|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

תורחב האכיפה נגד רכבים חוסמים

ההצעה, שהגיש ח"כ מלכיאלי צפויה להיכנס לתוקף בעוד כחודש ההצעה הורחבה ותחול גם על רכב המונע שימוש ברכב נכה בדיונים הקודמים התברר כי 20% מכלל הפניות למוקד 100 עוסקות בחסימות חניה
07/03/2018  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

יו"ר ועדת הכלכלה, כינס (יום ד', 7.3.18) את הוועדה על-מנת לדון מחדש בהצעת החוק של ח"כ מיכאל מלכיאלי, אותה הגיש גם ח"כ לשעבר יעקב פרי, ונועדה לאפשר למשטרה לבצע אכיפה נגד רכבים שחונים בחניונים פרטיים, בתים משותפים ומקומות אחרים המשמשים את הציבור וחוסמים רכבים אחרים. היו"ר כבל ביקש להרחיב את הצעת החוק כך שניתן יהיה לבצע אכיפה גם במקרים בהם הרכב החונה מונע מאדם עם מוגבלות בניידות לעשות שימוש ברכבו.

כאמור, הוועדה אישרה את ההצעה לקריאה שנייה ושלישית כבר לפני כחודש, ואז אמר היו"ר כבל אמר כי כל נושא חסימת החניות זו אחת ההתנהגויות המקוממות ביותר שיש. ח"כ מלכיאלי וח"כ לשעבר פרי אמרו אז כי ההצעות הן תוצאה של אנשים שנחסמים שעות בחניונים ולא יכולים לעשות דבר, והזכירו שבעת הכנת ההצעה לקריאה ראשונה התברר כי 20% מהפניות למוקד 100 עוסקות בתפיסת מקומות חניה.

סגנית היועצת המשפטית של משרד התחבורה, עו"ד חוה ראובני, הסבירה בישיבה בחודש שעבר כי כבר כיום אסור לחסום כניסה למגרש חניה, והצעת החוק מרחיבה את האיסור גם על שטח פרטי, חניות של בניין משותף ועוד. היא הוסיפה כי לאחר שתאושר הצעת החוק יוכל המשרד לתקן את צו התעבורה ולקבוע את הקנס בגין העבירה, כאשר כיום הקנס על רוב עבירות החניה עומד על 250 שקלים.

תאריך:  07/03/2018   |   עודכן:  07/03/2018
מירב ארד
+אין בטיחות - אין מכרזי בנייה
23:25 07/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר העבודה חיים כץ: "אנו משנים מהיסוד תרבות בת 70 שנה של זלזול בחיי עובדי הבניין. חברות קבלניות שהוטלו עליהן עיצומים בשל עבירות בטיחות - לא תוכלנה להשתתף במכרזים"
(אילוסטרציה)
+המשטרה תוכל לעכב החזרת גופות מחבלים
23:20 07/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק המאבק בטרור (תיקון מס' 3), התשע"ח-2018. מדובר בהצעה ממשלתית ובהצעות פרטיות של חברי הכנסת ענת ברקו ובצלאל סמוטריץ'. מוצע בה לקבוע שלמפקד מחוז במשטרה תהיה הסמכות להורות בצו על תנאים לעריכת לוויה של מפגע וכן על צו עיכוב מסירת גופת מפגע וקיום לוויית מפגע, במידה והתעורר חשש ממשי שקיום ההלוויה יוביל לפגיעה חמורה בביטחון הנפש או שיתבצע מעשה טרור. כמו כן, מוצע שהסמכות העניינית לקיום ביקורת שיפוטית על הצווים האמורים תהיה נתונה ככלל לבג"ץ.
+חוק חדש: עבודה גמישה בשעות נוספות
22:17 07/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במקום עבודה שעובדים בו במשמרות יהיה ניתן לעבוד שבוע אחד בתוך שבועיים בעבודת לילה  ▪  במקום ההיתר הכללי לעבודה בשעות נוספות שקיים היום מכוח הכרזה על מצב חרום, ניתן יהיה לתת היתרים כללים לעבודה בשעות נוספות בעת שהוכרז מצב מיוחד בעורף ובחרום
([צילום אילוסטרציה: רשת רימונים])
+בקריאה ראשונה: שינוי חזקת גיל הרך
22:02 07/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות (תיקון מס' 19) (שינוי חזקת גיל הרך), התשע"ח-2018 (קריאה ראשונה) - של חבר הכנסת יואב קיש וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לשנות את ההסדר הקיים בדבר חלוקת הטיפול בילדים שהוריהם חיים בנפרד ואת החזקה הקובעת שילד עד גיל 6 יהיה אצל אימו (חזקת הגיל הרך). מוצע שהורים בפירוד יהיו רשאים להסכים ביניהם, לפי טופס שיקבע שר המשפטים, על אופן מימוש אפוטרופסותם, וכי ההסכם יהיה טעון אישור בית המשפט. אם הם לא הגיעו להסכם, או שההסכם לא בוצע, רשאי בית המשפט לקבוע הסדר הורות שהעיקרון הראשון במעלה בו הוא טובת הקטין, שתיבחן, בין היתר, לפי אמות מידה המוצעות בחוק. לגבי חלק מאמות המידה מוצעות שתי גרסאות: גישה אחת שמה דגש על חלוקת זמן השהייה של הילד עם כל אחד מהוריו באופן שווה ככל הניתן. גישה שנייה שמה דגש על שמירת היציבות בחיי הילד ועל המשכיות של דרך הטיפול בו. עוד מוצע כי בהסדר לעניין קטין שהוא פעוט, יקבע בית המשפט כי מרבית הזמן הוא ישהה אצל אמו, תוך הבטחת קשר קבוע ומשמעותי עם האב, אם אין סיבות הקשורות בטובת הילד להורות אחרת. בנוסף מוצע לקבוע הוראות בדבר נקיטת אמצעים כנגד הורה המפר הסכם או הסדר ההורות.
+המל"ג תתגמל מחקרים על היעלמות ילדי תימן
21:55 07/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציג המל"ג הודיע בוועדה המיוחדת לפרשת היעלמותם של ילדי תימן כי יפעל שהמל"ג יוציא קול קורא לאוניברסיטאות ולמכללות למחקרים שיעלו את סיפור העלמות ילדי תימן על סדר היום  ▪  קורן: "השלב הבא בטיפול בפרשה הוא הכרה אקדמית ועידוד מחקר"
([צילום: באדיבות בתיה קריספין יעקב])
+נתניהו: כמה מהחברים שלי טיפסו לצמרות
האקליפטוס. אם לא יירדו - נלך לבחירות
19:53 07/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה הציב שורת תנאים שימנעו בחירות - התחייבות מהשותפות להישאר בקואליציה עד הסוף וחוק גיוס מוסכם שיתקבל ברוב גדול מהרגיל  ▪  השרה שקד מנסחת חוק קשיח מזה הקיים: "גם ליברמן לא יתקשה לתמוך"
"פתרון מלא מקובל עלי" [צילום: חיים צח/לע"מ]
+בקריאה ראשונה: אי הפללת משתמשי קנביס בצריכה עצמית
17:58 07/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הסמים המסוכנים (עבירת קנס מיוחדת - הוראת שעה), התשע"ח-2018. מוצע בה לקבוע בהוראת שעה של שלוש שנים כי העבירה של החזקה או שימוש בקנבוס לצריכה עצמית המבוצעת בפעם הראשונה או פעם נוספת תוך חמש שנים תיחשב כעבירת קנס מיוחדת, שתעמוד על 1,000 ש"ח בעבירה הראשונה ו-2,000 ש"ח לשנייה. מוצע לקבוע כי שוטר יוכל למסור הודעת תשלום קנס אם היה לו יסוד סביר להניח כי אדם ביצע עבירה כאמור בפעם הראשונה או השנייה. כל קנס שכזה ירשם במרשם משטרתי מיוחד ובכל מקרה תוכל המשטרה להעמיד לדין העובר עבירה זו, אם סברה כי הנסיבות מחייבות את בירור המשפט. על הקנס ניתן לערער תוך 30 יום, או לבקש להישפט במקום לשלם את הקנס, ובמקרים אלה יאפשרו למשטרה לגבש תשתית ראייתית לכתב האישום.
+סופית: חוק הפחתת הגירעון והגבלת ההוצאה התקציבית
17:22 07/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הפחתת הגירעון והגבלת ההוצאה התקציבית (תיקון מס' 17), התשע"ח-2018. את חוק הפחתת הגירעון והגבלת ההוצאה התקציבית לשנת התקציב 2019. מדובר בחוק נלווה לחוק תקציב המדינה שמטרתו היא לעגן בחקיקה את המגבלות על ההוצאה הממשלתית ושליטה בגירעונות התקציביים. זאת בין השאר, על-מנת למנוע גידול ביחס החוב-תוצר של המדינה ואף לשמר את מגמת הירידה המתמשכת ביחס זה. הגירעון הינו ההפרש בין סך ההוצאה הציבורית לבין סך ההכנסות ממיסים, סכום המחולק בתוצר המקומי הגולמי. ההוצאה התקציבית לחישוב שיעור הגירעון בשנת 2019 היא 396.2 מיליארד ש"ח כשתחזית ההכנסות נטו עומדת על 355.1 מיליארד ש"ח והתוצר המקומי הגולמי החזוי ב- 2019 עומד על 1.37 טריליון ש"ח ושיעור הגירעון החזוי עומד על 2.9%. הצעת החוק קובעת גם את מתווה יעדי הגירעון החל מהשנה הנוכחית, 2018 ועד שנת 2024 ואילך. ב- 2018 שיעור הגירעון המותר עומד על 2.9% וב- 2019 יגדל מ- 2.5% כפי שנקבע במסגרת התקציב הקודם לשנים 2017-2018 ל- 2.9%. ב- 2020; 2.5% (לעומת 2.25% עפ"י המתווה הקודם), ב- 2021; 2.25% (לעומת 2%), ב- 2022; 2% (לעומת 1.75%), ב- 2023; 1.75% (לעומת 1.5%), ב- 2024 ואילך התכנסות ליעד המתוכנן עוד במתווה הקודם; 1.5%. עוד אישרה הוועדה כאמור, את הסך הכולל של ההוצאה שתהא הממשלה רשאית להוציא ב- 2019, כאמור 479.6 מיליארד ש"ח.
+התנגדות רחבה בכנסת להארכת הותמ"ל
14:58 07/03/18  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
הדיון בוועדת הפנים לא הסתיים  ▪  ביקורת מימין ומשאל על ההצעה  ▪  "תהליך דורסני של פגיעה בחקלאות"
(דיון בוועדת הפנים של הכנסת בעניין הארכת חוק הוותמ"ל)
+שר הפנים יוכל לשלול מעמד מתושבי מזרח ירושלים
14:32 07/03/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
חוק בנושא מקודם עקב פסיקת בג"ץ, שביטלה את שלילת תושבותם של ארבעה פלשתינים ממזרח ירושלים  ▪  על החלטת השר ניתן יהיה להגיש עתירה מינהלית לבית המשפט לעניינים מינהליים
([צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+אושר תקציב ועדת הבחירות המרכזית ל-2019; 302 מ"ש
12:55 07/03/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-21, אורלי עדס: "הצעת התקציב כוללת את מרב הצרכים לקיום מערכת בחירות ומתן מענה לכל תרחיש אפשרי"
([צילום: יצחק הררי/פלאש 90])
+אושר לקריאה ראשונה: אב לתאומים יוכל לצאת לחופשת לידה של שלושה שבועות
12:43 07/03/18  |  
ועדת הרפורמות, אישרה לקריאה ראשונה את הצעת חוק עבודת נשים, תיקון שיזם ח"כ יואל חסון וחברי כנסת נוספים. התיקון יאפשר הארכת חופשת הלידה של גברים עד שלושה שבועות. החוק הנוכחי קובע שיולדת זכאית לחופשת לידה בת 15 שבועות. יולדת שילדה יותר מילד אחד, תהיה זכאית לשלושה שבועות נוספים על כל ילד נוסף שילדה. התיקון לחוק שאושר היום בוועדה, יאפשר לבן הזוג של היולדת לצאת לחופשת לידה של שבועיים נוספים, ובסך הכל חופשה בת שלושה שבועות.
+ח"כ גפני מאיים בפיליבסטר בוועדה המשותפת לצמצום המזומן
12:40 07/03/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לפי הצעת החוק ייאסר בין היתר השימוש במזומן בכל עסקה שערכה עולה על 8000 שקלים לעוסק או על 25,000 שקלים למי שאינו עוסק  ▪  שי באב"ד: חייבים לאשר בממשלה את מסגרות התקציב
(גפני. מאיים להגיש אלפי הסתייגויות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+נדחתה הורדת תקרת סכום הרווח על הימורים
12:11 07/03/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
תקרת סכום הרווח על הימורים שממנו ומעלה ישולם מס  ▪  חברי הכנסת: "מדובר בשיקול פיסקאלי, להגדיל את הכנסות המדינה ממיסים תוך שהמדינה תכניס את ידה עמוק לכיסו של האזרח"
([צילום: פלאש 90])
+גז לקטנות שיוזילו מחירים
11:11 07/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
למרות התנגדות עזה של חברות הגז הגדולות - ועדת הכלכלה אישרה תקנות לעידוד תחרות בענף הגז הביתי  ▪  התקנות יאפשרו תוספת של הקצבת גז לחברות קטנות שיוכיחו שהן מוזילות מחירים לצרכן
(חלוקה צודקת [צילום: אבי אוחיון/לע"מ])
+"העיזים השחורות יביאו ברכה במקום קללה"
10:51 07/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית לבטל את החוק המגביל גידול עדרי עיזים שחורות על-מנת שיסייעו להתמודד עם שריפות חורש  ▪  משרד החקלאות: היום יש פחות מדי עדרים וצריך לעודד גידול עיזים
(חלק ממשק היערנים [צילום: סימור קטקוף/לע"מ])
+חברים של נאצים? זנדברג ננזפה
10:50 07/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חברי ועדת האתיקה היו חלוקים בשאלה האם התבטאותה של ח"כ תמר זנדברג הייתה לגיטימית  ▪  הקלה בעונש לנוכח העדר עבר של עבירות
חברי הכנסת אמיר אוחנה ותמר זנברג [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+המשטרה והפרקליטות מזהירות מהנוהל החדש של הרווחה
09:42 07/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בדיון לעניין נוהל המשנה את סדרי העבודה במרכזים הנותנים מענה לקטינים נפגעי עבירות מין ואלימות ציין נציג המשטרה: "הנוהל הפתיע אותנו, בלי חוקרי ילדים עדיף לחזור לעבוד בתחנות המשטרה"  ▪  נציגת פרקליטות המדינה: "בשל הצוותים השלמים החקירות במרכזים טובות ומניבות יותר, בלעדיהם אין למרכזים משמעות"
(מרכז הגנה לילדים ולנוער [צילום: יחידת הצילום. בי"ח שיבא])
+ועדת הכלכלה סיכלה רפורמה בשוק הטלוויזיה
09:10 07/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כבל תובע ממשרד התקשורת להביא את מהפכת הסלולר לטלוויזיה הרב-ערוצית  ▪  על הצעת משרדי התקשורת והאוצר לרפורמה בהוט ויס: לא נמצא אחד שהיה מוכן להתחייב בפני הוועדה שהרפורמה תוזיל את המחיר לצרכן
(יו"ר ועדת הכלכלה איתן כבל [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   משרד התחבורה   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תורחב האכיפה נגד רכבים חוסמים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
הוועדה לזכויות הילד קיימה (יום ג', 6.3.18) דיון מעקב בנושא 'מרכזי הגנה של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים'. מרכזי ההגנה נותנים מענה כולל ומיטבי לקטינים נפגעי עבירות מין ואלימות, הן בהיבט המענה שמקבל הילד הנפגע, המענה שמקבלת המשפחה והן בהעלאת הסיכוי למיצוי הדין עם הנאשמים בזכות שיתוף הפעולה המתקיים במרכז בין כל אנשי המקצוע המטפלים במקרה.
07/03/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה סיימה (יום ג', 6.3.18) לאשר לקריאה שנייה ושלישית את פרק התקשורת מתוך הצעת חוק התוכנית הכלכלית (חוק ההסדרים), שעוסק בהקלת האסדרה בשוק השידורים בעקבות המעבר מזיכיונות לרישיונות. שלשום החליטה הוועדה להוציא מההצעה את הרפורמה בחבילות שמציעות הוט טיס ולבטל את הכוונה לקצץ בסמכויות הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו באשר לפיקוח על פרסומות ועל אורך מהדורת החדשות, ובכך תקעה את הרפורמה בשוק הטלוויזיה. זאת לאחר שהיו"ר איתן כבל התייחס להצעת הרפורמה בטלוויזיה הרב-ערוצית ואמר כי גם לאחר שנתן לשר התקשורת, איוב קרא, אפשרות להציע הצעה חדשה התברר שהעניין לא בשל. הוא הבהיר כי בטלוויזיה הרב-ערוצים נדרשת מהפכה בסדר גודל של רפורמת הסלולר, באופן שיעשה סדר בכל הפלטפורמות, כולל סלקום ופרטנר, על-מנת להביא לתחרות אמתית שתוריד את המחיר לצרכן.
07/03/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
"אמר בצדק רב השר בנט בארה"ב, שמשבר הגיוס הוא פייק משבר, ואם ראש הממשלה רוצה - ב-10 דקות הוא פותר את הבעיה. את המשבר המלאכותי שיש בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי, השר בנט פותר בעשר דקות. הוא נושא באחריות, ואין שום סיבה אמיתית שהיחד הזה, ש'עובד' כבר שתי קדנציות לא ימשיך קדימה - כמובן כמפלגה ציונית דתית מובהקת". כך אומר ח"כ בצלאל סמוטריץ'. הוא דיבר בוועידת דת ומדינה של האיחוד הלאומי בירושלים.
06/03/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
גורמים בפמליית ראש הממשלה אומרים כי בנימין נתניהו העביר גם היום מסר לראשי מפלגות הקואליציה באמצעות ראש הסגל יואב הורביץ, ולפיו הוא מעוניין בפתרון קבוע וארוך טווח למשבר הגיוס ואינו מעוניין בבחירות מוקדמות.
06/03/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה של הכנסת אישרה (יום ג', 6.3.18) את הגימלאות והקצבאות החדשות ל-171 אלף (מספרם כיום, והוא אמור לגדול בעתיד) מקבלי ביטוח סיעודי. המדובר בשיפורים במערך התמיכה הקיים, ביוזמת הממשלה מלפני כמה חודשים, עם שיפורים מבוימים שהכניסה הוועדה.
06/03/2018  |  אלעזר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il