|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
פולקמן ולביא. דיון סוער
כולנו וישראל ביתנו החרימו

משבר על-רקע החוק למניעת כפייה חילונית

ועדת הכספים אישרה הצעת חוק שתאפשר לעובד חילוני לסרב לעבוד בשבת פולקמן ופורר דחו הצעות פשרה וגפני נאלץ לאשר את הצעת החוק בעל-כורחם בתמיכת המחנה הציוני, הבית היהודי ויש עתיד המתנגדים טענו שהדבר יבריח חברות בינ"ל ועדת שרים תוכל לאשר למפעלים בעלי היתר מיוחד להמשיך לעבוד ולהעסיק עובדים
19/02/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
חוק השבת של לביא יידון בוועדה של גפני
עידן יוסף
יו"ר ועדת העבודה אלאלוף תקע הצעת חוק חברתית של עליזה לביא בשל התנגדות שרי הכלכלה והאוצר המעוניינים להטיב עם אינטל * ועדת הכלכלה שחררה את הפקק והעבירה את הצעת החוק לוועדת הכספים
לרשימה המלאה

חברי הכנסת של סיעות כולנו וישראל ביתנו מחרימים את ישיבות ועדות הכנסת, על-רקע אישורה של ועדת הכספים את הצעת החוק של חברת הכנסת עליזה לפיד (יש עתיד), לפיה לא ניתן יהיה לכפות על עובדים חילוניים לעבוד בשבת.

שתי הסיעות דחו הצעות פשרה שהציעו חברי הכנסת מיקי זוהר (ליכוד) והיו"ר משה גפני, לפיהן יוחרגו מן החוק מפעלים דוגמת אינטל, שעובדיהם מקבלים שני ימי חופשה בשבוע וכי שר הכלכלה יצורף לעניין חוק זה לוועדת השלושה - ועדת שרים למתן היתרי עבודה ענפיים בשבת.

עימות פרץ בישיבה בין חברי הכנסת רועי פולקמן (כולנו) ללביא (יש עתיד). פולקמן טען כי זהו חוק מיותר ומזיק המהווה אסדרה קיצונית שתרחיק עסקים בינלאומיים מהשקעה בישראל. לדבריו, יש לוודא את תשלום השעות הנוספות בשבת ולתת יום מנוחה חלופי. עוד אמר כי החלה של החוק למפרע תפגע במעסיקים ובעובדים ובין היתר גם בסטודנטים ובצעירים העובדים על-בסיס שעתי ומעדיפים לעבוד בשבתות.

כזכור, העבירה ועדת הכספים את הדיון בהצעת החוק לוועדת הכספים, לאחר שיו"ר ועדת העבודה, ח"כ אלי אלאלוף, תקע את החוק בוועדה לנוכח התנגדות השר אלי כהן, גם כן איש כולנו.

בתום דיון סוער במיוחד, אישרה ועדת הכספים הצעת חוק שתאפשר לעובדים לסרב ביום המנוחה התואם את דתם ולא רק אם מדובר בעובדים דתיים. זאת בניגוד למצב החוקי שהתקיים עד היום לפי חוק שעות עבודה ומנוחה, עוד משנות ה-50'. על-פי הצעת החוק שאושרה בוועדה לקריאה שנייה ושלישית, עובד יוכל כאמור, לסרב לעבוד ביום המנוחה השבועי לפי דתו, גם אם לא הצהיר שהוא דתי וגם אם עד היום כן עבד באותו יום מנוחה. במסגרת הנוסח אותו אישרה הוועדה, ועדת שרים בראשות ראש הממשלה ושיהיו חברים בה גם השר לשירותי דת ושר העבודה והרווחה, תדון בפניות של מפעלים וחברות שיבקשו מטעמים מיוחדים לאפשר להם להמשיך לפעול גם בימי המנוחה ולהעסיק עובדים.

יוזמי ההצעה, לביא וזוהר, טענו ש"המצב החוקי שנמשך מאז שנות ה- 50' פוגע בזכות יסוד של כל אדם ליום מנוחה וגורם לעובדים רבים להגיש תצהירים כוזבים על כך שהם דתיים בעוד הם אינם כאלה. מנגד, טענו המתנגדים, כי התיקון המוצע לחוק, יש בו כדי להבריח מכאן חברות ומפעלים בינ"ל וכן כדי לפגוע באטרקטיביות של מדינת ישראל מבחינתן של חברות ששוקלות אם לעבור לכאן אם לאו".

ח"כ לביא: "הצעת החוק נועדה לתקן עוולה. חוק שעות עבודה ומנוחה הוא משנות ה- 50'. יש אפליה בין עובדים דתיים לאלה שאינם דתיים, כאילו העונג של שבת כיום מנוחה מותר רק לדתיים. כלומר על-פי החוק כבר משנות ה- 50' מתקיימת אפליה במדינת ישראל על-רקע אמונה דתית, דבר שהוא פסול, לא יהודי, לא מוסרי, מתכתב עם אי-שוויון ופוגע בזכויות יסוד. לא ייתכן שבישראל אדם יוכל שלא לעבוד בשבת, רק אם הוא דתי. עובדים שעבדו בשבת ומבקשים לשנות זאת מסיבות שונות, מגלים שהחוק מאפשר למעסיק שלהם לפטר אותם בלי למצמץ, אז או שמשקרים וחותמים על תצהיר שקר, או שנאלצים להמשיך לעבוד. מקומות עבודה נמנעים פעמים רבות מלקבל עובדים שמצהירים כי אינם עובדים בשבת".

לביא הוסיפה, כי "הצעת החוק הזו עברה דרך מאוד ארוכה ויש חשש שמושמע ע"י התאחדות התעשיינים ומעסיקים, שמפעלים לא יתפתחו בישראל, אבל בפועל קורה בדיוק ההפך. חברות מגיעות לכאן למרות החשש מה יקרה אם עובדים לא יעבדו בשבת. זו בושה, אנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית ויש פתרונות. גילינו במהלך העבודה על החוק, שמי שאמור לעבוד בשבת אמור להרוויח הרבה יותר כסף, אבל בהרבה מקרים, מעסיקים לא מגלמים את זה בשכר העובדים. מה שמנחה את המתנגדים להצעה הם כל מיני חשבונות עסקיים-כלכליים. השבת ניתנה לכולם כיום מנוחה. אז איך ייתכן שנגדיל כאן את אי-השוויון ולא נאפשר מנוחה".

ח"כ זוהר: "ישבנו עם מגוון רחב של גורמים על ההצעה. גם שר הכלכלה וגם מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אלי גרונר, העלו חשש שאנחנו מכבידים ומעמיסים עודף רגולציה על מעסיקים במדינת ישראל, מה שמוציא שם רע למדינה ופוגע בעסקים. הם נתנו כדוגמה את אינטל, שם עובדים במשמרות של 5-4 ימים בשבוע ולכן עובדים אף פעם לא מגיעים לשבעה ימי עבודה, אבל כן נדרשים לעבוד בשבתות. הסכמנו לפשרה, שמי שעובד 5-4 ימים בשבוע, החוק במשמרות החוק לא יחול עליו. אינטל לא בחקיקה הזו. אם מפעל מחזיק על בסיס קבוע ונותן שני ימי חופש אחרים החוק הזה לא יחול עליו". זוהר אמר עוד, כי "במהות במדינת ישראל 2018 אדם אם הוא יהודי, נוצרי או מוסלמי, מחויב לבוא ביום המנוחה שלו גם אם בוחר שלא ובשביל לקבל פטור חייב להצהיר שהוא אדם דתי. אך אם הוא לא רוצה להיות דתי, זכותו לקבל את יום המנוחה. לחייב אותו לשקר בשביל לממש את זכותו זה לא דמוקרטי. לפי ההצעה, אם אדם אומר למעסיק שהוא לא מעוניין לעבוד ביום המנוחה בהתאם לדת שלו, המעסיק לא יוכל לפטרו. החוק לא יחול על חברות ומקומות ששיטת העבודה שלהם בכל מקרה מקנה שני ימי חופש בשבוע. משמרות של חמישה ימים בשבוע על בסיס קבוע – החוק לא יחול, זה החרגה של אינטל".

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) המתנגד להצעה: "החוק הזה הוא רע. אנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית והחוק הזה פועל כבר עשרות שנים, וניתן פיצוי למי שעובד בשבת. בסוף לא ייתכן שניכנס לקרביים של בעליי עסקים. עוד מעט נביא לכאן תלושי שכר שייבדקו ע"י חברי כנסת. אם רוצים, יש לאכוף את החוק הקיים ולהגדיל קנסות על מעסיקים שמפרים את החוק ולא מתגמלים בגין עבודה בשבת. אנחנו חיים בעולם שהאבטלה במדינת ישראל נמוכה מאוד; 4% והתעשיה מתלוננת שחסרים לה עובדים, אז הם לא יקבלו עובדים על בסיס זה. בהקשר של סגירת המפעלים, בשיחות עם תעשיינים, לא ייסגרו, אבל לא נפתחים פה מפעלים בגלל הסיבות האלה. התעשיה הישראלית היא לא רק אינטל. תראו כמה מפעלים נפתחו ב-2017 וכמה לפני, הרבה פחות, כי כל הזמן מוסיפים ומעמיסים עוד ועוד רגולציה".

תוך כדי הדברים של חברי הכנסת פורר ופולקמן, התגלע ויכוח סוער בינם לבין הח"כים המציעים.

ח"כ זוהר: "מבין שכשהשבת מונחת על השולחן זה גורם לאנשים לקפוץ ומיד נלחמים נגד. החוק הזה מביא חופש בחירה לעובד ואין מוסרי מזה, אין דמוקרטי מזה, אין יהודי מזה, אין נוצרי מזה ואין מוסלמי מזה. בנוסף, כרגע בשטח, עובדים שמתוגמלים כראוי מגיעים בגלל הכסף, צר לי על זה. מקבלי 150%, 200%, אז הולכים בגלל הכסף, צר לי עליהם. אני אישית לא הייתי עובד בשבת גם תמורת כסף רב. מעבר לכך, מה קורה עם אותם העובדים שלא מתוגמלים, שמקבלים משכורת גלובלית והמעסיקים לא מתגמלים אותם ואומרים להם זאת העבודה ואז מכורח הפרנסה הם סופגים את זה. החוק הזה – יאפשר בחירה או יאמר למעסיק אז אם אתה רוצה שאני אבוא תשלם יותר. מי שחושב שבגלל זה יסגרו מפעלים, רק זורה חול בעיני הציבור. אם מפעל יגיעו לסיטואציה בלתי אפשרית ומתוך 100 עובדים 35 יאמרו דתיים או לא עובדים בשבת, יש ועדת שרים ויש פתרונות". ח"כ לביא: "כיום מי שחותם על תצהיר שקרי מקבל את הפטור והמפעלים לא קורסים מזה. כוחות השוק יאזנו, בואו ניתן לכוחות השוק לעשות את שלהם".

המשנה למנכ"ל משרד הכלכלה, נעמה קאופמן, אמרה ש"משרד הכלכלה מתנגד להצעת החוק ולכל הפחות דורש ששר הכלכלה יהיה חבר בוועדת השרים שתדון במקרים ובבקשות מיוחדות של חברות ומפעלים שמבקשים לעבוד בשבתות. קאופמן: "מפעלים לא יגיעו לארץ ויש למעלה מ-450 מפעלים קטנים כיום, שיש להם היתרים וייפגעו מהחוק. אנחנו לא רוצים לדחוק מפה חברות בינ"ל".

נציגת משרד המשפטים, איה דביר, אמרה ש"יש השלכות כבדות משקל על שינוי הרגולציה בתחום. לא בטוח שנכון שוועדת השרים תהיה זו שתאשר את הבקשות של מפעלים וחברות".

מנכ"ל התאחדות התעשיינים, רובי גינל: "הבעיה בפגיעה באטרקטיביות של המשק הישראלי ומשיכת השקעות גלובליות. מעט מאוד אנשים יבקשו לא לעבוד אבל הבעיה במה שהחוק משדר. יושבים עורכיי דין ומומחי רגולציה ובודקים את הרגולציה במדינת היעד ואז יסיטו השקעות מכאן למדינות אחרות. אני מבקש להחריג כ-400 מפעלים שעובדים בשבת".

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, הסביר ש"מלכתחילה, מדובר בחוק שכבר עבר קריאה ראשונה ונדון בעבר בוועדת עבודה ורווחה של הכנסת, אלא שיוזם החוק, ח"כ מיקי זוהר, כיו"ר ועדת הכנסת, ביקש אחרי הקריאה הראשונה להעביר את החוק לדיון בוועדת הכספים. אני אישית לא חתום על החוק הזה, אבל בהחלט מסכים עם מה שעומד מאחוריו. מי שיזמו אותו הם בעיקר חברי כנסת חילונים מסיעות שונות, רובם לא מהקואליציה". גפני הוסיף: "התברר לי שאנשים דתיים לא מתקבלים לעבודה בגלל עובדת היותם דתיים. כשאני רואה את הלחצים שהמפעלים מפעילים על משרד ראש הממשלה ומשרד הכלכלה זה אומר דרשני, כי יש חשש שהרבה אנשים חילונים יבקשו שלא לעבוד בשבת ואז הטענה היא שהרבה מפעלים ייסגרו. אלא שיש לכך תשובה, יש את ועדת השרים והצעת החוק גם לא פוגעת בהגדרות הקיימות בחוק מי הם החריגים שכן עובדים, גופי ביטחון, ביטחון המדינה, ביטחון הציבור, רפואה וכד'. מי שדתי צריך להצהיר ואם איננו דתי ולא רוצה לעבוד בשבת רשאי שלא לעבוד בשבת".

לפני ההצבעה, גפני סיכם: "לא מפלגות דתיות הציעו את הצעת החוק הזו, אני אישית לא חתום עליו ויש מי שכועס עלי על-כך. זו הצעה חילונית לדאוג לציבור חילוני".

חברי הכנסת פורר ופולקמן ניסו למנוע את ההצבעה אך הדבר לא עלה בידם והגישו 'רביזיה' במחאה. ח"כ פורר הטיח ביו"ר הוועדה גפני, כי "ביצע מחטף בהעלותו של ההצעה להצבעה מבלי להשלים את הדיון". גפני השיב לו: "אצלכם יש שיטה, מה שקשור לדת אתם נגד". ההצבעה החוזרת על הצעת החוק צפויה להתקיים בימים הקרובים.

את הצעת החוק יזמו חברי הכנסת עליזה לביא (יש עתיד), מיקי זוהר (הליכוד) ואליהם הצטרפו חברי כנסת מסיעות שונות, ביניהם: מיכל בירן (המחנה הציוני), יעל גרמן (יש עתיד), מיקי לוי (יש עתיד), אורן חזן (הליכוד), בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי), מאיר כהן (יש עתיד), אלעזר שטרן (יש עתיד), איל בן ראובן (המחנה הציוני), יוסי יונה (המחנה הציוני) ואפילו רוברט אילטוב (ישראל ביתנו) שהפתיע. התנגדו להצעה, חברי הכנסת: עודד פורר (ישראל ביתנו), רועי פולקמן (כולנו) ומירב בן ארי (כולנו).

תאריך:  19/02/2018   |   עודכן:  19/02/2018
עידן יוסף
+משקיע זר יוכל לשלוט בערוץ טלוויזיה
00:57 20/02/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ח"כ אילת נחמיאס ורבין הזהירה: "אתם מאפשרים לערוץ להישען על בעלים אחד ויחיד. עשינו פה פשרות מאוד גדולות. התחושה היא שיותר מידי עשינו מה שמתאים להם"  ▪  ח"כ יואל חסון קרא לעבר ח"כ שרן השכל: "את רוצה להיות פרשה 7000, 8000?"
("רפורמה". ח"כ יואב קיש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+מתווה מוסכם לקידום הצעת חוק המואזין
23:09 19/02/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מציעי החוק הגיעו להסכמה עם השר להגנת הסביבה והשר לביטחון פנים כי הקנס לא יפחת מ-10,000 שקל ותהיה סמכות להחרמת מערכות ההגברה
(לישון בשקט [צילום: ענג'ון נוויד/AP])
+גירוש המסתננים לא ייצא לפועל
22:42 19/02/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ח"כ שלי יחימוביץ': "אני חשה מכיוון משרדי הממשלה, שכמות המידע החדש שהצטבר וכמות סימני השאלה גורמים גם להם לבחון מחדש את הסיטואציה, הערכה שלי, שהגירוש יתעכב מאוד, ובאופן אישי אני מקווה ואף מעריכה שלא יצא לפועל כלל"  ▪  ח"כ דב חנין: "לאורך שנים הממשלות מוכרות סיסמאות ללא תוכן. קברו בכלא חולות 1.3 מיליארד שקלים במקום לייצר פתרונות. הגירוש הוא עוד אחד מפתרונות השווא"
(ח"כ שלי יחימוביץ' [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+מדוע שרי יש עתיד עשו קמפיין רק בעיתון אחד
20:03 19/02/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת דחתה את כל הצעות האי אמון בממשלה  ▪  שר התיירות, יריב לוין: "מר לפיד, רשמת ביומן את הפגישות שלך עם מילצ'ן או לא רשמת? ואם לא רשמת, למה? דיווחת על קשריך עם מילצ'ן או לא דיווחת? היו שרים של יש עתיד שעשו קמפיינים דווקא בעיתון מסוים. למה, מר לפיד? למה דווקא בעיתון הזה?
בנימין נתניהו ויאיר לפיד [צילום ארכיון: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
+אבי גבאי: ציפי לבני לא תעבור את אחוז החסימה
17:26 19/02/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
יו"ר מפלגת העבודה: "אם לבני תעזוב, נקבל מנדט נוסף מהליכוד. לא מתכוון לחלק מתנות"  ▪  ח"כ לבני: "הוצע לי להיות שרת חוץ בממשלת נתניהו ולא הסכמתי"
אבי גבאי וציפי לבני [צילום: פלאש 90]
+מאבק בוועדת הכנסת על הקדמת הדיון בחוק הערוצים הייעודיים
15:51 19/02/18  |  
ועדת הכנסת אישרה את הקדמת הדיון במליאת הכנסת בהצ"ח הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו (תיקון מס' 44) (אסדרת רשיונות לשידורי טלוויזיה), התשע"ח-2018 (פטור מחובת הנחה) חרף התנגדות האופוזיציה. הפטור שנתנה ועדת הכנסת להצעת החוק מחובת ההנחה יאפשר להצביע באופן מידי כבר הערב על הצעת החוק בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת.
+סגן שר האוצר יתפטר מתפקידו כח"כ
15:37 19/02/18  |  עידן יוסף
סגן השר יצחק כהן הודיע בסיעת ש״ס: ״החלטתי ליישם את החוק הנורבגי ולהתפטר מהכנסת לטובת דני סיידה״. כהן ימשיך לכהן כסגן שר.
+עלות רפורמת הסיעוד הלאומית - 1.76 מיליארד שקלים בשנה
12:25 19/02/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
עיקרי השינויים המוצעים: קביעת רמות נזקקות נוספות, שינוי ברירת המחדל לקבלת גמלה כספית במקום שירותים בפועל, הקמת צוות בין משרדי לגיבוש תוכנית להפחתת הביורוקרטיה, הרחבת שירותים בקהילה עבור הקשישים ועוד
([צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי גרונר / Eli Gruner   אלי כהן / Eli Cohen   אלי כהן / Eli Choen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסי יונה / Yossi Yona   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רובי גינל / Rubi Ginal   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משבר על-רקע החוק למניעת כפייה חילונית
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שאול א.
19/02/18 14:32
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
וועדת הבריאות של הכנסת קיימה (יום ב', 19.2.18) דיון ראשון על סעיפי תוכנית הסיעוד הלאומית שבחוק ההסדרים. בדיון סקרו נציגי משרדי האוצר והבריאות את עיקרי הרפורמה שעלותה 1.76 מיליארד שקלים בשנה.
19/02/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הרפורמות של הכנסת החלה את דיוניה בהצעת חוק הקובעת הוראות שיאפשרו ללקוחות הבנקים להעביר בקלות וללא עלות לבנק אחר את הפעילות הפיננסית המתנהלת בחשבונם.
18/02/2018  |  עומר כרמון  |   חדשות
יו"ר מפלגת יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, הגיב לטענות שנשמעו כלפיו בימים האחרונים בעניין קשריו עם איש העסקים, ארנון מילצ'ן.
18/02/2018  |  עומר כרמון  |   חדשות
"תקציב 2019 - החברתי מאי פעם!", כך הסכימו חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה בוועדת הכספים, (יום א', 18.2.18) בעת הצגת התקציב לשנת 2019 ע"י שר האוצר, משה כחלון.
18/02/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
כ-30 מדינות ייוצגו בכינוס מנכ"לים ומזכ"לים של פרלמנטים מרחבי העולם, אשר יתקיים בכנסת, בימים שלישי עד חמישי, 22-20 בפברואר.
18/02/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il