|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

מקדמים חקיקה לתחבורה שיתופית בלי להתייעץ <br>

נציג משרד התחבורה: יעילות התחבורה השיתופית מוטלת בספק יו"ר ועדת המדע דורש מהמשרד להיוועץ בכלל הגורמים, בטרם יפרסם את עמדתו: "באיזה זכות אתם חוסמים מהציבור שירות חדשני הנהוג בעולם כולו?"
04/12/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
לא רק בדרך מהעבודה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מדוע מוטרד שר התחבורה מתחבורה שיתופית
עידן יוסף
משרד התחבורה גורר רגליים בקביעת מדיניות כלפי תחבורה שיתופית מחשש לפגיעה בתחבורה הציבורית ולהפרטת האסדרה * ועדת המדע דורשת לגבש מדיניות ולקדם כבר כעת מוניות משותפות
לרשימה המלאה

מקלב: תומכים בתחבורה שיתופית
עידן יוסף
יו"ר ועדת המדע אומר כי התחבורה השיתופית תוכל לחסוך סכומים גבוהים ביותר למשתמשי התחבורה הציבורית והודיע כי יפעל לקידום הנושא
לרשימה המלאה

ועדת המדע והטכנולוגיה קיימה (יום ב', 4.12.17) ישיבת המשך בנושא 'הגברת התחרות בתחבורה הציבורית באמצעות התחבורה השיתופית'.

יו"ר הוועדה, ח"כ אורי מקלב, פתח את הדיון: "התחזיות לעומסים בכבישים בישראל קודרות מאוד. על-רקע כך נשאלת השאלה, מדוע מה ש'עובד' בעולם לא יכול 'לעבוד' אצלנו? מדוע אי-אפשר לנסות זאת לכל הפחות? תחבורה שיתופית היא לאו-דווקא מהבית לעבודה ומהעבודה לבית, היא יכולה להיות מתחנת האוטובוס לתחנת הרכבת ולתחנת המוניות, שם פעמים רבות הבעיה, בתחבורה המקשרת. הדבר יביא חיסכון למשק, הורדת הגודש, הגדלת שעות העבודה, הגעת כוח אדם רענן לעבודה. יש לפעול בהידברות בין כל הגורמים, אפשר לקבוע שרק אנשים עובדים ישתתפו במערך, אפשר להגביל מספר נסיעות ועוד, אך יש להגיע להידברות. גם התירוץ של ביטחון הנוסע לא מחזיק, אין יותר ביטחון מנסיעה שיתופית עם אדם שאתה מקבל את הציונים של נסיעותיו עד כה, יודע מי הוא, כמה נסיעות הוא עשה, אין את זה ברוב אמצעי התחבורה האחרים. אין מי שיזעק בציבור את הזעקה של הציבור שכן מעוניין בתחבורה שיתופית".

שבועות להצגת החקיקה

דרור גנון, מנהל אגף בכיר במשרד התחבורה, ציין כי המשרד יציג בתוך מספר שבועות תוכנית להסדרת התחבורה השיתופית בישראל: "המשרד משקיע את כל כוחו במערכות של הסעת המונים, זו מדיניותו. במקביל כל הנושא השיתופי נמצא אצלנו בהצעה לחקיקה שאנחנו מקדמים ותסדיר את הנושא, נציג אותה בקרוב מאוד, בתוך מספר שבועות. המשרד הוא האמון על תחום התחבורה ויודע מה נדרש. מבדיקות שעשינו לא התרשמנו שהגודש בכבישים ירד כתוצאה מנסיעות שיתופיות. זה הפך להיות מקצוע, זה איבד את השיתופי והפך לענף מתחרה".

עו"ד יונתן צוויקל, רשות ההגבלים העסקיים: "הסדרה אנכרוניסטית מונעת מהציבור הרבה דברים שהוא יכול לקבל, לא רק הפחתת המחיר, הגדלת המגוון והגדלת האיכות. מעבר לתועלת של הצרכנים הפרטיים, יש לתחבורה פוטנציאל של ממש לתרום למשק - צמצום הפקקים והזמן שאנשים מכלים בדרכים, מתן שירות לכל מיני אזורים שלא מקבלים שירות. לעניין הגודש, רוב המחקרים מדברים על תרומה להפחתת הגודש. אלה דברים שהציבור הישראלי זכאי לקבל. יש לתת מענה לבעיית נהגי המוניות, אך לא יכול להיות שכל הציבור יסבול בגלל האינטרס הזה".

ח"כ מקלב: "אני חושב שהרשות נותנת רוח גבית ומובילה לדיון אמיתי. עצם ההתנגדות ודחיית הדבר והחסימה, זה אומר דרשני ולכן אנחנו נמצאים כאן".

יהודה בר-אור, יו"ר איגוד נהגי המוניות: "לא התנגדתי מעולם לתחבורה שיתופית. אמרנו שנעשה את זה דרך המוניות בלבד. בישראל יש 360 מוניות על כל אדם מול 1,000 לאדם בעולם, הנהגים לא גומרים את החודש, איפה יכנסו עוד נהגים? בשמחה ניתן את השירות ונוזיל את המחירים אפילו ב-50 אחוז. השיתופיים הפרטיים יסעו בנתיבים הרגילים, העומס יגדל ו-30 אלף משפחות פרנסתן תיפגע".

מקלב: "אם אתם חושבים שאין פה רווח, אז מי ייכנס לזה?"

בר-אור: "אנשים ייכנסו עם הסבסוד של המיליארדרים שעומדים בראש המיזמים, הם רק יהרסו עשרות אלפי משפחות בישראל".

ד"ר אורן שובל, ויה תחבורה: "יש הגדרה של תחבורה שיתופית כרכב ויש הגדרה ככיסא-נוסע. פן אחד זו הנסיעה יחד בכלי רכב, פן שני זה מי הנהג. אלה שני דברים נפרדים מבחינתנו. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות המקומיות, כך בניו-יורק אנחנו מאפשרים להזמין כיסא במונית צהובה, על כיסא אחר יכול לנסוע אדם אחר ליעד אחר. אנחנו מאמינים שצריך להפריד את ההגדרות. כשרואים בעולם שיש תחבורה ציבורית טובה, אנשים פשוט לא קונים רכב. התשתיות של התחבורה הציבורית הן יקרות מאוד. לכן אנחנו מאמינים שהתחבורה השיתופית היא האמצעי הנכון, ללא קשר למי הנהג".

יוני גריפמן, מנכ"ל אובר: "אנחנו רוצים לקדם תחבורה שיתופית למטרות רווח, שהנהג יכול לעשות זאת כן כמשרה מלאה או נוסף על עבודתו, לפתוח את השוק לתחרות. להרבה מהסוגיות שאנחנו שומעים שמטרידות את משרד התחבורה יש לנו תשובות במחקרים. פניתי למשרד בניסיון להיפגש כדי לתת מענה מאוד ספציפי לישראל. אנחנו רוצים לעבוד יחד, כולל איך נהגי המוניות משתלבים".

מקלב: "אני תוהה בקול - עוד מספר שבועות תוציאו משרד התחבורה מסמך מסכם, ולא ישבתם עם אותן חברות מפעילות? אולי יש משהו שאנחנו לא יודעים?".

גנון, משרד התחבורה: "ישבו, גם אם לא אני, גם עם אובר. ישבו בכל מיני פאנלים".

מקלב: "אני קורא למשרד התחבורה לשבת עם הגורמים הנוגעים בדבר לפני שאתם מוציאים את המסמך שאנחנו כל כך מייחלים לו".

ח"כ יעל כהן-פארן (המחנה הציוני): "אני לא חושבת שיש עוד נושא שכל אדם במדינת ישראל סובל ממנו כמו התחבורה. זה אתגר לאומי שלא מקבל את ההתייחסות הדרושה, גם אם במשרד התחבורה חושבים שכן. כל הטכנולוגיות שמאפשרות לאדם לא לקנות רכב צריכות להיבחן ולהתקדם אם המשמעויות חיוביות. המדינה יודעת לעשות רפורמות ולתת מענה גם למי שהמצב עלול לפגוע בו".

ח"כ סאלח סעד (המחנה הציוני) נחלץ להגנת נהגי המוניות: "הכניסה הטכנולוגית היא דבר חשוב, אך יש לעשותה בחכמה. המשמעות היא פיטורי עובדים או הפרטת נהגי המוניות, כך נפגע באלפי משפחות ולא ניתן לכך יד".

"דרוש מסמך מקצועי ומנומק"

עו"ד ספי קלר, פורום קהלת: "מאז הישיבה האחרונה כאן הוצאנו נייר עמדה שמציע הסדרה של כל התחום בישראל, משרד התחבורה לא נפגשו איתנו. מחקר שאנחנו מכירים הראה מה קרה בערים שאובר התחיל לפעול בהן בארה"ב - תאונות כתוצאה מאלכוהול ירדו ב-30 אחוז, זה זול יותר ואנשים שתויים נוהגים פחות. המחקר שהוצג לגבי עליית הגודש בניו-יורק שמשרד התחבורה מציג הוא תיאורטי ולא אמפירי".

גנון, משרד התחבורה: "אנחנו לא שוללים את הנושא וכן בוחנים אותו ושוקלים בצורה זהירה את כל ההשלכות, עם המציאות של הגודש ופיתוח המערכות להסעות ההמונים. בישראל נוסעים 780 מיליון אנשים בשנה באוטובוסים. יש גידול של 8 אחוז בשנה האחרונה בתחבורה הציבורית. התשתיות של הרכב הפרטי לא מוקצות לרכב הציבורי, כל עוד אין תחרות הוגנת מול הענפים האחרים קשה לשפוט".

יו"ר הוועדה מקלב סיכם את הדיון ויצא נגד עמדת משרד התחבורה: "ההשקעה בתחבורה השיתופית בישראל קטנה מאוד. אתם אומרים שבדקתם את הנושא מקצועית. הגיע הזמן שתוציאו מסמך מקצועי ומנומק. התשובות שאתם נותנים בדיונים בכנסת הן באוויר, יש לי תחושה שגם ההתייחסות המקצועית במסמך שלכם היא מצומצמת ביותר ומבוססת הערכות, אני מבקש שתעמידו את כל הסיבות, הנתונים והניתוחים המקצועיים שהביאו לתפישתכם. נהגי המוניות אינם הנושא, אזרחי ישראל לא שבויים בידם. הם צריכים להיות חלק מהפתרון. אפשר להתווכח על העומסים בכבישים? על מה שאנחנו עוברים בדרכים שנים? לציבור מגיעה הזכות לקבל שירות חדשני בדומה לעולם כולו, באיזה זכות אתם יכולים לחסום מפני הציבור תהליך כזה?".
תחבורה שיתופית וטכנולוגיות רשתות תחבורה / מסמך
מסמך זה נכתב לקראת דיון בוועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת והוא עוסק בנושא תחבורה שיתופית, שיתוף נסיעות ויישומים המספקים שירותי תחבורה על בסיס רכבים פרטיים. במסמך מוצגים בקצרה מידע ונתונים על: דפוסי נסועה וכלי רכב מנועיים בישראל; דוגמאות לחברות ומיזמים העוסקים בנושא בישראל ובעולם; תועלות והשלכות משקיות אפשריות של אימוץ דפוסי נסיעה משותפת; וחסמים שונים לאימוץ נרחב של נסיעות משותפות

תאריך:  04/12/2017   |   עודכן:  04/12/2017
עידן יוסף
+קנס לגוף ציבורי שלא יניף דגל ישראל
20:45 04/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ח"כ דב חנין התנגד להצעת החוק: "למה שלא תרחיבו את החוק כך שרה"מ יצטרך לשאת דגל לכל מקום וגם לחדרי החקירות? חוק הדגל אוסר מפורשות על ביזויו ובגרירתו לאירוע למשל של תאגיד הביוב"
יוזם הצעת החוק, ח"כ אורן חזן [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+הזיהום לערבים - הכסף ליהודים
19:14 04/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ועדת הכנסת לצדק חלוקתי ושוויון חברתי דנה בחלוקת ההכנסות באזורי התעשיה  ▪  א.ת ציפורית מרוחק 7 ק"מ מנצרת עילית. למרות זאת, כספי הארנונה זורמים לנצרת עלית. הישובים הערבים הקרובים יותר, לא מקבלים שקל  ▪  ח"כ גנאים: "אני גר בסכנין ורואה את פעילות אזור התעשיה משגב שבה רוב האדמות הופקעו מתושבי סכנין והעובדים שם הם משלנו אבל אנחנו לא נהנים מהרווחים"
"חוסר צדק משווע ואפליה" [צילום: משה שי/פלאש 90]
ח"כ מסעוד גנאים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+הרשויות המקומיות מסרבות לשלם יותר עבור תוצרת הארץ
18:03 04/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה דנה במתן עדיפות לתוצרת הארץ במכרזים של השלטון המקומי והרשויות המקומיות  ▪  יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס: לא ניקח משהו ששווה פחות ועולה יותר, כי בסוף אנחנו מחויבים לכספי ציבור ועלולים למצוא עצמנו בחדר של להב 433
(חיים ביבס [צילום: יח"צ])
+סקר: מפלגה בראשות אלדד יניב תקבל 7 מושבים
17:37 04/12/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אם תוקם מפלגה למלחמה בשחיתות בראשותו היא צפויה לכרסם בעיקר במחנה הציוני, ביש עתיד ובכולנו  ▪  גוש הימין גובר ב-11% על גוש השמאל
(יניב. יקים שוב מפלגה? [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90])
+פוצץ הדיון בכנסת על מיסוי מוצרי טבק
16:23 04/12/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד האוצר סירב לאפשר לנציגיו להגיע  ▪  זנדברג: "אם מדיניות שר האוצר היא לא להעלות מיסים גם כשמדובר בחיי אדם, שיבוא לוועדה ויציג את עמדתו ויעמוד לביקורת ציבורית"
(באב"ד. הביא לביטול הדיון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אגד   אגד תעבורה   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אמיר אסרף / Amir Asraf   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה אדרעי   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דן / Dan   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מטרופולין /  Metropoline   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   משרד התחבורה   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd   נתיב אקספרס   סאלח סעד / Saleh Saaed   סופרבוס /  Superbus   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קווים   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מקדמים חקיקה לתחבורה שיתופית בלי להתייעץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכלכלה דנה (יום ב', 4.12.17) במתן עדיפות לתוצרת הארץ במכרזים של השלטון המקומי והרשויות המקומיות.
04/12/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
סקר של מכון רפי סמית מצא כי מפלגה למלחמה בשחיתות בראשות אלדד יניב צפויה לקבל 7 מושבים, אילו היו הבחירות נערכות היום. ממצאי הסקר, שנערך לפני כחודש, פורסמו (יום ב', 4.12.17) במשדר "וילנסקי את ברדוגו" בגלי צה"ל.
04/12/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
יושב-ראש ועדת הסמים, ח״כ תמר זנדברג, קטעה (יום ב', 4.12.17) את הדיון על מיסוי מוצרי טבק לגלגול, שאמור היה להתקיים היום בוועדה, וזאת לאחר שמנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד הודיע כ-10 דקות לפני פתיחת הדיון כי בניגוד להתחייבויותיו, יימנע מלשלוח את נציגיו לתת דיון וחשבון על סירובו של השר להשוות את המיסוי על מוצרי הטבק השונים.
04/12/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
מנהלת אגף גמלאות נכות במוסד לביטוח לאומי, לימור לוריא, הודיעה היום בדיון בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת כי לבקשת יו"ר הישיבה, ח"כ טלי פלוסקוב, המוסד יבדוק מחדש כ-350 תיקים של ילדים חולי סרטן ויבחן האם הם זכאים להעלאת קצבה. זאת בעקבות הדיון ביוזמת חברי הכנסת איציק שמולי (המחנה הציוני), אלהרר, יוסף עטאונה (הרשימה המשותפת), אורי מקלב (יהדות התורה) ופלוסקוב, לפיו בעקבות שינוי בטיפול הכימותרפי (קבלתו בכדורים ולא לווריד), הילדים ומשפחותיהם מאבדים תוספת לקצבתם, בשווי של כ-2,000 שקלים בחודש.
04/12/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, הפסיק (יום ב', 4.12.17) דיון בשינויים בתקציב 2017 בסך כולל של כ-7.5 מיליארד שקלים, לאחר הודעת חברים מהקואליציה שלא יתמכו בהעברות התקציביות. מדובר ברכז הקואליציה בוועדת הכספים, ח"כ מיקי זוהר וח"כ עודד פורר, ששניהם ביקשו שלא להעלות את הבקשות להעברות התקציביות לדיון כלל.
04/12/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il