|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים
קבוצת ירדן
איך רוכשים ביטוח נסיעות לחול הכי זול ?

ועדת החוקה באולטימטום לממשלה

הרחבת חלופת עבודות שירות רק עם אפשרות לקיצור שליש

המשטרה, שב"ס והמשרד לביטחון הפנים מתנגדים להצעת חברי הוועדה להוסיף מנגנון לקיצור שליש לצורך הרחבת חלופת עבודות השרות מ-6 ל-9 חודשים יועמ"שית שב"ס: "יש פה פגיעה חמורה בשוויון שכן יושב שופט ונותן 6 חודשים כאשר אותו אחד שמקבל 9 חודשים מקבל למעשה 6 חודשים כי רק להם מציעים את הקיצור"
23/05/2018  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
ועדת חוקה [צילום: דוברות הכנסת]

ועדת החוקה חוק חוקה ומשפט המשיכה (יום ד', 23.5.18)) להכין לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק העונשין (נשיאת מאסר בעבודות שירות - הוראת שעה), התשע"ז-2016.

להצעת החוק הממשלתית מוזגה הצעת חוק פרטית שיזם ח"כ אחמד טיבי במטרה להרחיב את השימוש בחלופת עבודות שירות. לפי הצעת החוק המובאת כהוראת שעה לשנתיים, תוארך התקופה שניתן לרצות בעבודות שירות, ובית המשפט יוסמך להמיר תקופת מאסר של 9 חודשים ומטה לריצוי בעבודות שירות, במקום התקופה המרבית שניתן להמיר כיום של 6 חודשים. הוראת השעה תלווה במחקר שמטרתו לבחון את השפעות התיקון כולל האפשרות לקיצור שליש ולקבוע אם להפוך את הוראת השעה להוראה קבועה.

הצעת החוק נסמכת על אחת מהמלצות הוועדה הציבורית לבחינת מדיניות הענישה והטיפול בעבריינים בראשותה של כב' שופטת בית המשפט העליון (בדימוס) דליה דורנר, אם כי מוצע בה הסדר שונה מההסדר עליו המליצה הוועדה. מטרת ההצעה היא לצמצם את השימוש במאסרים קצרים במקרים שבהם המאסר אינו הכרחי להגבלת יכולתו של העבריין לבצע עבירות וכן, לאפשר את שיקומו וחזרתו לחיים תקינים. בדומה לדיון הקודם, המשיכו חברי הוועדה להתמקד בחשש שהעלתה ועדת דורנר לפיו מתן אפשרות להמיר גם מאסרים ארוכים יותר לעבודת שירות, יוביל לכך שנאשמים שאלמלא התיקון היו נדונים לחצי שנת מאסר לריצוי בעבודת שירות ידונו כעת לעבודת שירות לתקופה ממושכת יותר ואף לתקופה המקסימאלית שתקבע. כדי לצמצם את החשש מהרחבת רשת האכיפה, המליצה ועדת דורנר בדעת רוב כי יש לאמץ את הארכת תקופת עבודות השירות רק אם תתלווה אליה האפשרות לעגן שחרור מוקדם לאחר ריצוי שני שלישים מתקופת העונש גם על מי שמרצים עבודת שירות, בדומה לאסירים.

דעת המיעוט, שכללה את משרד המשפטים, המשטרה והשב"ס סברה כי יש להאריך את תקופת המאסר המרבית שניתן להמיר בעבודת שירות אך לעניין הסמכות לקצר שליש מהתקופה, יש לשקול זאת, בחיוב אמנם, אך רק לאחר בחינה נוספת של הנושא. שופטת העליון בדימוס דורנר שהשתתפה בדיון הקודם אמרה כי ללא האפשרות לקיצור השליש לא יהיה טעם בחוק.

יו"ר הוועדה ח"כ ניסן סלומינסקי: "בית המשפט קובע מאסר קצר או עבודות שירות כשהוא חושב שיש אפשרות גבוהה יותר לשיקום ויש לעודד מגמה זאת. יש גם בעיית צפיפות גבוהה בבתי הסוהר ויש רצון לשחרר את מי שאפשר. מבחינתי יש שני תנאים להצעת החוק - מי שיוצא לעבודות שירות של 9 חודשים, שיקבל שיקום שיאפשר חיים נורמטיביים וכן, במידה שהוא עושה 6 חודשים בצורה טובה, שאפשר יהיה לקצר שליש או ששלושת החודשים האחרונים יהיו מצומצמים בשעות כך שביתר השעות יוכל להתפרנס. אותו אדם שעובד עבודת שירות 8 שעות לא יכול להתפרנס אז מה מצופה שיעשה 9-6 חודשים ללא פרנסה? זה למעשה דוחף אותו לרמות או לעבוד בצורה אחרת שאנחנו לא רוצים בה. מהנתונים העולים כיום במהלך ה-6 חודשים לא מטפלים ומשקמים את האסירים הללו וזה לא סביר שזורקים אותם ככה. אם השופט יחשוב שהאסיר מסוכן לציבור הוא ממילא לא יפסוק עבודות שירות".

ח"כ אוסאמה סעדי שהיה מיוזמי הצעת החוק: "סברתי שיש להאריך את התקופה אפילו לשנה אך ידעתי שמשרד המשפטים מתנגד ולכן הסתפקנו בשלב זה ב-9 חודשים. אני לא מבין את התנגדות הממשלה להצעת היו"ר לתת את הסמכות לשב"ס ולממונה על עבודות השירות להפחית שליש, במיוחד כשמדובר על הוראת שעה של שנתיים שתלווה במחקר. כל המטרה היא לצמצם את המאסרים הקצרים".

עו"ד נעמה פויכטונגר מייעוץ וחקיקה במשרד המשפטים: "אסור להתבלבל, הממשלה היא זו שמבקשת להרחיב את הכלי החשוב של עבודות השירות. שני צידי השולחן רוצים כלי אפקטיבי. אנחנו סבורים שהארכה של עבודות השירות יחד עם כלי הקיצור לא ישמש בעיני בית המשפט או התביעה תחליף משמעותי לאלו שנשלחו למאסר על עבירות חמורות יותר. לכן אנחנו מבקשים הוראת שעה לשנתיים שבה נבחן את הדרך הנכונה לעשות זאת. מדובר בתיקון של חוק העונשין ואנחנו לא מבקשים בשלב זה למשוך את הצעת החוק אבל אני מוחה על הזלזול בעבודת ועדת השרים. אנחנו מבקשים שתאפשרו לנו לקיים דיון לפני שכופים עלינו הסדר כלשהו בלי שהוא נשקל וכשלא ברור אפילו על מה מצביעים".

מתן יגל ממשרד האוצר: "לצורך התמודדות עם הפרות של עבודות השירות ניתן מענה של 74 תקני כוח אדם לשב"ס שיאפשר להדק את הפיקוח. כמו-כן אנחנו נותנים מענה תקציבי מלא לרווחה לצורך השיקום של כל אלו שירצו עבודות שירות. תקצבנו גם את אפשרות הקיצור אך זו לא עמדת הממשלה".

תג"ד יוכי גנסין יועמ"שית שב"ס: "גם ועדת דורנר וגם ועדת החוקה לא יכולה לדעת את ההשלכות להרחבה ל-9 חודשים. עם כל הכבוד הכנסת לא יכולה לקבל החלטה כזו מבלי שיש תשתית נתונים רלוונטיים. דעת המיעוט התנגדה לקיצור בדיוק בשל סיבה זו. מציעים חלופת ענישה חדשה של 9 חודשים אבל אם יהיה קיצור המצב יישאר על-כנו וזו לו חלופה חדשה. יש פה פגיעה חמורה בשוויון שכן יושב שופט ונותן 6 חודשים כאשר אותו אחד שמקבל 9 חודשים מקבל למעשה 6 חודשים כי רק להם מציעים את הקיצור. לעומת זאת אלו שיידונו לתקופת 9 חודשים יקבלו את הליווי הסוציאלי של שירות המבחן לאורך כל התקופה, כשמשרד האוצר מסכים לתקצב. אם התביעה תדע ש-9 חודשים הם למעשה 6 היא לא תסתפק בזה ותדרוש מאסר בפועל. אלו שעושים עבודות שירות כמו שצריך החברה הרוויחה את שיקומם ואלו שלא- אנחנו מבצעים מאות הפסקות שירות והם חוזרים לרצות מאסר בפועל. הערכת המסוכנות על סיכון שלום ציבור היא שמכריעה את נושא השחרור המוקדם ולא נושא ההתנהגות הטובה".

סג"ד ליאת כהן הממונה על עבודות שירות בשב"ס: "כלי עבודות השירות ראוי ויש להרחיבו. 2,300 אסירים מתייצבים מדי יום בכ-500 מקומות תעסוקה מלכ"רים בקהילה. בין היתר מתוכם, 500 שפוטים על עבירה עיקרית של אלימות, 450 על תעבורה, 3 עבריינים שהורשעו על עבירות מין חמורות עם מסוכנות גבוהה ו-180 אסירים השפוטים על עבירות כלכליות ומרמה. 530 אסירים נכנסו לכלא ב-2017 לאחר הפסקה מינהלית שזה כ-10%. זה כלי מורכב שאנחנו מבקשים ללמוד את האפקטיביות שלו. אנחנו ערוכים להרחבת עבודות השירות - שינינו את תפיסת ההפעלה של ואם לפני כן היחס בין מפקח למפוקחים עמד על 1:110, בסוף 2019 זה יעמוד על 1:50. בנוסף, אנחנו נסמכים בסוף על רצונם הטוב של המעסיקים בקהילה וכשרוצים לקצר את כמות השעות יש לדעת שיהיה לכך מחיר במציאת מעסיקים מתאימים".

רפ"ק דקלה פוגל ברדה ע' יועמ"ש במשטרה: "נקודת המוצא בעבודות השירות היא השיקום. היום נכנסים לקאדר הזה לא מקרים קלים או כאלו שמעדו לראשונה אלא אנשים שביצעו עברות חמורות כגון עבירות אלימות, מין ורכוש. משמעות ההארכה ל-9 חודשים היא כניסתם של עבריינים המבצעים עבירות חמורות יותר לתוך הקהילה, למקומות שיש שם ילדים ואנשים נורמטיביים וזה יחייב מנגנון פיקוח מאוד משמעותי. כשמדובר על קיצור המשמעות היא כרסום משמעותי בהרתעה ובהלימה. ועדת דורנר המליצה על קיצור בשל החשש מהרחבת הרשת ששופטים יגזרו תקופות ארוכות יותר אך אנחנו חוששים מהרחבת רשת הפוכה כך שבמקרים בהם בית המשפט גוזר 11-9 חודשים בכלא, יגזרו 9 חודשי עבודות שירות ואז לא תהיה הלימה בין העבירה המבוצעת לעונש שנגזר".

עו"ד רחל מטר, ראש תחום עיכוב הליכים במשרד המשפטים: "חשובים לנו הליכי השיקום אבל דווקא מנגנון הקיצור, לאחר שבחנו את היישום על גופי התביעה, יביא להרחבת הרשת כי שופטים שעד היום שלחו ל-6 חודשים ישלחו ל-9 חודשים כי לתפיסתם זה יהיה אותו עונש כמו גזור 6 חודשים בשל הקיצור. כאן התפיסה היא שתהיה חלופה שתתאים גם לעבריינים יותר רציניים. עכשיו, בצומת הקריטי שהתביעה צריכה לעשות את השינוי הזה זו תהיה ירייה ברגל וכולם יבינו בקריצת עין שמה שהיה הוא שיהיה".

תאריך:  23/05/2018   |   עודכן:  23/05/2018
מירב ארד
+השר אריאל: "אנחנו בשנה חמישית של בצורת"
14:12 23/05/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הבהיר: מה שלא סגור זה הפיצוי על ויתור על מים מרצון, זה סדר גודל של עשרות מיליוני שקלים רשות המים: אנחנו נמצאים במצב של 650 מיליון קו"ב התפלה. מזג האוויר מטורף, אף תחזית לפני עשור מהיום לא דיבר על רצף שנות הבצורת"
(השר אורי אריאל [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דליה דורנר   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרחבת חלופת עבודות שירות רק עם אפשרות לקיצור שליש
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכספים קיימה (יום ג', 22.5.18) דיון בנושא לעניין תקנות ניירות ערך (זירת סוחר לחשבונו העצמי)(תיקון), התשע"ח-2018. במרכזו של הדיון עמדה בקשת הרשות להאריך את תוקפן של התקנות שנקבעו ל-3 שנים במסגרת רפורמה נרחבת בנושא הזירות שאושרה בוועדה בשנת 2015, ובתוך כך להכפיל את גובה העמלות השנתיות הנגבות מהזירות.
22/05/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ג', 22.5.18) את תקנות מחלות בעלי חיים, שהגיש משרד החקלאות, העוסקות בסימון גמלים. התקנות הוגשו לאחר שלאחרונה אישרה הוועדה לקריאה ראשונה את הצעת חוק חובת סימון ופיקוח על בעלי חיים, של ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי), עליה חתומים חברות וחברי כנסת רבים נוספים.
22/05/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
38 תלמידים יוצאי אתיופיה בלבד בעלי 5 יחידות בגרות במתמטיקה בשנת 2016 ו-37 בכימיה. 50 מיליון שקל יש למשרד החינוך לתקצוב ותגבור התלמידים יוצאי אתיופיה ועדיין חברה של הבן שלי יוצאת אתיופיה לא יוצאת חודש מהכיתה כי קוראים לה כושית. מה יהיה עם ילדה בכיתה א' שעוברת את המסלול הזה?" - דברי זיוה מקונן דגו מנכ"לית האגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה בדיון (יום ג', 22.5.18) בוועדת לביקורת המדינה לבחינת שילובם של יוצאי אתיופיה לאור פגמים מהותיים בניהול התוכנית הלאומית. הדיון התקיים בנוכחות מבקר המדינה יוסף שפירא - מחבר דוח הביקורת בנושא.
22/05/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
תיקון לחוק ההגבלים העסקים אותו מקדמים שר הכלכלה אלי כהן, ורשות ההגבלים העסקיים עבר (יום ב', 21.5.18) בקריאה ראשונה במליאת הכנסת.
22/05/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
מתן רשיון עסק על-פי תצהיר יאפשר לכל גורם 'מרשיין' (כלומר משרדי הממשלה) לעשות ביקורת, להחליט שהעסק לא עומד בתנאים ולבטל את הרישיון ללא תלות ברשות המקומית. לא נשאיר את משרדי הממשלה נכים", זאת דרש יו"ר ועדת הפנים ח"כ יואב קיש להוסיף לנוסח הצ"ח רישוי עסקים דיפרנציאלי הנדון הימים אלה בוועדה. בנוסף דורש קיש לתת תוקף ארוך לרישיון. "אני מקווה ש-99% לא יצטרכו לבוא כל חמש שנים לחידוש רישיון. במסלול תצהיר אני לא רואה סיבה לא לתת רישיון ל-15 שנה. עד היום משרדי הממשלה לא עשו ביקורת ומבקש הרישיון היה צריך לבוא אליהם כל שנתיים. זה ייפסק".
21/05/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
חברת אלביט מערכות, שמניותיה רשומות למסחר בבורסה בתל אביב ובוול סטריט, היא אחת החברות הגדולות בישראל    שוויה על-פי מחירי הבורסה מגיע ל-32.7 מיליארד ש"ח    מידע שהגיע ל-News1 מלמד על ...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
דן מרגלית
דן מרגלית
במרכז האמנויות בתל אביב, באולם ענק שהיה מלא עד אפס מקום, התקבצו יהורם גאון וחברי הגבעטרון להנעים משירי נעמי שמר, שהלכה לעולמה לפני 20 שנים
[צילום: AP]
ד"ר רפאל בוכניק-חן
מידת מרכזיותה של הקונספציה במחדל הקולוסלי של ה-7 באוקטובר 2023, הוא מושא לפולמוס דינמי בין מומחים ופרשנים בתקשורת הישראלית. האמנם כך?    מחקר השוואתי בין הכשלים המודיעיניים של אוקטו...
מאיר חוטקובסקי
מאיר חוטקובסקי
94% מהקשישים התכוננו מראש לשעת החירום והצטיידו עם רשימת טלפונים של קרובי משפחה, תרופות וכסף מזומן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il