חברת בלדי מנסה למנוע בצורה פסולה כניסת מוצר מתחרה - טוענת (25.3.18) רשת
רמי לוי שיווק השקמה. בלדי ביקשה מבית המשפט למנוע מהרשת למכור תחת המותג הפרטי שלה את "מינוט סטייק", בטענה שמדובר במוצר המועתק מזה שלה הנושא את אותו שם.
לדברי לוי, בלדי מנסה למנוע מהצרכנים לרכוש מוצר זול משמעותית מזה שלה. הרשת מציינת, כי בתחילת השנה ניסתה בלדי למנוע באותה צורה מרשתות השיווק לשווק את המוצר "אל גאוצ'ו", דבר המלמד לשיטתה על דפוס פעולה. עוד היא אומרת, כי בלדי אינה מגלה שכבר פנתה באותן טענות לבית משפט אחר, הן נדחו והיא חזרה בה מבקשתה לצו מניעה.
לדברי רמי לוי, בלדי בחרה לכנות את המוצר שלה בשם הגנרי "מינוט סטייק", מונח ידוע ומקובל בעולם ובישראל, והיא מבקשת שלא כדין לנכס אותו לעצמה. בית המשפט הבהיר זאת היטב לבלדי בעניין "אל גאוצ'ו", וזאת הסיבה שעתה פנתה בלדי לבית משפט מחוזי אחר. עוד אומרת הרשת, כי אין כל חשש להטעיית הלקוחות, שכן קיים שוני חיצוני ברור בין המוצרים. התגובה הוגשה באמצעות עוה"ד
אמיר דולב ומילי פנחס.