|   15:07:40
דלג
  עומר כרמון  
עיתונאי עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

המשטרה: ערבים לא מטרידים מינית יותר מיהודים

ח"כ זוהר: בחברה הערבית קיים מושג רווח שניתן להטריד מינית יהודייה ולא להטריד ערבייה ח"כ מלינובסקי: בתרבות המוסלמית יש גאווה להטריד אישה ח"כ גליק: הם לא יעזו להטריד בכפרים שלהם כי האבא של הבנות יערוף להם את הראש
20/11/2017  |   עומר כרמון   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
יו"ר הוועדה, ח"כ מיקי זוהר[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ועדת הכנסת לצדק חלוקתי ושוויון חברתי, התכנסה (יום ב', 20.11.17) לדיון בסוגיית "הטרדות מיניות בפריפריה - מניעה טיפול ואכיפה".

בראשית הדיון אמר יו"ר הוועדה ח"כ מיקי זוהר (הליכוד): "המסקנה ממני יצאתי בדיונים קודמים בנושא, היא שיש מנטליות מסוימת שגורמת לחלק מהמגזר הערבי לא להבין מה היא הטרדה מינית ומה היא לא הטרדה מינית. צריך להגדיר את השיח כדי למנוע הטרדות. לא מבין מה פשר הכעס של חברי הכנסת הערבים על דיון שכזה? הזמנו לדיון את ארגון להב"ה ויד לאחים, שני ארגונים שעושים עבודה חשובה במיגור התופעה של הטרדות מיניות וחטיפות נשים. הפכו אותם לאויבי העם. אם מאפשרים לארגונים בוגדניים כמו בצלם, שוברים שתיקה ועדאלה לדבר, אז איך אפשרי שימנעו גם מהם לדבר, הדמוקרטיה הולכת רק לצד השמאלני של המפה? אין לארגונים הללו זכות ביטוי"?

סנ"צ איילת אורנשטיין רמ"ד נפגעי עבירה במשטרת ישראל הסבירה כי המשטרה בוחנת כל תלונה וכל חשד ונותנת קשב רב לכל תלונה. "אנו קוראים לכל נפגעת להגיש תלונה. התבקשנו לבחון נתוני שלושת השנים האחרונות, ומהם עולה כי לא ניתן לומר שיש יותר הטרדות מצד לא יהודים".

משה מרציאנו סגן המשנה לעניינים פליליים בפרקליטות המדינה טען כי אין לפרקליטות שום נתון המפלח אשמים לפי דת, גזע או לאום. "כולם שווים לפני החוק". לדבריו בשנת 2016 פילוח של מספר כתבי אישום שהוגשו במחוז ירושלים בגין הטרדות מיניות היה נמוך ביחס לערים אחרות בארץ.

ליזה ניקולאיצ'וק מנכ"לית מרכז סיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית (מסל"מ) בדרום: "האם יש פרופיל לנפגעת? לא. היא יכולה להיות יהודייה או ערבייה. הפוגע יכול להיות חבר כנסת, ערבי או יהודי. האם קל לנו לעשות קלסתרון למישהו שנראה כערבי? אנחנו מוכרים בגדים ונעליים כדי להשיג סיוע וסבסוד לטיפול שלנו. נורא קל לקחת משהו נקודתי ולהציג על הכלל. הפגיעה המינית היא מחלה של חברה. אם אתה מדבר על פריפריה אני מזמינה אותך לראות באיזה תקציבים אנחנו עובדים".

עורך הדין אורי נרוב מהתנועה הרפורמית, טען במהלך הדיון כי לא נכון להכליל את כל החברה הערבית בדיון אחד. "השיח שלך מעודד שנאה. לא אמרתי שהטענות לא נכונות. רק שההקשר לא ראוי. הוזמנו נציגי ארגון להב"ה שרוצים להעיף ולהדיר את הערבים מהחברה הישראלית. בואו תציגו נתונים שמדברים על תופעה רחבת היקף אבל להגיד שכל הערבים מתאפיינים במצב הזה זאת אמירה גזענית".

ח"כ זוהר ביקש מהמשטרה לדעת האם בערים מעורבות יש יותר הטרדות ביחס לערים מקבילות בארץ. לילי הלפרין ממרכז אמת לסובלנות אמרה כי אם היו מאפיינים את הדיון על-פי נתונים הייתה לה יכולת להגיב. "אני לא רוצה דוגמאות. אני רוצה מחקר. לא הגיעה אלי מעולם תלונה על הטרדה מינית מצד ערבים. צר לי אם אלה התופעות אבל אתם מביאים תחושות ולא ממצאים". ח"כ זוהר השיב לה כי פנה למשטרה בבקשת נתונים רלוונטיים ולא העבירו נתונים. "ראשי רשויות מדווחים לנו גם על נתונים זהים"
.
ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו), סיפרה כי קיימה דיון דומה בוועדה למעמד האישה לפני שנה. "הייתי שם לבד עם כל הרשימה המשותפת בדיוק בנושא קו התפר בערים מעורבות. אתם יודעים שיש בית ספר ששתי ניידות שומרות על התלמידות שלו כי ערבים עושים מול התלמידות את הצרכים שלהם. זה קורה פה בירושלים, אם זאת לא הטרדה אז מהי הטרדה? סטודנטיות עוברות באוניברסיטה העברית הטרדה על בסיס קבוע. אדוני היו"ר אגלה לך דברים חדשים, האוניברסיטאות מסתירות את זה".

ח"כ מלינובסקי טענה כי ניתן לטפל בבעיה רק כאשר מכירים בה. "בתרבות המוסלמית יש גאווה להטריד אישה", צעקה חברת הכנסת, "אם אתם מכחישים את זה אתם חיים במגדל השן. בכל מלחמה אנסו נשים. תלמדו את ההיסטוריה. זה לא פוליטיקלי קורקט. נשים מבוגרות מוטרדות על. החיות הללו עושים צריכים מול העיניים שלהם. אנחנו כחברה מכחישים רוצים להיות יפי נפש ואנחנו מפקירים את הבנות הללו. זה זועק לשמיים. אנחנו לא אשמים ולא צריכים להיות מותקפת ומפוחדת אז בואו נחנך אותם".

ח"כ זוהר שמע את קריאות הביניים הרבות בדיון ואמר כי הוועדה לא חששה לפתוח את הפצעים הכי קשים בחברה הישראלית והסביר כי היא באה לצמצם פערים בחברה. "אם נשנה את הגישה והמנטליות בתוך החברה הערבית נשפר את החברה כולה. בחברה הערבית קיים מושג רווח שניתן להטריד מינית יהודייה ולא להטריד ערבייה. אם הוא יטריד מינית ערבייה אז האח של המוטרדת למחרת ינסה לרצוח אותו. אצלנו בחברה היהודית יש בעיה של הטרדות מיניות. כולן מדברות על ההטרדות שלהן אז למה לא נותנים לדבר על ההטרדות המיניות של הערבים"?

ח"כ יהודה גליק (הליכוד): "אני מצטער שאנשים הפכו דיון חשוב מאוד וניסו לפוצץ אותו. אני לא מקבל את הטענה שיש מצווה להטריד אבל מנגד מגיעות אלי סטודנטיות כי הן מפחדות לצאת מחדרן בקמפוס מפחד הטרדות של ערבים. יש הטרדות מיניות בקריית גת וקריית מלאכי משום שבחורים בדואיים מטרידים ילדות בנות העדה האתיופיות והם לא יעזו להטריד בכפרים שלהם כי האבא של הבנות יערוף להם את הראש. יש פה תופעות שאני מבקש מהמשטרה לטפל בהן. צריך לטפל בפניות בקרב כלל האוכלוסייה. למה אסור לדבר על ההטרדות המיניות בקרב הערבים את היהודיות? יש פה תופעה שצריך לטפל. זאת לא אמירה גזענית".

ח"כ אכרם חסון (כולנו), טען בדיון כי צריך לארגן את כל הארגונים והכוחות להילחם בתופעת ההטרדות. "אחינו היהודים מנסים לטפל בתופעה אבל במגזר הערבי אין מודעות. באה אלי בחורה מוסלמית שהמנהל שלה הטריד אותה וסגרו את התיק והתנכלו לה, היא רצתה להתאבד ופניתי לכל הגורמים אבל בסופו של דבר סגרו את התיק. אישה ערבייה צריכה לשלם מחיר מאוד כבד כי אין מי שיטפל. יש אי-צדק שנעשה עם המגזר הערבי. כל ערבי שמטריד אישה יהודייה מקומו בכלא. צריך לטפל ולמגר את התופעות הללו, איפה האחריות? זה דיון על כבודה של האישה הישראלית".

שרה לורקט, נותנת עדות על הטרדות מיניות שעברה סיפרה לוועדה: "לצערי אני נמצאת כאן פעם שנייה בדיון כזה אבל אני באה להעיד ולספר על מקרים אישיים שלי, של חברות שלי ואחיות שלי. אני לא שמחה לחשוף את עצמי בצורה כזאת אבל אני רוצה שקולי ישמע. זאת סוגיה שאותה מנסים לא לחשוף אותה ולא לדבר עליה. אלו הטרדות שאני חווה בירושלים מאז שאני ילדה. מדובר על עשרות מקרים של שריקות ועצירות של רכבים שקוראות לנו לעלות לרכב. ועד מקרה בו חברה חוותה אונס על-ידי שלושה ערבים. עם כל הכבוד לאנשים מארגונים כאלה ואחרים אני משתפת אתכם מהשטח וצריך לראות מה המשטרה עושה בעניין הזה במה שאנו חוות ביום יום שלנו. יש פה עניין לאומני של ערבים מול יהודים, יש כאן אקט אנטישמי. זה סוג של פיגוע. צריך לשים סוף לדבר הזה".

שרה הלפר מארגון יד לאחים טענה: "אנחנו גוף שמטפל בתופעה לאחר שדברים קורים. הטרדות מיניות קורות בכל מקום אבל יש הרבה אמת בטענה שעל הבנות שלנו אין מי שישמור. זה קורה המון עם נהגי אוטובוס. במקומות של קו התפר יש בנות שהן טרף קל. זה קיים בכל מקום אבל מוכפל לאין ערוך באזורי התפר. זאת דרך נוספת שלהם להכות בנו".

ספיר חכמון רכזת תחום למניעת הטרדות מיניות במסל"מ (המרכז הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית ואלימות) הודתה כי בשביל לתאר תופעה חברתית לא אפשרי לקבל נתונים מהמשטרה או הפרקליטות. "התופעה הזאת קיימת אני יכולה להגיד זאת. מרכז הסיוע בנגב נלחם בתופעה באמצעות הסברה ואנחנו רוצים להתמודד אתה ומבקשים תקציבים. ההתנגדות שלנו לדיון הייתה באופן הצגת התופעה כמשהו מגמתי. אני כתושבת באר שבע אומרת שהיא קיימת. השיח חשוב אבל החברה חולה באופן כללי".

נועם וילדר מקדמת מדיניות בתג מאיר (ארגון ישראלי הממומן בידי קרן מוריה, הפדרציה של ניו-יורק, קרן איימס והקרן החדשה לישראל): "איש לא שלח אותי לכאן. כתבתי את דברי לבד ואני חייבת להגיד שמתהפכת לי הבטן בתור אישה. אני גם סטודנטית וחווה הטרדות מיניות על בסיס קבוע. הצגת התופעה כאילו כל המטרידים הם בהכרח ערבים וכי המוטרדות הן יהודיות מאוד בעייתי".

ח"כ זוהר סיכם את הדיון ואמר כי הוועדה בראשותו התכנסה לדיון על-מנת להציף את תופעת ההטרדות המניות של נשים ונערות יהודיות על-ידי ערבים באזורי הפריפריה. "תופעה זה אינה מצויה על סדר היום הציבורי ואינה מטופלת כראוי על-ידי גורמי הטיפול. הוועדה למדה כי אותן נשים ונערות אינן מצויות בתוך הסטטיסטיקה הכללית של ההטרדות משום שהן חוששות מאוד מעצם החשיפה והמודעות לרמת הטיפול".

"הוועדה דורשת מהשר לביטחון פנים להורות למשטרה לבחון תופעה זו באופן יסודי ומעמיק תוך פילוח הנתונים על-פי ערים ובין הפריפריה והמרכז. הוועדה תפנה לשר החינוך ותקרא לפעול להגברת ההסברה על תופעת ההטרדה המינית בבתי ספר במגזר הערבי".

תאריך:  20/11/2017   |   עודכן:  22/11/2017
עומר כרמון
+נציג הא"א: "תקנות סימון המזון קיצוניות"
22:11 20/11/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השר ליצמן התעמת עם נצי האיחוד האירופי, שאמר כי המחירים עלולים לעלות ולצרכן הישראלי יהיה פחות מבחר: "נפקח גם על הג'אנק פוד"
(ליצמן. עימות בוועדה [צילום: פלאש 90])
+עדות: הטריד מינית וקודם לתפקיד מדריך
21:35 20/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
נערה שהוטרדה מינית במהלך שהותה בצופים: אני מרגישה שכיבו את הרגשות שלי ואותי, והעצימו את הבחור שתקף אותי  ▪  ח"כ בן ארי: חניכים הורחקו לצמיתות בשימוש באלכוהול וסמים, אז על תקיפה מינית הם לא מורחקים?  ▪  ח"כ גלאון: אחד הדיונים העצובים בהם נכחתי בכנסת
(יו"ר הוועדה, ח"כ יעקב מרגי [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+ חסימת רכב חונה תחשב עבירה פלילית
21:06 20/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ח"כ מלכיאלי: לא ייתכן שאדם יחנה במקום מסוים ומישהו יבוא ויחסום אותו והמשטרה תגיד שאין לה מה לעשות  ▪  ח"כ פרי: ההצעה הזו תקטין את החיכוך והאלימות
([צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+השמאל לאבי גבאי: אין הבדל בינך למירי רגב
18:14 20/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ח"כ תמר זנדברג: אתם המחנה הציוני או המחנה המגרש?  ▪  דב חנין: המנהיג של מפלגת העבודה שכח מה זה להיות יהודי  ▪  זוהיר בהלול: איך אחיי היהודים יכולים להתבונן במראה?
מירי רגב ואבי גבאי [צילום: יונתן זינדל ומרים אלסטר/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הקרן החדשה לישראל    זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המשטרה: ערבים לא מטרידים מינית יותר מיהודים
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קורןנאוה טבריה
21/11/17 06:13
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, החליט לתמוך בהצעת החוק הממשלתית למניעת הסתננות. מדובר במהפך בעמדת המחנה הציוני, שהתנגדה בעבר לגירוש מסתננים ותמכה בהסדרת מעמדם בישראל. בישיבת סיעת המחנה הציוני (יום ב', 20.11.17) הסביר גבאי: "לא צריכים להיות יותר צדיקים מבג"ץ, לא צריך לריב עם כל האוכלוסייה. אנחנו נשלם מחיר כבד על ההתנגדות לחוק. זה ייתפס לא טוב בציבור".
20/11/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
מגנה כל דבר הסתה, אך הזכות לבקר את החלטות הנשיא בצורה מכובדת היא נשמת אפה של הדמוקרטיה. הוא שלל שימוש בכאפיות, בפסלים ובחבלים ובמדים נאציים. נתניהו אמר כי הנשיא ראובן ריבלין, הוא עצמו ואחרים הולבשו בצורה זו, אך הדגיש כי לא ייתכן מצב בו מדובר בחופש ביטוי כאשר מדובר בשמאל ובהסתה כאשר מדובר בימין.
20/11/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לענייני ביקורת המדינה של הכנסת בראשות ח"כ שלי יחימוביץ' מינתה (יום ב', 20.11.17), פה אחד, את עו"ד ד"ר אסתר בן חיים למנהלת נציבות פניות הציבור בהמשך להמלצתו של מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, השופט (בדימוס) יוסף שפירא.
20/11/2017  |  יפעת גדות  |   מינויים חדשים
בקרוב יוסרו המגבלות על רעיית עזים, והן יוכלו לרעות במרחב הפתוח. ועדת השרים לחקיקה (יום א', 19.11.17) תומכת בהצעת החוק של ח"כ ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) לבטל את החוק להגנת הצומח שנחקק ב-1950, אשר קובע כי על הרעייה להתבצע בשטחו של הרועה ומטיל מגבלות על הולכת העז.
19/11/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הפנים החליטה (יום א', 19.11.17) שחובת הצללה לגני שעשועים תהיה חלק מהנחיות של גופי התכנון והרשויות המקומיות למתכננים.
19/11/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
מאז ועד היום איש לא מעז לקרוא לבן שלו המן, למרות ששמעתי על מישהו שקראו לו כך, אבל זה בגדר שמועה
צבי גיל
צבי גיל
אם ביבי נתניהו ייכנס להיסטוריה זה יהיה על שהוא הצליח לא רק להקים ולקיים ממשל גרוטסקי, נלעג, מטורלל ומעורר חלחלה, אלא להשליט ממשל מעוות זה באמצעות הדמויות הנלעגות שבו והמדינית העקומ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
יעקב הוא עיתונאי אשר לא היו לו שאיפות אחרות מלבד תקשורת, עיתונאות, יצירת סיפור, הגשה, הבאת חדשה, כתיבה, הבאת מידע על נושאים מנושאים שונים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il