|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

ועדת הכספים מזהירה:

"המשך הפיחות של הדולר מאיים על המשק"

נשיא התאחדות החקלאים: שחיקת הדולר - אחד הנושאים הבוערים במגזר העסקי בנק ישראל: להמתין חודש, אז הצעדים שאנחנו נוקטים יקבלו ביטוי. יש לנו יעד להשיג את יעד האינפלציה ואנחנו מתחתיו ורכישות מט"ח זה בידינו" נציג האוצר: הייבוא הוא לא אויב
30/01/2018  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
שחיקת הדולר. קטסטרופה לתעשייה [צילום: פלאש 90]

ועדת הכספים דורשת מהממשלה ומבנק ישראל לנקוט צעדים משמעותיים יותר מאלו שננקטו עד כה, להתמודדות עם ההיחלשות הנמשכת בשער הדולר. בדיון דחוף בנושא שקיימה הוועדה (יום ג', 301.18), הביעו חברי הכנסת דאגה עמוקה מהמגמה המתמשכת של פיחות הדולר ביחס לשקל ומההשפעה השלילית שלה על ענפי התעשיה השונים ובמיוחד על הפגיעה בייצוא הישראלי. נציגי התעשיה, החקלאים וכן נציגי ענפי התיירות וההיי-טק, דיברו על הקשיים העצומים ועל בריחת שחקנים בענפים השונים לחו"ל. הטענה המרכזית; משלמים בשקלים על התשומות, שחלקן הולכות ומתייקרות בגלל רגולציה של המדינה, בעוד ההכנסות בדולרים שנשחקות בגלל ירידת שער הדולר.

"מצב חרום מבחינה כלכלית"

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, אמר: "אני מרגיש שאנחנו במצב חרום מבחינה כלכלית בהקשר הזה ואם לא נפעל ומהר, נמצא עצמנו במצב קשה עם ענפי תעשיה חשובים שיצמצמו את פעילותם בישראל".

נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש: "הדולר ירד השנה ב-10.35%. זה מעלה את מחירי התשומות, למשל מחיר החשמל יעלה ב-2.5% וזה למרות ההבטחות של רשות החשמל שהמחיר החשמל לא יעלה. בסוף ירצו לפצות את חברת החשמל על הפסדיה. מעמיסים על המעסיקים ועוד ועוד חובות, בסוף הכל יושב על המוצר הסופי. רוצים להוזיל את הדירות, אבל מעלים את המס על הפטקוק לייצור מלט וכו'".

ברוש הציע: "יש לקלוט תנועות הון חד-צדדיות, שבנק ישראל יקלוט את הדולרים האלה וייתן שקלים במקומם, כמו במקרים של מענקים מחו"ל, רנטות וכד'. חייבים להפנים, כשהדולר יורד וההוצאות בשקלים זה קטסטרופה לתעשיה כולה".

נשיא התאחדות האיכרים והחקלאים, דובי אמיתי: "השחיקה של הדולר היא אחד הנושאים הבוערים בקרב המגזר העסקי. אנו רואים שבייצוא החקלאי ישנה ירידה של מיליארד וחצי שקל בתקופה של 6 שנים, כאשר הפגיעה המשמעותית היא בתפוחי האדמה, בירקות ובגידולי שדה שגדלים בעיקר בדרום הארץ, בעוטף עזה, ויש לכך משמעות ביטחונית".

מנכ"ל התאחדות משרדי הנסיעות, חני סובול: "היחלשות הדולר משפיעה לרעה על סוכני הנסיעות, על תיירות החוץ, על התיירנים ומשפיע לרעה גם על תיירות הפנים, כי הרבה יותר זול, כשהדולר יורד, לרכוש כרטיסים וחופשה בחו"ל. הפגיעה בתיירות זו פגיעה באחד ממנועי הצמיחה החזקים של המשק. אם יש פעילות ספקולנטית יש לעצור אותה".

"בנק ישראל פועל באופן אגרסיבי בשוק"

יועץ למנהל חטיבת השווקים בבנק ישראל, עמית פרידמן קרא לוועדה "להמתין חודש, אז הצעדים שאנחנו נוקטים יקבלו ביטוי. יש לנו יעד להשיג את יעד האינפלציה ואנחנו מתחתיו ורכישות מט"ח זה בידינו. הבנק פועל באופן אגרסיבי בשוק. הריבית שלנו נמוכה מאוד ותישאר כזו עד שהאינפלציה תתבסס קרוב ליעד שלה. החולשה של הדולר היא תופעה עולמית. הייסוף בשקל דווקא נמוך יחסית. לגבי קיומם של ספקולנטים, אנחנו עוקבים ומנתחים את התופעה, בכל שוק מטבע שיש עשר חליפין יש ספקולנטים, ולגרש אותם זה אומר לשנות את משטר שער החליפין שהוא שער נייד. עם זאת, לא רואים שזו פעילות מניפולטיבית. אנשים קונים נכס מתוך תקווה שערכו יעלה וזו לא בהכרח בעיה מאוד גדולה. לגבי המצב הכללי, מצב המאקרו, אנחנו מודעים לחלוטין להשפעת שער החליפין על הייצוא. עם זאת, יצוא הסחורות רגיש יותר לשער החליפין, ולכן הוא קפוא בשנים האחרונות. היינו גם בכמה שנים שהסחר העולמי דשדש ועכשיו חזר לגדול. בתחום השירותי, ייצוא השירותים מצליח יפה לגדול בשנים האחרונות למרות הייסוף, בהשוואה למדינות אחרונות, קצב של 7% - 8% בשנים האחרונות".

מנהל חדר עסקות בבנק ישראל, מיכאל בלנק: "בתקופה האחרונה פעלנו בצורה הרבה יותר אגרסיבית וזה אכן מטריד אותנו. לגבי גיוס החוב הדולרי של הממשלה, פעולת גיוס כספים בחו"ל בהנפקה לא משפיעה על שער הדולר, שער החליפין. אך משפיעים על האוצר לפעול לגידור של החוב".

רכז תעשיה ומסחר באגף תקציבים באוצר, עידו סופר: "שער דולר חזק אכן מעיד על משק וכלכלה חזקים. הייבוא הוא לא אויב. ההתערבות במט"ח זה פררוגטיבה של בנק ישראל. אנחנו נוקטים פעולות להקל על הייצור וזה אינטרס של כולם ויש תקציבים רבים שמופנים לתעשיה".

תאריך:  30/01/2018   |   עודכן:  30/01/2018
מירב ארד
+לא יהיה פיצוי למוניות לא פעילות
22:36 30/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בכנסת אושרה סופית פתיחת ענף מוניות השירות לתחרות  ▪  מכרזים ראשונים ייצאו בקרוב  ▪  נהגים פעילים יקבלו 50% הנחה בדמי הרישיון החודשיים
([צילום: AP])
+התחכום של עברייני המין: שולחים הודעה: "נהנית"?
21:24 30/01/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
הכנסת דנה בסגירת תיקים בעבירות מין  ▪  "בפרקליטות אומרים שאין שום בעיה שגבר בן 50 יהיה עם בת 17 כי לא אמרתי "לא" מספיק וכי אין יחסי מרות"  ▪  נפגעת נוספת: "מרגישה שאני נאנסת שוב ושוב. למה הפרקליטה לא החזירה להשלמת חקירה"
(ח"כ מיכל רוזין [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ח"כ יואב קיש: עיתון דה מרקר משקר
20:11 30/01/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכנסת: "אין כוונה להכניס תוכן שיווקי בתחקירי דוקו. מי שהסיק מסקנות בלי לדבר אתנו ולהקשיב למה שהיה בוועדה משקר. אם נחליט שהמסחר לא מספיק ברור נחדד זאת בחקיקה"  ▪  היועצת המשפטית של רשת, קשת וערוץ 10: "זה ברור שתוכן שיווקי לא יכנס לאף תחקיר"
(ח"כ יואב קיש [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+חקירות המשטרה יוגבלו בזמן
19:11 30/01/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
הכנסת החלה לדון במשך זמן החקירה המשטרתית והתיישנות העבירות  ▪  ח"כ דב חנין: "לא יכול להיות שייקח חודשים ארוכים ושנים כדי לקבל החלטות"  ▪  ח"כ יאיר לפיד: "הדעת לא סובלת שאזרח לא יהיה מוגן"  ▪  לשכת עורכי הדין: "הזמן הקובע לפתיחת חקירה צריך להיחשב מרגע פתיחת חקירה סמויה"
(תקופות קצובות. ח"כ דב חנין [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+רשת פתאל עלולה לקרוס
17:56 30/01/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
אלפי עסקים לא שילמו מס על העסקת מסתננים  ▪  יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, פועל כדי לסייע להם ולבטל את ההיטל על עובדים זרים  ▪  ח"כ בן ארי: "צריך לקחת בחשבון שלא מדובר כאן רק במסעדות או בעסקים קטנים. גם עסקים גדולים כמו רשת פתאל שהגיעו לחובות של עשרות מיליוני שקלים, וזה יכול להביא לקריסה שלהם"  ▪  רשת פתאל סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2017 ברווח נקי של 153 מיליון שקלים
(ח"כ מירב בן ארי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+כך ראשי רשויות מתנכלים לנו
16:54 30/01/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
דיון בוועדה לביקורת המדינה: מבקרי פנים ברשויות מקומיות תחת התנכלות נפשית, כספית ומשפטית  ▪  ח"כ שלי יחימוביץ': "תהיה עוד סדרה ארוכה של דיונים - עד שכל מבקר ירגיש מוגן וחופשי לעשות את עבודתו כהלכה"  ▪  ח"כ סעיד אלחרומי, לשעבר ראש המועצה, שגב שלום: "מבקרי הפנים - אתם לא שופר של האופוזיציה. אל תפלו לפח של מאבקים פוליטיים"
(מבקרי פנים צריכים להיזהר. ח"כ אלחרומי [צילום: סאמי עבד אלחמיד])
+חברות הכנסת שפיר ובירן יורחקו לשבוע
14:45 30/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת האתיקה החליטה לגזור על שתי הח"כיות מהמחנה הציוני עונש הרחקה מוועדות הכנסת והמליאה  ▪  שפיר כינתה את מיקי זוהר מושחת ובירן כינתה את אורן חזן סרסור  ▪  האחרון צפוי להיות מורחק מדיוני הכנסת לחצי שנה
שפיר: "מושחת" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
בירן: "סרסור" [צילום: פלאש 90]
+בקריאה ראשונה: חובת הצבת דגל באירוע ציבורי
13:30 30/01/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הדגל, הסמל והמנון המדינה (תיקון מס' 8) (הצבת דגל באירוע ציבורי), התשע"ח-2017 של חבר הכנסת אורן אסף חזן וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי יש להציב דגל במקום בולט בכל אירוע רשמי שמתקיים במשרד הראשי של משרדי הממשלה ושל רשויות ותאגידים שהוקמו בחוק, המנויים בחוק זה, ושמשתתף בו לפחות אחד מאלה: נשיא המדינה, ראש הממשלה, שר או חבר הכנסת. עוד מוצע כי במקרה בו לא הוצב דגל בהתאם להוראות החוק, יקנס האחראי על הצבת הדגל בסכום כולל של 14,400 ש"ח.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חני סובול / Hani Sob   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרגא ברוש / Shraga Brosh   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"המשך הפיחות של הדולר מאיים על המשק"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מוטי הקרייתי
30/01/18 16:31
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
מליאת הכנסת אישרה (יום ב', 29.1.18) את המלצת ועדת הכנסת לסיים את כהונתה של הוועדה המיוחדת לצדק חלוקתי. 43 ח"כים תמכו בהצעה לעומת 33 שהתנגדו.
29/01/2018  |  עומר כרמון  |   חדשות
השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, התייחס במליאת הכנסת (יום ב', 29.1.18) למכתב ולהקלטה ששלח לו בשבוע שעבר, תת-ניצב גיא ניר, לשעבר ראש חטיבת המודיעין במשטרה, ניר טען, בין השאר, כי סיכול מינויו גל הירש לתפקיד מפכ"ל המשטרה, "גבל בקשירת קשר פלילי".
29/01/2018  |  עומר כרמון  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ב', 29.1.18) הפחתה של העיצומים הכספיים המוטלים על מוסדות פיננסיים שלא קיימו את ההוראות המתחייבות מהתקנות ליישום הסכם ה-FATCA עם ארה"ב, הסכם המחייב גופים פיננסיים בישראל לדווח לרשות המיסים האמריקנית על חשבונות ונכסים פיננסיים של אזרחי ארה"ב. מדובר בהסכם זהה לזה שעליו חתמו מדינות רבות עם ארה"ב ושמאפשר גם לרשות המיסים הישראלית לקבל מידע ממקבילתה האמריקנית על אודות אזרחים ישראלים המחזיקים חשבונות במוסדות פיננסיים אמריקנים.
29/01/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בעקבות פרסום המדד הפריפריאלי והמדד הסוציו-אקונומי החדשים ע"י הלמ"ס ולקראת פקיעת התוקף של הוראת השעה בנושא הטבות המס ליישובים בפריפריה, שאושרה לאחר חקיקת חוק הטבות המס לפני כשנתיים, החלה ועדת הכספים, לדון בדרכים למנוע פגיעה בתושבי היישובים ששיעורי הטבות המס שניתנו להם עשויים לקטון. זאת בין השאר, גם בשל כניסת יישובים רבים נוספים למסגרת ההטבות. בדיון שקיימה (יום ב', 29.1.28) הוועדה הייתה תמימות דעים בקרב חברי הכנסת, כי יש לבצע תיקונים במתווה על-מנת לפצות יישובים, שלדעתם כולם, צריכים לקבל את ההטבות בשיעורים גבוהים, כדוגמת נהריה ויישובים שהם צמודי גדר ממש.
29/01/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה לביקורת המדינה התכנסה (יום ב', 29.1.18) לדון במצבם של מורי הקבלן במערכת החינוך, בהמשך לדוח מבקר המדינה 65ג (2015) - "העסקת עובדי הוראה בידי גופים מתווכים". במערכת עובדים על-פי הערכות כ-27 אלף עובדי הוראה באמצעות עמותות, חברות עירוניות, חברות כ״א, ותוכניות יעודיות שהוצאו למכרז בידי משרד החינוך.
29/01/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il