|
גבי זליגסון [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
קורנית דיגיטל מפרסמת (יום ד', 14.2.18) את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2017: ההכנסות לשנת 2017 עלו בכ-5% לכ-114.1 מיליון דולר, בהשוואה לכ-108.7 מיליון דולר אשתקד.
הרווח הנקי (Non-GAAP) לשנת 2017 הסתכם בכ-3.9 מיליון דולר בהשוואה לרווח נקי של כ-7.8 מיליון דולר אשתקד. החברה סיימה את שנת 2017 עם הפסד נקי (GAAP) של כ-2 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של כ-0.8 מיליון דולר אשתקד.
הרווח התפעולי לשנת 2017 הסתכם בכ-4.1 מיליון דולר, בהשוואה לכ-8.6 מיליון דולר אשתקד. החברה רשמה בשנת 2017 הפסד תפעולי של כ-2.1 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי של כ-1.4 מיליון דולר אשתקד.
רבעון רביעי: ירידה בכנסות וברווח הנקי
ההכנסות ברבעון הרביעי לשנת 2017 הסתכמו בכ-30.0 מיליון דולר. הירידה בהכנסות הינה בעיקר תוצאה של עיכובים ממושכים בקבלת היתרים רגולטוריים לאתר של לקוח אסטרטגי גדול, עליהם עדכנה החברה בספטמבר האחרון.
הרווח הגולמי של קורנית ברבעון הרביעי הסתכם בכ-14.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-14.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בשיעור הרווח הגולמי שיקפה את התרומה החזקה העונתית שיש למכירות דיו ומוצרים מתכלים.
הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון הרביעי הסתכם בכ-1.5 מיליון דולר, בהשוואה לכ-3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. החברה סיימה את הרבעון עם הפסד נקי (GAAP) של כ-0.4 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של כ-0.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.