|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

קונים ירקות? נסו להשוות מחירים

יו"ר ועדת המדע למשרדי הממשלה: "הציבור הוא הפתרון לשקיפות בתחום הפירות והירקות. יש לנצל את חוכמת ההמונים לטובת יישומוני השוואות המחירים משרד החקלאות מציג: שירות השוואת מחירים שבועית לצרכן משרד הכלכלה ישקיע מיליוני שקלים במיזמים טכנולוגיים לתועלת הצרכן
19/12/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

ועדת המדע והטכנולוגיה קיימה (יום ב', 18.12.17) דיון בנושא 'צרכנות נבונה - טכנולוגיות ליצירת שקיפות במחירי פירות, ירקות מוצרי צריכה'.

יו"ר הוועדה, ח"כ אורי מקלב פתח את הדיון: "המטרה שלנו היא ללמוד על טכנולוגיות חדשות היוצרות שקיפות במחירי פירות וירקות, לראות איך השקיפות מיושמת באופן כזה שהיא תשפיע על צרכנות נכונה יותר. במהלך השנים קיבלנו הרבה תשובות שאי-אפשר וזה מורכב, היום אנחנו רואים בשוק מוצרים טכנולוגים שעושים דברים הרבה יותר מורכבים והגיעה העת גם לתחום הפירות והירקות, שם קיים כשל שוק ארוך של פערים בין מחירי העלות למשווקים לבין המחירים לצרכן. ישנו בלבול גדול וחוסר ביטחון צרכני מובהק. הממשלה יודעת להחיל אסדרה בתחומים שונים, אך דווקא כאן יש הפקר והרשתות מוכרות בכל מחיר העולה על רוחן. אם הציבור יקבל תמונה מלאה הוא ישפיע".

אורי צוק בר, סמנכ"ל מחקר במשרד החקלאות: "אנחנו עושים הכל כדי שהצרכן ייחשף למידע בשוק הזה. לשמחתנו, בעקבות חוק חובת הדיווח חייבת הרשת לדווח כל שעה על המחירים. במסגרת זאת יש יישומונים (אפליקציות) בהם מתעדכנים בכל נקודת זמן המחירים לצרכן בכל מקום ומקום, והצרכן יכול להיכנס והחליט היכן הוא יערוך קניות. החיסרון הוא שיש ביישומונים האלה רק מחיר של אותו רגע, אין מחיר לאורך זמן, אין כמויות וכדומה. לשם כך התקשרנו עם חברה ופעם בשבוע אנחנו מעדכנים באתר שלנו נתונים של ממוצע שבועי של העלויות ברשתות השונות, כולל כמויות, פילוח לסקטורים, אזורים, סוגי חנויות. המידע מופיע לגבי 16 הפירות והירקות הנדרשים ביותר". צוק בר ציין כי בנוסף בודק המשרד את הרמה הסיטונאית, וכל יום ב-6 בבוקר מתפרסמים ביישומון ייעודי מחירי השווקים הסיטונאים.

לצד כך עלה כי סך הכל נרשמו 5,000 הורדות ליישומון וישנם 2,500 משתמשים קבועים, כאשר גם באתר המשרד נחשפים למספרים השבועיים רק כ-3,000 איש מדי חודש.

לשאלת יו"ר הוועדה לגבי הבדלי הרווחים בשוק הפירות והירקות לעומת מחלקות אחרות ברשתות השיווק, ציין צוק בר כי הפערים אינם גדולים כפי שנהוג לחשוב, וכי הפערים בין המחיר אותו משלמות הרשתות לחקלאים לבין המחיר הנמכר לצרכן מתקזזים מאוד נוכח עלויות התפעול של הפירות והירקות: "על-פי נתוני 2015 בכלל הרשתות הרווח עומד על 3.2 אחוז, אלה שעושים גם קמעונאות. הרווח הגדול ביותר הוא של הסיטונאים והוא עומד על 7 אחוזים. יש גם מקומות בשרשרת הזו של הפסדים, זה מתקזז, למי שרק סיטונאי יש הפסד של 7-. יש פערים בין השלבים השונים והרשתות. מי שהוא גם קמעונאי וגם סיטונאי, שיש לו את כל השרשרת זה רווח של 5 אחוז ושל 7 אחוז. ב-2016 הרווחיות קצת יותר גבוה".

ח"כ חיים ילין: "המשרד צריך לעשות מהלך מאוד גדול - לטפל בסימפטומים של פערי התיווך. יש התקדמות עם מה שעושה משרד החקלאות אבל עדיין יש קפיצות במחירים כשיש ביקוש. צריך שוק סיטונאי כמו באירופה שהחקלאים קובעים את המחיר, השר יכול לעשות זאת. החקלאי הישראלי מוכר הכי זול בשוק האירופי ועדיין יש פערים. צריך לבנות שוק סיטונאי שגם רמי לוי, גם שופרסל יבינו שהם לא יכולים לקנות ישירות מהחקלאי ולעשוק אותו".

גלית חזקיה הרשקוביץ, דוברת התאחדות האיכרים: "יש צורך בהתערבות ממשלתית בריכוזיות, שלא כל השרשרת תהייה בידי רשת השיווק שהיא גם הסיטונאית, כל פער התיווך בידם. אם זה ישתנה היכולת שלנו לנהל משא-ומתן תגדל, כרגע מה שהרשתות רוצות הן מקבלות. החקלאי שבוי מול הרשת, אם הוא לא ימכור לרשת אין לו למי למכור".

יוסי סבתו, מנהל סחר, 'שיווק השקמה': "בכל הנוגע לשקיפות ולאפליקציות, יש דבר אחד שצריך להיות בולט וזה סוג הסחורה. יש תפוחים ב-4 גדלים, יש כרובית נקייה ולא נקייה, ההפרש ההוא פחת של 40 אחוזים במוצר, גם בכרוב לבן זה דומה. יש לחייב ציון של סוג הסחורה, כך הלקוח יוכל לדעת מה הוא קונה".

אלי אזולאי, מנכ"ל תחום ירקות, 'אושר עד': "הפכו את הרשתות לצד העברייני. יש דיון פופוליסטי אך מול הנתונים האמתיים מתגלה שהדיבור הזה יותר פופוליסטי מאמת. המדינה צריכה להוזיל את העלויות לחקלאים כדי שזה יגולם לצרכן".

היו"ר מקלב: "המטרה של הדיון היא להגיע למקסימום שקיפות, השקיפות היא זו שתעשה את המהלך הנכון. הטכנולוגיה מקלה בזה ואת זה אנחנו צריכים לקדם".

גיל ברגפרוינד, כלכלן המועצה הישראלית לצרכנות: "גם הצרכנים וגם החקלאים מפסידים פה אזי נדרש אמצעי בקרה. אני מציע לחזור לפתרון השקיפות ולקדם חקיקה שתנגיש את חוק השקיפות - שילוט בכל רשת שיציג בכמה החקלאי מכר את הסחורה לצד השילוט של כמה עולה כעת הסחורה לצרכן. זה יאפשר לציבור לבחור".

מירי שמואלי, משרד הכלכלה: "ישראל יקרה בכ-19 אחוז לעומת מדינות ה-oecd. אנחנו רואים בטואלטיקה פערים של 48 אחוז במוצרים ספציפיים. מצאנו שבמקרים רבים 90 אחוז מהיבוא מוחזק בידי 3 השחקנים הגדולים בתחום הזה. לעניין הטכנולוגי השקנו קרן המאפשרת לציבור לקדם מיזמים טכנולוגיים להנגשת מחירים, תקציב הסיוע יכול להגיע עד 2 מיליון ₪".

ד"ר דליה שיליאן, הרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן, משרד הכלכלה: "אנחנו פועלים לעידוד אפליקציות, ערכנו תחרות בשיתוף גוגל לקידום וכיום פתחנו תחרות שההרשמה עד 15 במרס, היא מעודדת אפליקציות ואתרי אינטרנט בתחום הזה, יוענקו פרסם כספיים משמעותיים על-פי מספר כניסות וגלישות".

ח"כ מקלב קרא על-רקע הדברים לשתף את הציבור במיזמים השונים: "יש אנשים רבים שרוצים לתרום בתחום הזה, תראו את ההצלחה של היישומונים בתחום התחבורה ותחומים נוספים, כולל של השוואת מחירים. אפשר וצריך לגייס את הציבור והוא ישמח להתגייס לכך. זו חוכמת ההמונים, יש לנצל אותה לטובת כלל הציבור. החדשנות שבשיתוף תביא כאן לשינוי".

יו"ר הוועדה סיכם את הדיון: "משרד החקלאות עושה שינוי בנושא הזה של מחירים, מנגד ישנו עדיין חוסר ודאות גדול ופערים במחירים. לצד הפעילות שנעשית אנחנו לא רואים עדיין שינוי בפיקוח וברגולציה, מבחן התוצאה מראה שעדיין אין אמון של צרכנים בנושא הפירות והירקות והם חיים בחוסר ביטחון צרכני בתחום זה. השקיפות היא שתקדם את המצב, היא אמינה, זמינה ושימושית. אנחנו קוראים לכלל הצדדים לשתף את הציבור ולקרוא לו לקחת חלק, מודעות ומעקב מצד הציבור יביאו למהפך כפי שהביאו למהפך בכבישים, במפות הדרך, בנסיעות שלנו, בהרגלי הצריכה והקנייה ובמישורים נוספים".

תאריך:  19/12/2017   |   עודכן:  19/12/2017
עידן יוסף
+אושר: תיקים לא ייסגרו עוד בשל "היעדר עניין לציבור"
13:22 19/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
במקום הנוסח המקומם, ייכתב: "נסיבות העניין אינן מצדיקות פתיחה בחקירה/ העמדה לדין"  ▪  עם סגירת תיק במשטרה, לא ייכתב עוד: "נסיבות העניין אינן מצדיקות העמדה לדין", אלא - "נסיבות העניין אינן מתאימות להעמדה לדין"
(חברת הכנסת, מיכל רוזין [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ועדת הכספים אישרה העלאת מס קנייה על רכבי יוקרה
13:17 19/12/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המס יועלה באופן מדורג בהתאם למחיר הרכב, כך שככל שמחיר הרכב גבוה יותר, שיעור המס יהיה גבוה יותר
(רכבי יוקרה [צילום: רשות המסים])
+יו"ר ועדת הכספים: נעניק לחברת טבע הטבות נוספות
12:42 19/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ח"כ משה גפני: "אם הנהלת החברה תשתף אתנו פעולה, נמצא כל פרצה בחוק ונתקן את החוק לעידוד השקעות הון על-מנת לסייע לה לקבל עוד הטבות שיאפשרו לה לצאת מהמשבר ולהשתקם"  ▪  נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש: "יש לא מעט חברי כנסת שעושים נזק בעניין. לא רלוונטי מה טבע קיבלה עד היום, אלא להמשיך לתת שתמשיך לצמוח בישראל"
(ח"כ משה גפני [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+"שהקונסרבטיבים יקבעו מהי מסורת ישראל"
12:40 19/12/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך מציע ח"כ אלעזר שטרן שחלק על דברי ח"כ יואב בן-צור לפיהם הרבנות הראשית היא הגוף המוסמך לקבוע מהי מסורת ישראל  ▪  סעיף חמישי חדש בחוק שעות עבודה ומנוחה ירחיב את שיקול דעת השר
(שטרן. "תחושה של אנטי-יהדות" [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 OECD   אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המועצה הישראלית לצרכנות / .Israel Consumer Council   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   רמי  לוי / Rami Levi   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קונים ירקות? נסו להשוות מחירים
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מוטי הקרייתי
19/12/17 01:00
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
יובל לנדשפט, מנהל יחידת הקנביס במשרד הבריאות, חשף בדיון ועדת הכנסת למאבק בסמים, כי 95 בתי מרקחת הגישו בקשה לשיווק מוצרי קנאביס, ומתוכם כ-72 כבר קיבלו אישורים ראשוניים. 250 חוות ריבוי (משתלות) קנאביס הגישו בקשות לרישיון, מתוכן 156 כבר קיבלו אישור ראשוני, וזאת לאחר שעברו בדיקת משטרה ובדיקת בעלות על הקרקע. 383 חוות לגידול קנאביס הגישו בקשה לרישיון, מתוכן 242 כבר עברו את הבדיקות ואת שלב א' בהליך הרישוי. 60 יזמים הגישו בקשה להקמת מפעל ייצור, מתוכם 29 קיבלו אישור. שני מפעלים הגיעו לשלב השלישי והאחרון בהליך הרישוי, לאחר שכבר הקימו מפעלים ועברו את הבדיקות של מכון התקינה. 44 בתי מסחר הגישו בקשות לשיווק בקנאביס הרפואי. מתוכם 22 קיבלו אישור ראשוני לפעול להקמת החברה, לאחר שנבדקו על-ידי המשטרה.
18/12/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה (יום ב', 18.12.17) הצעת חוק לתיקון פקודת העיריות, שתאפשר להן לגבות אגרת שמירה גם בשנתיים הקרובות. 70 חברי כנסת מהקואליציה והאופוזיציה תמכו בהצעה. 23 ח"כים מהקואליציה והאופוזיציה התנגדו, וההצעה הועברה לדיון בוועדת הפנים.
18/12/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ב', 18.12.17) לקריאה ראשונה את ההצעה של היו"ר, ח"כ איתן כבל, לסגור פרצה בחוק הגנת הצרכן ולחייב את החברות השונות לצפות צרכנים על איחור הגעת טכנאי גם במקרים בהם מדובר על התקנה או הסרה של מוצר או שירות, הובלה של מוצרים שנרכשו, בדיקות תקופתיות במתקני גז ביתי וכן ביקור טכנאי או נותן שירות בתקופת אחריות בתשלום.
18/12/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לענייני ביקורת המדינה של הכנסת קיימה (יום ב', 18.12.17) דיון מעקב בדוח מבקר המדינה 51ב: ״תקצוב שירותי רווחה לרשויות מקומיות״ ובממצאי מעקב בדו״ח מבקר המדינה 57ב: ״תקצוב שירותי הרווחה לרשויות מקומיות - היעדר שוויון״.
18/12/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
בדיון בתקנות סימון מוצרי מזון שהתקיים (יום ב', 18.12.17) בוועדת הבריאות של הכנסת, אשר הסתיים ללא הצבעות, אמר מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, כי הוא עומד מאחורי הצעת משרד הבריאות לשנות את כמות הנתרן במזון נוזלי המחייבת סימון אדום, מ-100 מ"ג נתרן ב-100 מ"ל מזון נוזלי ל-400 מ"ג ב-100 מ"ל. עם זאת הבהיר בר סימן טוב כי משרד הבריאות והוועדה יקיימו התייעצויות בנושא, בטרם תתקיים הצבעה בנושא.
18/12/2017  |  יפעת גדות  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
אראל סג"ל
אראל סג"ל
המשטרה והפרקליטות הפכו לציידות ראשים פוליטיות במקום שומרות החוק ויש להקים ועדת חקירה עצמאית לחשיפת התנהלות המשטרה והפרקליטות במשפט נתניהו. מכתב אזהרה נוקב לנשיא המדינה
שמחה סיאני
שמחה סיאני
איך נפלת גיבור? איך נפלת עידו, אך לא בידיים ריקות    השארת אחריך ידיים מלאות במורשת קרב ואהבה למולדת, עם הטוב והפחות טוב שבה    בית חם הותרת אחריך אישה וצאצאים שיאהבו את הבריות ואת ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il