במידה וכל הכתוב לעיל הינו שפה זרה עבורכם, נציין ונדגיש שאתם לא לבד. רוב בעלי ומפעילי האתרים שביניכם, אינם מודעים לאופן בו גוגל קובעת את מדד הסמכות של דפי האינטרנט השונים ואף חלק לא מבוטל של מקדמי האתרים, אינם באמת יודעים כיצד לפעול נכון על-מנת להשפיע על המדדים השונים של גוגל לצרכי קידום האתר אותו הם מנסים לקדם. כפועל יוצא מכך, קיימת חשיבות רבה לבחירת זהותה של חברת הקידום אשר תלווה את מהלכי הקידום היעילים ביותר עבורכם.
לפניכם מספר
טיפים ועצות לבחירת חברת קידום אתרים מובילה ומקצועית שתעמוד במשימה:
1. הניסיון המעשי מעל הכל: בראש ובראשונה, הקפידו לבצע את בחירתכם בהתאם לניסיון המעשי העומד לרשות חברת הקידום.
2. מענה מקצועי מקיף: קידום אתר הינו תהליך המשלב בתוכו מגוון רחב של פעולות מקצועיות אותן יוזמת חברת הקידום בהתאם למאפייני האתר וצרכי הקידום. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיה של חברת קידום המעמידה לרשותכם מענה מקצועי מורחב בכל הנוגע לתחום הקידום, לרבות, אנשי מקצוע המתמחים בתחום ה-SEO, אנשי שיווק ואסטרטגיה, אנשי פיתוח, מעצבי אתרים, אנשי תוכן וכדומה.
3. וודאו שחברת הקידום מתמחה בביצוע מלוא הפעולות המקדימות לתהליך קידום האתר: תהליך קידום אתר יעיל ומוצלח, חייב להיות מבוסס על מספר פעולות מקצועיות אותן מבצעת חברת הקידום כחלק מקדים להליך הקידום עצמו, לרבות, אפיון האתר וקהלי היעד הרלוונטיים להליך הקידום, היכרות מעמיקה עם מתחרי האתר ברשת, אופטימיזציה מלא למרכיבי האתר והתאמתו המלאה להליך הקידום, מחקר מילות מפתח וכמובן תכנון תקציבי מדויק ומפורט בהתאם למטרות הקידום. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיה של חברת קידום המתמחה בביצוע פעולות אלו ומעמידה לרשותכם את כל הידע, הניסיון והמיומנויות המקצועיות העומדות לרשותה עוד בטרם יישום פעולות הקידום.
4. תיאום ציפיות: הגדירו בפני חברת הקידום את המטרות הרצויות לכם מהליך הקידום וקיימו עימה הליך תיאום ציפיות ובהתאם אליו עגנו מולה את הסכם ההתקשרות. פעולה זו תאפשר לכם להימנע מ-"הבטחות על הנייר" ומתחושת חוסר אמון. חברות קידום המסרבות לעגן מולכם הסכם התקשרות במסגרתו הן מתחייבות לספק לכם תוצאות בפרקי זמן כאלו ואחרים, ככל הנראה לא באמת שוות את הנייר עליו נחתם הסכם ההתקשרות ביניכם.
5. דעו באמת מול מי אתם עובדים: תהליך קידום אתרים אורגני הינו תהליך מתמשך ומורכב המשלב בתוכו מגוון רחב של פעולות המיושמות בפועל על-ידי נציגים שונים של חברת הקידום (אנשי תוכן, אנשי SEO, אנשי אסטרטגיה וכדומה). כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לוודא שחברת הקידום מעמידה לרשותכם מנהל פרויקט העתיד לעמוד לרשותכם לאורך כל שלבי העבודה ולספק לכם דוחות ומידע שוטף וענייני אודות העבודה והפעולות השונות המיושמות בעבור קידום אתרכם.
6. התמחות מקצועית גם בתחום הרשתות החברתיות והשיווק באינטרנט
כיום, כל פעולת קידום אורגני נתמכת על פעולות
שיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט בכלל והרשתות החברתיות בפרט, ולכן, חשוב שתבחרו בחברת קידום בעלת התמחות מקצועית בניהול מהלכי פרסום ושיווק ברשת האינטרנט באמצעים שונים כגון: קידום ממומן, תחום ה-SOCIAL MEDIA (רשתות חברתיות), תחום התוכן השיווקי וכדומה. הקפדה יתרה בכל הנוגע לבחירת זהותה של חברת הקידום אשר תלווה אתכם כברת דרך, תבטיח גם לכם הליך קידום מתמשך ויעיל המוביל בסופו של דבר לביסוס מעמדכם במדדי הדירוג של גוגל והפיכת עמודי האינטרנט השונים באתרכם לעמודים בעלי סמכות בעיני גוגל.