|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

"לא יכול להיות שמי שחוקר גם סוגר וגם נותן ציון"

דיון סוער בוועדת החוקה על הצעת החוק למניעת פרסום עילת סגירת תיקי חקירה במשטרה
יו"ר הוועדה הודיע שהגיע להסכמה עם היועץ המשפטי לממשלה כי במקרים בהם הוא מפרסם את דבר סגירת התיק, היועמ"ש יוכל לנמק את החלטתו בלי לפרט את עילת הסגירה משרד האוצר הודיע כי הצעת החוק תקציבית
30/05/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: מן הטלוויזיה]

ועדת החוקה, חוק ומשפט המשיכה (יום ד', 30.5.18) להכין לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (תיקון מס' 84) (שינוי פרטי ההודעה על סגירת תיק לעניין עילת הסגירה), התשע"ח-2018 - שיזם ח"כ דוד אמסלם, אליה מוזגה הצעת חוק שיזם ח"כ מיקי לוי.

כיום יש מספר עילות עיקריות בעת סגירת תיקי חקירה ובהן חוסר אשמה, חוסר ראיות, או נסיבות העניין אינן מתאימות להעמדה לדין (מה שבעבר היה "חוסר עניין לציבור"). לפי הצעת החוק כפי שאושרה בקריאה ראשונה, אם החשוד לא נתן את הסכמתו מראש כי בהודעת הסגירה תצוין עילת הסגירה, יצוין בהודעת הסגירה כי התיק נסגר ללא ציון העילה ואם לא ביקש זאת מראש, יוכל החשוד לברר את העילה באמצעות פנייה אל התובע שסגר את התיק, והכל כפי שיצוין בהודעה.

בדיון הקודם נדון הקושי ביחס למתלוננים והועלתה האפשרות כי גם הם יוכלו לבחור מראש אם לקבל את פירוט העילות, ובנוסף יוכלו לפנות ולקבל את המידע אף אם לא בחרו באפשרות זו. יוזם הצעת החוק אמסלם דרש למנוע את פרסום עילות הסגירה על-ידי היועץ המשפטי לממשלה גם במקרים חריגים הנוגעים לאישי ציבור בטענה כי פרסום כזה מעקר את הצעת החוק. נציגי משרד המשפטים אמרו כי הצעת החוק לא התייחסה לנושא פרסומים של היועץ ולכן תתקיים התייעצות עם היועמ"ש בנושא.

במהלך הדיון הציג היועמ"ש לוועדה, עו"ד גור בליי, את ההצעה המעודכנת של יוזמי הצעת החוק: "על החלטה שלא להעמיד לדין תימסר לחשוד הודעה ולא תצוין בה עילת סגירת התיק אלא אם נתן לכך החשוד הסכמה מראש. אם לא נתן הסכמתו יצוין באופן בולט שלחשוד זכות לגשת ולברר את העילה בכל תחנת משטרה. המתלונן אף הוא לא יקבל את עילת הסגירה, ויצטרך לפנות ליחידה החוקרת את תלונתו כדי לקבל את העילה. אך עבירות מין ואלימות יוחרגו מההסדר ובהן גם החשוד וגם המתלונן יקבלו את עילת סגירת התיק בכל מקרה".

יו"ר הוועדה ח"כ ניסן סלומינסקי: "קיימנו דיון רחב עם שרת המשפטים והיועץ המשפטי לממשלה והתגבש מתווה פשרה. הנקודה המרכזית היא שרוב האנשים יוצאים עם זיכוי מחוסר הוכחות, ואם היו נשפטים היו יוצאים זכאים עם תעודת יושר לכל החיים וכיום נשאר עליהם סימן שאלה לכל החיים".

לוי (יש עתיד) ביקש למשוך את הצעת החוק שלו שמוזגה עם הצעתו שלאמסלם "בגלל שהצעת החוק הלכה לכיוונים שאיני מסכים איתם. אני מבקש שגם חשודים וגם מתלוננים יקבלו את העילה בכל העבירות ולא רק בעבירות מין ואלימות".

אמסלם: "אני רוצה לתת לאנשים את הזכות הבסיסית לכבודם. לא יכול להיות שמי שחוקר גם סוגר וגם נותן ציון. זו החלטה שיפוטית של בית המשפט. יש מיעוט שבמיעוט שמזוכה מחוסר אשמה, אז אם מי שזוכה רוצה לדעת - ימסרו לו. אם היינו חיים בעולם הגון וישר שכל המערכות עובדות כמו שצריך אין טעם בחוק, אבל היום הכל מודלף ולכן אנחנו מנסים לסתום את הפרצה. אין סימטריה בין החשוד למתלונן, אני רואה את שמו הטוב של האדם שנפגע על לא עוול בכפו וזה המרכז. כבוד האדם הוא דבר בסיסי ולא הגיוני שמערכת סוגרת תיק לעשרות אלפים שמתגלגלים עם כתם. ח"כ מיקי לוי ביקש למחוק הכל ואני חשבתי שנכון שלמשטרה יישאר המידע. אבל הצעת החוק פונה החוצה, חלק גדול מ-200,000 הנחקרים מדי שנה הולכים עם כתם. מכתימים ציבור עצום וחוץ מלהעליב אותם זה לא עושה כלום".

ח"כ בני בגין (הליכוד): "אנחנו מדברים רבות על זכותו הנשחקת והולכת של אדם לחפות, ברשתות ובתקשורת יוצא גזר דינם של רבים עוד בשלבי החקירה הראשונים. אני מתקשה להבין את ההסכמה עם היועמ"ש .לפי הבנתי זכאי הוא זכאי מכל עילה אך בהבנה החברתית יש הבדל במשמעות העילה של חוסר אשמה- אז הוא זכאי מהדהד לעומת 'מחוסר ראיות' מספיקות אז הוא נמלט בעור שיניו. יש הסכמה שהמתלוננים אם הם רוצים זכאים לדעת את העילה. השאלה שעולה היא לוגיסטית באיזו דרך זה יעשה עם עלות מינימלית. הרוב הגדול של התיקים לא מובאים בין כה לידיעת הציבור".

היועץ המשפטי לוועדה עו"ד בליי: "ראוי שבכל עבירה שבה יש אדם שנפגע באופן אישי יקבלו החשודים והמתלוננים את המידע המלא, אך המציעים חשבו שנכון להחיל זאת רק על העבירות החמורות ביותר - מין ואלימות. המשמעות היא שיהיו עבירות של רכוש, סמים ועוד שבהם המתלונן לא יקבל מידע ויצטרך לפנות באופן יזום. יש לפי החוק היום 30 יום בהם המתלונן יכול להגיש ערר על סגירת התיק. במצבים של מין ואלימות המצב יישאר על-כנו כי הם מקבלים את העילה ובמקרים אחרים אנחנו מציעים שהזמן יוארך ל-60 יום". הוא הוסיף כי "אם הצעת החוק תקציבית והממשלה לא נותנת הסכמתה להעלות הצעת החוק תצטרך לעבור ברוב של 50 ח"כים בקריאות השנייה והשלישית".

ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד): "הצעת החוק נועדה להיטיב עם אנשים שייגרם להם שם לא טוב אבל לפי מה שאתם עושים לא יוכלו לומר שהסגירה היא מחוסר אשמה? אתם רוצים לשנות את כל סדרי העולם רק כי זה מסתדר למישהו? למה אתם רוצים למנוע מצב שאדם שאין עליו כלום וחקרו אותו שנדע שזה חוסר אשמה? רוב התיקים כלל לא מוכרים לאף אחד ולא נגרם כל נזק ואני לא מצליחה להבין מה האינטרס לגבי הפרומיל של התיקים שכל הציבור שמע עליהם".

ח"כ יעל גרמן (יש עתיד): "יש לנו את חוק המרשם הפלילי ותקנת השבים ורק חוסר אשמה לא נרשם במרשם זאת אומרת שזה גלוי. לעומת אנשים שמבינים את המשמעות יהיו אנשים שלא ידעו שזכותם לבקש ולערער ואנחנו פוגעים בזכותם לערער. למה לפגוע בזכות של מתלוננים לקבל את המידע על עילת הסגירה? אנחנו מוציאים תחת ידנו חוק שעושה עוול ובשאלה אם כבוד הנחקר פחות משל המתלונן- כן. כמו-כן אנחנו תמיד שוכחים את הציבור שמגיע לו לדעת באיזו עילה נסגר התיק".

סנ"צ איה גורצקי, ע' יועמ"ש במשטרה: "התפיסה הבסיסית היא שהמידע חשוב לכל המעורבים בדבר והוא צריך להימסר בצורה ברורה מובנת ושקופה. אמסלם אמר שלא תמיד חשודים ירצו לקבל את המידע. מבחינתנו כל עוד לחשוד יש יכולת לבחור אם הוא רוצה את המידע ובכל רגע נתון לשנות את דעתו, אמרנו שאין לנו מנדט על רצון הציבור וניתן לחשוד את זכות הבחירה מראש. עם זאת, ביחס למתלונן או נפגע העבירה הצעת החוק משנה את מאזן הכוחות. לא מספיק שהוא פגוע אנחנו אומרים לו שעיניו עצומות ולא יקבל את הסיבה ואת הכלים לערער. מדובר פה באפקט שלטעמנו מאוד מצנן. כשהמשמעות היא לבזבז יום יקר ולהגיע לתחנת המשטרה חלק גדול מהמתלוננים לא יעשו זאת. הדרישה להגעה לתחנה ספציפית היא כי גם חוקר בתחנה אחרת לא יכול להיחשף למידע כדי למנוע זליגתו. עד היום כתבנו למתלוננים ולחשודים את העילה. כל אדם זכאי לקבל מידע על עצמו אך לגבי המתלונן זה יותר מורכב, דווקא כדי להגן על חשודים ולמנוע הדלפות אנחנו מחויבים ליצור מידור. תמיד אפשר לחשוב על שינוי המצב הקיים אך זה שינוי טכנולוגי שיעלה גם הרבה כסף וציבורית אנחנו גורמים לדליפת מידע".

היועץ המשפטי של אגף התכנון במשטרה אמיר ליפשיץ: "בממוצע שנתי נחקרים כ-200,000 חשודים והשינוי המוצע מאוד משמעותי. ברור לנו שטרם סיום החקירה החוקר יצטרך לבצע פעולות הרבה יותר משמעותיות של יידוע ולעדכן את מערכת המחשוב. אפילו תוספת 6 דקות לכל יידוע של חשוד תוסיף עלות של 9 מיליון. חלק מהחשודים יתחרטו ויגיעו לתחנה. ידיעת העילה היא אינטרס גדול יותר של המתלונן. יהיו עשרות אלפים של מתלוננים שעכשיו לא יקבלו את העילה. לגבי חשודים העלות הנוספת תהיה 10 מיליון שקל ועבור מתלוננים- 7.5 מיליון שקל".

דוד עמיחי מאגף התקציבים במשרד האוצר: "הצעת החוק עברה בוועדת השרים לא כהצעה תקציבית וכעת מנתונים שקיבלנו מהמשטרה מדובר בהצעת חוק תקציבית כאשר כרגע אין לה מקור תקציבי".

עו"ד גבריאלה פיסמן ממשרד המשפטים: "12% מהתיקים שנסגרו ב-2017 בפרקליטות הם מחוסר אשמה. הודעת הסגירה שנמסרת למתלונן היום לא מפרטת את הנילונים אלא שהתיק נגדם נסגר בעילה מסוימת. הדיון כעת נעשה על בסיס חוסר נתונים, שהרי אנחנו לא יודעים מתי נעשית הכפשת שמו של חשוד מכיוון המתלונן".

תאריך:  30/05/2018   |   עודכן:  30/05/2018
עידן יוסף
+לקריאה ראשונה: הוספת גג מפלסטיק למצללה לא תחייב בארנונה
22:53 30/05/18  |  
ועדת הכספים אישרה לקריאה ראשונה את הצעת החוק לפטור מארנונה למצללה (פרגולה). החוק לא ישנה את המצב לגבי עיריות הנוהגות לחייב ארנונה על מצללות בכל אופן בין אם הן מקורות ובין אם לאו, אלא יעסוק בעיריות בהן לא נוהגים לגבות ארנונה על מצללות שאינן מקורות ורק הוספת גג למצללה מביאה לחיובה בארנונה. ברשויות אלה קובע החוק כי הצבת גג פלסטי שקוף על מצללה שאינה חנייה או מקום אחסון לא תחייב את בעלי הבית בתשלום ארנונה בגין שטח הפרגולה. במסגרת החוק נותרות על-כנן כל הגדרות החוק המגדירות מהי מצללה, בנוסף האמור הוא בבתי מגורים בלבד ולא בעסקים או מבנים אחרים. עיריית ירושלים מתנגדת למהלך כאשר היא נכנסת לגדר הערים אשר מחייבות מצללה בארנונה רק בגין הוספת גגון. נציג העירייה טען כי הדבר יפגע בהכנסות העיר בעוד ערים אחרות בישראל דוגמת ת"א מחייבות בארנונה גם בגין מצללה שאינה מקורה והחוק אינו חל לגביהן. יו"ר הוועדה גפני העיר: "ראוי שמשרד הפנים ייכנס לנושא ויביא לשוויון בין הרשויות השונות. הדבר בסופו של דבר מביא לחוסר שוויון בהכנסותיהן".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבריאלה פיסמן / Gavriela Fisman   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   כבוד האדם וחירותו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שקל ושות', משרד עורכי דין / Shekel & Co, Law Office   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"לא יכול להיות שמי שחוקר גם סוגר וגם נותן ציון"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני (יום ד', 30.5.18) בחוק 'הפיקוח על שירותים פיננסים מוסדרים', על-פי החוק 'נותני שירותי מטבע' - הנשמי"ם, שפעולותיהם העיקריות הינם המרת מטבעות, העברת כספים לחו"ל וכד', עוברים מרישום לרישוי ולפיקוח חדש והופכים להיות 'נותני שירותים בנכס פיננסי'. כניסת החוק לתוקף הינה יום שישי הקרוב ה-1 ליוני 2018.
30/05/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת קבעה (יום ד', 30.5.18) כי מעתה באופן קבוע (ולא בהוראות שעה כפי שהיה עד כה), המוסד לביטוח לאומי יפחית מהתשלומים אותם הוא מעביר לחברת קבורה עבור הוצאות יום קבורה, במידה והחברה תגבה תשלום נוסף ממשפחותיהם של למעלה מ-35% מהנפטרים אשר הביאה לקבורה (התקנות מאפשרות גבייה חריגה במקרים מיוחדים, א"מ). עם זאת, קבורה רוויה (בקומות) וקבורה זוגית (שני בני זוג, זה מעל זה) יוחרגו מהוראה זאת, ולא ייכללו בחישוב תשלומי היתר, על-מנת לעודד קבורות אלה.
30/05/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת המדע והטכנולוגיה (יום ג', 29.5.18) דיון בנושא תקיפות סבר (סייבר) ברשויות המקומיות. יו"ר הוועדה ח"כ אורי מקלב זימן את הישיבה בעקבות תשלומי כופר ששולמו לפצחנים ברשויות המקומיות. הישיבה נועדה לתת מדיניות חדה וברורה בנוגע לדרישות תשלומי הכופר ברשויות והדרך להימנע ממצבים אלו.
30/05/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בוועדת העבודה הרווחה והבריאות של הכנסת אושרה (ד', 30.5.18) הצעת החוק אותה הגיש ח"כ יואל רזבוזוב (יש עתיד), המבקשת לאסור את העישון בגני שעשועים ציבוריים.
30/05/2018  |  גלית יצחק-אוגנוב  |   חדשות
ועדת הכלכלה התכנסה (יום ג', 29.5.18) לדון בטענה לפיה עלויות הקמת מסופי תשלום באשראי תושת על בתי העסק. הישיבה התקיימה לבקשת חברי הכנסת עודד פורר, אכרם חסון, מיקי לוי, חיליק בר ויעקב אשר, שהתייחסו לפרסומים בדבר דרישת בנק ישראל לחייב את כל בתי העסק לעבור לשימוש במסופי תשלום באשראי המצריכים הקשת קוד אישי בכל רכישה, על-מנת להקטין הונאות.
30/05/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il