|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים

חוק הלאום אושר בקריאה ראשונה <br>

הצעת החוק מעגנת בחוק-יסוד את מעמדה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי ואת זכותו של העם היהודי להגדרה עצמית במולדתו כזכות ייחודית לעם היהודי, את סמלי המדינה, את ירושלים כבירת ישראל, את השפה העברית כשפה הרשמית
01/05/2018  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מליאת הכנסת אישרה (יום ג', 1.5.18) בקריאה ראשונה את הצעת חוק-יסוד: ישראל - מדינת הלאום של העם היהודי של חבר הכנסת אבי דיכטר וקבוצת חברי כנסת. 64 תמכו 50 התנגדו וההצעה תועבר לוועדה המיוחדת בראשות ח"כ אמיר אוחנה שמכינה את החוק.

הצעת החוק מעגנת בחוק-יסוד את מעמדה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי ואת זכותו של העם היהודי להגדרה עצמית במולדתו כזכות ייחודית לעם היהודי, את סמלי המדינה, את ירושלים כבירת ישראל, את השפה העברית כשפה הרשמית, ואת עקרון קיבוץ הגלויות. כמו-כן, הצעת החוק מעגנת את הקשר עם יהודי התפוצות ואת הזכות לשימור מורשת לכל תושבי ישראל ללא הבדל דת או לאום. הצעת החוק מקבעת את לוח השנה העברי כלוח הרשמי של המדינה ואת יום העצמאות, חגי ומועדי ישראל וימי הזיכרון בחוק-יסוד.

בדברי ההסבר נכתב: "מטרתה של הצעת חוק ־יסוד זו היא לעגן בחקיקת יסוד את זהותה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי, וכן להוסיף למערך החוקתי סדרת הוראות העוסקות במאפייניה היסודיים של המדינה כמדינה יהודית. חוק היסוד המוצע יצטרף לחוקי היסוד הקיימים, המעגנים מרכיבים נוספים באופיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ברוח העקרונות שבהכרזה על הקמת מדינת ישראל."



ח"כ אבי דיכטר הציג את ההצעה ואמר: "חוק הלאום הוא לצורך העניין תעודת הביטוח שאנחנו משאירים אחרינו לדור העתיד. מדינת ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי. זאת עובדה ברורה, עובדה יצוקה. אבל למרות הכול, אחרי 70 שנה, לצערנו היא לא ברורה לכולם, היא בוודאי לא מעוגנת בשום חוק במדינת ישראל. מדינת ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי. לכל יחיד יש זכויות כפרטים, היא לא עוסקת בזכויות האלה של אוכלוסייה או תושב כפרט, אלא עוסקת באופיה הלאומי של מדינת ישראל. אני חושב שישנם גם לא מעט מתנגדים שלא קראו את החוק. כשאתה בא אליהם ויושב איתם על החוק בקריאה מודרכת, הדברים משתנים. שכשאתה מדבר על חוק יסוד, שאמור להיות בעצם המאזן או המשלים, ליתר דיוק, של חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו, שעוסק בפרט ובזכויות הפרט, החוק הזה עוסק בלאום ובזכויות הלאום. זה המשלים את הצד השני של אותו מטבע, וכך יש לראותו, לאורך כל סעיפיו."

ח"כ תמר זנדברג: "החוק הזה הוא דוגמה מצוינת לכך שהפתגם: אם שום דבר לא מקולקל, אז לא צריך לתקן, יש לו גם חלק שני, והוא: כשמנסים לתקן דבר שלא מקולקל, אפשר להזיק, והרבה. וזה מה שקורה כאן בחוק הזה - תועלת הוא לא מביא, אבל נזק הוא גורם, והמון. מה רע בניסוח של מגילת העצמאות? האם לא יכולנו לקחת אותו, ולעגן אותו כחוק יסוד? בתור יהודייה, בתור בת לעם היהודי, שזכה להכרה הלאומית במדינת ישראל, אני מתביישת."

ח"כ ציפי לבני: "להגן על המדינה היהודית והדמוקרטית שלנו מפני אויבים, זאת משימה ראשונה במעלה. אבל צריך להגן על המדינה היהודית והדמוקרטית שלנו גם מפני המהלכים של ממשלת ישראל הנוכחית. ממשלה שחושבת ומדברת ומספרת שדמוקרטיה זה הרוב קובע? - מישהו צריך לשלוח את כל הממשלה הזאת לשיעור אזרחות מההתחלה. דמוקרטיה זו מערכת של זכויות שכל רוב חייב לשמור עליה. מערכת של זכויות למיעוטים. מערכת של זכויות לאזרחים. מערכת זכויות שהיחיד ששומר עליה עכשיו זה בית המשפט העליון בשבתו כבג"ץ, ואותו אתם מבקשים להרוס עם הדי-9, כדי שלא יהיה אף אחד שיוכל להגן על הזכויות במדינת ישראל - על זכויות אזרחיה."

ח"כ יעל גרמן: אנחנו היינו מצביעים בנפש חפצה בעד חוק לאום שמדבר בהחלט על כך שישראל מדינת הלאום של העם היהודי, כאשר מדינת ישראל היא דמוקרטיה שמקיימת שוויון זכויות. אבל החוק שמביאים היום, אני רואה את מגילת העצמאות שתלויה בכל בתי-הספר, משפילה מבטה ודמעה נוטפת מעינה - מה עשו לי? מה עשו למגילת העצמאות שכולם חתמו עליה? מה קרה להבטחה? - הבטיחו לנו שלום, חזון של שוויון. הבטיחו לנו שאנחנו נשמור על החרויות. הבטחנו את זה לילדנו, ובאה ממשלה ואומרת, שדמוקרטיה היא אך ורק שלטון רוב. דמוקרטיה היא לא שלטון רוב, דמוקרטיה היא שלטון שבו שומרים על ערכים, על זכויות אזרח, ובעיקר על זכויות מיעוט.

ח"כ בני בגין: "בחודשים האחרונים אימצו סיעות כולנו וישראל ביתנו את הנוסח המקורי שהצעתי כבר ב2011, וזאת לאחר שסיעות יש עתיד והמחנה הציוני הודיעו בעבר שהן תומכות בנוסח הזה. אסתכן בהערכה שחוק לאום שאין בו שוויון זכויות לכל אזרחי ישראל לא יעבור בקריאה שלישית, אבל בינתיים גברה ידם של השוללים אזכור זה, לכן ההצעה פגומה. לא אוכל לתמוך בהצעה הן על מה שאין בה והן על מה שיש בה.

ח"כ אמיר אוחנה, שעומד בראש הוועדה המיוחדת שמכינה את הצעת החוק: "אני לא מכיר הרבה חוקים שקיבלו וועדה מיוחדת עם כל כך הרבה ישיבות על כל סעיף וסעיף וכל אותו ואות. העברנו את ההצעה לקריאה ראשונה לאחר לא מעט שינויים שעשינו בה. כמה ימים לאחר מיכן פורסם הסיפור של כפר ורדים שעצרו מכרז בגלל שמחצית מהדירות נרכשו ע"י ערבים. 48% מתושבי כפר ורדים הצביעו למחנה הציוני, 13% ליש עתיד, 12% למרצ. זה מלמד אותנו בעיקר על הצביעות. בואו נשאל אל ח"כ גרמן, ראש עיריית הרצליה לשעבר כמה אחוז ערבים גרים בהרצליה? התשובה הקרוב לאפס."

ח"כ אחמד טיבי: "החוק בעצם קובע שיש שני סוגים של אזרחים. קבוצה אחת של יהודים לה יש זכויות, והקבוצה השנייה היא אורחים נסבלים. החוק קובע מבחינה פרקטית יישובים ליהודים בלבד. אם זה לא גזענות אני לא יודע גזענות מה היא."

השר יריב לוין סיכם: "זה לילה היסטורי שבו הגלגלים מתחילים לנוע חזרה לכיוון הנכון. הנסיגה מהערכים הבסיסיים של מקימי המדינה נעצרת ואנחנו מחזירים את מדינת ישראל למקום שבו היא הייתה מיומה הראשון, בית לאומי לעם היהודי שמעניקה שוויון זכויות אישי מלא, דבר שלא נפגע מנוסח החוק הקיים."
הצעת חוק-יסוד: ישראל – מדינת הלאום של העם היהודי / הצעת חוק
הצעת החוק מעגנת בחוק-יסוד את מעמדה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי ואת זכותו של העם היהודי להגדרה עצמית במולדתו כזכות ייחודית לעם היהודי, את סמלי המדינה, את ירושלים כבירת ישראל, את השפה העברית כשפה הרשמית, ואת עקרון קיבוץ הגלויות

תאריך:  01/05/2018   |   עודכן:  01/05/2018
מירב ארד
+סקר ערוץ 20: לפחות 66 מושבים לגוש הימין
20:19 01/05/18  |  עידן יוסף
על סקר רפי סמית בערוץ 20 בשאלה למי היית מצביע אילו היו הבחירות נערכות היום, התקבלו התשובות הבאות. הליכוד 32, יש עתיד 19, המחנה הציוני 12, הרשימה המשותפת 12, הבית היהודי 10, כולנו, יהדות התורה ומרצ 7, ישראל ביתנו 6, שס ואורלי לוי 4. מפלגת יחד של אלי ישי מקבלת 3 מושבים וכמעט 4, ולמרות שהיא מגרדת את אחוז החסימה - היא אינה עוברת אותו. גוש הימין מקבל בסקר לפחות 66 מושבים.
+בקריאה ראשונה: הארכת התקופה להגשת בקשה לחלוקת חיסכון פנסיוני בין פרודים
19:23 01/05/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק לחלוקת חיסכון פנסיוני בין בני זוג שנפרדו (תיקון מס' 3) (הארכת התקופה להגשת בקשה לרישום פסק דין שניתן לפני יום התחילה), התשע"ח-2018 של חברי הכנסת מרב מיכאלי, מיכל רוזין ואלי אלאלוף. מוצע להאריך בשנה את התקופה לרישום פסק דין לחלוקת חיסכון פנסיוני שניתן לפני יום תחילתו של החוק, כך שהתקופה לרישום פסק הדין תהיה 4 שנים.
+בקריאה ראשונה: הכרה בצעירים בעלי מוגבלות כחניכי מכינות
19:22 01/05/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק המכינות הקדם-צבאיות (תיקון) (הכרה באנשים עם מוגבלות כחניכי מכינות), התשע"ח-2018 של חבר הכנסת עמר בר-לב וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לתקן את הגדרת "מכינה קדם צבאית" כך שבין תלמידי המכינות יוכלו להיכלל גם מיועדים להתנדבות לשירות ביטחון (הפטורים משירות מסיבות רפואיות). עוד מוצע להגדיר את המיועדים להתנדבות כאמור כחניכי המכינות הקדם צבאיות לכל דבר ועניין, וכך למנות אותם במספר החניכים הקובע לעניין השתתפות אוצר המדינה בתקצוב המכינות.
+המשטרה: תפוצת סם האונס קטמין גואה
15:29 01/05/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ראש מעבדת הסמים במשטרה: "החומרים מגיעים בעשרות ליטרים, ולשימוש אחד מספיקות שתי טיפות"  ▪  מעל 80% מההברחות של סמי הפיצוציות מתבצעות כיום באמצעות הדואר וחברות בלדרות בינלאומיות
(סמי פיצוציות [צילום: משטרת ישראל])
+מתחילת השנה: 103 תיקים בגין ירי ו-10 כתבי אישום
14:39 01/05/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מתחילת השנה נעצרו 56 חשודים בגין ירי בדרום ועליה של 42% נרשמה באירועי תפיסת נשק  ▪  סגן המחוז הדרומי במשטרה: האכיפה חייבת להתבטא גם בענישה, והתחושה היא שהענישה מקלה
([צילום: ליאור מזרחי/פלאש 90])
+אושרה הרפורמה בתעודות הסל
13:23 01/05/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במסגרת הרפורמה יהפוך המוצר מ'תעודת סל' ל-'קרן סל' ויחול עליו פיקוח רחב של רשות ניירות ערך  ▪  הרפורמה תיכנס לתוקף באופן מדורג החל מחודש אוקטובר
(תחת הפיקוח של הרשות [צילום: יח"צ])
+פרסום צילומים או סרטונים מיניים של עובדים - הטרדה מינית
12:33 01/05/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מדובר בפעם הראשונה בה מעודכנות התקנות ובהן התקנון לדוגמה, מאז אושרו לפני 20 שנה.
([צילום: איתמר לוין])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   כבוד האדם וחירותו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוק הלאום אושר בקריאה ראשונה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ע_הראל
1/05/18 15:47
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי אישרה (יום ג', 1.5.18) מספר עידכונים בתקנון לדוגמה למניעת הטרדה מינית במקומות עבודה, המחויבים מעסיקים לפרסם לידיעת העובדים. מדובר בפעם הראשונה בה מעודכנות התקנות ובהן התקנון לדוגמה, מאז אושרו לפני 20 שנה.
01/05/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה (יום ב', 1.5.18) תקנות שהגיש שר העבודה והרווחה, לפיהן לצורך חישוב גמלת הבטחת הכנסה המוסד לביטוח לאומי יתעלם מהכנסות משכר דירה שמקבל הזכאי לגמלה מדירה בבעלותו, גם אם לא התגורר בה בעבר. זאת בתנאי שמקבל הגמלה שוכר במקביל דירה אחרת. עם זאת, אם הזכאי לגמלה מקבל מהדירה שמשכיר סכום גבוה יותר מהסכום שהוא משלם עבור הדירה שהוא שוכר, הרווח יילקח בחשבון ויקוזז מגמלת הבטחת ההכנסה. עד כה, ההתעלמות של המוסד לביטוח לאומי התבצעה רק אם בעל הנכס גר בו בפועל בעבר. התקנות ייכנסו לתוקף ב-1 בחודש לאחר יום פרסומן.
01/05/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את התיקון לחוק יסודות המשפט של ח"כ ניסן סלומינסקי לפיו במצב של לקונה במשפט, שבו בית המשפט לא מוצא תשובה בחקיקה, פסיקה או היקש, הוא יפנה לעקרונות המשפט העברי וזאת בנוסף לפנייה לעקרונות האמורים של מורשת ישראל.
01/05/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
בעקבות שלושה מקרים נוספים עם תחילת הקיץ של שכחת ילדים ברכב, קיימה (יום ב', 30.4.18) הוועדה המיוחדת לזכויות הילדדיון מעקב לצעדים שנעשו למיגור שכחת ילדים ברכב. את הוועדה פתחה היו"ר ח"כ יפעת שאשא ביטון: "היה מתאים אולי לפתוח את מושב הקיץ של הכנסת במשהו חגיגי יותר, אבל גם הקיץ נפתח עם אסונות קיץ מזעזעים. דנו כאן על הנושא בוועדה פעמים רבות בשנה שעברה ואני מצטמררת שהקיץ הזה נפתח וכלום לא התקדם. לא האמנתי שאחרי כל כך הרב דיונים, הוא ככה ייפתח. המחדל זה הוא על הראש של משרד התחבורה. הוא לא יכול לברוח מאחריות וחייב לקדם פיתוח של עזרים טכנולוגים. זה מזעזע שכולם מושכים את עצמם מאחריות ורק מתפללים שלא נגיע לידיעה הבאה בעניין. אני אלחם בוועדה על כך שתהיה פריצת דרך בנושא ונוכל להציל ככה ילדים".
30/04/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (יום ב', 30.4.18) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק-יסוד: הממשלה (תיקון מס' 5) סמכויות לעניין פתיחה במלחמה או נקיטת פעולה צבאית משמעותית. להצעה נדרש רוב של 61 ח"כים ואכן 62 תמכו לעומת 41 מתנגדים.
30/04/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
אורנשטיין חשוף עתה לבדיקה/חקירה פלילית בשל שיחותיו עם אפי נוה בהן ביקש מנוה לפעול למינויו לנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב    מידע שהובא ל-News1 מלמד, כי המעשים של גרטלר-גרטנר באפריק...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
בינתיים הצבא ברצועה דולדל, מרבית היחידות פונו, הפקודה לטהר את רפיח אינה ניתנת וגם פינוי האזרחים מרפיח צפונה מעוכב
צבי גיל
צבי גיל
אם ביבי נתניהו ייכנס להיסטוריה זה יהיה על שהוא הצליח לא רק להקים ולקיים ממשל גרוטסקי, נלעג, מטורלל ומעורר חלחלה, אלא להשליט ממשל מעוות זה באמצעות הדמויות הנלעגות שבו והמדינית העקומ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il