיים
16:22 26/07/17  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
גם יזמים פרטיים יקבלו אישור מהיר, בתנאי שיבנו לפחות 750 דירות
([צילום: AP])
+מועדוני לקוחות יחויבו לאפשר מימוש זכויות שנצברו
16:10 26/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 53), התשע"ז-2017. יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל: "הצעת החוק נועדה להסדיר היבטים שונים במועדוני לקוחות המעודדים צריכת מוצרים ושירותים שונים. קורה לא אחת שמתבטלות תכנית הטבות ללא התראה וללא מתן אפשרות ללקוחות לנצל את הזכויות שצברו. השינויים נעשים על פי התקנונים אותם קבעו החברות בעצמם ולטובתם. פרקטיקה זו איננה הוגנת.
בהטבות המתייחסים לתקופה בלתי קצובה ישלח מפעיל המועדון הודעה על סיום ההטבות ובנוסף העוסק יאפשר לצרכן לממש את הזכויות אותן צבר. כאשר מדובר על הטבות לתקופה קצובה, הטבות אלו לא ישונו באמצע התקופה".
+שטח ארנונה יעוגל למטר השלם הקרוב ביותר
16:08 26/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק במשק המדינה (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב) (תיקון מס' 16), התשע"ז-2017. יו"ר ועדת הפנים ח"כ דוד אמסלם: "חור טכני שנבע בגלל תביעה של אדם נגד רשות מקומית שתמיד עיגלה את חישוב השטח לארנונה כלפי מעלה. לאחר המדידה גרסה הרשות את המדידה המקורית. בג"ץ קבע שיש לעשות מדידה נוספת הבעיה היא שבשביל לחסוך לתושב 30 שקל הרשות מחויבת במדידה חוזרת בעלות של 2000 שקל. אם לא נחוקק את ההצעה לעגל, כל הרשויות יחויבו במדידה חוזרת".
+מודל הרבנות: מעסיקים בהשגחה ישירה
15:57 26/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עימות בוועדה לביקורת המדינה סביב האינטרסים מאחורי מערך הכשרות  ▪  השר אזולאי: "צריך לנתק את המשגיח מהמושגח"  ▪  מקלב: גופים אינטרסנטיים מקדמים עצמם ע"י הסתה נגד מערך הכשרות"  ▪  אלהרר: "יש כאן מריחת זמן"
([צילום: יעקב נחומי/פלאש 90])
+רק 6.5% מהממשלה עברה לירושלים
14:48 26/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
למרות החלטת ממשלה להעביר לירושלים את כל משרדי הממשלה, מתוך 140 יחידות עברו 9 בלבד ו-28 נוספות ישלימו מעבר עד 2019  ▪  יו"ר ועדת הפנים: זה לא יעבוד ב'פוצי מוצי'. נכין הצעת חוק שתכלול עיצומים אישיים על מנכ"ל שלא יבצע
(קרית הממשלה [צילום: איתמר לוין])
+פקודת הפטנטים והמדגמים מ-1924 מסיימת דרכה
14:27 26/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
החוק החדש מאריך את תקופת ההגנה על מדגמים מ-15 שנים ל-25 שנים, קובע כי גופנים יהיו מוגנים לתקופה של 70 שנה, ומעניק הגנה למשך 3 שנים לעיצוב לא רשום
(כבל. תודה לעצמי)
+"חוק ירושלים" אושר לקריאה ראשונה
13:56 26/07/17  |  
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה הבוקר (ד') לקריאה ראשונה את - הצעת חוק-יסוד: ירושלים בירת ישראל (תיקון - רוב מיוחס) , שיזמה חה"כ שולי מועלם רפאלי ונוספים. זאת לאחר שדחתה את הרביזיה ברוב של שמונה ח"כים מול שישה. לפי הצעת החוק ישונה הרוב הדרוש לשינוי הסעיף האוסר על מסירת שטחים מירושלים לריבונות זרה ל-80 ח"כים וסעיף השריון (נוקשות) ישוריין בעצמו ברוב של 61 ח"כים.
+תוקם ועדת משנה לנושא הבריאות בצפון הארץ
13:12 26/07/17  |  
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת החליטה (יום ד') להקים ועדת משנה לנושא הבריאות בצפון הארץ. בראש הוועדה יעמוד ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי), ויהיו חברים בה ח"כ אלי אלאלוף (כולנו), ח"כ מירב בן ארי (כולנו), ח"כ עבדאללה אבו מערוף (הרשימה המשותפת), ח"כ מאיר כהן (יש עתיד), ח"כ נורית קורן (הליכוד), ח"כ מיכל בירן (המחנה הציוני) וח"כ עבד אל חכים חאג' יחיא (הרשימה המשותפת).

+תוקם רשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול בתוך המשרד לביטחון פנים
13:11 26/07/17  |  
אושר סופית: תוקם רשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול בתוך המשרד לביטחון פנים במקום הרשות הלאומית למלחמה בסמים הפועלת כתאגיד סטטוטורי. הרשות תאוחד עם יחידות במשרד העוסקות במניעת אלימות, עבריינות והתנהגות אנטי-חברתית.
+תקרת ריבית להלוואות חוץ-בנקאיות
12:49 26/07/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק קובעת כי הריבית המרבית על הלוואה הניתנת בשקלים - תהיה 15% וריבית הפיגורים עד ל 18%  ▪  החוק קובע קנס למי שעובר על הוראות החוק
([צילום: פלאש 90])
+יום הניצחון על גרמניה הנאצית יצוין בבתי הספר
12:33 26/07/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק קובעת כי מדי שנה ביום ה-9 במאי יקוים יום לציון ניצחון בעלות הברית על גרמניה הנאצית. במחנות צה"ל ובבתי הספר יוקדש זמן ללימוד הנושאים הנוגעים למטרות החוק
(יום הניצחון על גרמניה הנאצית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ועדת הכספים הכי פופולרית, ועדת הכנסת הכי סוערת
11:59 26/07/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ועדת הכנסת היא גם הוועדה שדיוניה הכי עמוסים וממוצע חברי הכנסת בכל דיון בה עמד על 10 חברים.  ▪  ח"כ משה גפני הוא שיאן הנוכחות בוועדות והשתתף ב-70 מישיבות הוועדה
ועדת הכספים של הכסת [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+הצעת החוק ליישום מערכת "שער עולמי"
11:13 26/07/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מטרתה העיקרית של הצעת החוק היא הטמעתה של מערכת סחר חוץ חדשה במינהל המכס. המערכת החדשה צפויה להחליף את המערכות התפעוליות המשמשות כיום את מינהל המכס, ולשרת את כלל הגורמים המעורבים בהליכי סחר חוץ
([צילום: איתמר לוין])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון גינדי / Yaron Gindi   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה אשר / Moshe Asher   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   ערן יעקב / Eran Yaacov   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי גינדי   רועי כהן / Roee Choen   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תיבחן שיטת חישוב שווי השימוש ברכב מהעבודה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
הסדנא לידע ציבורי מפרסמת (יום ד', 26.7.17) את נתוני דוח סיכום מושב הקיץ של הכנסת לשנת 2017. מהנתונים עולה כי ועדת הכספים היא הוועדה הכי פופולרית ולדיוניה הגיעו מרבית חברי וחברות הכנסת, ועדת הכנסת היא הוועדה שדיוניה הכי סוערים עם ממוצע של 10 חברי כנסת בדיון וחבר הכנסת משה גפני הוא שיאן הנוכחות בוועדות והשתתף ב-70 מישיבות הוועדה שפרוטוקוליהן פורסמו במושב החולף.
26/07/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
הצעת החוק ליישום מערכת "שער עולמי" עברה (יום ד', 26.7.17) בקריאה ראשונה במליאת הכנסת. מטרתה העיקרית של הצעת החוק היא הטמעתה של מערכת סחר חוץ חדשה במינהל המכס. המערכת החדשה צפויה להחליף את המערכות התפעוליות המשמשות כיום את מינהל המכס, ולשרת את כלל הגורמים המעורבים בהליכי סחר חוץ של מדינת ישראל, ביניהם, עובדי המכס, יבואנים, יצואנים, סוכני מכס, משלחים בין לאומיים, נמלי ים, נמלי תעופה, מעברים יבשתיים, חברות תעופה, חברות ספנות, חברות תובלה, מחסנים רשויים ומשרדי ממשלה.
26/07/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
ערבות המדינה לקבלנים, הבונים במחיר למשתכן, הוגדלה ב-660 מיליון שקל, ותעמוד מעתה על 3.46 מיליארד שקל. כך החליטה (יום ג', 25.7.17) פה אחד ועדת הכספים של הכנסת. מדובר בערבות ל-770 דירות, בעיקר ברעננה, פרדסיה, מגדל העמק ודימונה. נציגי משרד האוצר הודיעו בישיבה, כי עד היום לא התעורר צורך לממש ערבות כלשהי.
25/07/2017  |  אלעזר לוין  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית (יום ג', 25.7.17) הצעת חוק להגדלת הרכב ועדת החוץ והביטחון בארבעה חברי כנסת נוספים.
25/07/2017  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת האתיקה של הכנסת נזפה נזיפה חמורה בח"כ אורן חזן (הליכוד) בשל שלל התבטאויות פוגעניות שלו ביחס לחברי כנסת אחרים. הוועדה איימה על חזן כי אם ימשיך להתבטא באופן פוגעני שכזה - יישקלו נגדו סנקציות חמורות, לרבות השעיה לתקופה משמעותית.
25/07/2017  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il