|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

חוק המרכולים אושר בקריאה ראשונה

ברוב של 59 מול 54 חברי כנסת אישרה הכנסת את החוק המצריך הסכמה של שר הפנים לאישור חוק עזר עירוני חדש בעניין פתיחת בתי עסק בשבת חברי הכנסת של האופוזיציה עלו בזה אחר זה להתנגד להצעת החוק
12/12/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
לוח ההצבעה

   עידן יוסף
הושג הרוב הדרוש לחוק המרכולים

מליאת הכנסת אישרה לפנות בוקר (יום ג', 12.12.17) בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון דיני הרשויות המקומיות (חוקי עזר בעניין פתיחתם וסגירתם של עסקים בימי מנוחה), התשע"ח-2017.

מוצע בה לקבוע כי חוקי עזר בעניין פתיחתם וסגירתם של עסקים בימי מנוחה יהיו טעונים הסכמה של שר הפנים לצורך פרסום ברשומות, וכי הסכמת שר הפנים תינתן רק אם פתיחת העסקים בימי המנוחה כמוצע בחוק העזר נדרשת כדי לספק צרכים שהם, לדעת שר הפנים, צרכים חיוניים. הצעת החוק אינה חלה על מסעדות, בתי קפה ומקומות בהם מכינים או מגישים מאכלים או משקאות לצריכה במקום וכן מקומות של עינוג ציבורי (תאטרון, קולנוע וכיו"ב).

חברת הכנסת שרן השכל (ליכוד), השרה סופה לנדבר (ישראל ביתנו) וסעיד אלחרומי (הרשימה המשותפת) נעדרו, אורלי לוי-אבקסיס נמנעה.

ח"כ משולם נהרי, סגן שר במשרד הפנים ובמשרד לפיתוח הנגב והגליל (ש"ס): "ההצעה מבקשת להותיר את הסטטוס קו על המצב, הצעת החוק אינה פוגעת ואין כוונתה לפגוע בשיקול הדעת של השלטון המקומי, פתיחת העסקים בשבת הרת אסון עבור העובדים, שערו לעצמכם שיהודי אל יתקבל בישראל לעבודתו כי אינו מוכן לעבוד בשבת".

ח"כ יעל גרמן (יש עתיד): "איבדתי כל כבוד לתהליך החקיקה, חוק לא אמור לפתור בעיה פרסונלית או קואליציוני. מאחורי חוק אמורה להיות אמת".

ח"כ נחמן שי (המחנה הציוני): "הוויכוח אינו מי בעד הדת ומי נגדה, הוא אינו מי מכבד את הדת ומי לא. הוויכוח הוא האם ישראל היא מדינה שנותנת לכל אחד מאזרחיה לחיות בדרך שהוא רוצה או רוצה. צריך להיות כל אחד בדרכו".

ח"כ דב חנין (חד"ש): "החוק הזה הוא פגיעה בדמוקרטיה, למה שר פנים צריך לקבוע חוקי עזר עירוניים? למה עירייה לא יכולה לנהל את חוקי אזרחיה בצורה חופשית. הגיע הזמן להסדר חדש בשבת, בוודאי לא לזירה בה כפייה דתית ופגיעה ברצונו של הרוב תשלוט בחברה שלנו".

ח"כ אילן גילאון (מרצ): "אם אתם טוענים ש-70 פנים לתורה איננו יכולים לעסוק באפליה. איזו דת אתם מייצגים פה? זו לא דת יהודית". ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני): אתה נותן לחוק הזה לעבור, למה התקזזת? גילאון: "התבקשתי ע"י סיעת ש"ס לקזז את ח"כ דוד אזולאי שמאושפז בבית החולים. חשבתי שאתם צריכים לדחות את הדיון הזה מסיבות הומניטריות, אם לא הייתי מקזז אותו הוא היה נאלץ להגיע לפה מבית החולים, חשבתי שהדבר לא אנושי, כך או כך זה לא היה משנה את התוצאה". חסון: "סייעת לנתניהו לנצח". גילאון: "איפה הסיעה שלך הייתה בהצבעות הקודמות ח"כ חסון? שוב אתה רוצה לעשות רווח". ח"כ יואל חסון הוצא מהמליאה בשל התפרצויות לדברי ח"כ גילאון.

ח"כ לאה פדידה (המחנה הציוני): "אני לא מאמינה שהציבור הדתי שלח אתכם לכפייה על האחר, מה יותר נכון מראש רשות שמכיר את הקהילה שלו ויודע איך היא רוצה את השבת שלו? "

ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד): "לרה"מ לא באמת אכפת מהשבת, אכפת לו מהיום שנזרק לחלל האוויר - או תעביר את חוק המרכולים או שאין לך ממשלה. אם באמת היו רוצים לקדם את הנושא, היו מושיבים נציגים בשולחן עגול, היו מדברים, אבל לא, בואו נעשה הכל על הראש. זו החשיבות לקואליציה, לא קצבאות הנכים שנדחות מהקיץ".

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה): "אם יש אדם כמו ח"כ אילן גילאון, שבכל השנים שמגיע עניין חברתי ואנושי הוא הראשון, והוא הבין שגם שהוא מתנגד בכל מאודו לחוק הזה, אבל שיש שר בממשלה שנמצא בבי"ח ועובר טיפול מאוד לא נעים, הוא מתנדב לעשות לו קיזוז, היו צריכים לשאת אותו על כפיים כי הוא החזיר את כבוד הכנסת כולה. יש לאנשים חוצפה לתקוף אותו? בשם כל הח"כים ישר כח. מי שיפתח כאן את העבודה בשבת יביא לכך שרוב האנשים יצטרכו לעבוד בשבת בשביל הפרנסה שלהם והילדים שלהם יתנתקו מהיהדות, כך קרה בארה"ב ליהדות".

ח"כ איל בן-ראובן (המחנה הציוני): "זו לא הדרך לקרב ליהדות. להפך, כך תגדילו את הריחוק. אני מתנגד לכפייה כלפי שני הצדדים, הכפייה מביאה רק להרחקה וליצירת אנטי למגזר הדתי הנרחב. תנו לתושבי הערים לכבד את השבת כל אחד כפי שהוא מאמין בה".

ח"כ משה גפני (יהדות התורה): "הדיון שהיה אינו רלוונטי לחוק. היות שהיה בג"ץ, החוק אומר שלא רק העירייה מחליטה אלא גם שר הפנים, כפי שהיה בעבר. בעל מכולת מתל אביב בכה לי בטלפון שחולדאי גזר עליו כליה. מילה לא שמעתי בכל הדיון מה עונים לאנשים האלה. לצערי הרב איננו מבקשים לסקור את מה שפתוח, אלא לתת שיקול דעת בדבר מהותי שאינו טכני - כי יש לכך השלכה לכל הארץ. אינכם מתייחסים אליהם, כי אתם רוצים לדרוס את השבת כי אתם רוצים שהכל יהיה פתוח. הא ותו לא".

מהדיון נעדר שר הפנים אריה דרעי. את הדיון סיכם סגנו שהבהיר כי אין בחוק דבר חדש. הוא הבהיר שכל אחד ימשיך לחיות לפי דרכו, תוך קיבוע הסטטוס-קוו המאפשר חיים יחד. מה שהיה הוא שיהיה - דבריו.

חברי כנסת תמכו בהצעה 59 ח"כים ו-55 ח"כים התנגדו לה.

בקריאה ראשונה: היתרי עבודה בשבת – בהתחשבות במסורת ישראל

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שעות עבודה ומנוחה (תיקון מס' 16), התשע"ח-2017.

מוצע לקבוע כי שר העבודה, הרווחה השירותים החברתיים יתחשב בשיקולים הבאים במתן היתר להעסקת עובדים בשעות במנוחה השבועית: רווחת העובד, מסורת ישראל, חלופה שאינה מחייבת העסקה בשעות המנוחה השבועית ומידת הפגיעה הצפויה במרחב הציבורי במקום שבו מתבקש ההיתר.

בדברי ההסבר נכתב: "לאיסור העסקת עובדים במנוחה השבועית שתי תכליות: האחת - תכלית סוציאלית, והיא לשמור על רווחת העובדים; והשנייה - תכלית דתית-לאומית - קביעת יום השבת כיום המנוחה בהתאם לצביונה של מדינת ישראל כמדינה יהודית."

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, היה היחיד שנרשם לדבר נגד החוק, אך בסופו של דבר נעדר מן הישיבה.

50 תמכו 34 התנגדו.

תאריך:  12/12/2017   |   עודכן:  12/12/2017
עידן יוסף
+זמין באינטרנט: רובה חי
17:42 12/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
המשרד לביטחון פנים מזהיר בכנסת: "אפשר לעשות לאייר סופט הסבה לרובה חי"  ▪  המועצה לשלום הילד: "בלוח המכירות יד2, ובכל מקום אחר, מוכרים את הכלים הללו"  ▪  משרד הכלכלה: "אנחנו נותנים אישורים למועדוני ירי. כאשר הם נסגרים לא ניתן למנוע העברת כלים כאלה מיד אחת לשנייה"
(אימון באיירסופט במטווח בית ברל [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+למרות ההסכם - שכר המאבטחים לא עלה
13:13 12/12/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
התאחדות התעשיינים: המשמעות למשק היא 8 מיליארד שקלים  ▪  הממונה הראשי על יחסי עבודה, שלמה יצחקי: במשרד העבודה והרווחה שוקלים רעיונות חלופיים להעלאת השכר  ▪  ח"כ פלוסקוב: חתמתם על הסכם ועליכם לכבד אותו
(מאבטחים. שכר מינימום [צילום: AP])
+הורה שילדו נפטר לא יחויב לפרוש בגיל 67 אלא בגיל 71
08:38 12/12/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק גיל פרישה (הורה שילדו נפטר) (הוראת שעה), התשע"ח-2017 של חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ושולי מועלם רפאלי. מעסיק לא יחייב עובד שהוא הורה שילדו נפטר ושהגיע לגיל 67 לפרוש מעבודתו בשל גילו, עד הגיעו לגיל 71. החוק המוצע יחול רק על עובד שעבד במקום עבודתו 7 שנים לפחות בתכוף לפני הגיעו לגיל 67, ועל מעסיק המעסיק 25 עובדים לפחות. הצעת חוק זו נועדה לקבוע מנגנון דומה לזה הקיים על הורים שכולים שילדם נספה במערכה צבאית על כלל ההורים השכולים. הורה שכול הוא הורה שכול, ואת הכאב לא ניתן לרפא, בין אם מדובר על ילד שנהרג במערכה צבאית ובין אם הוא נהרג בתאונת דרכים, מחלה קשה או בכל דרך אחרת, קשה ככל שתהיה. עקב רגישות הנושא ההצעה מאפשרת לשר להתקין תקנות, בין השאר לגבי חריגים לחוק.
+בקריאה ראשונה: הרשות לזכויות ניצולי השואה, תשלם לניצולים מענק, במקום החברה לאיתור שמתפרקת
08:36 12/12/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק נכסים של נספי השואה והטבות לניצולי שואה נזקקים (תיקוני חקיקה - הוראת שעה), התשע"ח-2017. החברה לאיתור ולהשבת נכסים של נספי שואה בע"מ עתידה להתפרק ביום 31.12.2017. מוצע בה לקבוע כהוראת שעה לשנת 2018 כי הרשות לזכויות ניצולי השואה במשרד האוצר תשלם לניצולים מענק שנתי בסכום הזהה לזה שהעניקה להם החברה ערב פירוקה (11,000 ש"ח), ב-4 תשלומים במהלך השנה. עוד מוצע להאריך את תוקפו של תיקון מס' 4 לחוק נכסים של נספי השואה, המסדיר את העברת נכסי החברה לאפוטרופוס הכללי ולמפרק לאחר פירוקה, עד תום שנת 2018. מוצע לקבוע כי המפרק יעביר לאוצר המדינה עד תום שנת 2018 את הכספים שימומשו מתוך נכסי החברה שבעלי הזכויות בהם לא אותרו, למעט 4% מהם שישמשו למטרת הנצחה.
+חוק הבחירות המקדימות אושר בקריאה ראשונה
01:57 12/12/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק המפלגות (תיקון מס' 24) (הוראות מיוחדות לעניין בחירות מקדימות לתפקיד חבר הכנסת) התשע"ח-2017, של חבר הכנסת דוד אמסלם. הצעת החוק מציעה הסדר שיאפשר למועמדים בבחירות המקדימות לתפקיד חבר הכנסת מקורות מימון ממלכתיים למימון הוצאותיהם, כאשר מועמדים שהם נבחרי ציבור המכהנים בממשלה או בכנסת יזכו למימון מאוצר המדינה של הוצאותיהם בגובה תקרת ההוצאות המותרת מחד גיסא, אך לא יורשו עוד לגייס תרומות או לקבל הלוואות כלשהן למימון הוצאות כאמור מאידך גיסא. להבדיל, מועמדים שאינם נבחרי ציבור יוכלו לקבל הלוואה מאוצר המדינה למימון התמודדותם בבחירות המקדימות שסכומה יהיה עד תקרת ההוצאות המותרות באותן בחירות, וזאת במקביל לאפשרות לגייס תרומות, כאשר ההלוואה כאמור תהפוך למענק בכפוף לתנאים מסוימים, ובמידה ויחלו המועמדים לכהן בכנסת בתוך שנה ממועד הבחירות הכלליות לכנסת. לבסוף, מוצע לקבוע כי סיעה שנבחרה לכנסת היוצאת אך בתקופה זו לא קיימה בחירות מקדימות לתפקיד חבר הכנסת תהיה זכאית לקבל לאחר הבחירות לכנסת תוספת למימון הוצאות הבחירות שלה בסך 50,000 שקלים חדשים עבור כל מנדט שבו זכתה בכנסת היוצאת.
+רוזין: השחיתות והכפייה הדתית יביאו להחלפת השלטון
01:56 12/12/17  |  
ח"כ מיכל רוזין (מרצ): ניסיתי לפנות לשכל הישר של המפלגות החרדיות ששכרון הכוח לא יאדיר את היהדות אלא יזיק. אבל אני לא פונה אליהם וצריך לשים סוף לסחטנות שבה מיעוט כופה דעתו על הרוב. לא ייתכן שלקנות פיצה אוכל אבל לקנות מהמרכול הסמוך - לא. השחיתות והכפייה הדתית יביאו להחלפת השלטון.
+שמולי: גם חילונים יצטרכו לעשות ויתורים בשבת
01:49 12/12/17  |  
ח"כ איציק שמולי: חוק המרכולים פוגע ביכולת ישראלים לנוע ולרכוש בשבת. מסחר בשבת אינו דבר קדוש, אבל יש דברים שחשובים לנו כמו תחבורה ציבורית בשבת. בניסיון להסדרה גם חילוניים יצטרכו לעשות ויתורים. יש פה התערבות בצביון של הערים. החוק רק הולך ומגביה את החומות בין שבטי החברה הישראלית.
+אושר קיצוץ רוחבי בסך 1.12 מיליארד ש"ח
01:44 12/12/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גפני הפשיר העברת 560 מיליון שקל להמשך פיתוח הרכבת לירושלים לאחר חודשיים של עיכוב בגין העבודות בשבת  ▪  נוכח יעדי הכספים, בין השאר למיגון הניוד ביו"ש והגדלת מענקים לניצולי השואה, לחץ יו"ר ועדת הכספים לאשר אותו. "אם היינו מאשרים לפני סוף דצמבר, המטרות הללו לא היו מתוקצבות"
(גפני. מתנגד עקרונית לקיצוץ-פלאט [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+הוצגה תוכנית 13 העיקרים לטיפול בזקנים
01:08 12/12/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הוועדה משותפת לבניית תוכנית אב לאומית בנושא הזקנה בראשות טלי פלוסקוב החלה את דיוניה
(השרה גמליאל וטלי פלוסקוב [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+"מיצאו בורר מוסכם לעניין הקו הסגול"
01:07 12/12/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה תובע מעיריית ר"ג ונת"ע להסכים על בורר שיפסוק תוך חודשיים במחלוקת על תוואי הקו הסגול  ▪  ראש העירייה זינגר קיבל את ההצעה והציע חלופה שלא תעכב את המיזם ותעלה כ-50 מיליון שקל  ▪  נציגי העיר הזהירו מ"אסון תחבורתי"  ▪  מנכ"ל נת"ע: החלופה של העירייה תעכב את המיזם בשנתיים ותעלה 360 מיליון שקל - הקו הסגול לא יפגע בתנועה
(תוואי הקו הסגול)
+חוק המסתננים אושר בכנסת
00:33 12/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ח"כ חנין: "מי שתמך בחוק הרע הזה שכח מה זה להיות יהודי"  ▪  ח"כ זחאלקה: "צר לנו שכמה אנשים באופוזיציה תומכים בעמדה הלא מוסרית של הממשלה"  ▪  ח"כ זנדברג: "אני רוצה להגיד לחברי באופוזיציה: יש ערכים בסיסיים, יש מוסר ראשוני, קודם לכל אסטרטגיה, קודם לכל פוליטיקה, קודם לכל חישוב קולות"
(ח"כ דוד אמסלם ותמר זנדברג[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   איל בן-ראובן   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דוד אזולאי / David Azulai    דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   לאה פדידה / Lea Fadida   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   משולם נהרי   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   ש"ס   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוק המרכולים אושר בקריאה ראשונה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
במהלך דיון סוער, שכלל עימותים בתוך הקואליציה ובין הקואליציה לאופוזיציה, אישרה (יום ב', 11.12.17) ועדת הכספים מעט העברות תקציביות מתוך סך של למעלה מ-7.5 מיליארד שקל בקשות להעברות תקציביות המונחות על שולחנה.
12/12/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
התייצבות מרשימה בכנסת מצד שרים, מנכ"לים של משרדי הממשלה, ארגונים חברתיים, ההסתדרות החדשה, נציגי המעסיקים וכן ארגונים חברתיים ועסקיים שהגיעו לישיבת הפתיחה (יום ב', 11.12.17) של הוועדה המשותפת לבניית תוכנית אב לאומית בנושא הזקנה. הוועדה הציגה את 13 הנושאים המרכזיים שעליהם הוועדה תדון.
12/12/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה התכנסה (יום ב', 11.12.17) לשתי ישיבות שעסקו במיזם הרכבת הקלה בגוש-דן. היו"ר איתן כבל התייחס לנושא הקו הסגול ברמת גן ולטענות העירייה וחברי הכנסת כי הוא יגרום לפגיעה קשה בעיקר בצומת אלוף שדה, הירדן ודרך רבין. בפתח הישיבה ציין כבל כי מדובר בעניין מקצועי וכי צריך לשים את האמוציות בצד, וביקש לדעת האם השינויים שמבקשת עיריית רמת גן לבצע במיזם יביאו לדחייתו ובאיזה עלות מדובר.
12/12/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק למניעת הסתננות. 71 חברי כנסת, כולל ח"כים מהמחנה הציוני, הצביעו בעד החוק החדש. 41 התנגדו.
12/12/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות

11/12/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il